zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena Područje Campi Flegrei kod Napulja Što to točno znači? Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu Mikrougrušak u krvi Pronađen u krvi pacijenata Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Iz Cloudflarea se posipali pepelom: "Iznevjerili smo svoje korisnike i širi internet"
Nakon pada sustava
Iz Cloudflarea se posipali pepelom: "Iznevjerili smo svoje korisnike i širi internet"
Komisija pokrenula tri istrage oko računalstva u oblaku: Na udaru Amazon i Microsoft
Krše li se pravila?
Komisija pokrenula tri istrage oko računalstva u oblaku: Na udaru Amazon i Microsoft
Direktor Googlea upozorava: Ne vjerujte slijepo AI alatima
Ono na što se sve češće upozorava
Direktor Googlea upozorava: Ne vjerujte slijepo AI alatima
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi
Ključ za buduće terapije
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi
Pokrenuta nova digitalna platforma za podršku mladima koji se suočavaju sa seksualnim zlostavljanjem na internetu
Help4U
Pokrenuta nova digitalna platforma za podršku mladima koji se suočavaju sa seksualnim zlostavljanjem na internetu
Hrvatska znanstvenica dobitnica Danubius Young Scientist Award 2025
U dobrom društvu
Hrvatska znanstvenica dobitnica Danubius Young Scientist Award 2025
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu
Što to točno znači?
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
Baš kao na Zemlji?
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Dobro je znati
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Pronađen u krvi pacijenata
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
IMAŠ PRAVO Jeste li znali da imate pravo na novčanu naknadu nakon prestanka radnog odnosa?
IMAŠ PRAVO, OSTVARI GA
Jeste li znali da imate pravo na novčanu naknadu nakon prestanka radnog odnosa?
Marija Selak Raspudić objavila fotografije Vjesnikovog nebodera
Sramotno zapušten
FOTO Selak Raspudić objavila fotografije iz Vjesnika prije požara: "Ovako je možda izgledao Černobil..."
Zima 2025./2026.: Hladan početak i mogući snijeg u Europi nakon ranog stratosferskog zagrijavanja
Severe Weather
Meteorolozi dali dugoročnu prognozu: Polarni vrtlog i La Niña donose hladniju zimu od očekivane
show
Deni Karadža u osmoj epizodi showa Supertalent
''meni si 10/10''
Poslušajte što je to rasplakalo Maju Šuput: ''Zabio si mi nož u srce!''
Omar Harfouch se povukao iz žirija za Miss Universe
sve je farsa?
Skandal pred finale: Sudac na Miss Universe se povukao zbog sumnji u namještanje!
Kako je Laura Gnjatović izgledala prije pet godina?
pogled unatrag
Pogledajte kako je naša misica izgledala prije pet godina, sad je jasno zašto slovi za favoritkinju
zdravlje
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Visoko osjetljivo dijete: 12 znakova koji otkrivaju da imate malo empatično čudo
Piše psihologinja
Visoko osjetljivo dijete: 12 znakova koji otkrivaju da imate malo empatično čudo
Ova jednostavna navika može smanjiti rizik od raka debelog crijeva za čak 40 %!
Važno!
Ova jednostavna navika može smanjiti rizik od raka debelog crijeva za čak 40 %!
zabava
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
Ups...
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Čovječe…
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Psić pokušao loviti srne, a onda napravio potez koji je nasmijao vlasnike
LOL
Psić pokušao loviti srne, a onda napravio potez koji je nasmijao vlasnike
tech
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu
Što to točno znači?
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
Baš kao na Zemlji?
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
sport
Zlatko Dalić komentirao ponašanje dijela navijača u Podgorici
Posve nepotrebno
Crnogorci pitali Dalića o skandiranju hrvatskih navijača: Evo što im je odgovorio
VIDEO Bosna i Hercegovina nije uspjela! Austrija iščupala bod u Beču i otišla na Svjetsko prvenstvo
ŠTETA, SUSJEDI
VIDEO Bosna i Hercegovina nije uspjela! Austrija iščupala bod u Beču i otišla na Svjetsko prvenstvo
Pogledajte što je cnogorski policajac napravio kada se ispred njega pojavio Zlatko Dalić
hns objavio
Pogledajte što je crnogorski policajac napravio kada se ispred njega pojavio Zlatko Dalić
tv
U dobru i zlu: Mora nešto skinuti s duše
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Mora nešto skinuti s duše
Skrivena sudbina: Sve ga boli – probudio se pored kreveta svoje kćeri
SKRIVENA SUDBINA
Skrivena sudbina: Sve ga boli – probudio se pored kreveta svoje kćeri
MasterChef: MasterChef kandidati pred zadatkom punim aromatičnih tajni! Kako će se snaći?
VEČERAS!
MasterChef kandidati pred zadatkom punim aromatičnih tajni! Kako će se snaći?
putovanja
"Najljepši europski grad u koji nitko ne ide": Ljepotan koji ima 12 rijeka, 21 otok i stotine patuljaka...
Za svačiji džep
"Najljepši europski grad u koji nitko ne ide": Ljepotan koji ima 12 rijeka, 21 otok i stotine patuljaka...
Europska zemlja u kojoj je zabranjeno pustiti vodu u zahodu nakon 22 sata
U unajmljenom stanu?
Europska zemlja u kojoj je zabranjeno pustiti vodu u zahodu nakon 22 sata
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
Vatrena voda
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Von der Leyen pozvala zemlje EU-a na 135 milijardi eura potpore Ukrajini: "Ne postoje jednostavna rješenja”
raste pritisak
Von der Leyen pozvala zemlje EU-a na 135 milijardi eura potpore Ukrajini: "Ne postoje jednostavna rješenja”
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
Grad koji ubija
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
lifestyle
Zagreb špica: Chanel čizme s potpeticom u obliku bisera u street style izdanju
WOW, FAMOZNE SU!
Dama iz Zagreba u čizmama za kojima se okretala cijela špica
Lejla Filipović u cipelama koje podižu cijelu kombinaciju bez previše napora.
OMILJENI MODEL
Lejla Filipović: Cipele koje bez previše napora podižu svaku kombinaciju, boja je vrh
Recept za brze fritule
TAKO JEDNOSTAVNO
Imamo najlakši recept za brze fritule, gotove su za tren i savršene
sve
Zagreb špica: Chanel čizme s potpeticom u obliku bisera u street style izdanju
WOW, FAMOZNE SU!
Dama iz Zagreba u čizmama za kojima se okretala cijela špica
"Najljepši europski grad u koji nitko ne ide": Ljepotan koji ima 12 rijeka, 21 otok i stotine patuljaka...
Za svačiji džep
"Najljepši europski grad u koji nitko ne ide": Ljepotan koji ima 12 rijeka, 21 otok i stotine patuljaka...
Zlatko Dalić komentirao ponašanje dijela navijača u Podgorici
Posve nepotrebno
Crnogorci pitali Dalića o skandiranju hrvatskih navijača: Evo što im je odgovorio
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Problemi na internetu, ilustracija
Nakon pada sustava

Iz Cloudflarea se posipali pepelom: "Iznevjerili smo svoje korisnike i širi internet"

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Velike internetske platforme, ilustracija
Krše li se pravila?

Komisija pokrenula tri istrage oko računalstva u oblaku: Na udaru Amazon i Microsoft

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Sundar Pichai, CEO Googlea
Ono na što se sve češće upozorava

Direktor Googlea upozorava: Ne vjerujte slijepo AI alatima

piše Hina
Tehnologija
Zlostavljanje na internetu, ilustracija
Help4U

Pokrenuta nova digitalna platforma za podršku mladima koji se suočavaju sa seksualnim zlostavljanjem na internetu

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Apple, ilustracija
Sve zbog patenta

Apple u problemima: Izgubili na sudu, dobili visoku kaznu, a možda će morati i prestati prodavati popularni uređaj

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Android, ilustracija
Još se ne zna kad

Google priprema novu značajku za Android koja bi mogla biti veoma korisna

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima