zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

5 lekcija o oglašavanju u mobilnoj eri

Jesen je doba kada tvrtke i agencije obično počinju rezimirati ono što su postigle u godini koja prolazi te razmišljati o budućnosti.

Sponzorirani članak | 19.10.2018. / 15:15 komentari

Podijeli

PR
PR

 Ne postoji bolje vrijeme za razmisliti o nadolazećim trendovima i o tome kako bi ih se moglo iskoristiti za provedbu kampanja koje ne samo da se uspješno prikazuju ciljnim skupinama klijenata, već se također i ističu te čine razliku. Moramo imati na umu da, u usporedbi s marketingom, teško da se može reći za neko drugo područje da su u njemu promjene kojima svjedočimo dinamičnije te da je u njemu zahtjevnije uspješno držati korak s trendovima.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Giht, ilustracija Srušen mit njegova uzroka Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro

 

Podjela na tradicionalni i digitalni marketing, koja je donedavno dovodila do zabluda, nepotrebnih rasprava i problema na organizacijskoj i strateškoj razini, napokon odlazi u povijest. Iako su temeljna načela marketinga ostala nepromijenjena, napredak tehnologije nas očigledno prisiljava da promijenimo svoje prioritete i metode. Na koje su teme trenutno fokusirane rasprave o budućnosti marketinga? Što su ključne lekcije koje marketinški stručnjaci mogu naučiti iz tih rasprava? Pokušajmo ih identificirati.

1. Mobilni uređaji su na prvom mjestu

Mobilni uređaji znatno odskaču od ostalih kanala za primanje sadržaja, uključujući digitalne kanale. Korištenje takvih uređaja definitivno je u najvećem porastu. Mobilni uređaji su promijenili način na koji istražujemo, proživljavamo iskustva i dijelimo. Oni su najbrže usvojena komunikacijska tehnologija: televiziji je trebalo više od desetljeća da dosegne 50 milijuna gledatelja; pametni telefoni su dosegli 1 milijardu u 5 godina. Prema GSMA-ovom izvješću o mobilnoj ekonomiji iz 2018. godine, predviđa se da će mobilno internetsko tržište porasti za 1,75 milijardu novih korisnika unutar sljedećih 8 godina, čime će se u 2025. godini doseći razina od 5 milijardi korisnika mobilnog interneta. Stoga, mobilni kanal moramo promatrati kao zaseban format distribucije sadržaja, a ne kao jedan od elemenata digitalnog marketinga. Mobilni kanal već sada ima ključnu ulogu prilikom izrade oglasa. Ako nešto funkcionira na malom ekranu, također funkcionira i na velikom. Nažalost, taj princip ne funkcionira u obratnom smjeru. Stoga, kako bi se iskoristio ogroman potencijal mobilnog marketinga, marketinški stručnjaci moraju ga koristiti kao polazišnu točku.

2. Fokusiranje na rezultate

Mjerenje uspješnosti oglasa i rezultati oglašavanja nisu ista stvar - iako ih se ponekad smatra sinonimima ili ih se skupno koristi u raspravama među stručnjacima. Oglašavanju putem mobilnog kanala svojstvena je vrlo brza recepcija i visok stupanj pažnje gledatelja. Posljedično, ključni pokazatelji, kao što su trajanje ili broj pregleda, mogu biti samo okvirni indikatori učinkovitosti oglasa. Umjesto toga, potrebno je fokusirati se na stvarne poslovne rezultate, kao što je nivo prodaje ili imidž branda. To je jedini način za napraviti pouzdanu usporedbu učinkovitosti različitih kanala i formata. Vjerujemo da je to od ključne važnosti za milijune naših partnera koji koriste Facebook ili Instagram kako bi povećali svoje poslovanje jer osjećaju da mogu vjerovati našoj platformi. Iz tog razloga, surađujemo s poduzetnicima, transparentni smo u najvećoj mogućoj mjeri u vezi naših sustava te osiguravamo da naši partneri imaju pristup pouzdanim i smislenim rezultatima mjerenja uspješnosti.

3. Držanje koraka s potrošačima

Potrošači već dugo vremena žive u mobilnoj stvarnosti. Mlađi potrošači pregledavaju sadržaj brže od starijih, a istraživanja pokazuju da na mobilnim uređajima sadržaj pregledavamo 41% brže nego na računalu. Zbog toga, naročito je teško izmjeriti broj ili trajanje pregleda. Marketing ne drži korak s time zbog toga što se uhvatio u zamku vođenja rasprava o planiranju i uspoređivanju formata, umjesto da se fokusira na najvažniju stvar - dopiranje do super-brzih, visoko svjesnih potrošača koji od marketinga očekuju da odrazi njihovu stvarnost. Današnji potrošači su sve brži u odlučivanju je li nešto vrijedno njihove pažnje. Kako bi učinkovito doprli do njih, marketinški stručnjaci moraju što je to više moguće uskladiti interese ciljne skupine sa specifičnim kanalom koji se koristi za oglašavanje. Možemo vidjeti da Stories rastu kao kanal za komuniciranje s potrošačima - više od 400 milijuna ljudi svaki dan koristi Stories na Instagramu, a više od 300 milijuna ljudi na Facebooku i Messengeru. U rujnu 2018., pokrenuli smo Facebook Stories Ads jer smo od ljudi doznali da je preko 63% njih odlučilo kupiti određeni proizvod nakon što su vidjeli Story koji se na njega odnosi.

4. Performance marketing dobiva na važnosti u svakoj gospodarskoj grani

Predmet performance marketinga, što je vrsta marketinga koji vodi do stvarnog, mjerljivog rezultata, kao što je odluka za kupnju određenog proizvoda, dobiva na važnosti i postaji dio oglašivačkih strategija u svim sektorima. U osnovi, to znači da su ključna mjerila uspješnosti marketinga i njegov jasno mjerljiv učinak optimizirani u stvarnom vremenu. Glavni je cilj ponuditi prave proizvode pravim osobama u velikim razmjerima kako bi se povećala potražnja i prodaja - ili pojednostavljeno, svojim proizvodima trebate pomoći da dopru do ljudi i u njima stvore namjeru kupnje. Možemo vidjeti porast popularnosti alata koji progresivno povećavaju rast, kao što su Dynamic Ads koji automatski omogućuju promoviranje cjelokupnog kataloga proizvoda ili usluga, bez potrebe za zasebnim konfiguriranjem svakog proizvoda.

5. Trajna beta faza

Napredak tehnologije i potencijala digitalnog marketinga, koji još nije istražen u potpunosti, znači da trebamo razmišljati unaprijed kada stvaramo mogućnosti i organizacijske strukture. Savršena rješenja ili metode nije moguće razviti jer ljudsko ponašanje i navike neprestano evoluiraju kao odgovor na napredak tehnologije. Stoga, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe na takve primjenjive uvjete je od ključne važnosti. Potraga za savršenstvom treba biti zamijenjena pristupom koji se temelji na neprestanom testiranju, “trajnom beta fazom”, kako prilikom osmišljavanja proizvoda, tako i u marketingu. U užem smislu, gotovo da bi se moglo reći da je tvrtka nemarna ako sav svoj trud uloži u jednu jedinu verziju mobilne kampanje - i ignorira ogroman potencijal za optimizaciju koji je moguće ostvariti kreativnim A/B kao i C testiranjem. Snažna kreativna ideja može i trebala bi biti ostvarena u različitim mobilnim formatima. Uspješni brandovi kao što su Nike, Bud Light ili Apple pokazali su nam put: svi su oni prihvatili mobilnu kreativnost kao živući, fleksibilan proces. Nove se ideje testiraju u usporedbi s ostalima u različitim formatima i s različitim pričama, a rezultati se pažljivo analiziraju. I to se isplati: prikupljeno znanje pomaže poboljšati kako tekuću tako i buduće kampanje. Stoga, budite hrabri i testirajte!

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Operation Bluebird
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Stvari se mijenjaju
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Projekt težak 120 milijuna dolara
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Sve upućuje na to…
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Privremena odluka
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Pokušaj ubojstva u Velikoj Gorici: Uhićen muškarac
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
U Njemačkoj nožem izbo ženu i njezino četvero djece
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
PROVJERENO Tino je prava inspiracija! Ima 17 godina i bolest kojoj nema lijeka, ali on život živi punim plućima
Donosi Provjereno
Što sve ovaj dječak može, ravno je čudu: "Život nam se u dvije minute okrenuo naglavačke, zaista je teško"
show
Kako izgleda stan Joška Gvardiola u Zagrebu?
u zagrebu
Kako izgleda stan Joška Gvardiola? Nećete vjerovati kakav luksuz skriva ovih 160 kvadrata
Kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong 2025.?
Svi navijamo!
Hoće li naš Marino osvojiti srca publike? Evo kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong
Preminuo glumac Peter Greene
tužne vijesti
Glumac iz kultnih filmova pronađen mrtav u svom stanu, imao je 60 godina
zdravlje
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Nisu uvijek ginekološke prirode
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije – sočniji nego ikad!
Jednostavan, a tako fin!
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije - sočniji nego ikad!
zabava
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Wow!
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Preslatko!
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Zanimljivo rješenje
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
tech
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
sport
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
La Liga: Girona preokretom kao gost svladala Real Sociedad
Domaćini dugo vodili
VIDEO Tri Hrvata s klupe gledala preokret: Na kraju je slavio - Livaković
tv
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
MasterChef: ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
putovanja
Qspace modularni stanovi u Nizozemskoj
Pametna rješenja iz Europe
Pogledajte kako izgledaju državni stanovi za mlade od 21 kvadrata, a koštaju samo 45 tisuća eura
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Kamo na izlet?
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Brineta iz Zagreba u bež kombinaciji i robusnim Ugg gležnjačama
Tip-Top
Kombinacija brinete iz Zagreba pravi je primjer kako izgledati top i kad je zima, pogledajte čizme
Recept za bajadera tortu bez pečenja
Divota!
Teško je riječima opisati koliko je dobra: Pročitajte recept za kremastu i raskošnu bajaderu bez pečenja
sve
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
 

Nastavi čitati

Business
SAD i EU, ilustracija
Stav je jasan

Velika pravila, velike kazne: EU tjera američki Big Tech da se pokori europskom tržištu, a pritisak iz SAD-a sve je manje bitan

piše Branimir Vorša
Business
Volkswagen
Fokus na Njemačku i Europu

VW signalizira skromnija ulaganja do 2030.

piše Hina
Business
Ivona Poljak
Startaj Hrvatska 2025.

Spoj emocija i okusa: Keksići koji podižu raspoloženje i nude predah od rutine

piše Zimo
Business
Fintech, ilustracija
Balint Fischer, Dorsum

Intervju sa stručnjakom za fintech: "AI i fintech neće uništiti banke. Pretvorit će ih u nešto bolje"

piše Martina Čizmić
Business
Amazonov paket, ilustracija
I nije jedini

Amazon platio 180 milijuna eura zbog talijanske istrage o mogućoj poreznoj prijevari

piše Hina
Business
Mark Zuckerberg
Gube novac

Meta mijenja strategiju: Metaverse više nije bitan?

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima