Na sjednici AdTech tima održanoj 25. lipnja 2025. za novog predsjednika izabran je Ivan Pleše iz Adtech Laba, koji preuzima vodstvo od Maria Ivića iz Midas Networka, uz zahvalu za njegov dosadašnji rad, stručnost i značajan doprinos razvoju AdTech inicijativa tijekom prethodnog mandata.
tri vijesti o kojima se priča


Ivan Pleše predstavio je plan rada za razdoblje 2025./26., fokusiran na istraživanje tržišta, mjerenje učinkovitosti oglašavanja, certificiranje kvalitetnih praksi te postavljanje jasnih standarda za cijeli ekosustav.
Zadovoljstvo mi je prihvatiti ulogu predsjednika radne skupine za AdTech. HUDI je trenutno najbolji alat za izgradnju pravednijeg tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj i naša misija je osnažiti lokalne izdavače kako bi vratili kontrolu nad svojim podacima i prihodima. Vjerujem da transparentnost i inovacije u toj misiji mogu odigrati ključnu ulogu, posebice u kontekstu dominacije BigTecha. Upravo će to biti naš fokus u idućem razdoblju, istaknuo je Ivan Pleše, Adtech Lab, predsjednik AdTech tima.
Radnu skupinu za Adtech čine Denis Kunšt iz Styrie, Domagoj Ćurković iz Hanza Medie, Marin Katušić iz Indexa, Zoran Lončar iz Telegrama, Mato Barišić iz RTL-a, Melita Božić Borović i Ana Klasić iz Nove Tv, Nikola Filipčić i Toni Janjiš iz Tportala,Vinko Krištić iz Bug-a, Petar Pavić i Filip Srića iz Red View Medie, Mario Ivić iz Midas network, Liliana Božić iz Netokracije te Ivan Stričak iz Triceps Medie.
Plan rada obuhvaća sveobuhvatan pregled digitalnog oglašivačkog ekosustava – od medija i oglašivača do tehnoloških partnera – kako bi se stekla jasna slika tko su ključni igrači i kako međusobno surađuju.
Cilj je uspostaviti jasna pravila igre: standarde transparentnosti, etičke smjernice, sigurnosne kriterije za oglašavanje i preporučene tehnologije. Uz to, definirat će se što znači "premium" oglas, kako izgledaju optimalni formati i frekvencije prikazivanja, te koji su to ključni pokazatelji uspješnosti koje trebaju pratiti i oglašivači i izdavači.