Prema ispitivanju koje je proveo Pew Internet, dvije trećine korisnika interneta, odnosno 65% njih platilo je kako bi preuzeli ili pristupili sadržaju na internetu.
Najviše se plaćalo za glazbu, software i aplikacije, prema anketi koju su proveli na 755 internet korisnika u vremenskom periodu od 28. listopada do 1. studenog ove godine. Bit ankete bila je ispitati korisnike o digitalnim proizvodima koji nisu u fizičkom obliku, dakle glazba, software, online novosti i članci, it'd.
Čak 33% ispitanika platilo je za neki software, te za glazbu u digitalnom obliku, dok je 21% platilo aplikacije za tablet uređaje i mobilne telefone. Digitalne novine, magazini ili novinski članci u 18% slučaja su plaćeni, a 16% korisnika platilo je sadržaj videa, filmova ili TV serija.
Korisnici plaćenog online sadržaja u 46% slučajeva kupili su jednu ili dvije vrste digitalnog sadržaja, dok je 16% korisnika kupilo 6 ili više online sadržaja.
Sudionici ankete odgovarali su na pitanje jesu li ikad platili prisup ili mogućnost preuzimanja online sadržaja. Odgovori su bili sljedeći:
- 33% internet korisnika platilo je za digitalni sadržaj online
- 33% kupilo je software
- 21% kupilo je aplikacije za tablet ili mobilne uređaje
- 19% platilo je za digitalne igre
- 18% platilo je za digitalne novine, magazine, ili novinske članke
- 16% paltailo je za video, film, ili TV seriju
- 15% platilo je za melodije za mobitel
- 12% platilo je za digitalne fotograije
- 11% platilo je za člansku pristup premium sadržaju web stranica koje nude besplatne sadržaje
- 10% platilo je za e-knjige
- 7% platilo je za podcast
- 5% platilo je za alate koji se koriste u video ili računalnim igrama
- 5% platilo je za cheateve kako bi im pomoglo u igranju igara
- 5% platilo je pristup za web stranice za traženja partnera
- 2% platilo je za sadržaj za odrasle
I na kraju 6% internet korisnika platilo je za sadržaj koji nije u gore 15 navedenih.
Via [PewInternet], Photo [CCNetPay]