SpaceX je sve pripremio za osmi testni let Starshipa, no on je otkazan samo 40 sekundi prije no što je letjelica trebala poletjeti. Iako je vrijeme bilo oblačno, za otkazivanje nisu bile odgovorne vremenske prilike, već nekakav tehnički kvar. O čemu je točno riječ, iz SpaceX-a su poručili kako će objaviti naknadno.
Podsjetimo, sedmi let završio je gubitkom Starshipa i iscrpnom istragom, nakon čega je, kako ističu iz SpaceX-a, napravljeno nekoliko hardverskih i operativnih promjena. No, jesu li te promjene zaista i učinkovite, morat ćemo provjeriti neki drugi dan.
Pojasnili su kako su nadograđena prednja zakrilca kako bi se značajno smanjila njihova izloženost zagrijavanju pri ponovnom ulasku. Istovremeno, pojednostavljeni su osnovni mehanizam i zaštitna ploča. Redizajniran je pogonski sustav, što uključuje povećanje volumena pogonskog goriva za 25 posto u odnosu na prethodne generacije. Osim toga, avionika vozila prošla je potpuni redizajn.
Tijekom leta Starship je trebao postaviti četiri simulatora Starlinka, predmete slične veličine Starlinkovim satelitima sljedeće generacije. Simulatori će biti na istoj suborbitalnoj putanji kao i Starship i očekuje se da će se raspasti prilikom ulaska u atmosferu. Planirano je i ponovno paljenje jednog motora Raptora dok je letjelica u svemiru.
Osmi let, kad se dogodi, testirat će i mogućnost povratka Starshipova gornjeg dijela na mjesto lansiranja. U odnosu na prethodni let, uklonjen je značajan broj zaštitnih pločica, koje štite letjelicu tijekom ponovnog ulaska u atmosferu. Time inženjeri u SpaceX-u žele testirati ranjiva područja na letjelici. Istovremeno će se testirati i alternativni materijali za zaštitu, među kojima su i metalne pločice te one s aktivnim hlađenjem. Starshipov gornji dio letjelice dizajniran je za ponovni, tako da namjerno naglašava strukturne granice stražnjih zakrilaca gornjeg stupnja dok su na točki maksimalnog ulaznog dinamičkog pritiska. Također, testirat će se i nekoliko radarskih senzora s ciljem povećanja točnosti pri mjerenju udaljenosti između lansirne rampe i vozila koje se vraća.
Super Heavy booster ima nadograđenu avioniku, uključujući snažnije računalo za let, poboljšanu distribuciju energije i mreže te integrirane pametne baterije.
Iz SpaceX-a ističu kako im je uvijek cilj vratiti Super Heavy booster, no da bi se to ostvarilo, potrebno je ispuniti cijeli niz zahtjeva. Ako ijedan od tih zahtjeva ne bude ispunjen, booster će se usmjeriti prema Meksičkom zaljevu, gdje bi se trebao lagano spustiti na prihvatnu platformu ili u more.