Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga pokrenuo je danas ICT Marketplace, jedinstvenu i inovativnu uslugu u oblaku. Riječ je o dućanu poslovnih aplikacija i ICT usluga gdje korisnici imaju mogućnost vrlo jednostavno – u samo dva klika - unajmiti niz naprednih cloud usluga i PC aplikacija za računala uključujući i one koje se instaliraju lokalno na računalo (primjerice Microsoft Office).
Aplikacije i ICT usluge ponuđene u ICT Marketplaceu aktiviraju se automatski te su korisniku dostupne već unutar nekoliko minuta od kada ih korisnik zatraži što otvara posve novu dimenziju u pružanje takvih usluga na hrvatskom tržištu, budući da je do sada za nabavu poslovnih softvera bilo potrebno daleko više vremena. Trenutačno je usluga ICT Marketplace u pilot fazi, što znači da je dostupan limitirani broj aplikacija i usluga, a Hrvatski Telekom će kontinuirano obogaćivati ponudu najboljim hrvatskim i svjetskim rješenjima.
Korištenje ICT Marketplacea iznimno je jednostavno, potreban je samo pristup Internetu te računalo ili tablet uređaj. Nema instalacije na računalu – sve aplikacije rade po modelu „click and run“, a jednom preuzeta aplikacija dalje se koristi s bilo kojeg uređaja, bilo kada i bilo gdje se nalazili. Aplikacije za desktop računala rade također i u offline načinu. Sve aplikacije i ICT usluge korisnici u potpunosti sami administriraju, a korisnička podrška Hrvatskog Telekoma dostupna im je 24 sata tijekom sedam dana u tjednu.
Svi zainteresirani za testiranje aplikacija i ICT usluga s Marketplacea trebaju samo popuniti obrazac koji se nalazi na službenim internetskim stranicama usluge te će dobiti inicijalno korisničko ime i lozinku s kojima će odmah moći početi koristiti uslugu. Formular za sudjelovanje u ovome programu dostupan je na službenim stranicama Marketplacea: http://marketplace.telekomcloud.hr
Hrvatski Telekom je u partnerskom modelu otvorio mogućnost i domaćim programerima da svoje aplikacije ponude putem ove usluge čime će korisnici imati na raspolaganju aplikacije kreirane prema specifičnim potrebama lokalnog tržišta.