zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

5 lekcija o oglašavanju u mobilnoj eri

Jesen je doba kada tvrtke i agencije obično počinju rezimirati ono što su postigle u godini koja prolazi te razmišljati o budućnosti.

Sponzorirani članak | 19.10.2018. / 15:15 komentari

Podijeli

PR
PR

 Ne postoji bolje vrijeme za razmisliti o nadolazećim trendovima i o tome kako bi ih se moglo iskoristiti za provedbu kampanja koje ne samo da se uspješno prikazuju ciljnim skupinama klijenata, već se također i ističu te čine razliku. Moramo imati na umu da, u usporedbi s marketingom, teško da se može reći za neko drugo područje da su u njemu promjene kojima svjedočimo dinamičnije te da je u njemu zahtjevnije uspješno držati korak s trendovima.

tri vijesti o kojima se priča MRI mozga, ilustracija Mnogi nisu svjesni Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti Waymovi robotaksiji, ilustracija Neočekivani problemi Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom Unitree R1 Spoj robotike i AI-ja Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura

 

Podjela na tradicionalni i digitalni marketing, koja je donedavno dovodila do zabluda, nepotrebnih rasprava i problema na organizacijskoj i strateškoj razini, napokon odlazi u povijest. Iako su temeljna načela marketinga ostala nepromijenjena, napredak tehnologije nas očigledno prisiljava da promijenimo svoje prioritete i metode. Na koje su teme trenutno fokusirane rasprave o budućnosti marketinga? Što su ključne lekcije koje marketinški stručnjaci mogu naučiti iz tih rasprava? Pokušajmo ih identificirati.

1. Mobilni uređaji su na prvom mjestu

Mobilni uređaji znatno odskaču od ostalih kanala za primanje sadržaja, uključujući digitalne kanale. Korištenje takvih uređaja definitivno je u najvećem porastu. Mobilni uređaji su promijenili način na koji istražujemo, proživljavamo iskustva i dijelimo. Oni su najbrže usvojena komunikacijska tehnologija: televiziji je trebalo više od desetljeća da dosegne 50 milijuna gledatelja; pametni telefoni su dosegli 1 milijardu u 5 godina. Prema GSMA-ovom izvješću o mobilnoj ekonomiji iz 2018. godine, predviđa se da će mobilno internetsko tržište porasti za 1,75 milijardu novih korisnika unutar sljedećih 8 godina, čime će se u 2025. godini doseći razina od 5 milijardi korisnika mobilnog interneta. Stoga, mobilni kanal moramo promatrati kao zaseban format distribucije sadržaja, a ne kao jedan od elemenata digitalnog marketinga. Mobilni kanal već sada ima ključnu ulogu prilikom izrade oglasa. Ako nešto funkcionira na malom ekranu, također funkcionira i na velikom. Nažalost, taj princip ne funkcionira u obratnom smjeru. Stoga, kako bi se iskoristio ogroman potencijal mobilnog marketinga, marketinški stručnjaci moraju ga koristiti kao polazišnu točku.

2. Fokusiranje na rezultate

Mjerenje uspješnosti oglasa i rezultati oglašavanja nisu ista stvar - iako ih se ponekad smatra sinonimima ili ih se skupno koristi u raspravama među stručnjacima. Oglašavanju putem mobilnog kanala svojstvena je vrlo brza recepcija i visok stupanj pažnje gledatelja. Posljedično, ključni pokazatelji, kao što su trajanje ili broj pregleda, mogu biti samo okvirni indikatori učinkovitosti oglasa. Umjesto toga, potrebno je fokusirati se na stvarne poslovne rezultate, kao što je nivo prodaje ili imidž branda. To je jedini način za napraviti pouzdanu usporedbu učinkovitosti različitih kanala i formata. Vjerujemo da je to od ključne važnosti za milijune naših partnera koji koriste Facebook ili Instagram kako bi povećali svoje poslovanje jer osjećaju da mogu vjerovati našoj platformi. Iz tog razloga, surađujemo s poduzetnicima, transparentni smo u najvećoj mogućoj mjeri u vezi naših sustava te osiguravamo da naši partneri imaju pristup pouzdanim i smislenim rezultatima mjerenja uspješnosti.

3. Držanje koraka s potrošačima

Potrošači već dugo vremena žive u mobilnoj stvarnosti. Mlađi potrošači pregledavaju sadržaj brže od starijih, a istraživanja pokazuju da na mobilnim uređajima sadržaj pregledavamo 41% brže nego na računalu. Zbog toga, naročito je teško izmjeriti broj ili trajanje pregleda. Marketing ne drži korak s time zbog toga što se uhvatio u zamku vođenja rasprava o planiranju i uspoređivanju formata, umjesto da se fokusira na najvažniju stvar - dopiranje do super-brzih, visoko svjesnih potrošača koji od marketinga očekuju da odrazi njihovu stvarnost. Današnji potrošači su sve brži u odlučivanju je li nešto vrijedno njihove pažnje. Kako bi učinkovito doprli do njih, marketinški stručnjaci moraju što je to više moguće uskladiti interese ciljne skupine sa specifičnim kanalom koji se koristi za oglašavanje. Možemo vidjeti da Stories rastu kao kanal za komuniciranje s potrošačima - više od 400 milijuna ljudi svaki dan koristi Stories na Instagramu, a više od 300 milijuna ljudi na Facebooku i Messengeru. U rujnu 2018., pokrenuli smo Facebook Stories Ads jer smo od ljudi doznali da je preko 63% njih odlučilo kupiti određeni proizvod nakon što su vidjeli Story koji se na njega odnosi.

4. Performance marketing dobiva na važnosti u svakoj gospodarskoj grani

Predmet performance marketinga, što je vrsta marketinga koji vodi do stvarnog, mjerljivog rezultata, kao što je odluka za kupnju određenog proizvoda, dobiva na važnosti i postaji dio oglašivačkih strategija u svim sektorima. U osnovi, to znači da su ključna mjerila uspješnosti marketinga i njegov jasno mjerljiv učinak optimizirani u stvarnom vremenu. Glavni je cilj ponuditi prave proizvode pravim osobama u velikim razmjerima kako bi se povećala potražnja i prodaja - ili pojednostavljeno, svojim proizvodima trebate pomoći da dopru do ljudi i u njima stvore namjeru kupnje. Možemo vidjeti porast popularnosti alata koji progresivno povećavaju rast, kao što su Dynamic Ads koji automatski omogućuju promoviranje cjelokupnog kataloga proizvoda ili usluga, bez potrebe za zasebnim konfiguriranjem svakog proizvoda.

5. Trajna beta faza

Napredak tehnologije i potencijala digitalnog marketinga, koji još nije istražen u potpunosti, znači da trebamo razmišljati unaprijed kada stvaramo mogućnosti i organizacijske strukture. Savršena rješenja ili metode nije moguće razviti jer ljudsko ponašanje i navike neprestano evoluiraju kao odgovor na napredak tehnologije. Stoga, fleksibilnost i sposobnost prilagodbe na takve primjenjive uvjete je od ključne važnosti. Potraga za savršenstvom treba biti zamijenjena pristupom koji se temelji na neprestanom testiranju, “trajnom beta fazom”, kako prilikom osmišljavanja proizvoda, tako i u marketingu. U užem smislu, gotovo da bi se moglo reći da je tvrtka nemarna ako sav svoj trud uloži u jednu jedinu verziju mobilne kampanje - i ignorira ogroman potencijal za optimizaciju koji je moguće ostvariti kreativnim A/B kao i C testiranjem. Snažna kreativna ideja može i trebala bi biti ostvarena u različitim mobilnim formatima. Uspješni brandovi kao što su Nike, Bud Light ili Apple pokazali su nam put: svi su oni prihvatili mobilnu kreativnost kao živući, fleksibilan proces. Nove se ideje testiraju u usporedbi s ostalima u različitim formatima i s različitim pričama, a rezultati se pažljivo analiziraju. I to se isplati: prikupljeno znanje pomaže poboljšati kako tekuću tako i buduće kampanje. Stoga, budite hrabri i testirajte!

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
Postoji li opasnost i za čovjeka?
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Evo i zašto
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Dvojac osmislio lažni program ulaganja u kriptovalute i ukrao gotovo pola milijuna eura
Tijekom dvije godine
Dvojac osmislio lažni program ulaganja u kriptovalute i ukrao gotovo pola milijuna eura
Zagreb domaćin Science Communication Foruma: Spajanje znanosti, politike i javnosti
Znanost i javnost
Zagreb domaćin Science Communication Foruma: Spajanje znanosti, politike i javnosti
Jesmo li spremni na dolazak računala koja su napravljena od moždanog tkiva?
Tehnologija koja je u uzletu
Jesmo li spremni na dolazak računala koja su napravljena od moždanog tkiva?
Dobili ste "Obavijest o pozivu policije"? Evo što trebate napraviti
Još jedna prijevara
Dobili ste "Obavijest o pozivu policije"? Evo što trebate napraviti
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Spoj robotike i AI-ja
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Nije bio spreman na to
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Komet 3I/ATLAS
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača
Nisu to očekivali
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
nova obveza
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
Detalji napada na splitskog policajca
DETALJI UŽASA
Cure detalji stravičnog napada na policajca: Zadao mu je najmanje 8 uboda, htio je ubiti roditelje...
Kadirov kaže da čeka naredbu za početak rata s Europom: "Sve će brzo završiti"
SPREMAN JE
"Čekamo naredbu! Sve će se brzo završiti": Putinov saveznik spreman za rat s Europom
show
Ana Rucner komentirala vezu s partnerom Markom Duvnjakom
''stvari se katkad...''
Ana Rucner o vezi i partneru: ''Reći ću vrlo iskreno, dalje idem sama...''
Šime Elez se ošišao
kako vam se čini?
Pogledajte kako je markantni Šime izgledao ranije, fotke će iznenaditi mnoge!
Šest zemalja se povuklo s Eurosonga
"do ovog nije trebalo doći"
Drama je eskalirala: Slovenija i još nekolicina zemalja bojkotiraju Eurosong u Beču!
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Važno za žene u rizičnoj skupini
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Što se događa kad odbacite dezodorans – istina koju nitko ne govori!
Mnogi ne mogu zamisliti dan bez njega
Što se događa kad odbacite dezodorans – istina koju nitko ne govori!
zabava
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
Wow!
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
Srbin posjetio Split, a njegova reakcija postala je viralni hit
Imao je što vidjeti
Srbin posjetio Split, a njegova reakcija postala je viralni hit
Ovo bi trebali vidjeti Nijemci": Još jedan prizor s Balkana postao hit na društvenim mrežama
Jao…
Ovo bi trebali vidjeti Nijemci": Još jedan prizor s Balkana postao hit na društvenim mrežama
tech
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Spoj robotike i AI-ja
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
Postoji li opasnost i za čovjeka?
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
sport
Hrvatska rijetko viđenim rezultatom pobijedila Iran na Svjetskom pvenstvu
što je ovo bilo?
Hrvatska rijetko viđenim rezultatom pobijedila protivnika na Svjetskom prvenstvu
Mario Kovačević neće imati press konferenciju uoči susreta s Hajdukom na Maksimiru
Nova praksa
Dinamo povukao (ne)očekivani potez uoči Vječnog derbija na Maksimiru
Fotografija Bojana Zobenice: Pomoćni sudac derbija navijao na utakmici Dinama
Ovo nije dobro
Procurila fotografija Bojana Zobenice: U subotu bi trebao suditi derbi na Maksimiru
tv
MasterChef: Čija će dekonstrukcija biti najbolja, a tko će napraviti "prometnu nesreću" na tanjuru?
VEČERAS!
Čija će dekonstrukcija biti najbolja, a tko će napraviti "prometnu nesreću" na tanjuru?
MasterChef: TOP 9 kandidata zaigralo "Guess The Dish"! Saznajte tko je odnio pobjedu!
MASTERCHEF VILA
TOP 9 kandidata zaigralo "Guess The Dish"! Saznajte tko je odnio pobjedu!
Skrivena sudbina: Priuštio joj je traumu od koje će se teško oporaviti
SKRIVENA SUDBINA
Skrivena sudbina: Priuštio joj je traumu od koje će se teško oporaviti
putovanja
Kviz općeg znanja: O konjima, ljudima... i svemu ostalom
15 pitanja
Kviz općeg znanja: Pitanja iz opće kulture koja će vam razgibati pamćenje
Božićna verzija shortbread millionaire kolača recept
Tri sloja savršenstva
Ove božićne kocke stvorene su za milijunaše, jako su fine i nije ih teško napraviti
Mir, tišina i pogled za pamćenje: Šarmantna kuća kod Samobora koja će vas osvojiti na prvu
Kuća za odmor Wild Rose
Mir, tišina i pogled za pamćenje: Šarmantna kuća kod Samobora koja će vas osvojiti na prvu
novac
Ljupka Gojić Mikić prodaje polovicu svoje tvrtke poznatoj pivovari: "Veselimo se pojačati kapacitet“
što dalje?
Ljupka Gojić Mikić prodaje polovicu svoje tvrtke poznatoj pivovari: "Veselimo se pojačati kapacitet“
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Poput narko–država, ali još globalnije: Uspon "scam država" čije ekonomije počivaju na online prevarama
Imali više od 20.000 ljudi
Poput narko–država, ali još globalnije: Uspon "scam država" čije ekonomije počivaju na online prevarama
lifestyle
Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom 2025.
Glamurozna i elegantna
Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu
Recepti za božićne kolače
Nema čega nema
Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste
Catherine Middleton nosi haljinu Jenny Packham i tijaru kraljice Viktorije
Svečano izdanje
Kakva haljina, kakva tijara! Catherine Middleton je definitivno kraljica, kraljica stila
sve
Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom 2025.
Glamurozna i elegantna
Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu
Recepti za božićne kolače
Nema čega nema
Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
Wow!
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
 

Nastavi čitati

Business
WhatsApp
Financial Times otkriva

EU sprema novu antimonompolsku istragu protiv Mete, ovog puta zbog AI

piše Branimir Vorša
Business
Dario Amodei, Anthropic
Možda već sljedeće godine

Hoće li prestići OpenAI? Još jedna AI kompanija planira izlazak na burzu

piše Hrvoje Jurman
Business
Cookie Box - Ivona Poljak
Startaj Hrvatska 2025.

Završna priča sezone donosi spoj slatkog i dizajna

piše Zimo
Business
Temu i Shein, ilustracija
Sve veći problem

Cunami kineskih paketa mogao bi pomesti europske trgovce

piše Hina
Business
Span Cyber Security Arena
Novo izdanje, novi predavači

Span Cyber Security Arena 2026. u Hrvatsku dovodi vodeće stručnjake za kibernetičku sigurnost

piše Zimo
Business
Nikola Kapraljević
Druga akvizicija ove godine

Infinum novom akvizicijom ulazi u područje kibernetičke sigurnosti

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima