zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro Haker, ilustracija Najopasnija vrsta propusta Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
aktualno najčitanije
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Električni automobili nisu problem: Evo koja su najopasnija vozila za pješake
Nova studija
Električni automobili nisu problem: Evo koja su najopasnija vozila za pješake
U Njemačkoj provedena anketa o zabrani društvenih mreža za mlađe od 16: Rezultati su znakoviti
Jesu li oni sljedeći na redu?
U Njemačkoj provedena anketa o zabrani društvenih mreža za mlađe od 16: Rezultati su znakoviti
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Je li moguće?
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Nova analiza o sigurnosti cjepiva pokazala da ne postoji uzročna veza između cijepljenja i autizma
Objavili iz WHO-a
Nova analiza o sigurnosti cjepiva pokazala da ne postoji uzročna veza između cijepljenja i autizma
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Terapija koja je donedavno bila znanstvena fantastika sada spašava živote od dosad neizlječivog oblika raka
Nova nada za pacijente
Terapija koja je donedavno bila znanstvena fantastika sada spašava živote od dosad neizlječivog oblika raka
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Je li moguće?
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Ubijena žena i njezin suprug više puta prijavljivani zbog nasilja u obitelji: "Bili su u tretmanu, a kada smo zaključili da je došlo do poboljšanja..."
tragedija u Zagorju
Ubijena žena i njezin suprug više puta prijavljivani zbog nasilja u obitelji: Iz kuće odvedeno četvero djece
Muškarac koji je ubio suprugu pa sebe nedavno se vratio iz Njemačke
velika tragedija
Muškarac koji je ubio suprugu pa sebe vratio se iz Njemačke: "Imali su četvero djece, kupio im je namještaj i evo..."
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro je tijekom njihove intervencije
napao i službenike
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro tijekom intervencije
show
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
Antonela Srna snimljena na zagrebačkoj špici
snimljena na cvjetnom
Tko je ova prekrasna brineta? Njezinog slavnog strica i brata svi znamo
Nicolas Ypil u polufinalu showa Supertalent
suza suzu stiže
Pet godina živi daleko od svoje obitelji, ekipa Supertalenta priredila mu je iznenađenje koje nikad neće zaboraviti!
zdravlje
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Među 10 je najčešćih uzroka smrti
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
Visceralna mast
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Zanimljivo
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Pronađite uljeza
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Haker otkrio kako do vaših podataka može doći pomoću samo jednog kabla, a nikada to ne biste posumnjali
Bolje biti oprezan!
Haker otkrio kako do vaših podataka može doći pomoću samo jednog kabla, a nikada to ne biste posumnjali
tech
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
sport
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili i skuteri, policajci ozlijeđeni, ispaljeni i suzavci
Ogromni neredi
FOTO Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili, policajci ozlijeđeni, ispaljeno više suzavaca
Prekid utakmice u Puli: Sudac pozvao igrače u svlačionicu
Čeka se novi termin
Utakmica u Puli prekinuta zbog magle, neće se više igrati!
tv
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
Supertalent: Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
ARENA ZAGREB IH ČEKA!
Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
Supertalent: Polufinalni nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Nicolas Ypil
ČISTA EMOCIJA!
Svjedok mu je cijela Hrvatska da je Nicolas nova glazbena zvijezda!
putovanja
Skriveni zimski raj na 2 i pol sata od Zagreba koji turisti još uvijek nisu otkrili
Za vikend-izlet
Skriveni zimski raj na manje od dva sata od granice koji turisti još uvijek nisu otkrili
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Podlijevati ili ne? Trik za savršeno pečenu puricu bez straha od presušenog mesa
S hrskavom kožicom
Podlijevati ili ne? Trik za savršeno pečenu puricu bez straha od presušenog mesa
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Zagreb špica: Klasične crne čizme u street style izdanju
KOMBINACIJA ZA PETICU
Čizme ljepotice iz Zagreba možda nisu hit, ali ni jedan trend ne može im ništa
Recept za šubare ili ruske kape s kokosom i čokoladom
FINI I SOČNI
Recept za šubare: Kremasti blagdanski kolačići s kokosom i čokoladom
Sonja Jandroković u cipelama s leopardovim uzorkom
BAŠ SU EFEKTNE
Sonja Jandroković u cipelama koje najavljuju odvažan zimski trend
sve
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili i skuteri, policajci ozlijeđeni, ispaljeni i suzavci
Ogromni neredi
FOTO Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili, policajci ozlijeđeni, ispaljeno više suzavaca
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Haker, ilustracija
Najopasnija vrsta propusta

Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Prometna nesreća, ilustracija
Nova studija

Električni automobili nisu problem: Evo koja su najopasnija vozila za pješake

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Dječak svira klarinet, ilustracija
Je li moguće?

AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Haker, ilustracija
Mnogi su nasjeli

Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Punionica električnih automobila
Stvari se mijenjaju

Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet

piše Hina
Tehnologija
Broda za postavljanje podmorskih kabela
Projekt težak 120 milijuna dolara

Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima