zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

5 lekcija o oglašavanju u mobilnoj eri

Jesen je doba kada tvrtke i agencije obično počinju rezimirati ono što su postigle u godini koja prolazi te razmišljati o budućnosti.

Sponzorirani članak | 19.10.2018. / 15:15 komentari

Podijeli

PR
PR

 Ne postoji bolje vrijeme za razmisliti o nadolazećim trendovima i o tome kako bi ih se moglo iskoristiti za provedbu kampanja koje ne samo da se uspješno prikazuju ciljnim skupinama klijenata, već se također i ističu te čine razliku. Moramo imati na umu da, u usporedbi s marketingom, teško da se može reći za neko drugo područje da su u njemu promjene kojima svjedočimo dinamičnije te da je u njemu zahtjevnije uspješno držati korak s trendovima.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

 

Podjela na tradicionalni i digitalni marketing, koja je donedavno dovodila do zabluda, nepotrebnih rasprava i problema na organizacijskoj i strateškoj razini, napokon odlazi u povijest. Iako su temeljna načela marketinga ostala nepromijenjena, napredak tehnologije nas očigledno prisiljava da promijenimo svoje prioritete i metode. Na koje su teme trenutno fokusirane rasprave o budućnosti marketinga? Što su ključne lekcije koje marketinški stručnjaci mogu naučiti iz tih rasprava? Pokušajmo ih identificirati.

1. Mobilni uređaji su na prvom mjestu

Mobilni uređaji znatno odskaču od ostalih kanala za primanje sadržaja, uključujući digitalne kanale. Korištenje takvih uređaja definitivno je u najvećem porastu. Mobilni uređaji su promijenili način na koji istražujemo, proživljavamo iskustva i dijelimo. Oni su najbrže usvojena komunikacijska tehnologija: televiziji je trebalo više od desetljeća da dosegne 50 milijuna gledatelja; pametni telefoni su dosegli 1 milijardu u 5 godina. Prema GSMA-ovom izvješću o mobilnoj ekonomiji iz 2018. godine, predviđa se da će mobilno internetsko tržište porasti za 1,75 milijardu novih korisnika unutar sljedećih 8 godina, čime će se u 2025. godini doseći razina od 5 milijardi korisnika mobilnog interneta. Stoga, mobilni kanal moramo promatrati kao zaseban format distribucije sadržaja, a ne kao jedan od elemenata digitalnog marketinga. Mobilni kanal već sada ima ključnu ulogu prilikom izrade oglasa. Ako nešto funkcionira na malom ekranu, također funkcionira i na velikom. Nažalost, taj princip ne funkcionira u obratnom smjeru. Stoga, kako bi se iskoristio ogroman potencijal mobilnog marketinga, marketinški stručnjaci moraju ga koristiti kao polazišnu točku.

2. Fokusiranje na rezultate

Mjerenje uspješnosti oglasa i rezultati oglašavanja nisu ista stvar - iako ih se ponekad smatra sinonimima ili ih se skupno koristi u raspravama među stručnjacima. Oglašavanju putem mobilnog kanala svojstvena je vrlo brza recepcija i visok stupanj pažnje gledatelja. Posljedično, ključni pokazatelji, kao što su trajanje ili broj pregleda, mogu biti samo okvirni indikatori učinkovitosti oglasa. Umjesto toga, potrebno je fokusirati se na stvarne poslovne rezultate, kao što je nivo prodaje ili imidž branda. To je jedini način za napraviti pouzdanu usporedbu učinkovitosti različitih kanala i formata. Vjerujemo da je to od ključne važnosti za milijune naših partnera koji koriste Facebook ili Instagram kako bi povećali svoje poslovanje jer osjećaju da mogu vjerovati našoj platformi. Iz tog razloga, surađujemo s poduzetnicima, transparentni smo u najvećoj mogućoj mjeri u vezi naših sustava te osiguravamo da naši partneri imaju pristup pouzdanim i smislenim rezultatima mjerenja uspješnosti.

3. Držanje koraka s potrošačima

Potrošači već dugo vremena žive u mobilnoj stvarnosti. Mlađi potrošači pregledavaju sadržaj brže od starijih, a istraživanja pokazuju da na mobilnim uređajima sadržaj pregledavamo 41% brže nego na računalu. Zbog toga, naročito je teško izmjeriti broj ili trajanje pregleda. Marketing ne drži korak s time zbog toga što se uhvatio u zamku vođenja rasprava o planiranju i uspoređivanju formata, umjesto da se fokusira na najvažniju stvar - dopiranje do super-brzih, visoko svjesnih potrošača koji od marketinga očekuju da odrazi njihovu stvarnost. Današnji potrošači su sve brži u odlučivanju je li nešto vrijedno njihove pažnje. Kako bi učinkovito doprli do njih, marketinški stručnjaci moraju što je to više moguće uskladiti interese ciljne skupine sa specifičnim kanalom koji se koristi za oglašavanje. Možemo vidjeti da Stories rastu kao kanal za komuniciranje s potrošačima - više od 400 milijuna ljudi svaki dan koristi Stories na Instagramu, a više od 300 milijuna ljudi na Facebooku i Messengeru. U rujnu 2018., pokrenuli smo Facebook Stories Ads jer smo od ljudi doznali da je preko 63% njih odlučilo kupiti određeni proizvod nakon što su vidjeli Story koji se na njega odnosi.

4. Performance marketing dobiva na važnosti u svakoj gospodarskoj grani

Predmet performance marketinga, što je vrsta marketinga koji vodi do stvarnog, mjerljivog rezultata, kao što je odluka za kupnju određenog proizvoda, dobiva na važnosti i postaji dio oglašivačkih strategija u svim sektorima. U osnovi, to znači da su ključna mjerila uspješnosti marketinga i njegov jasno mjerljiv učinak optimizirani u stvarnom vremenu. Glavni je cilj ponuditi prave proizvode pravim osobama u velikim razmjerima kako bi se povećala potražnja i prodaja - ili pojednostavljeno, svojim proizvodima trebate pomoći da dopru do ljudi i u njima stvore namjeru kupnje. Možemo vidjeti porast popularnosti alata koji progresivno povećavaju rast, kao što su Dynamic Ads koji automatski omogućuju promoviranje cjelokupnog kataloga proizvoda ili usluga, bez potrebe za zasebnim konfiguriranjem svakog proizvoda.

5. Trajna beta faza

Napredak tehnologije i potencijala digitalnog marketinga, koji još nije istražen u potpunosti, znači da trebamo razmišljati unaprijed kada stvaramo mogućnosti i organizacijske strukture. Savršena rješenja ili metode nije moguće razviti jer ljudsko ponašanje i navike neprestano evoluiraju kao odgovor na napredak tehnologije. Stoga, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe na takve primjenjive uvjete je od ključne važnosti. Potraga za savršenstvom treba biti zamijenjena pristupom koji se temelji na neprestanom testiranju, “trajnom beta fazom”, kako prilikom osmišljavanja proizvoda, tako i u marketingu. U užem smislu, gotovo da bi se moglo reći da je tvrtka nemarna ako sav svoj trud uloži u jednu jedinu verziju mobilne kampanje - i ignorira ogroman potencijal za optimizaciju koji je moguće ostvariti kreativnim A/B kao i C testiranjem. Snažna kreativna ideja može i trebala bi biti ostvarena u različitim mobilnim formatima. Uspješni brandovi kao što su Nike, Bud Light ili Apple pokazali su nam put: svi su oni prihvatili mobilnu kreativnost kao živući, fleksibilan proces. Nove se ideje testiraju u usporedbi s ostalima u različitim formatima i s različitim pričama, a rezultati se pažljivo analiziraju. I to se isplati: prikupljeno znanje pomaže poboljšati kako tekuću tako i buduće kampanje. Stoga, budite hrabri i testirajte!

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
AI4Health.Cro
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
Amerikanci napravili radio koji bi ukrajinske dronove i operatere mogao učiniti "nevidljivima" za Ruse
Signali poput šapta
Amerikanci napravili radio koji bi ukrajinske dronove i operatere mogao učiniti "nevidljivima" za Ruse
Projekt edukacije probacijskih službenika u virtualnoj stvarnosti osvojio prestižnu nagradu Europske komisije
EITA2025
Projekt edukacije probacijskih službenika u virtualnoj stvarnosti osvojio prestižnu nagradu Europske komisije
Znanstvenici tvrde da je cjepivo protiv COVID-19 svijetu uštedjelo do 35 bilijuna eura
Ogromna cifra
Znanstvenici tvrde da je cjepivo protiv COVID-19 svijetu uštedjelo do 35 bilijuna eura
Nova pravila za društvene mreže: Nema više noćnih obavijesti i algoritamskog prikaza sadržaja
NY želi zaštititi maloljetnike
Nova pravila za društvene mreže: Nema više noćnih obavijesti i algoritamskog prikaza sadržaja
Jesu li to napravili namjerno? Procurile fotografije i videa novih Metinih gadgeta
Stižu ovog tjedna
Jesu li to napravili namjerno? Procurile fotografije i videa novih Metinih gadgeta
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Roditelji, oprez!
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Na Marsu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Ambiciozno
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije
Jednostavno je
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Merz dirnut do suza na otvaranju obnovljene sinagoge u Muenchenu
Friedrich Merz
VIDEO Njemački kancelar u suzama: "Sram me što se to događa i zato objavljujem rat..."
Vatrogasci se još bore s požarom u Buku, čuju se i ekspolozije
Borba s vatrom
VIDEO Požar u tvornici gasit će cijelu noć, odjekivale i eksplozije: "Šteta je ogromna, a imamo i ugovore s klijentima"
Tuga u Zagorju: U nesreći traktora poginuo dugogodišnji načelnik općine
Brojni se opraštaju
Velika tragedija: Dugogodišnji načelnik općine poginuo u nesreći s traktorom
show
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
Petra Kraljev i Sandro Gotal snimljen u prvom javnom izlasku
više ne kriju ljubav
Prvi javni izlazak zvijezde Kumova i zgodnog nogometaša koji joj je ukrao srce!
Meri Goldašić u haljini dostojnoj crvenog tepiha
"Nestvarno lijepa žena!"
U haljini dostojnoj crvenog tepiha našu influencericu uspoređuju s Jennifer Lopez!
zdravlje
Skrivena prijetnja u vodi može ubiti vašeg psa u samo par minuta!
Upozorenje veterinarke
Skrivena prijetnja u vodi može ubiti vašeg psa u samo par minuta!
Upala živca u lopatici: Simptomi po kojima ćete je prepoznati
Piše fizioterapeut
Upala živca u lopatici: Simptomi po kojima ćete je prepoznati
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Nutricionisti otkrivaju
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
zabava
Matematička zagonetka koja prkosi logici – samo rijetki nađu odgovor
Pokažite što znate!
Matematička zagonetka koja prkosi logici – samo rijetki nađu odgovor
Ako ne znate barem 7 odgovora, onda kvizovi definitivno nisu za vas
Pokažite što znate!
Ako ne znate barem 7 odgovora, onda kvizovi definitivno nisu za vas
Lovac ili lovina? Mačka se šuljala kako bi zaskočila pticu, a onda je doživjela šok
Ups!
Lovac ili lovina? Mačka se šuljala kako bi zaskočila pticu, a onda je doživjela šok
tech
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Roditelji, oprez!
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
sport
Marin Pongračić na žestokom udaru kritika: "On je katastrofa"
Nije se proslavio
Žestoko isprozivao vatrenog: "On je katastrofa, na toj poziciji je negledljiv"
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
tako to rade vođe
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
Ante Delija zaludio je UFC, odmah je dobio glavnu borbu priredbe i priliku života
SVE SE ISPLATILO
Ante Delija zaludio je UFC, odmah je dobio glavnu borbu priredbe i priliku života
tv
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
MasterChef: Večeras počinje nova sezona MasterChefa! Evo što vas očekuje!
NOVA SEZONA
Večeras počinje nova sezona MasterChefa! Evo što vas očekuje!
MasterChef: ANKETA: Nova sezona tek je počela, a već je vatreno! Kako vam se svidjela prva epizoda MasterChefa?
NOVI KANDIDATI
ANKETA: Nova sezona tek je počela, a već je vatreno! Kako vam se svidjela prva epizoda MasterChefa?
putovanja
Tjedni jelovnik fina i brza jela 15. 9. do 21. 9. 2025.
Tjedni jelovnik
Zasitna su, fina i rade se bez puno muke: Sedam predobrih jela za svaki dan ovog tjedna
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
Odaberite stranu
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
Bez laktoze: 9 sireva koji vam neće uznemiriti želudac
Puni su okusa
Bez laktoze: 9 sireva koji vam neće uznemiriti želudac
novac
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
Drugi život
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
"Crvena zastava" kreće u pohod na Europu: 15 novih električnih i hibridnih modela do 2028.
Biste li ih vozili?
"Crvena zastava" kreće u pohod na Europu: 15 novih električnih i hibridnih modela do 2028.
lifestyle
Ulična moda Zagreb bluza s volanima
Tako ženstvena
Traperice plavokose dame iz centra Zagreba vizualno produžuju noge, ali bluza je ta koja je privukla sve poglede
Janica Kostelić u cvjetnoj haljini i tenisicama
LEŽERNO IZDANJE
Janica Kostelić u tenisicama koje Hrvatice obožavaju, nosi ih uz cvjetnu haljinu
Tjedni horoskop od 15. do 22. rujna
Što zvijezde pripremaju?
Tjedni horoskop: Blizancima će jedan razgovor promijeniti sve, a jedan znak će napokon prodisati
sve
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
Marin Pongračić na žestokom udaru kritika: "On je katastrofa"
Nije se proslavio
Žestoko isprozivao vatrenog: "On je katastrofa, na toj poziciji je negledljiv"
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
tako to rade vođe
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
 

Nastavi čitati

Business
Nvidia
Nastavljaju provjeru

Kineski regulatori objavili: Nvidia je prekršila propise o monopolu

piše Hina
Business
Globalna komunikacijska mreža, ilustracija
Objavio HAKOM

Prihodi tržišta elektroničkih komunikacija porasli na 900 milijuna eura

piše Hina
Business
Predavači na SoMo Borac konferenciji
U listopadu u Zagrebu

Koje greške koče vašu organizaciju, kako upravljati timovima, a kako AI-jem: Odgovore donose predavači SoMo Borac konferencije

piše Zimo
Business
Vjekoslav Majetić, DOK-ING
U Seulu

Potvrda konkurentnosti hrvatske obrambene industrije: DOK-ING i korejski LIG Nex1 dogovorili suradnju

piše Hina
Business
Startup, ilustracija
Novčana nagrada i put u Japan

Proglašeni pobjednici prvog "pitch" natjecanja HGK

piše Hina
Business
Proizvodnja čipova, ilustracija
Strateško partnerstvo

Nizozemski proizvođač strojeva za čipove ulaže u francusku kompaniju za AI

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima