zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

5 lekcija o oglašavanju u mobilnoj eri

Jesen je doba kada tvrtke i agencije obično počinju rezimirati ono što su postigle u godini koja prolazi te razmišljati o budućnosti.

Sponzorirani članak | 19.10.2018. / 15:15 komentari

Podijeli

PR
PR

 Ne postoji bolje vrijeme za razmisliti o nadolazećim trendovima i o tome kako bi ih se moglo iskoristiti za provedbu kampanja koje ne samo da se uspješno prikazuju ciljnim skupinama klijenata, već se također i ističu te čine razliku. Moramo imati na umu da, u usporedbi s marketingom, teško da se može reći za neko drugo područje da su u njemu promjene kojima svjedočimo dinamičnije te da je u njemu zahtjevnije uspješno držati korak s trendovima.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena iPhone Air Odustali od nasljednika? Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje Megachile lucifer Zastrašujući izgled Znanstvenici iznenađeni: Otkrili potpuno novu vrstu pčele, zbog jednog detalja dobila jezivo ime

 

Podjela na tradicionalni i digitalni marketing, koja je donedavno dovodila do zabluda, nepotrebnih rasprava i problema na organizacijskoj i strateškoj razini, napokon odlazi u povijest. Iako su temeljna načela marketinga ostala nepromijenjena, napredak tehnologije nas očigledno prisiljava da promijenimo svoje prioritete i metode. Na koje su teme trenutno fokusirane rasprave o budućnosti marketinga? Što su ključne lekcije koje marketinški stručnjaci mogu naučiti iz tih rasprava? Pokušajmo ih identificirati.

1. Mobilni uređaji su na prvom mjestu

Mobilni uređaji znatno odskaču od ostalih kanala za primanje sadržaja, uključujući digitalne kanale. Korištenje takvih uređaja definitivno je u najvećem porastu. Mobilni uređaji su promijenili način na koji istražujemo, proživljavamo iskustva i dijelimo. Oni su najbrže usvojena komunikacijska tehnologija: televiziji je trebalo više od desetljeća da dosegne 50 milijuna gledatelja; pametni telefoni su dosegli 1 milijardu u 5 godina. Prema GSMA-ovom izvješću o mobilnoj ekonomiji iz 2018. godine, predviđa se da će mobilno internetsko tržište porasti za 1,75 milijardu novih korisnika unutar sljedećih 8 godina, čime će se u 2025. godini doseći razina od 5 milijardi korisnika mobilnog interneta. Stoga, mobilni kanal moramo promatrati kao zaseban format distribucije sadržaja, a ne kao jedan od elemenata digitalnog marketinga. Mobilni kanal već sada ima ključnu ulogu prilikom izrade oglasa. Ako nešto funkcionira na malom ekranu, također funkcionira i na velikom. Nažalost, taj princip ne funkcionira u obratnom smjeru. Stoga, kako bi se iskoristio ogroman potencijal mobilnog marketinga, marketinški stručnjaci moraju ga koristiti kao polazišnu točku.

2. Fokusiranje na rezultate

Mjerenje uspješnosti oglasa i rezultati oglašavanja nisu ista stvar - iako ih se ponekad smatra sinonimima ili ih se skupno koristi u raspravama među stručnjacima. Oglašavanju putem mobilnog kanala svojstvena je vrlo brza recepcija i visok stupanj pažnje gledatelja. Posljedično, ključni pokazatelji, kao što su trajanje ili broj pregleda, mogu biti samo okvirni indikatori učinkovitosti oglasa. Umjesto toga, potrebno je fokusirati se na stvarne poslovne rezultate, kao što je nivo prodaje ili imidž branda. To je jedini način za napraviti pouzdanu usporedbu učinkovitosti različitih kanala i formata. Vjerujemo da je to od ključne važnosti za milijune naših partnera koji koriste Facebook ili Instagram kako bi povećali svoje poslovanje jer osjećaju da mogu vjerovati našoj platformi. Iz tog razloga, surađujemo s poduzetnicima, transparentni smo u najvećoj mogućoj mjeri u vezi naših sustava te osiguravamo da naši partneri imaju pristup pouzdanim i smislenim rezultatima mjerenja uspješnosti.

3. Držanje koraka s potrošačima

Potrošači već dugo vremena žive u mobilnoj stvarnosti. Mlađi potrošači pregledavaju sadržaj brže od starijih, a istraživanja pokazuju da na mobilnim uređajima sadržaj pregledavamo 41% brže nego na računalu. Zbog toga, naročito je teško izmjeriti broj ili trajanje pregleda. Marketing ne drži korak s time zbog toga što se uhvatio u zamku vođenja rasprava o planiranju i uspoređivanju formata, umjesto da se fokusira na najvažniju stvar - dopiranje do super-brzih, visoko svjesnih potrošača koji od marketinga očekuju da odrazi njihovu stvarnost. Današnji potrošači su sve brži u odlučivanju je li nešto vrijedno njihove pažnje. Kako bi učinkovito doprli do njih, marketinški stručnjaci moraju što je to više moguće uskladiti interese ciljne skupine sa specifičnim kanalom koji se koristi za oglašavanje. Možemo vidjeti da Stories rastu kao kanal za komuniciranje s potrošačima - više od 400 milijuna ljudi svaki dan koristi Stories na Instagramu, a više od 300 milijuna ljudi na Facebooku i Messengeru. U rujnu 2018., pokrenuli smo Facebook Stories Ads jer smo od ljudi doznali da je preko 63% njih odlučilo kupiti određeni proizvod nakon što su vidjeli Story koji se na njega odnosi.

4. Performance marketing dobiva na važnosti u svakoj gospodarskoj grani

Predmet performance marketinga, što je vrsta marketinga koji vodi do stvarnog, mjerljivog rezultata, kao što je odluka za kupnju određenog proizvoda, dobiva na važnosti i postaji dio oglašivačkih strategija u svim sektorima. U osnovi, to znači da su ključna mjerila uspješnosti marketinga i njegov jasno mjerljiv učinak optimizirani u stvarnom vremenu. Glavni je cilj ponuditi prave proizvode pravim osobama u velikim razmjerima kako bi se povećala potražnja i prodaja - ili pojednostavljeno, svojim proizvodima trebate pomoći da dopru do ljudi i u njima stvore namjeru kupnje. Možemo vidjeti porast popularnosti alata koji progresivno povećavaju rast, kao što su Dynamic Ads koji automatski omogućuju promoviranje cjelokupnog kataloga proizvoda ili usluga, bez potrebe za zasebnim konfiguriranjem svakog proizvoda.

5. Trajna beta faza

Napredak tehnologije i potencijala digitalnog marketinga, koji još nije istražen u potpunosti, znači da trebamo razmišljati unaprijed kada stvaramo mogućnosti i organizacijske strukture. Savršena rješenja ili metode nije moguće razviti jer ljudsko ponašanje i navike neprestano evoluiraju kao odgovor na napredak tehnologije. Stoga, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe na takve primjenjive uvjete je od ključne važnosti. Potraga za savršenstvom treba biti zamijenjena pristupom koji se temelji na neprestanom testiranju, “trajnom beta fazom”, kako prilikom osmišljavanja proizvoda, tako i u marketingu. U užem smislu, gotovo da bi se moglo reći da je tvrtka nemarna ako sav svoj trud uloži u jednu jedinu verziju mobilne kampanje - i ignorira ogroman potencijal za optimizaciju koji je moguće ostvariti kreativnim A/B kao i C testiranjem. Snažna kreativna ideja može i trebala bi biti ostvarena u različitim mobilnim formatima. Uspješni brandovi kao što su Nike, Bud Light ili Apple pokazali su nam put: svi su oni prihvatili mobilnu kreativnost kao živući, fleksibilan proces. Nove se ideje testiraju u usporedbi s ostalima u različitim formatima i s različitim pričama, a rezultati se pažljivo analiziraju. I to se isplati: prikupljeno znanje pomaže poboljšati kako tekuću tako i buduće kampanje. Stoga, budite hrabri i testirajte!

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Još jedna EU istraga protiv Googlea: Ovog puta na udaru su "pravila o zlouporabi ugleda internetskih stranica"
Prijeti im visoka kazna
Još jedna EU istraga protiv Googlea: Ovog puta na udaru su "pravila o zlouporabi ugleda internetskih stranica"
Pred Teslinim zaposlenicima je najteža godina života
Kratki rokovi, velike ambicije
Pred Teslinim zaposlenicima je najteža godina života
Hrvatske nogometne legende na novoj kriptomarki Hrvatske pošte
Fizičke i digitalne marke
Hrvatske nogometne legende na novoj kriptomarki Hrvatske pošte
Ovaj međuzvjezdani posjetitelj nije izvanzemaljska sonda, već dokaz da svemir može biti čudesan i bez toga
3I/ATLAS
Ovaj međuzvjezdani posjetitelj nije izvanzemaljska sonda, već dokaz da svemir može biti čudesan i bez toga
Želite da vam rane brže zacjeljuju? Seks pomaže u tome, tvrde švicarski znanstvenici
Dobro za znati
Želite da vam rane brže zacjeljuju? Seks pomaže u tome, tvrde švicarski znanstvenici
Nova akcija Europola: Objavili “kraj igre” kibernetičkim kriminalcima
Na udaru infrastruktura
Nova akcija Europola: Objavili “kraj igre” kibernetičkim kriminalcima
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Odustali od nasljednika?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Korisnici WhatsAppa bit će oduševljeni: Evo što će koristiti umjesto telefonskih brojeva
Opcija u razvoju
Korisnici WhatsAppa bit će oduševljeni: Evo što će koristiti umjesto telefonskih brojeva
Znanstvenici iznenađeni: Otkrili potpuno novu vrstu pčele, zbog jednog detalja dobila jezivo ime
Zastrašujući izgled
Znanstvenici iznenađeni: Otkrili potpuno novu vrstu pčele, zbog jednog detalja dobila jezivo ime
Prvi službeni let "Tajanstvenog zmaja": Kineski misteriozni dron snimljen u pratnji dva borbena zrakoplova
Konačna verzija?
Prvi službeni let "Tajanstvenog zmaja": Kineski misteriozni dron snimljen u pratnji dva borbena zrakoplova
Već prva snimka opservatorija Vera C. Rubin zapanjila astronome i otkrila skrivenu tajnu jedne poznate galaksije
Tek je počeo s radom
Već prva snimka opservatorija Vera C. Rubin zapanjila astronome i otkrila skrivenu tajnu jedne poznate galaksije

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Kaos na hitnoj: Pristižu stotine pacijenata, vozila hitne stoje u kolonama
"Nište neobično"
VIDEO Zamjenik ravnatelja o kaosu pred Rebrom: "U radovima smo i raspolažemo s manje kreveta"
Kod Senja pao zrakoplov Airtractor? Nestao je s radara, potraga u tijeku
drama na nebu
FOTO Pilot koji je poginuo kod Senja ove godine je preživio zrakoplovnu nesreću: "Nebeski heroj"
Ove predmete nikad ne smijete imati u automobilu
Vozači, oprez!
ADAC objavio što nikad ne smijete imati u automobilu: Policija vas može kazniti i s 10.000 eura
show
Ljupka Gojić Mikić otvara pizzeriju u Zagrebu
''Sretno!''
Ljupka Gojić Mikić i naš proslavljeni nogometaš objavili veliku vijest: ''Još malo...''
Princ William pokazao interijer nove kuće
velebna vila
Princ William pokazao svoj novi dom, jedan kadar otkrio je više nego što je planirao!
Laura Gnjatović progovorila španjolski
''prelijepa i pametna!''
Naša misica raspričala se na španjolskom i osvojila internet: ''Najjača hrvatska predstavnica!''
zdravlje
Stručnjaci upozoravaju: Ako imate povećanu prostatu, izbjegavajte ove lijekove, hranu i pića!
Muškarci, pazite!
Stručnjaci upozoravaju: Ako imate povećanu prostatu, izbjegavajte ove lijekove, hranu i pića!
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Ovo područje na licu nikada ne smijete dirati – evo zašto ga zovu “trokut smrti”!
Važno!
Ovo područje na licu nikada ne smijete dirati – evo zašto ga zovu “trokut smrti”!
zabava
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Čovječe…
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Testirajte znanje kao pravi intelektualac – bez pritiska vremena
Pokažite što znate!
Testirajte znanje kao pravi intelektualac – bez pritiska vremena
Skrivao se satima, a onda spektakularno pao, i to u ruke SWAT-a
Neslavni pad
Skrivao se satima, a onda spektakularno pao, i to u ruke SWAT-a
tech
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Odustali od nasljednika?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Znanstvenici iznenađeni: Otkrili potpuno novu vrstu pčele, zbog jednog detalja dobila jezivo ime
Zastrašujući izgled
Znanstvenici iznenađeni: Otkrili potpuno novu vrstu pčele, zbog jednog detalja dobila jezivo ime
sport
10 tisuća navijača stiže na veliki prosvjed: Policija u visokoj pripravnosti
Digla se velika bura
10 tisuća navijača stiže na veliki prosvjed: Policija u visokoj pripravnosti
Susjedi: "Hrvatska nam je otela zvijer od igrača. Izveo je spektakl"
Hvale ga
Susjedi: "Hrvatska nam je otela zvijer od igrača. Izveo je spektakl"
Srbi ogorčeni prizorom iz Londona, Englezi ih šokirali
"EPSKO PONIŽENJE"
Srbi ogorčeni prizorom iz Londona, Englezi ih šokirali
tv
Hit serija Nove TV krenula sa snimanjem novih nastavaka
KUMOVI
Hit serija Nove TV krenula sa snimanjem novih nastavaka
MasterChef: Ivanov i Markov tanjur nasmijat će Marija! Hoće li njihova jela biti toliko loša?!
NE PROPUSTITE!
Ivanov i Markov tanjur nasmijat će Marija! Hoće li njihova jela biti toliko loša?!
Kumovi: Prežalio je i majku i oca, ali njega neće
KUMOVI
Prežalio je i majku i oca, ali njega neće
putovanja
Na ručak kod Debelog: Nogometna gostionica koja već 30 godina hrani Zagrepčane
Nostalgija u tanjuru
Na ručak kod Debelog: Nogometna gostionica koja već 30 godina hrani Zagrepčane
Planinska kuća u NP Sjeverni Velebit, Airbnb
Ovo se zove odmor!
Ima li išta bolje od ovoga? Planinska kuća na Velebitu s prekrasnim pogledom na more
Novi kviz općeg znanja: Za one koji žele znati (još) više
15 nasumičnih pitanja
Novi kviz općeg znanja: Za one koji žele znati (još) više
novac
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
Ryanair uvodi veliku promjenu za sve putnike. Evo što se mijenja od 12. studenog
Nova pravila
Ryanair uvodi veliku promjenu za sve putnike. Evo što se mijenja od 12. studenog
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
lifestyle
Biskvitni kolači na jednom mjestu
Svima omiljeni
Za vas smo pripremile popis recepata za biskvitne kolače
Deset najljepših žena na svijetu prema zlatnom rezu
Savršene proporcije
Gotovo savršene crte lica: Slavna glumica proglašena najljepšom ženom svijeta po zlatnom rezu
Recept za mekani kuglof sa sirom i čokoladom
Uz kavu
Biskvit je tako mekan, ali krema je božanstvena: Pročitajte recept za najfiniji kuglof
sve
10 tisuća navijača stiže na veliki prosvjed: Policija u visokoj pripravnosti
Digla se velika bura
10 tisuća navijača stiže na veliki prosvjed: Policija u visokoj pripravnosti
Susjedi: "Hrvatska nam je otela zvijer od igrača. Izveo je spektakl"
Hvale ga
Susjedi: "Hrvatska nam je otela zvijer od igrača. Izveo je spektakl"
Ljupka Gojić Mikić otvara pizzeriju u Zagrebu
''Sretno!''
Ljupka Gojić Mikić i naš proslavljeni nogometaš objavili veliku vijest: ''Još malo...''
 

Nastavi čitati

Business
Pretraživanje interneta, ilustracija
Prijeti im visoka kazna

Još jedna EU istraga protiv Googlea: Ovog puta na udaru su "pravila o zlouporabi ugleda internetskih stranica"

piše Martina Čizmić
Business
Kim Kyllesbech Larsen
Novo lice

United Group imenovao dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO)

piše Zimo
Business
Plan Bee
Startaj Hrvatska 2025.

U Startaj Hrvatska stiže Plan Bee –ljubav prema pčelama prerasla u poduzetništvo

piše Zimo
Business
Brad Smith
Start Campus

Microsoft ulaže 10 milijardi dolara u podatkovne centre u Portugalu

piše Hina
Business
Infobip
Za kompanije u regiji i šire

Partnerstvo Infobipa i Pontis Technologyja za napredna AI komunikacijska rješenja

piše Hina
Business
Elektrifikacija, ilustracija
Na prekretnici

Europa bi ovim potezom mogla uštedjeti 250 milijardi eura godišnje

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima