zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

Timeline, OpenGraph i Talking about this – hoće li Facebooku donijeti nove milijune?

Na Facebooku danas postoje dvije strane – prva su 800 milijuna ljudi koji na njemu komuniciraju, prate novosti, zabavljaju se i žive svoj virtualni život

Zimo
Zimo
Ivan Klarić | 13.10.2011. / 15:42 komentari

Podijeli

Timeline, OpenGraph i Talking about this – hoće li Facebooku donijeti nove milijune?

Na Facebooku danas postoje dvije strane – prva su 800 milijuna ljudi koji na njemu komuniciraju, prate novosti, zabavljaju se i žive svoj virtualni život, a druga je globalna korporacija s preko 2.000 zaposlenih, koja na račun ove prve strane ostvaruje oko 2 milijarde dolara godišnjih prihoda od oglašavanja.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena Šokantan sadržaj na telefonu, ilustracija Uznemirujuće Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama? Televizor, ilustracija Naglasak na iskustvu Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?

Kompanija je to, enormno bogata, koja može na tržištu kupiti gotovo sve što joj se svidi. Tako u Facebooku rade najbolji programeri, dizajneri, PR stručnjaci, marketinški stručnjaci, financijaši, psiholozi i brojni drugi. Svi oni potrebni su kako bi Facebook mogao ostvariti dovoljno visoke prihode za financiranje ogromnog sustava, a pri tome jedan jednini krivi potez može 'otjerati', primjerice 100 milijuna ljudi, što dalje može izazvati lančanu reakciju i Facebook može nestati, iako se to danas čini nemoguće.

Dvije milijarde dolara godišnjih prihoda nevjerojatno je visoka brojka, no, danas ne postoji ozbiljan biznis u kojemu možemo preživjeti jedno desetljeće ne mičući se prema naprijed. Tako i Facebook neprestano radi na razvoju, unaprjeđenju, a pri tome mora misliti na dvije stvari – novost ne smije izazvati pad broja korisnika i mora utjecati pozitivno na prihode.


Nove mogućnosti i 'People talking about that'


Nedavno je Facebook održao f8 konferenciju, za koju se prije samog održavanja govorilo kako će biti 'jača' od svih prijašnjih, misleći pri tome na novosti koje će kompanija predstaviti. I bila je! Timeline i OpenGraph potkrepljuju sve navedene teze. Jedan od glavnih ciljeva novog Facebooka je povećanje prihoda od oglašavanja.

Ukoliko korisnici prihvate Timeline i OpenGraph onako kako su to Mark Zuckerberg i njegov tim zamislili, kompanijama će oglašavanje na vodećoj svjetskoj društvenoj mreži postati još privlačnije. Targetiranje će postati još bolje! Tako će primjerice naš Agrokor moći prikazivati svoje oglase samo onim ljudima koji jako često rade rižoto s plodovima mora, dok će Podravka targetirati one sklonije kokošjoj juhi. Već izrazito efikasno online oglašavanje postat će još efikasnije.

Paralelno s tim novostima pojavio se i 'brojčanik Talking about that'. I on će, još za koji milijun povećati Facebookove prihode.

Mediji su oko novog oglašivača već napravili pompu, a ta je brojka postala jednako važna, ako ne i važnija od broja fanova. Oglašivači bi mogli stvoriti percepciju kako se oglašavaju onom broju fanova koji pokazuje 'Talking about that', a ne broju fanova njihovog branda. Od ljudi ili tvrtki koje im  vode oglašavanje na Facebooku tražit će da ta brojka bude što veća, a time će zapravo još više dati na važnosti Facebook Adsima, odnosno Facebookovom glavnom izvoru prihoda.


Pritisak agencijama 


Tvrtke specijalizirane za oglašavanje na Facebooku uspijevaju prikupiti velik broj fanova na razno razne načine. Imaju dobre community managere, rade izvrsne Facebook aplikacije i nagradne igre koje su trenutni motiv tisućama korisnika da postanu fanovi određenog brenda, a koji kasnije možda i neće previše komunicirati na fan page stranici tog branda. Agencije, ali i Facebook time su dobili zapanjujući broj tvrtki koje se oglašavaju na Facebooku. Ali, spomenute metode ne pune Facebookovu blagajnu. Vrijeme je da vodeća društvena mreža sve skupa još bolje unovči.


Adsi postaju najvažniji 


Kako će brandovi od sada tražiti visoku brojku 'Talking about that' tako će rast i važnost Facebookovih Adsa. Uz i dalje izvrsne kampanje, plaćeni i taregetirani oglasi na Facebooku jedini su pravi način da se dovedu fanovi koji će komentirati i lajkati, odnosno povećavati brojku 'Talking about that'.

Tako će vodeća svjetska društvena mreža dvije milijarde godišnjih prihoda povećati za još kojih deset, sto ili više milijuna.

Što o svemu misle agencije, za ZIMO su otkrili Daniel Ackermann, vlasnik agencije iSTUDIO i Davor Runje iz agencije DRAP.

Može li Facebookov brojač 'Talking about this' utjecati na interes oglašivača za Facebookom?

Ackermann: Oglašavanje, mogućnosti, ali i benefiti na Facebooku su i dalje ostali isti tako da trenutno ne vidimo promjene u interesu, bilo pozitivne ili negativne. Interes klijenata je velik te i dalje raste.

Runje: Interes oglašivača je jako velik te i dalje raste, ali pitanje je što točno oni dobivaju za svoj novac. Broj fanova jednostavno nije dovoljna metrika kad se radi analiza isplativosti i Facebook je bio prisiljen uvesti novu metriku kako bi se vidjelo koliko fanova je stvarno aktivno. Internet je interaktivni medij, a ta interaktivnost je pogotovo značajna kod društvenih mreža.

Hoće li se kod oglašivača možda stvoriti kriva percepcija - da je brojka 'talking about this' stvarni broj ljudi kojoj se oglašava, obzirom da su to tako prezentirali neki vodeći mediji koji uživaju povjerenje?

Runje: Ova metrika pomaže u demistificiranju što se točno dobiva za svoj novac na Facebooku. Ukoliko je neki oglašivač zainteresiran za interakciju, tada će jako pažljivo gledati koliko te interakcije dobiva kao rezultat svojih aktivnosti. S druge strane, ako je oglašivač zainteresiran samo za broj ljudi koji je vidjelo informaciju, tada će se voditi metrikom broja ljudi koji vide statuse na stranici i usporediti cijenu s klasičnim display oglašavanjem. Kad se sve zbroji, oduzme i podijeli, moći će se izračunati isplativost ulaganja i usporediti s drugim medijima. Nakon što se brojevi stave na papir, bit će lakše opravdati ulaganja na Facebooku ili naći primjereni medij za oglašavanje.

Ackermann: Indeks 'Talking about this' je novi indeks, no u suštini je vrlo sličan već prijašnjim, javno dostupnim analitikama (interakcija, fir u Hravtskoj itd.). Ono što je bilo prije, i još uvijek je važno, su fanovi i interakcija. Fanovi su jako važni, ukoliko predstavljaju stvarne ljude koji se kreću oko branda. Naravno da je kampanja uspješnija ukoliko se postigne komunikacija prema, primjerice 10 000 ljudi naspram komunikacije prema 100 ljudi. No isto tako je važna i interakcija. Ukoliko netko ima 100 000 fanova, a feedback korisnika mu je 0, to je mnogo lošiji rezultate od neke stranice koja postiže jači feedback korisnika. Oba broja su jako važna i cilj je da budu što veći. Ipak, ako je netko slabiji u nečemu, ne mora značiti da je rezultat kampanje loš, jer on ovisi i o mnogo drugih čimbenika.

Npr. Index.hr ima interakciju (pa tako i 'talking about') jako visok, viši koji puta i od drugih medija koji su mnogo veći po broju fanova. Jedan od glavnih razloga je što su Indexovi statusi redovito ovakvog tipa: 'Kaže Jaca na Dnevniku da ne misle svi da je HDZ zločinačka organizacija, nego samo mediji. Pa ajde da provjerimo i javimo joj brojku: koliko vas smatra da je HDZ zločinačka organizacija? Tri-četiri-sad, kreni.'. Na takav status su dobili preko 1000 lajkova i stotine komentara. No, takve statuse zbog uredničke politike si većina drugih medija nikada neće dopustiti. Zato drugi imaju slabiju interakciju no ne znači da rade loš posao, dapače. Dakle, i broj fanova i interakcija su jako važni, ali ovise o samom brandu, kampanjama, politici kompanije i naravno agenciji tako da nisu isključiv pokazatelj kvalitete i uspjeha

Hoće li vam 'Talking about this' olakšati ili otežati prodaju usluge cijelokupnog oglašavanja na Facebooku?

Ackermann: Ovisi o klijentu. Ima klijenata koji su već dugo dobro osviješteni o kvalitetama i metrikama uspješnosti na Facebooku te im ovaj broj ne predstavlja ništa nova. Kod slabije osvještenih klijenata, vjerujem da će se razumijevanje tematike povećati što je jako pozitivno.

Runje: Nama osobno jako koristi jer olakšava uspoređivanje interkacije na stranicama sa i bez aplikacija. Primjera radi, prosječna aplikacija na tjednoj bazi ima oko 10.000 aktivnih korisnika i 100.000 interakcija što je aktivnost koju je teško postići i najvećim stranicama u Hrvatskoj. Rekorder interakcije je još uvijek Životinjsko carstvo s 92.000 tjedno aktivnih korisnika i više od 500.000 interakcija tjedno. Kad uspijete postići toliku interaktivnost, tada se to jako dobro vidi i na prodaji.

Da li je 'Talking about this' Facebookova želja da oglašivače još više privuče uskom taregetiranju i plaćanju Adsa te si tako poveća prihode?

Runje: Ne vjerujem da je povećanje prihoda od display oglašavanja razlog, Facebookove ambicije su puno veće od toga. Prava bitka se ovih dana vodila za udio u prihodima od online plaćanja na mobilnim platformama. Rezultat: Apple je uspio prisiliti Facebook da  odustane od upotrebe Facebook creditsa na iOS platformi. Radi se o 30% od svih prihoda koji se ostvare na mobilnim aplikacijama, a taj prihod će barem na iOS uređajima ostati u Appleu.

Ackermann: Kao što članak govori, Facebookov glavni cilj je povećati doživljaj korisnika te povećati prihod po korisniku. Ovo je mala stvar i ne očekuje se da im to donese kratkoročno veće povećanje u prihodu no kroz javne statistike će se vlasnici Facebook stranica više educirati te učiniti svoj sadržaj kvalitetnijim (povećanje korisnikovog doživljaja) te više pridavati pažnje redovitijim kampanjama pa tako i oglašavanju preko FB adsa (povećanje prihoda).

Zašto uopće 'Talking about this' kad je i bez njega sve bilo dobro?

Ackermann: Svaka metrika je jako dobro došla. Dobro je da postoji što više brojeva preko kojih možemo pratiti uspješnost. Na socialnumbers.com smo već jako dugo imali slične indexe. Čim je izašao ovaj 'talking about', uvrstili smo ga na socialnumbers kroz svega nekoliko dana. Sve s ciljem što transparentnijeg praćenja uspješnosti i usmjeravanja industrije u pozitivnom smjeru. Ipak, nemaju sve države ovakve sustave niti analitike pa nije niti čudno da je Facebook sam integrirao ovaj index. A Facebooku je naravno i cilj što više toga samostalno ponuditi korisnicima

Runje: Očito je postojala potreba da se uvede mjerenje interaktivnosti, tako da se ne bih složio da je sve bilo dobro i bez toga.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
NSK ulazi u novo poglavlje digitalne transformacije: Korisnicima će u pretragama pomagati umjetna inteligencija
Bukinet
NSK ulazi u novo poglavlje digitalne transformacije: Korisnicima će u pretragama pomagati umjetna inteligencija
10 mitova o tehnologiji u koje trebate prestati vjerovati već danas
Da riješimo nedoumice
10 mitova o tehnologiji u koje trebate prestati vjerovati već danas
Radikalna nova vrsta akceleratora čestica mogla bi transformirati znanost
Puno dostupnija tehnologija
Radikalna nova vrsta akceleratora čestica mogla bi transformirati znanost
Deepfake prijevare haraju: Nemojte vjerovati Taylor Swift kad vam želi prodati kriptovalute
Ni Hrvati nisu imuni
Deepfake prijevare haraju: Nemojte vjerovati Taylor Swift kad vam želi prodati kriptovalute
Tesla traži od dobavljača da izbjegavaju kineske dijelove za američke automobile
Zbog carina
Tesla traži od dobavljača da izbjegavaju kineske dijelove za američke automobile
RECENZIJA Xiaomi Watch S4 (41 mm) - malo kućište skriva puno zanimljivih značajki
Dobar, pouzdan i džepu prihvatljiv
RECENZIJA Xiaomi Watch S4 (41 mm) - malo kućište skriva puno zanimljivih značajki
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Naglasak na iskustvu
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Odustali od nasljednika?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Vjerujete li im?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Već prva snimka opservatorija Vera C. Rubin zapanjila astronome i otkrila skrivenu tajnu jedne poznate galaksije
Tek je počeo s radom
Već prva snimka opservatorija Vera C. Rubin zapanjila astronome i otkrila skrivenu tajnu jedne poznate galaksije

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Centar prepun policije, nekolicina ljudi ispred SNV-a pušta Thompsona, došao i nekadašnji glumac koji je želio biti gradonačelnik
"To je naš mjesec"
FOTO Centar Zagreba pun policije! Ispred SNV-a trešti Thompson, došao i nekadašnji glumac koji je htio biti gradonačelnik
Život s rijetkim bolestima: Mirta je jedna od 10-ak osoba u cijelom svijetu s mioklonom distonijom
Mirtina priča
"Sjedili smo za stolom i ručali. Odjednom kao da me stresla struja. Znali smo..."
DORH objavio kako je došlo do nesreće u kojoj je poginuo poznati splitski policajac
nakon očevida
Objavljeno tko je skrivio nesreću u kojoj je poginuo poznati splitski policajac
show
Znate li da je Doris Dragović ujna Iris Livaje, supruge Marka Livaje
bila joj je na vjenčanju
Znate li kojoj poznatoj Hrvatici je Doris Dragović ujna?
Laura Gnjatović na izboru za Miss Universe predstavila se u badiću
''aj lako za noge, ali...''
Naša misica odradila nastup u badiću na svjetskom izboru, svaki opis je suvišan!
Pogledajte atmosferu sa Hrvatske noći u Frankfurtu
dogoočekivana noć
Ludnica u Frankfurtu! Pogledajte atmosferu s najvećeg okupljanja Hrvata iz dijaspore
zdravlje
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Najgori karcinomi: 5 najpodmuklijih vrsta raka koje gotovo nitko ne prepozna dok nije prekasno
Onkolozi upozoravaju
Najgori karcinomi: 5 najpodmuklijih vrsta raka koje gotovo nitko ne prepozna dok nije prekasno
7 namirnica koje biste trebali kupovati svaki tjedan ako želite izgubiti visceralnu mast
Prema nutricionistima
7 namirnica koje biste trebali kupovati svaki tjedan ako želite izgubiti visceralnu mast
zabava
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Dosjetljivo
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Mogu se i ovako ugraditi nova vrata! Majstori na aparatima
Urnebesno
Mogu se i ovako ugraditi nova vrata! Majstori na aparatima
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
Ups...
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
tech
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Naglasak na iskustvu
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
sport
Bosna i Hercegovina bruji o reakciji hrvatskog komentatora
Sjajan potez
VIDEO Bosna i Hercegovina bruji o reakciji hrvatskog komentatora: "Kakav čovjek"
Slovenci ovo ne pamte! Kekove trupe dočekali zvižduci, himna izviždana usred Ljubljane
Povela se rasprava
VIDEO Nezapamćene scene iz Ljubljane, susjedi u šoku: "Slovenija im je puno dala, mogli su barem..."
Drama pred ključni dvoboj, BiH izbornik planuo: "Bezobrazno! Sve ću im reći na njihovom jeziku"
Reagirali kod UEFA-e
Drama pred ključni dvoboj, BiH izbornik planuo: "Bezobrazno! Sve ću im reći na njihovom jeziku"
tv
U dobru i zlu: Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
U DOBRU I ZLU
Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
MasterChef: TOP 13 - tko vas je dosad najviše iznenadio svojim napretkom? Riješite anketu!
JEDAN MOŽE POBIJEDITI
TOP 13 - tko vas je dosad najviše iznenadio svojim napretkom? Riješite anketu!
Supertalent: Ovo nikako nismo očekivali od Martine! "Ja sam baš onu klasičnu hrvatsku..."
ADRENALIN
Ovo nikako nismo očekivali od Martine! "Ja sam baš onu klasičnu hrvatsku..."
putovanja
Castagnole: Božanski recept za fritule na talijanski način
Venecijanske fritule
Castagnole: Božanski recept za fritule na talijanski način
Njemački gradić iz bajke čiju je slobodu sačuvao pijani gradonačelnik, a Disney ga je doslovno precrtao
Ponos Bavarske
Njemački gradić iz bajke čiju je slobodu sačuvao pijani gradonačelnik, a Disney ga je doslovno precrtao
Titula jednog od najljepših sela na svijetu donijela im je samo probleme: "Više nemamo privatnosti, a turisti ništa ne troše"
Filmski ugođaj
Titula jednog od najljepših sela na svijetu donijela im je samo probleme: "Više nemamo privatnosti, a turisti ništa ne troše"
novac
Ovo je najbolji sir na svijetu. "Velik je, zbog njega bi se ljudi mogli iskreno uzbuditi"
Ovo je najbolji sir na svijetu. "Velik je, zbog njega bi se ljudi mogli iskreno uzbuditi"
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
lifestyle
Ulična moda Zagreb u kožnatoj suknji i glamuroznim čizmama
Elegantno i moćno
Brineta iz centra Zagreba vrhunski se skockala, kožnata suknja i čizme modna su poslastica
Street style kombinacije sa zagrebačke špice koje bismo kopirali
MODNA INSPIRACIJA
15 kombinacija sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete
Deset najljepših žena na svijetu prema zlatnom rezu
Savršene proporcije
Gotovo savršene crte lica: Slavna glumica proglašena najljepšom ženom svijeta po zlatnom rezu
sve
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Dosjetljivo
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Znate li da je Doris Dragović ujna Iris Livaje, supruge Marka Livaje
bila joj je na vjenčanju
Znate li kojoj poznatoj Hrvatici je Doris Dragović ujna?
Bosna i Hercegovina bruji o reakciji hrvatskog komentatora
Sjajan potez
VIDEO Bosna i Hercegovina bruji o reakciji hrvatskog komentatora: "Kakav čovjek"
 

Nastavi čitati

Društvene mreže
Divine
Divine

Dorsey u život vraća video platformu koju je ugasio 2017. godine, ali na malo drugačiji način

piše Martina Čizmić
Društvene mreže
WhatsApp, ilustracija
Opcija u razvoju

Korisnici WhatsAppa bit će oduševljeni: Evo što će koristiti umjesto telefonskih brojeva

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Mladić i djevojka s telefonima, ilustracija
Počela testiranja

WhatsApp uvodi promjenu koja se činila nezamislivom: Potpuno se mijenja dosadašnji način komunikacije

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Djeca i ekrani, ilustracija
Parlament će podržati zakon

Europska zemlja će zabraniti društvene mreže mlađima od 15 godina

piše Hina
Društvene mreže
Bluesky
Nije kriv algoritam

Isto je i za lijevo i desno nastrojene platforme: Manje kvalitetan sadržaj privlači više klikova

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Elon Musk
Kritike konkurencije

Musk i šefica Signala kritizirali WhatsApp: Šef X-a upozorava na “ogromnu sigurnosnu ranjivost”

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima