Employer Branding Zagreb otkriva tajne poželjnih poslodavaca

3. Employer Branding Zagreb konferenciju otvara David Bizer koji je vodio Googleovu strategiju regrutiranja na društvenim mrežama.

Martina Čizmić | 13.11.2019. / 11:59

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon dva u kratkom roku rasprodana događaja o employer brandingu, HR-u i leadershipu, konferenciju o temi brendiranja u svrhu zapošljavanja ovaj će put imati i internacionalni karakter! Konferencija Employer Branding Zagreb progovorit će o izazovima privlačenja

najboljih talenata u doba digitalne ekonomije i transformacije. U organizaciji Netokracije te uz potporu TalenLlyfta i Algebra LABa, konferencija će se održati u petak, 15. studenog, u prostorijama zagrebačkog Algebra LABa od 10 do 17 sati.

Keynote cjelodnevne konferencije bit će stručnjak za high growth regrutiranje David Bizer. David je bio prvi regruter u Europi vodeće svjetske tražilice Google, a temeljem tog iskustva osnovao je specijaliziranu konzultantsku tvrtku, Talent Fountain, koja brzorastućim tehnološkim tvrtkama savjetuje kako regrutirati.

Nastavno, kako iskoristiti blog, društvene mreže, nativno oglašavanje, ali i nagovoriti direktora svoje tvrtke da se treba posvetiti employer brandingu bit će samo neke od tematika kojima će se EBZG ove godine posvetiti. Konkretne primjere posvećene društvenim mrežama, sadržaju i analitici pružit će posjetiteljima vodeći regionalni stručnjak za analitiku Robert Petković iz agencije Bruketa&Žinić&Grey, dok će TalentLyft, kao vodeća regionalna platforma za zapošljavanje, predstaviti istraživanje o

trendovima u prijavama na oglase za poslove. Tehnološka tvrtka Infinum otkrit će detalje svoje Inflatable Influencer kampanje na Instagramu i kako su uspjeli postići employee engagement, kao i pozornost medija, a Inchoo će, temeljem 10 godina iskustva stvaranja njihovog stručnog

bloga, otkrit kako svoje stručnjake uvjeriti da pišu i kako iskoristiti taj sadržaj za employer branding.

Osim toga, Bornfightov direktor Tomislav Grubišić objasnit će kako kao direktor sudjeluje u employer brandingu kroz objavu godišnje ankete plaća developera u Hrvatskoj.

Sve informacije o konferenciji, kao i obrazac za kupnju karata, dostupni su u službenoj najavi Employer Branding Zagreb konferencije, a sve se novosti mogu pratiti na Facebook događaju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti