zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Sjevernokorejski i kineski hakeri imaju novu taktiku u napadima na tvrtke i državne organizacije
Trend
Sjevernokorejski i kineski hakeri imaju novu taktiku u napadima na tvrtke i državne organizacije
Od milijarde do stotina milijardi: Čini se da je Microsoft pogodio jackpot s OpenAI-jem
Sulud povrat ulaganja
Od milijarde do stotina milijardi: Čini se da je Microsoft pogodio jackpot s OpenAI-jem
Terapija budućnosti? Nosiva ultrazvučna kaciga omogućava liječenje mozga bez kirurških zahvata
Revolucionaran iskorak u medicini
Terapija budućnosti? Nosiva ultrazvučna kaciga omogućava liječenje mozga bez kirurških zahvata
Situacija nikad nije bila gora: Profesori tvrde kako su domaće zadaće su izgubile svaki smisao
Što napraviti?!
Situacija nikad nije bila gora: Profesori tvrde kako su domaće zadaće izgubile svaki smisao
Ozonski omotač mogao bi se oporaviti do sredine stoljeća
Objavio WMO
Ozonski omotač mogao bi se oporaviti do sredine stoljeća
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
AI4Health.Cro
HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
Roditelji, oprez!
"Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Na Marsu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Ambiciozno
Kineski plan neće se svidjeti europskim automobilskim kompanijama
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije
Jednostavno je
Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Čelnik splitskog kotara upozorio sugrađane da se muškarac s kalašnjikovom šeće ulicom
Istraga u tijeku
Stigla dojava da se muškarac s kalašnjikovom šeće Splitom. Oglasila se policija i HDZ-ovac koji je digao uzbunu
Čovjek proglašen mrtvim i odvezen u mrtvačnicu; obitelj se došla oprostiti pa doživjela šok
Rijedak slučaj
Čovjek proglašen mrtvim i odvezen u mrtvačnicu: Obitelj se došla oprostiti pa doživjela šok za šokom
Novim Zakonom o naplati cestarine isključit će se plaćanje cestarine u gotovini
Stiže novi zakon
Cestarina se više neće moći plaćati gotovinom
show
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
Jagoda Kumrić i Konstantin Haag odlaze iz ''Kumova''
''Arrivederci...''
Zvijezde Kumova rastužile fanove: ''Vrijeme je za okrenuti novu stranicu...''
Maja Šuput u mini-haljini zaplesala na Vinkovačkim jesenima
na vinkovačkim jesenima
Kako joj stoji? Na ovako jednostavnu kombinaciju Maje Šuput nismo navikli
zdravlje
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Nutricionisti otkrivaju
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Candida auris: Simptomi superinfekcije koja se širi Europom
Stigla je u hrvatske bolnice!
Candida auris: Simptomi superinfekcije koja se širi Europom
Skrivena prijetnja u vodi može ubiti vašeg psa u samo par minuta!
Upozorenje veterinarke
Skrivena prijetnja u vodi može ubiti vašeg psa u samo par minuta!
zabava
Samo u Dalmaciji! Scena ispred trgovine oduševila društven mreže
Zanimljivo
Samo u Dalmaciji! Scena ispred trgovine oduševila društvene mreže
Vlasnik problijedio kad je vidio srušeno stablo na autu, a onda je uslijedilo iznenađenje
Za dlaku!
Vlasnik problijedio kad je vidio srušeno stablo na autu, a onda je uslijedilo iznenađenje
Matematička zagonetka koja prkosi logici – samo rijetki nađu odgovor
Pokažite što znate!
Matematička zagonetka koja prkosi logici – samo rijetki nađu odgovor
tech
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
Vrijeme radi svoje…
Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Na Marsu
NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
Mnoge su industrije ugrožene
Slijedi velika promjena na tržištu rada: Evo tko će prvi ostati bez posla, prema Samu Altmanu
sport
UFC neugodno iznenadio Antu Deliju! Kako je ovakvo što uopće moguće?
TJEDAN NAKON POBJEDE
UFC neugodno iznenadio Antu Deliju! Kako je ovakvo što uopće moguće?
Bobanovo zvono za uzbunu: Kako je moguće da u Dinamu to nisu vidjeli?
Komentar Ivice Mede
Bobanovo zvono za uzbunu: Kako je moguće da u Dinamu to nisu vidjeli?
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
tako to rade vođe
Modrićev suigrač otkrio što je Luka napravio s nagradom za igrača utakmice: Italija ovo ne pamti
tv
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Dala mu je antibiotike, ali hoće li mu biti spasa?
MasterChef: MasterChef prvom epizodom nove sezone nadmašio konkurenciju! Večeras ne propustite nove specijalitete!
SAZNAJTE!
MasterChef prvom epizodom nadmašio konkurenciju! Večeras ne propustite doznati tko će se kući vratiti s pregačom!
Pogledajte što donosi finale sezone serije "Daleki grad"!
DALEKI GRAD
Pogledajte što donosi finale sezone serije "Daleki grad"!
putovanja
Tjedni jelovnik fina i brza jela 15. 9. do 21. 9. 2025.
Tjedni jelovnik
Zasitna su, fina i rade se bez puno muke: Sedam predobrih jela za svaki dan ovog tjedna
Najveće dječje igralište u Hrvatskoj
Ogromna zabava!
Odlična ideja za izlet: Otvoreno najveće dječje igralište u Hrvatskoj
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
Odaberite stranu
Kulinarski grijeh ili ipak ne? Treba li prati gljive prije kuhanja?
novac
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Zagreb izbacio Kineze s natječaja - autobusi su im bili nekoliko milijuna jeftiniji, ali nisu imali HD monitore
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
Drugi život
Ovo je 10 najboljih država za umirovljenike, na sedmom mjestu i nama susjedna zemlja
Kako je slavni reper spasio posrnulo gospodarstvo jednog karipskog otoka
Odustao od Amerike
Kako je slavni reper spasio posrnulo gospodarstvo jednog karipskog otoka
lifestyle
Zagreb špica: Majica sa simpatičnim natpisom u street style izdanju
BAŠ SIMPATIČNO
"Draga mama"... Majica s porukom nasmijala je žene u centru Zagreba
Ulična moda Zagreb bluza s volanima
Tako ženstvena
Traperice plavokose dame iz centra Zagreba vizualno produžuju noge, ali bluza je ta koja je privukla sve poglede
Ljupka Gojić Mikić u haljini Dries Van Notena
Opet je zablistala
Haljina Ljupke Gojić Mikić je definicija elegancije s dozom odvažnosti
sve
U prvoj epizodi MasterChefa pregaču dobila majka Ivice Zubca,
kakva čast!
Majka našeg svjetski poznatog sportaša privukla je pažnju u prvoj epizodi MasterChefa!
Jagoda Kumrić i Konstantin Haag odlaze iz ''Kumova''
''Arrivederci...''
Zvijezde Kumova rastužile fanove: ''Vrijeme je za okrenuti novu stranicu...''
Zagreb špica: Majica sa simpatičnim natpisom u street style izdanju
BAŠ SIMPATIČNO
"Draga mama"... Majica s porukom nasmijala je žene u centru Zagreba
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Nastava, ilustracija
Što napraviti?!

Situacija nikad nije bila gora: Profesori tvrde kako su domaće zadaće izgubile svaki smisao

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Anja Barešić
AI4Health.Cro

HealthTech inovatori imaju priliku testirati svoje inovacije – besplatno i bez rizika

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Ukrajinski operateri napadačkih dronova
Signali poput šapta

Amerikanci napravili radio koji bi ukrajinske dronove i operatere mogao učiniti "nevidljivima" za Ruse

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Edukacija probacijskih službenika u VR-u
EITA2025

Projekt edukacije probacijskih službenika u virtualnoj stvarnosti osvojio prestižnu nagradu Europske komisije

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Priscilla Chan i Mark Zuckerberg
Stižu ovog tjedna

Jesu li to napravili namjerno? Procurile fotografije i videa novih Metinih gadgeta

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Elon Musk i Cybertruck
Pickup koji je trebao biti veliki hit

Nakon samo 5 mjeseci Tesla povukla iz prodaje najjeftiniji Cybertruck

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima