zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Zorin OS 18 Počeo egzodus? Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10 Netflix Problemi za ovaj servis Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Kako AI i agentski AI utječu na inovacije, kako se transformira uloga inženjera u poslovnim procesima i kakvo je cyber stanje nacije?
ATD20
Kako AI i agentski AI utječu na inovacije, kako se transformira uloga inženjera u poslovnim procesima i kakvo je cyber stanje nacije?
Rimac pokazao kako napreduju robotaksiji: Htjeli ste ih vidjeti? Evo ih!
Odgovorio kritičarima
Rimac pokazao kako napreduju robotaksiji: Htjeli ste ih vidjeti? Evo ih!
Kinezi mijenjaju planove: Ovo je još jedan dokaz da je novi trend među telefonima veliki debakl
I oni odustaju od razvoja
Kinezi mijenjaju planove: Ovo je još jedan dokaz da je novi trend među telefonima veliki debakl
Inovacije u području virtualne stvarnosti, medicine i biotehnologije osvojile ukupno 30 tisuća eura
Zagreb Connect 2025.
Inovacije u području virtualne stvarnosti, medicine i biotehnologije osvojile ukupno 30 tisuća eura
Studija genoma otkriva prekretnicu u povijesti pripitomljavanja mačaka
Kad su stigle u Europu?
Studija genoma otkriva prekretnicu u povijesti pripitomljavanja mačaka
Oštećen dio kozmodroma nakon lansiranja Sojuza
Objavili Rusi
Oštećen dio kozmodroma nakon lansiranja Sojuza
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
Dosad se vjerovalo drugačije
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Problemi za ovaj servis
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Počeo egzodus?
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Provjereno ekskluzivno donosi! Marko Perković Thompson ima dva ilegalna objekta
Ekskluzivno
Provjereno otkriva: Thompsonovi objekti u Čavoglavama izgrađeni bez ijednog dokumenta
Vremenska prognoza: Na istoku snijeg, pod Velebitom olujna bura
Vremenska prognoza
Za jednu regiju upaljen crveni alarm, stiže i snijeg: Meteorologinja otkriva kakav nas vikend čeka
FOTOGALERIJA Pretres Mikulićevog doma trajao više od četiri sata: Pogledajte što su istražitelji oduzeli kad su završili
Akcija USKOK-a
FOTO Otkriveno zašto je Mikulić naglo uhićen u lovu: Poduzetnik se hvalio da je sve riješio "direktno s Glavnim"?
show
Danijela Dvornik pokazala dnevni boravak koji je ukrasila za blagdane
''naradila sam se!''
Danijela Dvornik pokazala svoj dnevni boravak: ''Traje ova moja generalka!''
Preminuo Shpat Kasapi
kolege u šoku
Glazbena zvijezda iznenada preminula u 41. godini, iza sebe je ostavio suprugu i sina
Severina se oprostila od drage osobe na Instagramu
''U velikoj sam tuzi...''
Severinu shrvao odlazak voljene osobe: ''Sad se opet negdje gore glasno smiju...''
zdravlje
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Evo što pokazuju istraživanja
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada redovito pušite?
Ovo morate znati
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada redovito pušite?
Ovaj dentalni zahvat dramatično poboljšava vaše zdravlje – a većina ljudi to ne zna!
stomatolog vam može produžiti život
Ovaj dentalni zahvat dramatično poboljšava vaše zdravlje – a većina ljudi to ne zna!
zabava
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Kako je to moguće?
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Samo na Balkanu: Majstori se snašli, ali snimka zabrinula gledatelje
Što kažete?
Samo na Balkanu: Majstori se snašli, ali snimka zabrinula gledatelje
tech
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
Dosad se vjerovalo drugačije
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
sport
Kustić ekskluzivno otkrio: Ovo su protivnici Vatrenih pred SP! Reprezentacija od 435 milijuna stiće u Hrvatsku
spektakl!
VIDEO Kustić ekskluzivno otkrio: Ovo su protivnici Vatrenih pred SP! Reprezentacija od 435 milijuna stiže u Hrvatsku
Igor Štimac zaplakao pred novinarima nakon velike pobjede u Europi
emotivac
Igor Štimac zaplakao pred novinarima nakon velike pobjede u Europi
Skandal pred Svjetsko prvenstvo! Država koja se plasirala odlučila je bojkotirati ždrijeb
opa!
Skandal prije Svjetskog prvenstva! Država koja se plasirala odlučila je bojkotirati ždrijeb
tv
MasterChef: Neugodno iznenađenje na Egonovom tanjuru! "Ne znam na što sam naišao, ali…"
NEUGODNO
Neugodno iznenađenje na Egonovom tanjuru! "Ne znam na što sam naišao, ali…"
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
KUMOVI
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
Kumovi: Nikome ne dopuštaju da mu priđe, samo je jedna “osoba” imala tu čast
KUMOVI
Nikome ne dopuštaju da mu priđe, samo je jedna “osoba” imala tu čast
putovanja
Novi kviz općeg znanja: Jedan koji ćete raspetljati kao od šale
15 pitanja
Novi kviz općeg znanja: Jedan koji ćete raspetljati kao od šale
Na 3 sata od Zagreba: Savršeni grad iz kojeg nije "tako lako" izići
Utopija
Na sat i pol od Hrvatske: Savršeni grad iz kojeg nije tako lako izići
Zimsko kupanje s pogledom na Alpe: Bazen zbog kojeg ćete poželjeti otputovati u Austriju
Bajka!
Zimsko kupanje s pogledom na Alpe: Vrući bazen zbog kojeg ćete poželjeti otputovati u Austriju
novac
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Milijuni tvrtki s jednim zaposlenim
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
Koja je tajna uspjeha?
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
lifestyle
Zagreb špica: Thom Browne torba u obliku psa u street style izdanju
Ne, oči vas ne varaju
Torbi koju smo ugledali u centru Zagreba jedni se dive, a drugi čude – baš je fascinantna
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Evo što pokazuju istraživanja
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Viktroija Rađa u Mary Jane cipelama na koncertu Amire Medunjanin 2025.
Izdanje za koncert
Ovo su najudobnije cipele s visokom potpeticom, ima ih i Viktorija Rađa, a nosi ih uz traperice i sako
sve
Kustić ekskluzivno otkrio: Ovo su protivnici Vatrenih pred SP! Reprezentacija od 435 milijuna stiće u Hrvatsku
spektakl!
VIDEO Kustić ekskluzivno otkrio: Ovo su protivnici Vatrenih pred SP! Reprezentacija od 435 milijuna stiže u Hrvatsku
Igor Štimac zaplakao pred novinarima nakon velike pobjede u Europi
emotivac
Igor Štimac zaplakao pred novinarima nakon velike pobjede u Europi
Skandal pred Svjetsko prvenstvo! Država koja se plasirala odlučila je bojkotirati ždrijeb
opa!
Skandal prije Svjetskog prvenstva! Država koja se plasirala odlučila je bojkotirati ždrijeb
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Mate Rimac pokazuje Verne robotaksije
Odgovorio kritičarima

Rimac pokazao kako napreduju robotaksiji: Htjeli ste ih vidjeti? Evo ih!

piše Martina Čizmić
Tehnologija
iPhone Air
I oni odustaju od razvoja

Kinezi mijenjaju planove: Ovo je još jedan dokaz da je novi trend među telefonima veliki debakl

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Sudionici Zagreb Connect 2025.
Zagreb Connect 2025.

Inovacije u području virtualne stvarnosti, medicine i biotehnologije osvojile ukupno 30 tisuća eura

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Lansiranje rakete Sojuz
Objavili Rusi

Oštećen dio kozmodroma nakon lansiranja Sojuza

piše Hina
Tehnologija
Ivan Šabić
„Empowering the Human Element“

Više od 300 europskih stručnjaka raspravljalo o kibernetičkoj sigurnosti u Europi

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Ruski Geran-2 dron
Nova primjena

Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima