zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Pogled na ruski dron Geran-3 iz ukrajinskog presretača Uspješan presretač Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon Waymovi robotaksiji, ilustracija Neočekivani problemi Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom Netflix, ilustracija Nema više… Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Komet 3I/ATLAS
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
U Osijeku
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Na pomolu velika prekretnica?
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Potrebne su promjene
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Zanimljivo i zabrinjavajuće
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača
Nisu to očekivali
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Oglasile se i časne sestre nakon rasvjetljavanja bizarnog slučaja
Uputili zahvalu
Oglasili se iz Družbe sestara milosrdnica nakon što je policija objavila detalje istrage o časnoj sestri
Forum nekretnina: Prodaja pada, očekuje se smanjenje cijena kvadrata
Tržište nekretnina
Očekuje se pad cijena stanova! Jedna kategorija posebno gubi na vrijednosti
Otac poginulog Mateja (17): "Čekao ga je poklon za rođendan. A spremali smo sprovod"
Tragedija u susjedstvu
Potresna ispovijest oca poginulog Mateja: "Bio je unakažen. Tijelo su bacili u grmlje i pravili se ludi"
show
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Važno za žene u rizičnoj skupini
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
Uključujući i ribu
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
zabava
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Urnebesno
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Dosta im je turista: Htjela se snimiti sa slonom pa vrlo brzo požalila
Bliski susret
Dosta im je turista: Htjela se snimiti sa slonom pa vrlo brzo požalila
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
Jao…
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
tech
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
sport
Legenda se bori za život, hitno mu treba 300 tisuća eura: "Jako smo zabrinuti"
Krenula velika akcija
Legenda se bori za život, hitno treba 300 tisuća eura: "Jako smo zabrinuti"
Stojković i Dinamo odradili sastanak nakon crvenog kartona, doznajemo što se dogodilo
NE IDE GA
Stojković i Dinamo odradili sastanak nakon crvenog kartona, doznajemo što se dogodilo
Talijanska skijašica Lucrezia Lorenzi odlazi u mirovinu
Bol je bila prejaka
Poznata skijašica (27) prelomila: Godinu dana nakon obiteljske tragedije odlazi u mirovinu
tv
MasterChef: U MasterChefu će večeras biti ribanja, ali ne samo povrća! Kandidati nikada brutalniji!
STRES TEST
U MasterChefu će večeras biti ribanja, ali ne samo povrća! Kandidati nikada brutalniji!
MasterChef: Renata izjavila oštre riječi za Otta! "On je jako zločest! To je problem!"
ZANIMLJIVO!
Renata izjavila oštre riječi za Otta! "On je jako zločest! To je problem!"
MasterChef: Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
CRVENI IZGUBILI
Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
putovanja
Na sjeveru Italije: Trentino plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Primamljiva ponuda
Na predivni sjever: Italija vam plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Tjedni jelovnik zimska jela od 1.12. do 7.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Bez puno kompliciranja i truda: 7 jela savršenih za zimu za svaki dan ovoga tjedna
Tunel koji je promijenio lice Pelješca: "Nema toga tko ne zastane pred ovom ljepotom"
U carstvu dingača
Tunel koji je promijenio lice Pelješca: "Nema toga tko ne zastane pred ovom ljepotom"
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Turistički procvat
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Meloni želi zlatne rezerve proglasiti narodnim vlasništvom – no iza toga se krije druga namjera
Nacionalizam i novac
Meloni želi zlatne rezerve proglasiti narodnim vlasništvom – no iza toga se krije druga namjera
lifestyle
Parfemi koji se na koži osjete satima
ISPLATIVA KUPOVINA
Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja
Bloomova kombinacija u košulji i čizmicama od brušene kože
I fine čizmice
Nova kombinacija dokazuje da Bloom izrasta u pravog malog gospodina
Jennifer Aniston u bijelim tenisicama i širokim trapericama
Kraljica jednostavnosti
Jennifer Aniston: Street style kombinacija koju jednako obožavaju njujorške i zagrebačke ulice
sve
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Netflix, ilustracija
Nema više…

Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Dragan Kovačević, Orqa
U Osijeku

Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje

piše Hina
Tehnologija
Kineska zastava s uzorkom elktroničkog strujnog kruga
Na pomolu velika prekretnica?

Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Will Smith
U samo 2 godine

Usporedite ova dva videa: Razlika je nevjerojatna i pokazuje koliko je napredak ostvaren

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Sam Altman
Uskoro

Altman se okreće “posljednjem utočištu”: Velika promjena stiže na ChatGPT

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Appleov logo, ilustracija
Velike promjene

Appleov potez jasno pokazuje njihove ambicije: Dolazi bivši zaposlenik Googlea i Microsofta

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima