Vanja Bertalan, Human: Osvajanje Webbyja stavilo bi nas na globalnu kartu, uz bok najvećim globalnim igračima

Danas je dosta teško biti autentičan. Jako je puno svega, signala i šuma. Lako se prepustiti trendovima, ukrcati na metoo vlak, utopiti u masi. To nam je bilo dosta veliko opterećenje ali i izazov dok smo osmišljavali novi brend i website, otkriva Bertalan.

Martina Čizmić | 04.05.2020. / 09:00

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nagrada Webby smatra se "najvećom internetskom nagradom" i redovito za nju konkuriraju i najveće svjetske tvrtke. Samo ove godine za Webby Awards prijavljeno je oko 13 tisuća radova iz 70 zemalja svijeta, a u finalu su se našla poznata imena poput HBO, NASA, The New York Times, Spotify, Saturday Night Live, BBC, Netflix, Vogue i UNICEF. I jedna mala agencija iz Hrvatske - Human. 

Pobjednici u svim kategorijama bit će objavljeni 27. svibnja, a agencija Human nominirana je u kategoriji "Best practices". Klikom na ovu poveznicu na kojoj se može glasati za nominirane, možete pomoći Humanu u osvajanju vrijedne nagrade u kategoriji u kojoj se bore i s velikim Googleom.

Human je dobro poznata agencija u hrvatskim (i malo širim) okvirima te se tijekom godina nametnula kao standard u digitalnoj industriji za najinovativnija i najnaprednija rješenja u području razvoja web stranica i mobilnih aplikacija. Njihovi digitalni proizvodi česti su pobjednici na regionalnim i međunarodnim natjecanjima, a posljednja nagrada koju su osvojili, MIXX za najbolju webu stranicu u Hrvatskoj, za njih je osma osvojena MIXX nagrada od deset, otkad nagrada postoji na hrvatskom tržištu.

Što za njih točno znači ulazak u finale Webby Awards, upitali smo glavnog čovjeka Humana, Vanju Bertalana.

Webby je najznačajnija svjetska nagrada u području kojim se mi bavimo. Uz to, nominirani smo za naš sajt koji je posljedica rebrandinga, kojeg smo radili 2 godine i u kome su sudjelovali baš svi ljudi iz firme. Osjećaj je apsolutno sjajan. Sreća i veselje. Još više kad vidimo da su uz nas nominirani Google, Khan Academy, KLM i da je ove godine na Webby prijavljeno oko 13 000 radova iz 70 zemalja svijeta, otkriva nam Bertalan.

Iako je i sam ulazak u finale veliko priznanje, osvajanje nagrade za Human bi bio snažan vjetar u leđa.

Sigurno bi nas motiviralo da napravimo jedan fantastičan roštilj za ekipu i vrhunski se provedemo. Nešto kao ovaj tulum koji smo napravili za rebranding, odgovara sa smiješkom Bertalan i nastavlja: A nije za baciti ni to što nas ovakva globalna priznanja stavljaju na globalnu mapu. Kako god pogledaš, osvajanje Webbyja bi bilo dosta dobro.

Nominirani ste u kategoriji Najbolje prakse na webu upravo za svoju web stranicu humaninteraction.com. Po čemu je ta stranica drugačija od drugih? I zašto ste se u konačnici odlučili za takav, neobičan, pristup i izgled stranice?

Danas je dosta teško biti autentičan. Jako je puno svega, signala i šuma. Lako se prepustiti trendovima, ukrcati na #metoo vlak, utopiti u masi. To nam je bilo dosta veliko opterećenje ali i izazov dok smo osmišljavali novi brend i website. Želiš biti onakav kakav jesi, krvav ispod kože, uporan, blesav, pametan. Želiš objasniti da znaš pogriješiti i da je to dobra stvar. Želiš reći da unatoč greškama imaš sigurnost i da se ne bojiš donositi odluke. Da si čovjek. Ali ne želiš to ispričati baš tako, jer to mnogi govore i kako da ti ljudi povjeruju?

Napravili smo ono što uvijek savjetujemo našim klijentima, krenuli smo od sadržaja. Napisali smo stotine malih priča iz života, što firme što osobnih. I tek onda krenuli razmišljati kako to posložiti u neku strukturu koja ima smisla. Kad nam je to bilo dobro, onda nam je bilo puno lakše istraživati vizualni dio, zato što smo znali kakav dojam i osjećaj želimo prenijeti. Dizajn je bio delivery mehanizam za sadržaj, a ne sam sebi svrha, pojašnjava Bertalan.

Finale Webby Awards dolazi u veoma izazovno vrijeme, kad je cijeli svijet, gotovo stao zbog pandemije koronavirusa. Zanimalo nas je kako se Human nosi s koronavirusom?

Heh, da, korona. Nije slabo, okej smo. Prebacili smo na rad od doma odmah na početku, sredinom ožujka. Imamo sreću da je u ovom našem poslu online komunikacija uobičajena pa se nismo puno spoticali oko toga. Svi ljudi su nevjerojatno snažno potegnuli kako bi što bolje izgurali ovaj period. Strašno sam ponosan na njih. Sada nam već počinje faliti osobni kontakt i druženja uživo (nekima baš jako jako). Prvi put ikad sam čuo ekipu da kaže "jedva čekam da se vratim u firmu, ne mogu više doma" . Za par tjedana ćemo se početi malo po malo vraćati u firmu. #jedvacekam (jedvacekam.hr)

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti