Ništa više bez love: Vrijeme švercanja na tuđim računima streaming servisa sve je bliže kraju

Streaming servisi prestali su tolerirati dijeljenje zaporki jednog korisničkog računa. Tek nekolicina tih servisa još nije uvela promjenu, no i to bi moglo biti tek pitanje vremena.

Branimir Vorša | 08.05.2025. / 15:11

Pregled filmova i serija na streaming servisu, ilustracija
Pregled filmova i serija na streaming servisu, ilustracija (Foto: Getty Images)

Vrijeme besplatnog korištenja tuđih računa na streaming platformama kroz dijeljenje zaporki je praktički gotovo, a nove mjere protiv toga već pokazuju rezultate u SAD-u, piše portal Business Insider.

Disney je tako nadmašio očekivanja dodavši 2,5 milijuna novih pretplatnika na Disney+ i Hulu u prvom tromjesečju 2025. godine. Analitičari su predviđali pad, s obzirom na usporeni rast industrije. Izvršni direktor Bob Iger zasluge je pripisao politici „plaćenog dijeljenja”, uvedenoj prošle jeseni za Disney+, a u ožujku 2024. godine godine za Hulu. Vlasnici tih korisničkih računa mogu platiti dodatnih 6,50 do 9,30 eura mjesečno, kako bi omogućili korištenje osobama izvan kućanstva.

Slika nije dostupna Korisnici Netflixa na udaru prevaranata: Evo što nikako ne smijete napraviti

Netflix VIDEO Bunt protiv Netflixa: Podijelio svoju lozinku na društvenim mrežama, a onda je uslijedio kaos

Ipak, Netflix je prvi dokazao uspješnost tog pristupa i unatoč pritužbama korisnika, ostvario je rekordan rast pretplatnika. Warner Bros. Discovery uveo je plaćeno dijeljenje na Maxu krajem travnja ove godine, iako još nisu obuhvaćeni svi njihovi korisnici. NBCUniversal je ažurirao uvjete korištenja Peacocka i zabranio dijeljenje računa, što upućuje na skoru provedbu istih ranije navedenih mjera.

Neki još uvijek odgađaju takvu promjenu

Paramount, Amazon i Apple zasad ne uvode ograničenja, no to bi se moglo promijeniti jer su i njihove usluge tehnički namijenjene jednom kućanstvu.

Iako će mnogi korisnici biti prisiljeni početi plaćati, većina velikih streaming servisa sada nudi jeftinije pretplate s oglasima, koje su sve popularnije, čak i među onima koji ranije nisu željeli plaćati.

Vezane vijesti

Još vijesti