Na opasnost "zaštićene komunikacije" putem Sony PlayStation konzole, odnosno kroz "online gaming" svojedobno je upozorio i Edward Snowden u dokumentima koje je ponudio javnosti i zbog kojih je morao tražiti politički azil izvan Sjedinjenih Američkih Država. I dok se nadziru sve moguće vrste komunikacije, očigledno je komunikacija u mrežnim igrama savršeni komunikacijski kanal za teroriste diljem svijeta. Tako se odmah neposredno nakon tragilčnih terorističkih napada u Parizu prošlog petka pojavila informacija kako su teroristi za komunikaciju i planiranje napada koristili Sony PlayStation 4 konzolu. Iako je to u prvi trenutak mnogima djelovalo kao nemoguća priča, iz Belgije stižu potvrde kako je sve istina. 

Naime, prema službenim informacijama belgijske policije u racijama nakon terorističkog napada objavljeno je kako je "zaplijenjena najmanje jedna Sony PlayStation 4 igraća konzola". Na tu vijest nadovezao se i belgijski ministar unutarnjih poslova Jan Jambon, koji je izjavio: "Komunikaciju putem igraćih konzola, u ovom slučaju PlayStation 4, daleko je teže pratiti nego, primjerice, WhatsApp ili slične aplikacije. I činjenica je kako teroristi i propovjednici zla koriste takve kanale komunikacije". Otprilike istu priču potvrdili su i američki, odnosno francuski dužnosnici, koji su rekli kako teroristi imaju vrlo sofisticirane načine planiranja napada, jer komuniciraju unutar pojedinih igara i pritom koriste enkripciju, kao i šifriranu komunikaciju. Dakle, jasno je kako je ovo ogroman sigurnosni problem s kojim se sigurnosne službe za sada nisu uspjele nositi na kvalitetan način. 

Iako su svojedobno objavljene informacije kako američka agencija NSA i njezin pandan u Engleskoj nadziru igre World of Warcraft i Second Life u strahu da teroristi upravo na taj način komuniciraju, po svemu sudeći, moderni barbari koji siju strah i smrt pronašli su nove načine i igre. Stručnjaci upozoravaju da, primjerice, i igri Call of Duty igrači (ili teroristi, u ovom slučaju), mogu komunicirati "ispisivanjem" poruka mecima na zidu, jer te poruke kasnije nestaju i gotovo ih je pa nemoguće pratiti odnosno otkriti. Ovo je samo jedan od primjera koji otkrivaju razmjere potencijalne tajnosti, jer Sony je prodao 25 milijuna PS 4 konzola i jasno je da će se nešto u ovom slučaju morati učiniti. Jer, ovdje je tehnologija umjesto platforme za zabavu postala idealno mjesto za planiranje terorističkih napada...