Ljubitelji Formule 1, osim u brzini, uživaju i u brojnim podacima o bolidu, vozaču, momčadi, konstruktorima, povijesti pojedinih staza. Sve to doprinosi boljem i dubljem iskustvu praćenja svake utrke.
Sad će taj doživljaj biti još bolji zahvaljujući suradnji Infobipa i MoneyGram Haas F1 tima. Kako su istaknuli iz Infobipa, njihova će tehnologija pokrenuti novu eru digitalne interakcije i omogućiti personalizirana iskustva u stvarnom vremenu koja će obožavatelje još više približiti samoj utrci.
Infobip će pomoći u stvaranju bogatijih i interaktivnijih iskustava za obožavatelje, korištenjem platformi poput Rich Communication Services (RCS), WhatsAppa i poruka unutar aplikacija s umjetnom inteligencijom. Ti komunikacijski kanali pružaju interaktivnija iskustava na svim dodirnim točkama, od marketinga i angažmana obožavatelja do korisničke podrške.
U konačnici, ta će tehnologija pomoći momčadi MoneyGram Haas F1 da se poveže s obožavateljima na nove, personalizirane načine, jačajući povezanost na stazi i izvan nje. Primjerice, obožavatelji bi mogli saznati više o svom omiljenom vozaču putem konverzacijske umjetne inteligencije koja bi odgovarala na pitanja i omogućila interakciju putem WhatsAppa i drugih platformi za razmjenu poruka.
Infobip, s inženjerstvom u svojoj srži, razumije što je potrebno za neprestane inovacije i dosljedno postizanje rezultata iz tjedna u tjedan. Infobip je brzo rastao i postao globalni lider. Takvu pokretačku snagu iznimno cijenimo, osobito s obzirom na naše ambicije kao momčadi s rastućom globalnom bazom obožavatelja, rekao je Ayao Komatsu, šef momčadi MoneyGram Haas F1.
Od Austina do Miamija, Infobip pomaže brendovima zadržati vodeću poziciju pružajući bogata konverzacijska iskustva koja jačaju lojalnost korisnika i potiču rast. Naši podaci pokazuju da je promet putem RCS-a u posljednje dvije godine eksponencijalno rastao u Sjevernoj Americi i globalno, što potvrđuje njegov potencijal za transformaciju korisničkog iskustva. Podržavajući tim u korištenju takvih kanala i omogućujući bogatija i interaktivnija iskustva, pomoći ćemo obožavateljima da budu još bliže akciji, dodao je Ivan Ostojić, glavni direktor za poslovanje u Infobipu.
Partnerstvo s jedinom američkom momčadi u Formuli 1, koja ima sjedište u Kannapolisu u Sjevernoj Karolini, započelo je na Velikoj nagradi Miamija od 2. do 4. svibnja i nastavlja se kroz cijelu sezonu.