Ako ste ikad išli na putovanje, vjerojatno ste osim klasičnih hotela i hostela, bacili oko na Airbnb, servis za iznajmljivanje stanova i kuća. Neki ljudi ne borave cijelo vrijeme u svom stanu pa tako primjerice vikendima iznajmljuju drugim ljudima.  

Ideja se isplatila i Airbnb grabi velikim koracima naprijed, a očito je da je došlo vrijeme za promjene, one velike. Kako prenosi VentureBeat, Airbnb sutra sprema kompletni redizajn svog branda, što pokazuju i fotografije jednog od osnivača servisa Joe Gebbia koji razgledava ideje novog logotipa, koji će prema svemu sudeći imati veliko slovo “A”. 

Airbnb će ovaj tjedan u potpunosti redizajnirati brand i lansirati novi proizvod

Joe Zadeh, direktor za proizvode, istaknuo je nedavno kako je cilj Airbnb-a “dizajnirati svaki dio putovanja. Kad smo počeli, Airbnb se svodio na smještaj, sada smatramo da je Airbnb cijelo iskustvo.” 

Isto tako, Zadeh je istaknuo kako su razmišljali o dijeljenju troška putovanja u automobilima, tržište na kojem trenutno vladaju Uber i Lyft, što ne bi predstavljalo velik problem za Airbnb s obzirom da imaju ogromnu bazu svojih klijenata, no shvatili su da to nije tržište na koje se žele fokusirati. Airbnb često eksperimentira s raznim modelima, pa su tako isprobali raditi s razredima, turističkim turama, hranom, čak i ponuditi iznajmljivačima oglašivački servis novim gostima kroz Airbnb aplikaciju. Također, testira se i privremeno pretvaranja stana u restoran u San Franciscu. 

Uz redizajn, Airbnb će svakako predstaviti još nešto, no za sada se ne zna točno što. Na službenim stranicama, sutra od 19h po našem vremenu možete uživo pratiti događaj, a za one lijene, detalje o novitetima objavit ćemo naravno na ZIMO.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju