zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

5 lekcija o oglašavanju u mobilnoj eri

Jesen je doba kada tvrtke i agencije obično počinju rezimirati ono što su postigle u godini koja prolazi te razmišljati o budućnosti.

Sponzorirani članak | 19.10.2018. / 15:15 komentari

Podijeli

PR
PR

 Ne postoji bolje vrijeme za razmisliti o nadolazećim trendovima i o tome kako bi ih se moglo iskoristiti za provedbu kampanja koje ne samo da se uspješno prikazuju ciljnim skupinama klijenata, već se također i ističu te čine razliku. Moramo imati na umu da, u usporedbi s marketingom, teško da se može reći za neko drugo područje da su u njemu promjene kojima svjedočimo dinamičnije te da je u njemu zahtjevnije uspješno držati korak s trendovima.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

 

Podjela na tradicionalni i digitalni marketing, koja je donedavno dovodila do zabluda, nepotrebnih rasprava i problema na organizacijskoj i strateškoj razini, napokon odlazi u povijest. Iako su temeljna načela marketinga ostala nepromijenjena, napredak tehnologije nas očigledno prisiljava da promijenimo svoje prioritete i metode. Na koje su teme trenutno fokusirane rasprave o budućnosti marketinga? Što su ključne lekcije koje marketinški stručnjaci mogu naučiti iz tih rasprava? Pokušajmo ih identificirati.

1. Mobilni uređaji su na prvom mjestu

Mobilni uređaji znatno odskaču od ostalih kanala za primanje sadržaja, uključujući digitalne kanale. Korištenje takvih uređaja definitivno je u najvećem porastu. Mobilni uređaji su promijenili način na koji istražujemo, proživljavamo iskustva i dijelimo. Oni su najbrže usvojena komunikacijska tehnologija: televiziji je trebalo više od desetljeća da dosegne 50 milijuna gledatelja; pametni telefoni su dosegli 1 milijardu u 5 godina. Prema GSMA-ovom izvješću o mobilnoj ekonomiji iz 2018. godine, predviđa se da će mobilno internetsko tržište porasti za 1,75 milijardu novih korisnika unutar sljedećih 8 godina, čime će se u 2025. godini doseći razina od 5 milijardi korisnika mobilnog interneta. Stoga, mobilni kanal moramo promatrati kao zaseban format distribucije sadržaja, a ne kao jedan od elemenata digitalnog marketinga. Mobilni kanal već sada ima ključnu ulogu prilikom izrade oglasa. Ako nešto funkcionira na malom ekranu, također funkcionira i na velikom. Nažalost, taj princip ne funkcionira u obratnom smjeru. Stoga, kako bi se iskoristio ogroman potencijal mobilnog marketinga, marketinški stručnjaci moraju ga koristiti kao polazišnu točku.

2. Fokusiranje na rezultate

Mjerenje uspješnosti oglasa i rezultati oglašavanja nisu ista stvar - iako ih se ponekad smatra sinonimima ili ih se skupno koristi u raspravama među stručnjacima. Oglašavanju putem mobilnog kanala svojstvena je vrlo brza recepcija i visok stupanj pažnje gledatelja. Posljedično, ključni pokazatelji, kao što su trajanje ili broj pregleda, mogu biti samo okvirni indikatori učinkovitosti oglasa. Umjesto toga, potrebno je fokusirati se na stvarne poslovne rezultate, kao što je nivo prodaje ili imidž branda. To je jedini način za napraviti pouzdanu usporedbu učinkovitosti različitih kanala i formata. Vjerujemo da je to od ključne važnosti za milijune naših partnera koji koriste Facebook ili Instagram kako bi povećali svoje poslovanje jer osjećaju da mogu vjerovati našoj platformi. Iz tog razloga, surađujemo s poduzetnicima, transparentni smo u najvećoj mogućoj mjeri u vezi naših sustava te osiguravamo da naši partneri imaju pristup pouzdanim i smislenim rezultatima mjerenja uspješnosti.

3. Držanje koraka s potrošačima

Potrošači već dugo vremena žive u mobilnoj stvarnosti. Mlađi potrošači pregledavaju sadržaj brže od starijih, a istraživanja pokazuju da na mobilnim uređajima sadržaj pregledavamo 41% brže nego na računalu. Zbog toga, naročito je teško izmjeriti broj ili trajanje pregleda. Marketing ne drži korak s time zbog toga što se uhvatio u zamku vođenja rasprava o planiranju i uspoređivanju formata, umjesto da se fokusira na najvažniju stvar - dopiranje do super-brzih, visoko svjesnih potrošača koji od marketinga očekuju da odrazi njihovu stvarnost. Današnji potrošači su sve brži u odlučivanju je li nešto vrijedno njihove pažnje. Kako bi učinkovito doprli do njih, marketinški stručnjaci moraju što je to više moguće uskladiti interese ciljne skupine sa specifičnim kanalom koji se koristi za oglašavanje. Možemo vidjeti da Stories rastu kao kanal za komuniciranje s potrošačima - više od 400 milijuna ljudi svaki dan koristi Stories na Instagramu, a više od 300 milijuna ljudi na Facebooku i Messengeru. U rujnu 2018., pokrenuli smo Facebook Stories Ads jer smo od ljudi doznali da je preko 63% njih odlučilo kupiti određeni proizvod nakon što su vidjeli Story koji se na njega odnosi.

4. Performance marketing dobiva na važnosti u svakoj gospodarskoj grani

Predmet performance marketinga, što je vrsta marketinga koji vodi do stvarnog, mjerljivog rezultata, kao što je odluka za kupnju određenog proizvoda, dobiva na važnosti i postaji dio oglašivačkih strategija u svim sektorima. U osnovi, to znači da su ključna mjerila uspješnosti marketinga i njegov jasno mjerljiv učinak optimizirani u stvarnom vremenu. Glavni je cilj ponuditi prave proizvode pravim osobama u velikim razmjerima kako bi se povećala potražnja i prodaja - ili pojednostavljeno, svojim proizvodima trebate pomoći da dopru do ljudi i u njima stvore namjeru kupnje. Možemo vidjeti porast popularnosti alata koji progresivno povećavaju rast, kao što su Dynamic Ads koji automatski omogućuju promoviranje cjelokupnog kataloga proizvoda ili usluga, bez potrebe za zasebnim konfiguriranjem svakog proizvoda.

5. Trajna beta faza

Napredak tehnologije i potencijala digitalnog marketinga, koji još nije istražen u potpunosti, znači da trebamo razmišljati unaprijed kada stvaramo mogućnosti i organizacijske strukture. Savršena rješenja ili metode nije moguće razviti jer ljudsko ponašanje i navike neprestano evoluiraju kao odgovor na napredak tehnologije. Stoga, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe na takve primjenjive uvjete je od ključne važnosti. Potraga za savršenstvom treba biti zamijenjena pristupom koji se temelji na neprestanom testiranju, “trajnom beta fazom”, kako prilikom osmišljavanja proizvoda, tako i u marketingu. U užem smislu, gotovo da bi se moglo reći da je tvrtka nemarna ako sav svoj trud uloži u jednu jedinu verziju mobilne kampanje - i ignorira ogroman potencijal za optimizaciju koji je moguće ostvariti kreativnim A/B kao i C testiranjem. Snažna kreativna ideja može i trebala bi biti ostvarena u različitim mobilnim formatima. Uspješni brandovi kao što su Nike, Bud Light ili Apple pokazali su nam put: svi su oni prihvatili mobilnu kreativnost kao živući, fleksibilan proces. Nove se ideje testiraju u usporedbi s ostalima u različitim formatima i s različitim pričama, a rezultati se pažljivo analiziraju. I to se isplati: prikupljeno znanje pomaže poboljšati kako tekuću tako i buduće kampanje. Stoga, budite hrabri i testirajte!

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Sjevernokorejski i kineski hakeri imaju novu taktiku u napadima na tvrtke i državne organizacije
Trend
Sjevernokorejski i kineski hakeri imaju novu taktiku u napadima na tvrtke i državne organizacije
Od milijarde do stotina milijardi: Čini se da je Microsoft pogodio jackpot s OpenAI-jem
Sulud povrat ulaganja
Od milijarde do stotina milijardi: Čini se da je Microsoft pogodio jackpot s OpenAI-jem
Terapija budućnosti? Nosiva ultrazvučna kaciga omogućava liječenje mozga bez kirurških zahvata
Revolucionaran iskorak u medicini
Terapija budućnosti? Nosiva ultrazvučna kaciga omogućava liječenje mozga bez kirurških zahvata
Situacija nikad nije bila gora: Profesori tvrde kako su domaće zadaće su izgubile svaki smisao
Što napraviti?!
Situacija nikad nije bila gora: Profesori tvrde kako su domaće zadaće izgubile svaki smisao
Ozonski omotač mogao bi se oporaviti do sredine stoljeća
Objavio WMO
Ozonski omotač mogao bi se oporaviti do sredine stoljeća
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
AI4Health.Cro
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Na Marsu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Roditelji, oprez!
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Ambiciozno
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije
Jednostavno je
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Čelnik splitskog kotara upozorio sugrađane da se muškarac s kalašnjikovom šeće ulicom
Istraga u tijeku
Stigla dojava da se muškarac s kalašnjikovom šeće Splitom. Oglasila se policija i HDZ-ovac koji je digao uzbunu
Čovjek proglašen mrtvim i odvezen u mrtvačnicu; obitelj se došla oprostiti pa doživjela šok
Rijedak slučaj
Čovjek proglašen mrtvim i odvezen u mrtvačnicu: Obitelj se došla oprostiti pa doživjela šok za šokom
Opasni orijentalni stršljen vratio se u Hrvatsku: Nemamo stručnjaka ni literature za tu vrstu
Aktivni u ovo doba godine
VIDEO Opasni insekt vratio se u Hrvatsku nakon 50 godina: Ubod izaziva brojne alergijske reakcije, pa i smrt
show
Jagoda Kumrić i Konstantin Haag odlaze iz ''Kumova''
''Arrivederci...''
Zvijezde Kumova rastužile fanove: ''Vrijeme je za okrenuti novu stranicu...''
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
Kralj Charles prvi je britanski monarh na rimokatoličkom sprovodu u 400 godina
''Ovo je velik korak...''
Povijesni trenutak na tužnom ispraćaju! Kralj Charles prekršio stoljetnu tradiciju
zdravlje
Candida auris: Simptomi superinfekcije koja se širi Europom
Stigla je u hrvatske bolnice!
Candida auris: Simptomi superinfekcije koja se širi Europom
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Nutricionisti otkrivaju
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Podgrijavate rižu? Evo zašto to može biti kobna greška!
Stručnjaci upozoravaju
Podgrijavate rižu? Evo zašto to može biti kobna greška!
zabava
Samo u Dalmaciji! Scena ispred trgovine oduševila društven mreže
Zanimljivo
Samo u Dalmaciji! Scena ispred trgovine oduševila društvene mreže
Vlasnik problijedio kad je vidio srušeno stablo na autu, a onda je uslijedilo iznenađenje
Za dlaku!
Vlasnik problijedio kad je vidio srušeno stablo na autu, a onda je uslijedilo iznenađenje
Pub kviz koji pokazuje imate li znanje za natjecanje uživo
Pokažite što znate!
Pub kviz koji pokazuje imate li znanje za natjecanje uživo
tech
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Na Marsu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
sport
UFC neugodno iznenadio Antu Deliju! Kako je ovakvo što uopće moguće?
TJEDAN NAKON POBJEDE
UFC neugodno iznenadio Antu Deliju! Kako je ovakvo što uopće moguće?
Armin Hodžić za Dinamo zabio 50 golova, sad s 30 godina potpisao za drugoligaša
JEDNOSTAVNO NESTAO
Za Dinamo je zabio 50 komada u sto utakmica, sad je s 30 godina potpisao za drugoligaša
Bivši kapetan Zvezde preminuo na terenu: Zabio je gol, a nešto kasnije više ga nije bilo
SAMO 42 GODINE
Bivši kapetan Zvezde preminuo na terenu: Zabio je gol, a nešto kasnije više ga nije bilo
tv
MasterChef: MasterChef prvom epizodom nove sezone nadmašio konkurenciju! Večeras ne propustite nove specijalitete!
SAZNAJTE!
MasterChef prvom epizodom nadmašio konkurenciju! Večeras ne propustite doznati tko će se kući vratiti s pregačom!
Pogledajte što donosi finale sezone serije "Daleki grad"!
DALEKI GRAD
Pogledajte što donosi finale sezone serije "Daleki grad"!
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
putovanja
Tjedni jelovnik fina i brza jela 15. 9. do 21. 9. 2025.
Tjedni jelovnik
Zasitna su, fina i rade se bez puno muke: Sedam predobrih jela za svaki dan ovog tjedna
Najveće dječje igralište u Hrvatskoj
Ogromna zabava!
Odlična ideja za izlet: Otvoreno najveće dječje igralište u Hrvatskoj
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
Odaberite stranu
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
novac
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Oživljavanje Imunološkog: Priprema se natječaj za pogon u Rugvici vrijedan 40,8 milijuna eura
Lijekovi iz ljudske plazme
Oživljavanje Imunološkog: Priprema se natječaj za pogon u Rugvici vrijedan 40,8 milijuna eura
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
Drugi život
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
lifestyle
Zagreb špica: Majica sa simpatičnim natpisom u street style izdanju
BAŠ SIMPATIČNO
"Draga mama"... Majica s porukom nasmijala je žene u centru Zagreba
Ulična moda Zagreb bluza s volanima
Tako ženstvena
Traperice plavokose dame iz centra Zagreba vizualno produžuju noge, ali bluza je ta koja je privukla sve poglede
Ljupka Gojić Mikić u haljini Dries Van Notena
Opet je zablistala
Haljina Ljupke Gojić Mikić je definicija elegancije s dozom odvažnosti
sve
Zagreb špica: Majica sa simpatičnim natpisom u street style izdanju
BAŠ SIMPATIČNO
"Draga mama"... Majica s porukom nasmijala je žene u centru Zagreba
Jagoda Kumrić i Konstantin Haag odlaze iz ''Kumova''
''Arrivederci...''
Zvijezde Kumova rastužile fanove: ''Vrijeme je za okrenuti novu stranicu...''
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
 

Nastavi čitati

Business
Microsoft
Sulud povrat ulaganja

Od milijarde do stotina milijardi: Čini se da je Microsoft pogodio jackpot s OpenAI-jem

piše Branimir Vorša
Business
Nvidia
Nastavljaju provjeru

Kineski regulatori objavili: Nvidia je prekršila propise o monopolu

piše Hina
Business
Globalna komunikacijska mreža, ilustracija
Objavio HAKOM

Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 milijuna eura

piše Hina
Business
Predavači na SoMo Borac konferenciji
U listopadu u Zagrebu

Koje greške koče vašu organizaciju, kako upravljati timovima, a kako AI-jem: Odgovore donose predavači SoMo Borac konferencije

piše Zimo
Business
Vjekoslav Majetić, DOK-ING
U Seulu

Potvrda konkurentnosti hrvatske obrambene industrije: DOK-ING i korejski LIG Nex1 dogovorili suradnju

piše Hina
Business
Startup, ilustracija
Novčana nagrada i put u Japan

Proglašeni pobjednici prvog "pitch" natjecanja HGK

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima