zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Smrznuti čovjek, ilustracija U potpunosti isti Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve Žena s dlonovima uronjenim u rijeku Zanimljivo Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila Najmanji autonomni i programibilan mikrorobot na svijetu Dakle, i to je sad moguće VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
aktualno najčitanije
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača
Zapad opet šokiran
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača
U ovoj vrsti žabe pronađen vrlo moćan lijek protiv raka
Riješenja iz prirode
U ovoj vrsti žabe pronađen vrlo moćan lijek protiv raka
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Dakle, i to je sad moguće
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Mobitel vam se svako malo resetira? Evo kako otkriti o čemu je riječ i kako to spriječiti
Korisni savjeti
Mobitel vam se svako malo resetira? Evo kako otkriti o čemu je riječ i kako to spriječiti
Rijetka bolest očiju čini da svjetlucaju poput božićnog drvca
Jeste li znali?
Rijetka bolest očiju čini da svjetlucaju poput božićnog drvca
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Dakle, i to je sad moguće
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Promjena koja se neće svima svidjeti: Evo što više nećete moći raditi na Instagramu
Ograničenje
Promjena koja se neće svima svidjeti: Evo što više nećete moći raditi na Instagramu
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
Zanimljivo
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
Otkriven novi udaljeni planet koji prkosi svim očekivanjima astronoma
Ne bi trebao postojati, no...
Otkriven novi udaljeni planet koji prkosi svim očekivanjima astronoma

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Thompson u sat i 15 minuta rasprodao zagrebačku arenu, menadžer o drugom koncertu: "Tomašević je neka čudna svita, evo što ćemo napraviti"
Najavio daljnje korake
Thompsonov menadžer za Dnevnik Nove TV: "Ne znam što se ovdje događa. Poduzet ćemo..."
Vojni analitičar upozorava: Rusija nema puno izbora, a ovo nedostaje Zapadu
Za Dnevnik Nove TV
Vojni analitičar o miru u Ukrajini: "Priče o slomu vojske ne stoje. EU treba napraviti ono što Zapad još nije"
Strašna tragedija, muškarac poginuo
Tragedija u susjedstvu
Poginuo dok se vraćao iz lova: Metak ispalio iz puške i pogodio ga u vrat
show
Marko Perković Thompson nastupa u zagrebačkoj Areni
spektakl u zagrebu
Thompson je na početku koncerta u Areni publici dao jedno obećanje, evo što je u pitanju!
Stjepan Vukadin podijelio blagdanske fotografije s obitelji
idilični prizori
Chef Vukadin raznježio fotkama s lijepom suprugom i djecom: ''Kao med su!''
Domenica sasvim iskreno o dugogodišnjem dečku Ivanu
idu li pred oltar?
Domenica o partneru odvjetniku s kojim je već 15 godina: ''To mu jedino ne opraštam!''
zdravlje
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Alarmantni rezultati nove studije
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
2 stvari koje većina ljudi kaže partneru, a psiholozi kažu “Nemojte!”
Iskrenost nije uvijek najbolji izbor
2 stvari koje većina ljudi kaže partneru, a psiholozi kažu “Nemojte!”
Imate problema s bubrezima? Novo istraživanje otkriva zabrinjavajuću vezu s mozgom
Znanstvenici upozoravaju
Imate problema s bubrezima? Novo istraživanje otkriva zabrinjavajuću vezu s mozgom
zabava
Vozači doživjeli šok kad su se vratili na parkiralište, baš svaki auto je oštećen
Jao…
Vozači doživjeli šok kad su se vratili na parkiralište, baš svaki auto je oštećen
Kupili božićno drvce, ali brzo su ga bacili! Pogledajte što je živjelo unutar krošnje
Srećom nisu opasne
Kupili božićno drvce, ali brzo su ga bacili! Pogledajte što je živjelo unutar krošnje
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
Urnebesno
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
tech
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Dakle, i to je sad moguće
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
sport
Real Madrid uljepšao Božić Martinu Baturini: Donešena odluka koja se dugo čekala
Odbrojavanje počinje
Real Madrid uljepšao Božić Martinu Baturini: Donešena odluka koja se dugo čekala
Tragedija potresla Valenciju: Fernando Martin i njegovo troje djece poginuli u strašnoj nesreći
Počivali u miru
Tragedija potresla slavni klub: Trener i njegovo troje djece poginuli u strašnoj nesreći
VIDEO Gvardiol asistirao Cherkiju za pobjedu Manchester Cityja kod Nottingham Foresta
Pogledajte golove
VIDEO Gvardiol asistirao za veliku pobjedu Cityja: Guardiola ima novog mađioničara!
tv
MasterChef: Selma Karić u intervjuu za novatv.hr nakon eliminacije iz MasterChef kuhinje
PRIJATELJSTVO!
Selma nakon odlaska iz natjecanja otkrila: "Što MasterChef sastavi, to nitko ne rastavi!"
MasterChef: ANKETA: (Ne)ugodno iznenađenje za kandidate - koga biste vi izabrali za suparnika?
DVOBOJ
ANKETA: (Ne)ugodno iznenađenje za kandidate - koga biste vi izabrali za suparnika?
MasterChef: ANKETA: Tko će se izboriti za mjesto u velikome finalu? Otkrijte nam što mislite!
NAJBOLJI!
ANKETA: Tko će se izboriti za mjesto u velikome finalu? Otkrijte nam što mislite!
putovanja
Gotovo uz glavnu cestu: Tajni bunker JNA za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
U odličnom stanju
Gotovo uz glavnu cestu: Ogromni tajni bunker JNA-a za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
Jeste li znali: Zašto nikada ne bismo trebali popiti "jednu ljutu" prije jela?
Živjeli!
Jeste li znali: Zašto nikada ne bismo trebali popiti "jednu ljutu" prije jela?
Do 1000 eura za kilogram: Divlje "povrće" koje uspijeva i u Hrvatskoj postaje sve traženije među gurmanima
Najskuplje na svijetu...
Do 1000 eura za kilogram: Divlje "povrće" koje uspijeva i u Hrvatskoj postaje sve traženije među gurmanima
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Francusko skijalište nudi besplatno skijanje cijelu zimu. Evo zašto
Eksperiment
Francusko skijalište nudi besplatno skijanje cijelu zimu. Evo zašto
Ovih 10 milijardera povećalo je bogatstvo za 730 milijardi dolara u 2025. – među njima i jedan Europljanin
najveći dobinici godine
Ovih 10 milijardera povećalo je bogatstvo za 730 milijardi dolara u 2025. – među njima i jedan Europljanin
lifestyle
Zadarska kombinacija u odijelu s kratkim hlačama
Kakav spoj!
Zadarska "Zgodna žena": Izdanje koje podsjeća na scene u kojima sve stane i okreće se za stavom i stilom dive
Najpopularnija frizura u 2026. godini bit će lob
KLASIK
Ovo će biti najpoželjnija frizura u 2026. godini - jasno nam je zašto
Maja Šuput na Adventu u Makarskoj u leopard uzorku i bundi
Dramatično i odvažno
Čizme su hit! Razmislile smo i ne znamo tko bi ovo iznio bolje od Maje Šuput, izdanje je majastično
sve
Zadarska kombinacija u odijelu s kratkim hlačama
Kakav spoj!
Zadarska "Zgodna žena": Izdanje koje podsjeća na scene u kojima sve stane i okreće se za stavom i stilom dive
Najpopularnija frizura u 2026. godini bit će lob
KLASIK
Ovo će biti najpoželjnija frizura u 2026. godini - jasno nam je zašto
Maja Šuput na Adventu u Makarskoj u leopard uzorku i bundi
Dramatično i odvažno
Čizme su hit! Razmislile smo i ne znamo tko bi ovo iznio bolje od Maje Šuput, izdanje je majastično
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Kineski teretni brod pretvoren u modularni ratni brod
Zapad opet šokiran

Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Najmanji autonomni i programibilan mikrorobot na svijetu
Dakle, i to je sad moguće

VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Greška u radu mobitela, ilustracija
Korisni savjeti

Mobitel vam se svako malo resetira? Evo kako otkriti o čemu je riječ i kako to spriječiti

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Droid NW 40
Značajno pojačanje na bojištu

Ukrajina je i službeno odobrila prvi kopneni robotski sustav naoružan razornim bacačima granata

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Dijete promatra Djeda Božićnjaka na nebu, ilustracija
Tradicija duga više desetljeća

Gdje je Djed Božićnjak upravo? Pratite svaki njegov potez na putu prema Hrvatskoj

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Napad na rusku podmornicu u Lejsku
Uništeni zrakolov i podmornica

VIDEO Ukrajina otkrila kako je izvela svoj najsloženiji pomorski napad na Rusiju dosad

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima