Mnogim mladima je želja postati influencer. Privlači ih njihov stil života, prilčna zarada ili pak jednostavno žele biti viđeni i praćeni na društvenim mrežama.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

No, velik broj onih koji to žele, neće i uspjeti u ovoj kaotičnoj industriji. Neki jer neće pronaći dobru nišu u kojoj bi mogli biti uspješni, drugi jer su jednostavno nestrpljivi.

Međutim, nova studija objavljena u časoipisu Telematics and Informatics, otkrila je i da neke karakteristike osobnosti mogu ukazivati na to tko je skloniji odvažiti se na život influencera, a kome to jednostavno - ne leži. 

Studija koju su proveli istraživači s poljskog Sveučilišta u Wroclawu i Oxforda, otkrili su da mladi ljudi koji su ekstrovertirani, egocentrični i dramatični imaju veću vjerojatnost da će ih interesirate te da će postati influenceri od smirenijih i introvertiranijih osoba.

Muškarac gleda tablet Novac i pokloni toga nisu vrijedni: Majka maloljetne influencerice otkrila crnu stranu Instagrama

Ispitivanjem u kojem je sudjelovalo gotovo 800 sudionika u dobi od 16 i 17 godina, istraživači su otkrili da oni s pojačanom ekstroverzijom, narcizmom i teatralnim ponašanjem, sklonošću dramatičnosti i ekspresivnosti, češće i sami žele biti influenceri.

Iako karijera influencera može ponuditi prilike za samoizražavanje koje privlače određene tipove osobnosti, ona također predstavlja psihološke rizike, posebno za osobe s visokim stupnjem narcizma i histrionizma, ističu u svom istraživanju.

Istraživači sugeriraju da su iste kakterne osobine koje potiču ljude da krenu u svijet influencera, vidljive i kod glumaca. To bi moglo objasniti zašto su neki influenceri izvrsni glumci u svojim videima, ali i zašto su se neki glumci izvrsno snašli na društvenim mrežama.