Hrvatski crowdreporting startup ConnectiGo pobjednik natjecanja poslovnih ideja u Mađarskoj

Mobilna aplikacija za medije varaždinskog razvojnog tima ConnectiGo pobjednik je natjecanja poslovnih ideja u mađarskoj Nagykaniszi, pod nazivom PEN Hackathon-In-Box.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 14.04.2014. / 08:17

Hrvatski crowdreporting startup ConnectiGo pobjednik natjecanja poslovnih ideja u Mađarskoj

Mobilna aplikacija za medije varaždinskog razvojnog tima ConnectiGo pobjednik je natjecanja poslovnih ideja u mađarskoj Nagykaniszi, pod nazivom PEN Hackathon-In-Box.

ConnectiGo - komunikacijski servis koji služi instantnom slanju informacija i multimedijalnih sadržaja od strane korisnika prema informativnim medijima, s mogućnošću nagrađivanja i plaćanja sadržaja, proglašen je od strane međunarodnog žirija za poslovnu ideju s najvećim potencijalom na međunarodnom tržištu u konkurenciji tridesetak predstavljenih projekata i ideja u različitim fazama razvoja.

Hrvatski tim, pojačan na natjecanju s Goranom Levačićem iz Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM), ostvario je time pravo na predstavljanje međunarodnim investitorima krajem svibnja na dvodnevnom Demo Dayu u sklopu Tech Showa u Budimpešti, zajedno sa još sedam ovogodišnjih najperspektivnijih mađarskih startupova, pobjednika proljetnih regionalnih natjecanja diljem Mađarske.

„Crowdreporteri“ stižu u svaku informativnu redakciju 

Razvoj idejnog i poslovnog modela aplikacije počeo je prije dva mjeseca, na temelju dugogodišnjeg radnog iskustva u medijima članova tima i poznavanju procesa prikupljanja informacija u medijima, gdje se uočila prilika za optimiziranje tog procesa i prilagodbu današnjim tehnologijama i pristupačnosti.

Konačni proizvod, koji je u procesu izrade demo verzije u suradnji s varaždinskom tvrtkom Orion Web, omogućiti će svakoj informativnoj redakciji u svijetu besplatan i lako dostupan komunikacijski kanal prema publici i „crowdreporterima“, koji će moći instantno na jednostavan i lak način kroz aplikaciju poslati informacije, te multimedijalni sadržaj na informativni desk, te poslužiti novinarima i urednicima kao izvor dodatnih informacija na mjestu događaja.

"Da bismo osigurali dodatnu vrijednost za naš proizvod na tržištu, razvili smo model nagrađivanja i plaćanja korisnicima koji šalju informacije i sadržaj, čime će mediji biti u mogućnosti dodatno aktivirati  i motivirati svoju publiku u stvaranju informativnog sadržaja kakvog bi oni i sami željeli čitati ili gledati, a istovremeno rasteretiti svoje medijske djelatnike u mukotrpnom procesu traženja informacija vrijednih objave." – objašnjava Tomislav Šimpović, koji je uz Ivanu Novosel idejni začetnik cijelog sustava, te voditelj razvoja, uz mentoring i pomoć Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM).

Registriranim medijima koji će koristiti sustav bit će omogućeno i instantno naručivanje informacija te multimedijalnog sadržaja prema geolokacijskom principu, putem pristupa cijeloj bazi korisnika i slanja zadataka „crowdreporterima“ na udaljenim mjestima koji će moći na taj način dodatno zarađivati. Konačna vrijednost koju će mediji dobiti korištenjem ConnectiGo-a bit će u većoj količini relevantnih i ekskluzivnih informacija, a koje će moći prikupiti mnogo brže, dok će s druge strane korisnici  dobiti priliku sudjelovati u procesu stvaranja informativnog sadržaja u medijima, te zarađivati na tome.

Hrvatski crowdreporting startup ConnectiGo pobjednik natjecanja poslovnih ideja u Mađarskoj

Uspješni hrvatski timovi na natjecanju

Na dvodnevnom PEN Hackathonu u Nagykaniszi uspjeh hrvatskih predstavnika upotpunio je tim s varaždinskog FOI-ja u sastavu Ksenija Mitrović, Mirela Pavličević i Zoran Kos, te pod mentorstvom asistentice Katarine Pažur Aničić, koji je sa svojom mobilnom aplikacijom Personnal Fashion Assistant ušao u finale, te osvojio posebnu nagradu kao poticaj za daljnji razvoj sustava koji je ocijenjen kao ideja s visokim potencijalom za uspjeh.

Radi se o mobilnoj aplikaciji interaktivnog tipa koja predstavlja kombinaciju webshopa i društvenih mreža. Cilj aplikacije je da krajnjim korisnicima značajno olakša praćenje trendova robnih marki prema vlastitim preferencijama i pomogne im u bržem donošenju odluke o kupnji uz moguće sugestije putem personaliziranog profila. S druge strane, prodavačima različitih robnih marki aplikacija bi omogućila novi oblik promocije, personalizaciju odnosa s klijentima te lakše pridobivanje novih i zadržavanje postojećih korisnika.

Valja dodati da su do finala stigli i studenti Visokog gospodarskog učilista u Križevcima u sastavu Ivan Premec, Manela Kos te Tamara Belak, s FreeRoom servisom, koji bi služio za olakšano pretraživanje besplatnog smještaja u svakom gradu na svijetu.

Natjecanje uz stjecanje znanja, iskustva i kontakata

Natjecanje je organizirano u suradnji Panonskog sveučilišta u Nagykaniszi, Tehnološko inovacijskog centra TICM iz Čakovca, te pod pokroviteljstvom Hackathon-In-A-Box-a, mađarskog sustava natjecanja poslovnih ideja pod vodstvom Tamasa Turcsana, Gabora Dehelana i Davida Trayforda, jednih od nositelja razvoja mađarske startup scene, i razvijatelja ekosustava čiji su najpoznatiji članovi međunarodni uspješni servisi poput Ustream i Prezi.com.

Prvog dana natjecanja, od prijavljenih preko tridesetak ideja odabrano je četrnaest za javno predstavljanje i pitch competition, a članovi timova koji nisu ušli u finale pridružili su se finalnim timovima u izradi njihovih prezentacija, te također imali prilike usvojiti nova znanja kroz razgovore i razmjenu iskustva, te mentoring članova žirija i organizatora natjecanja.

Za sve sudionike organizirano je i večernje druženje uz besplatnu večeru i piće do kasnih noćnih sati, te smještaj, a drugi dan nakon nastavka cjelodnevnog učenja i razvijanja održano je finalno natjecanje pred žirijem i okupljenima, te proglašenje pobjednika. 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti