zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Domaće, a svjetsko: Njihovi proizvodi možda ne izgledaju visokotehnološki, ali u sebi skrivaju napredni hardver i softver

Danas bez eksperata za sustave za rad u stvarnom vremenu i inženjera koji znaju projektirati računalne sklopove ne možete niti razmišljati o ozbiljnom razvoju novih proizvoda, ističe Štefanec.

Martina Čizmić | 04.08.2025. / 08:15 komentari

Podijeli

RASCO Lynx (Foto: RASCO)

Kad su dvojica prijatelja prije 35 godina odlučila pokrenuti svoju tvrtku i proizvoditi plugove za ralice i posipače soli, nisu mogli ni sanjati u što će se njihova tvrtka pretvoriti u budućnosti. 

tri vijesti o kojima se priča Kina na Mjesecu, ilustracija Zahvaljujući misiji Chang'e 6 Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca Lutrijske kuglice Gubimo li posve kontrolu? Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura Digitalni znak smrti, ilustracija Istraživanja to potkrijepila Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi

RASCO nije tvrtka za koju mnogi znaju u Hrvatskoj. Nisu često u medijima, ne nalaze se u velikom gradu, ne proizvode proizvode koje svako kućanstvo treba. No njihove čistilice održavaju čistoću brojnih hrvatskih, ali i svjetskih gradova, brinu se za prohodnost zrakoplovnih pista tijekom zime čak i u dalekoj Kini, a posljednjih godina i probijaju se i na tržišta na kojima vladaju puno veći i poznatiji igrači. Primjerice, u SAD i Australiju. 

Iako bi netko mogao reći da strojevi koji čiste ulice nisu baš visokotehnološki proizvod, grdno bi se prevario. Jer u RASCO-vim čistilicama, ne samo da se nalaze napredni čipovi i sustavi za nadzor, već rade i na čistilicama na pogon - vodikom. 

S obzirom na to da ove godine slave 35 godina rada, iskoristili smo priliku i porazgovarali s Mariom Štefanecom, članom uprave RASCO-a. 

Kad netko na ulici vidi vaše čistilice, teško da će pomisliti kako su to visoko tehnološki proizvodi. No, u vašim čistilicama veliku ulogu igra kako računalni hardver, tako i softver. Možete li nam reći malo više o tome?

RASCO svoj uspjeh temelji na 35 godina ulaganja u znanje, ljude i proizvode. Počeli smo skromno, naši prvi proizvodi bili su snježni plugovi i posipači s jednostavnim, no preciznim, upravljanjem količinom soli koja se baca na prometnicu. Razvojem tehnologije posipanja prometnica i razvojem sustava upravljanja posipanjem, danas kontrolna jedinica za upravljanje radom posipača svoj rad temelji na GPS koordinatama koje dobiva direktno od satelita i postavkama posipanja koje ovise o trenutnom stanju prometnice.
Lynx i MUVO vozila, kruna našeg proizvodnog portfelja, velik su iskorak u kompleksnosti proizvoda koje je RASCO sposoban osmisliti i proizvesti. Upravljanje motorom s unutrašnjim sagorijevanjem te sustavima kočnica, upravljanja kotačima, suspenzije i radnih funkcija čistilice zahtijeva specifična znanja koja potječu iz autoindustrije. Kad motor s unutrašnjim sagorijevanjem zamijenimo visokonaponskom baterijom ili pak vodikovom gorivom ćelijom, razina kompleksnosti takvog vozila prelazi razinu kompleksnosti prosječnog automobila. Stoga veliku pažnju poklanjamo razvoju pouzdanih programskih i sklopovskih rješenja koja su zadovoljavaju sve norme i standarde vezane uz sigurnost i pouzdanost vozila koje razvijamo. Prije 35 godina bilo je važno prvenstveno imati dobre konstruktore i stručnjake za hidrauličke sustave, dok danas bez eksperata za sustave za rad u stvarnom vremenu i inženjera koji znaju projektirati računalne sklopove ne možete niti razmišljati o ozbiljnom razvoju novih proizvoda.

S obzirom na to da su vaša vozila povezana na internet, kakva je situacija sa sigurnošću? Koliko su općenito takva komunalna vozila potencijalna ranjivost i opasnost za obične građane, ali i tvrtke/lokalne zajednice koje ih kupuju? O čemu trebaju oni voditi računa, a o čemu vi kao proizvođač?

Trend praćenja rada vozila s ciljem preventivnog sprečavanja i otklanjanja kvarova te pružanja dodatne vrijednosti korisnicima je iz autoindustrije migrirao i na radne strojeve i vozila specijalne namjene. Sustav koji koristimo za praćenje rada naših vozila doista omogućava pristup radnim parametrima i statusu vozila, no način koji ne ugrožava sigurnost vozača niti ostalih sudionika u prometu i koji je u potpunosti usklađen sa sigurnosnim normama koje su definirane za takve sustave. Sustav praćenja vozila je pasivan sustav, koji isključivo šalje podatke s vozila prema centralnom poslužitelju. Komunikacija u suprotnom smjeru nije moguća, što znači da ne možete slati podatke prema vozilu niti preuzeti udaljenu kontrolu nad vozilom. Takva funkcionalnost jednostavno nije implementirana niti podržana. Prikupljeni podaci o radu vozila ne sadrže nikakve osobne podatke korisnika vozila, niti bilježe ikakve podatke o ostalim sudionicima u prometu. Prati se isključivo rad internih sustava vozila kako bi se pravovremeno uočio potencijalni problem ili pak pojednostavnilo udaljeno dijagnosticiranje kvarova na vozilu.

Za sad svako vaše vozilo ima vozača, čovjeka koji sjedi za volanom i upravlja njime. No, s obzirom na to da se sve više govori o autonomnoj vožnji u automobilskoj industriji, kakvo je stanje kod vas? Hoće li čistilice uskoro autonomno čistiti naše ulice? Ili će se njima možda upravljati daljinski?

Prvi modeli cestovnih čistilica pojavili su se u drugoj polovici 20. stoljeća. Sve do tada ulice su se čistile na klasičan način, metlom i lopatom. Unatoč neupitnoj većoj učinkovitosti čišćenja prometnica korištenjem specijalnih vozila razvijenih upravo za tu namjenu, prošlo je dosta vremena od uvođenja do prihvaćanja novog načina pristupa čišćenju. Svaka tehnologija koja uzrokuje disrupciju mora proći dugotrajan period prihvaćanja. Osobno vjerujem da će autonomna vožnja osobnih, a nakon toga i teretnih, automobila biti riješena u slijedećih nekoliko godina. Sustavi koji postoje već danas su pouzdaniji vozači od većine ljudi jer imaju manje zabilježenih nezgoda na milijun prevezenih kilometara nego ljudski vozači. Za nekoliko godina vožnja automobila koji ima volan će biti pandan jahanju konja – danas je to sport, a prije nešto više od sto godina to je bila nužnost. Visoko pouzdana tehnologija će vrlo brzo biti dostupna, a koliko brzo će proliferirati u sve grane dnevnog života ovisi isključivo o regulativi.
Kad pričamo o komunalnim vozilima poput čistilica, proizvođači čistilica razvijaju samostalno autonomne sustave pomoći operateru, no potpuno autonomna vožnja će biti riješena unutar neke veće industrije, najizvjesnije industrije osobnih automobila, i nakon toga će se jednostavno preliti u ostale tržišne niše. Danas postoji nekoliko prototipnih rješenja autonomnih sustava za komunalna vozila, no niti jedno još uvijek ne može u potpunosti zamijeniti čovjeka za volanom. Aktivno pratimo kretanja i trendove u industriji, razvijamo vlastita rješenja i bit ćemo spremni za potpunu autonomiju kad za to dođe vrijeme.

 

Mario Štefanec (Foto: RASCO)

Umjetna inteligencija je promijenila način rada u brojnim industrijama. Kakvo je stanje kod vas? Koristite li umjetnu inteligenciju u svojim proizvodima? A u poslovanju unutar tvrtke? 

Danas svi znaju ili su bar čuli za ChatGPT, najeklatantniji primjer kako nova tehnologija izuzetnom brzinom ulazi u sve pore ljudskog života. Na proizvode i rješenja koji se temelje na umjetnoj inteligenciji gledamo prvenstveno kao na mogućnost da u kraćem vremenu napravimo više. Javno dostupne i interno razvijene alata koristimo za brainstorming i brže pisanje marketinških tekstova, postova na društvenim mrežama, analizu dokumentacije za javnu nabavu, prevođenje i sažimanje opsežnih dokumenata te pružanje bolje i brže korisničke podrške. U razvoju, pogotovo prilikom izrade prototipova, testiranja i dokumentiranja alati temeljeni na umjetnoj inteligenciji pomažu bržem i učinkovitijem radu naših inženjera.
Kako je razvoj i napredak sustava temeljenih na umjetnoj inteligenciji izuzetno brz, brži od razvoja bilo koje druge tehnologije u ljudskoj povijesti, očekujemo još veću integraciju ovakvih sustava u sve poslovne procese tvrtke. Vjerujemo da će korištenje ovakvih sustava, a sutra i njihovo integriranje u proizvode biti važna kompetitivna prednost. Na kraju autonomni sustavi vožnje se temelje upravo na sustavima umjetne inteligencije. Vjerujemo da će vrlo brzo umjetna inteligencija postati sastavni dio i značajno poboljšati naše živote, baš kao što je to bio slučaj prije stotinjak godina s električnom energijom, i brojnim proizvodima temeljenim na principima elektromagnetizma.

Posljednje vozilo koje ste predstavili krajem prošle godine koristi vodik kao pogonsko gorivo. Možete li nam reći nešto više o njemu? Koliko je trajao razvoj takvog vozila? Što je bio najizazovniji dio? Zašto baš vodik? Koje su glavne prednosti odnosno mane takvog pogonskog goriva?

Lynx H2 5000 je prva kompaktna vakuumska čistilica u svojoj klasi pogonjena vodikom te je ujedno tehnološki najkompliciraniji proizvod u našem proizvodnom portfelju. Lynx H2 je pogonjen električnom energijom koja se dobiva iz gorive ćelije. Unatoč nazivu „goriva ćelija“ (engl. fuel cell) proces pretvaranja vodika u energiju ne podrazumijeva izgaranje vodika, nema eksplozija kao što je to slučaj u motoru s unutarnjim sagorijevanjem, već je proces elektrokemijske prirode, te kao nusproizvode daje vodu i toplinu. Nakon uspješne implementacije električnih vozila pogonjenih električnom energijom pohranjenom u baterijama (BeV, engl. Battery electric Vehicles), slijedeći logičan korak u savladavanju alternativnih tehnologija pogona bile su gorive ćelije. Implementacija sustava gorivih ćelija, specijalnih tankova za visoko stlačeni vodik, sustava za punjenje i kontrolu cijelog vozila bio je inženjerski izazov koji smo uspješno savladali. Sad možemo reći da smo spremni za budućnost kakva god ona bila. Ukoliko će fosilna goriva i dalje biti primaran način pogona vozila kupcima možemo ponuditi Lynx čistilice pogonjene motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Ako će pak budućnost biti električna u portfelju imamo i vozila koja energiju dobivaju iz baterija i vozila koja električnu energiju dobivaju iz gorivih ćelija.

Kakvi su planovi za budućnost? Širenje proizvodnje? Nova vozila na vodik? Ili pak uvođenje neke nove tehnologije?

Teško je predvidjeti kakve izazove će nam donijeti budućnost, no znamo da ćemo i dalje aktivno osluškivati potrebe tržišta i tehnološke trendove te nadam se pravovremeno reagirati. Trudimo se promatrati horizont udaljen minimalno 5 godina, jer za razvoj ozbiljnog proizvoda treba otprilike toliko vremena. Uz strelovit i nikad prije viđen napredak tehnologije teško je predvidjeti što će se događati za godinu, a kamoli za 5 godina, no računamo na inherentnu znatiželju naših inženjera i stručnjaka koji su spremni neprestano učiti, inovirati i brzo prilagođavati svoja znanja novim tehnološkim izazovima.
Za tvrtku poput RASCO-a, koja je uvijek gledala naprijed i nikada nije prihvaćala stagnaciju, budućnost predstavlja kontinuiranu priliku za rast, razvoj i istraživanje. Ne želimo samo pratiti promjene – želimo biti jedan od ključnih pokretača inovacija u industriji komunalnih vozila. Naš cilj je jasan: razvijati proizvode koji će, zahvaljujući visokoj tehnologiji, biti sigurni, pouzdani, održivi i učinkovitiji nego ikad prije.
Svaki novi izazov za nas je prilika da potvrdimo svoju tehnološku izvrsnost i kreativnost. Stoga se ne bojimo budućnosti; upravo suprotno – entuzijastično ju iščekujemo i spremni smo je oblikovati.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Digitalna tužibaba iz Microsofta: Umjesto da poveća produktivnost, tužit će vas šefu
Od prosinca
Digitalna tužibaba iz Microsofta: Umjesto da poveća produktivnost, tužit će vas šefu
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
Znanstvenici upozoravaju
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
EU sve bliže uvođenju digitalne punoljetnosti: Prije 13. godine nema društvenih mreža
Čekaju se konkretni prijedlozi
EU sve bliže uvođenju digitalne punoljetnosti: Prije 13. godine nema društvenih mreža
Istraživanje baca novo svjetlo na trenutak u kojem su nestali dinosauri
Bili su na vrhuncu
Istraživanje baca novo svjetlo na trenutak u kojem su nestali dinosauri
Meta i TikTok opet na meti Europske komisije: Zbog kršenja obaveza prijeti im velika novčana kazna
Čeka se reakcija
Meta i TikTok opet na meti Europske komisije: Zbog kršenja obaveza prijeti im velika novčana kazna
Fascinantne snimke: Znanstvenici po prvi put u detalje snimili kako zmije otrovnice napadaju svoj plijen
Grizu u trenu
Fascinantno: Prvi put snimljen ugriz otrovnice u visokoj rezoluciji
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Istraživanja to potkrijepila
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Vođen umjetnom inteligencijom
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Fascinantne snimke: Znanstvenici po prvi put u detalje snimili kako zmije otrovnice napadaju svoj plijen
Grizu u trenu
Fascinantno: Prvi put snimljen ugriz otrovnice u visokoj rezoluciji
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Zahvaljujući misiji Chang'e 6
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
Gubimo li posve kontrolu?
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent
Tragovi u tlu
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Zlostavljanje u zagrebačkom dječjem vrtiću: Jedna odgojiteljica spava, druga ih maltretira
POZIV U NEDJELJU
Kamere snimale šokantne prizore u zagrebačkom dječjem vrtiću: Pojavile se i optužbe za zanemarivanje i zlostavljanje
S grobova kradu lampione, aranžmane...
Ništa im nije sveto
Počelo je: Kradu sve što stignu, ali ima rješenja kako to spriječiti
Pojačava se sezona gripe, stručnjaci imaju upozorenje
Struka upozorava
Hara bolest koja može imati ozbiljne posljedice, neki su već završili u bolnici: Ovo su najčešći simptomi
show
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je dirljiva rečenica
po želji njezine mame
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je poruka koja slama srca: ''Ti si jedina koja...''
Nedan Tatarinov otvorio Instagram profil
evo kako je ona reagirala
Bivši suprug Maje Šuput iznenadio potezom nakon razvoda od pjevačice!
Poslušajte Thompsonovu baladu u izvedbi Jacquesa Hodueka
''moram priznati...''
Poslušajte kako to zvuči kad Houdek pjeva Thompsonovu pjesmu!
zdravlje
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Najvažniji obrok u danu
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Autizam nije poremećaj? Evo sa čime ga povezuje novo istraživanje!
Novi uvid
Autizam nije poremećaj? Evo sa čime ga povezuje novo istraživanje!
Simptomi bolesti gušterače: Kako i gdje boli?
Piše liječnik
Simptomi bolesti gušterače: Kako i gdje boli?
zabava
Nadzorne kamere snimile preslatki potez psa! Ovo će vam rastopiti srce
Impresivno!
Nadzorne kamere u Lici snimile preslatki potez psa! Ovo će vam rastopiti srce
Podijelio jezivu snimku psa, kako biste se vi snašli u ovakvoj situaciji?
Samo za hrabre
Podijelio jezivu snimku psa, kako biste se vi snašli u ovakvoj situaciji?
Izašao iz kuće kako bi spasio pse od pljuska, dočekalo ga preslatko iznenađenje
Preslatko!
Izašao iz kuće kako bi spasio pse od pljuska, dočekalo ga preslatko iznenađenje
tech
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Istraživanja to potkrijepila
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Vođen umjetnom inteligencijom
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Fascinantne snimke: Znanstvenici po prvi put u detalje snimili kako zmije otrovnice napadaju svoj plijen
Grizu u trenu
Fascinantno: Prvi put snimljen ugriz otrovnice u visokoj rezoluciji
sport
Poslušajte kako je srpski komentator doživio Dinamov gol u posljednjoj minuti
izgubio kontrolu
Poslušajte kako je srpski komentator doživio Dinamov gol u posljednjoj minuti
Josip Lukačević izgubio životnu bitku u austrijskoj bolnici
S NEPUNE 42 GODINE
Josip Lukačević izgubio životnu bitku u austrijskoj bolnici
Navijači Mainza istaknuli transprent o ustašama i partizanima protiv Zrinjskog
Čemu to?
FOTO Zrinjski dočekala poruka o ustašama i partizanima u Njemačkoj
tv
Kumovi: Dao joj je svoju karticu za kockanje i svoje povjerenje
KUMOVI
Dao joj je svoju karticu za kockanje i svoje povjerenje
U dobru i zlu: Nakon svega što se dogodilo i dalje ima razumijevanja
U DOBRU I ZLU
Nakon svega što se dogodilo i dalje ima razumijevanja
U dobru i zlu: Ne može se smirit – želi najbolji tretman za kćer
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Ne može se smirit – želi najbolji tretman za kćer
putovanja
Vila Pavlovic: Kuća za odmor usred šume koja mami na grijanje uz kamin i istraživanje planinskih staza
Izlet na Kopaonik
Vila Pavlovic: Kuća za odmor usred šume koja mami na grijanje uz kamin i istraživanje planinskih staza
Nestvarno lijepo mjesto kod Visokog: Vijugave staze, jezerca i polja lavande koja čekaju da ih otkrijete
Nadrealno
Nestvarno lijepo mjesto kod Visokog: Vijugave staze, jezerca i polja lavande koja čekaju da ih otkrijete
Novi kviz općeg znanja: Samo za neustrašive i odvažne
15 pitanja
Novi kviz općeg znanja: Samo za neustrašive i odvažne
novac
Najbolji dan u povijesti švedske kompanije – dionice lete nakon izvještaja o zaradi
Burze se užarile
Najbolji dan u povijesti švedske kompanije – dionice lete nakon izvještaja o zaradi
Ovom tržištu svi analitičari predviđaju rast, a jedna hrvatska kompanija već ga predvodi
Pokrovitelj tokić
Ovom tržištu svi analitičari predviđaju rast, a jedna hrvatska kompanija već ga predvodi
Povijesna presuda: Prvi put jedna naftna kompanija proglašena krivom zbog "greenwashinga"
Nerealna obećanja
Povijesna presuda: Prvi put jedna naftna kompanija proglašena krivom zbog "greenwashinga"
lifestyle
Mirela Stanić preuredila je kuhinju svoje šogorice Mirele
PRAVO OSVJEŽENJE!
Mirela Stanić preuredila je kuhinju svoje šogorice Mirele te nam otkrila cijeli postupak
Ivana Vrdoljak Vanna u blještavim čizmama u Lisinskom
Fantastičan model
Ivana Vrdoljak Vanna: Blještave čizme koje u trenu postaju glavni adut kombinacije, lako se zaljubiti u njih
Rečenice koje toksični ljudi često izgovaraju
NJIHOVE FRAZE
Pet rečenica koje toksični ljudi često izgovaraju, tako vas pokušavaju manipulirati
sve
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je dirljiva rečenica
po želji njezine mame
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je poruka koja slama srca: ''Ti si jedina koja...''
Nedan Tatarinov otvorio Instagram profil
evo kako je ona reagirala
Bivši suprug Maje Šuput iznenadio potezom nakon razvoda od pjevačice!
Poslušajte kako je srpski komentator doživio Dinamov gol u posljednjoj minuti
izgubio kontrolu
Poslušajte kako je srpski komentator doživio Dinamov gol u posljednjoj minuti
 

Nastavi čitati

Business
Računalni čip, ilustracija
Trakavica se nastavlja

Nizozemska vlada preuzela proizvođača čipova, kineska se podružnica "osamostalila"

piše Hina
Business
Satelitski internet, ilustracija
Projekt Bromo

Sve je dogovoreno: Stvara se europski konkurent Starlinku

piše Hina
Business
Automobilski čip, ilustracija
Kamo sve to vodi?

Kinesko-nizozemski spor oko čipova je eskalirao, sada je ugrožena isporuka cijeloj skupini velikih proizvođača motornih vozila

piše Branimir Vorša/Hina
Business
Ivanka Mabić Gagić i Petar Pavić
SoMo borac

Zašto su podcasti tako popularni? Medijski fenomen istražili smo s novim voditeljima SoMoCasta

piše Zimo
Business
Nikolina Perša - Startaj Hrvatska
Startaj Hrvatska 2025.

Nikolina Perša: „Oduvijek sam znala da želim raditi vlastitim rukama, kreirati i biti sama svoja šefica“

piše Zimo
Business
Money Motion 2026.
Money Motion 2026.

Četvrto izdanje najveće FinTech konferencije dovodi nova svjetski poznata imena u Zagreb. Provjerili smo što je još novo

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima