zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Smrznuti čovjek, ilustracija U potpunosti isti Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve Roomba, ilustracija Jeste koristili njihove proizvode? Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače" Roj dronova mačeva Što reći? VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
aktualno najčitanije
Koji će proizvod biti proglašen HIT proizvodom 2025 ?
Startaj Hrvatska 2025.
Koji će proizvod biti proglašen HIT proizvodom 2025 ?
WhatsApp kanali dobivaju značajku koja bi korisnike mogla oduševiti
Više zabave i interackija
WhatsApp kanali dobivaju značajku koja bi korisnike mogla oduševiti
Gdje je Djed Božićnjak upravo? Pratite svaki njegov potez na putu prema Hrvatskoj
Tradicija duga više desetljeća
Gdje je Djed Božićnjak upravo? Pratite svaki njegov potez na putu prema Hrvatskoj
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
Zanimljivo
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
VIDEO Ukrajina otkrila kako je izvela svoj najsloženiji pomorski napad na Rusiju dosad
Uništeni zrakolov i podmornica
VIDEO Ukrajina otkrila kako je izvela svoj najsloženiji pomorski napad na Rusiju dosad
Stiže nova opcija na Androide: Google priprema iznenađenje za korisnike
Već se testira
Stiže nova opcija na Androide: Google priprema iznenađenje za korisnike
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: To je “tragedija za potrošače”
Jeste koristili njihove proizvode?
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače"
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami
Što reći?
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami
Šefa Applea ne zanima ništa drugo: Tim Cook u potpunosti je fokusiran samo na jedan proizvod
Zamijenit će iPhone?
Šefa Applea ne zanima ništa drugo: Tim Cook u potpunosti je fokusiran samo na jedan proizvod
Proizvodnja dosegla 15 milijuna: Kineski div ima velike europske ambicije
Sve popularniji
Proizvodnja dosegla 15 milijuna: Kineski div ima velike europske ambicije
Stručnjaci savjetuju: Ovomu sigurno nije mjesto na blagdanskom stolu
Vrijeme je za obitelj
Stručnjaci savjetuju: Ovomu sigurno nije mjesto na blagdanskom stolu

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Peteročlana obitelj kod Našica otrovala se ugljikovim monoksidom
Kod Našica
Horor na istoku Hrvatske: Otrovana cijela obitelj, među njima i dvoje djece. Kad je serviser ušao u kuću...
Bulj potjerao romski orkestar s ulica grada: "Pjevanje te pjesme nije primjereno"
Gradski šerif
Bulj potjerao romski orkestar iz Sinja: "Pjevanje te pjesme nije primjereno"
Sud odbio prijedlog Beroševe obrane za izdvajanje dokaza
afera Mikroskopi
Donesena važna odluka na suđenju Berošu: Sve je zakonito!
show
Andrea Šušnjara proslavila prvu godišnjicu solo karijere koncertom u Splitu
emocije na vrhuncu
Naša pjevačica prekinula koncert zbog suza koje nije mogla zaustaviti: "Na to ne mogu ostati imuna"
Nikoli Grmoji uoči Badnjaka preminula punica
''čekaj nas gore...''
Nikola Grmoja uoči blagdana objavio pretužnu vijest: ''Sprovod na Badnjak, na prvu nespojivo...''
Oglasila se Maja Šuput zbog incidenta na božićnom domjenku ZET-a
incident šokirao hrvatsku
Oglasila se Maja Šuput nakon skandala na božićnom domjenku ZET-a, imala je slično iskustvo
zdravlje
Kuglice od keksa i čokolade koje nestanu za pet minuta – donosimo 5 neodoljivih recepata bez pečenja
Svi ih obožavaju
Kuglice od keksa i čokolade koje nestanu za pet minuta - donosimo 5 neodoljivih recepata bez pečenja
Najbolji bakalar na crveno: Klasični recept + jeftinija alternativa koja oduševljava
Delicija za Badnjak
Najbolji bakalar na crveno: Klasični recept + jeftinija alternativa koja oduševljava
Znanstvenici šokirani: Stari lijek za tlak mogao bi usporiti jedan od najopasnijih tumora mozga!
Koristi se desetljećima
Znanstvenici šokirani: Stari lijek za tlak mogao bi usporiti jedan od najopasnijih tumora mozga!
zabava
Kviz koji je sve osim lagan - samo za prave znalce
Pokažite što znate!
Kviz koji je sve osim lagan - samo za prave znalce
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
Urnebesno
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
Psihologinja s Harvarda ističe jednu tvrdnju koja će prekinuti svaki odnos i vezu! Kad ovo kažete, gotovo je
Mix
Psihologinja s Harvarda ističe jednu tvrdnju koja će prekinuti svaki odnos i vezu! Kad ovo kažete, gotovo je
tech
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: To je “tragedija za potrošače”
Jeste koristili njihove proizvode?
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače"
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami
Što reći?
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami
sport
Ako Dalić odluči otići, ovo je prvi favorit za novog izbornika Hrvatske
SPREMAN JE
Ako Dalić odluči otići, ovo je prvi favorit za novog izbornika Hrvatske
Poražavajuće riječi iz Real Madrida: "Modrić je bio glavni autoritet, a sada..."
Odbacili ga
Poražavajuće riječi iz Madrida: "Modrić je bio glavni autoritet, a sada..."
Bomba iz Italije! Romano otkrio: Evo koliko je europski velikan nudi za Branimira Mlačića
Bomba iz Italije!
Romano otkrio: Europski velikan se sastao s Mlačićem, evo koliku cifru nude Hajduku
tv
MasterChef: Pobjeda koja je ostavila itekako gorak okus u ustima! "Uopće mi ovo nije nagrađujuće!"
ŠOK
Pobjeda koja je ostavila itekako gorak okus u ustima! "Uopće mi ovo nije nagrađujuće!"
MasterChef: Finalni ciklus MasterChefa započinje dvobojem Krunoslava i Endrine
NAPETO!
Finalni ciklus MasterChefa započinje dvobojem Krunoslava i Endrine
MasterChef: Krunoslav razočarao žiri svojim jelima! "Ljuti me to što nisi bio spreman!"
NIJE ISKORISTIO PRILIKU
Krunoslav razočarao žiri svojim jelima! "Ljuti me to što nisi bio spreman!"
putovanja
Novi najbrži vlak na svijetu: Pogledajte kako izgleda unutrašnjost "metka" koji će juriti brzinom od 450 kilometara na sat
CR450
Novi najbrži vlak na svijetu: Pogledajte kako izgleda unutrašnjost "metka" koji će juriti brzinom od 450 kilometara na sat
Balkan u rukavicama: Novo hit-mjesto u Zagrebu na kojem se cijeli dan prodaju prasetina i janjetina s ražnja
Nije jeftino, ali je fino
Balkan u rukavicama: Novo hit-mjesto u Zagrebu na kojem se cijeli dan prodaju prasetina i janjetina s ražnja
Savršeno pečeni odojak: 5 savjeta za mekano meso i najhrskaviju koricu
Topi se u ustima
Savršeno pečeni odojak: 5 savjeta za mekano meso i najhrskaviju koricu
novac
Larry Ellison odlučio osobno jamčiti s 40 milijardi dolara za preuzimanje Warner Bros Discoveryja
Bitka se nastavlja
Larry Ellison odlučio osobno jamčiti s 40 milijardi dolara za preuzimanje Warner Bros Discoveryja
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Zaboravite povratak vinila - jedan drugi otpisani medij hit je na ovogodišnjim božićnim listama
potražnja rasla 75 posto
Zaboravite povratak vinila - jedan drugi otpisani medij hit je na ovogodišnjim božićnim listama
lifestyle
Ana Gruica Uglešić u Zarinoj haljini na božićnom partiju GKM Split 2025.
Cjenovno prihvatljiva
Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji
Savjeti za savršenu makovnjaču i orahnjaču
Bez greške
Pet muka koje mučimo s orahnjačom i makovnjačom napokon su riješene, pročitajte savjete
Kolinda Grabar-Kitarović na dodjeli nagrada Hrvatskog olimpijskog odbora
ELEGANTNO IZDANJE
Kultna torbica, efektne salonke, elegantna haljina... Izdanje Kolinde Grabar-Kitarović je bez greške
sve
Andrea Šušnjara proslavila prvu godišnjicu solo karijere koncertom u Splitu
emocije na vrhuncu
Naša pjevačica prekinula koncert zbog suza koje nije mogla zaustaviti: "Na to ne mogu ostati imuna"
Ako Dalić odluči otići, ovo je prvi favorit za novog izbornika Hrvatske
SPREMAN JE
Ako Dalić odluči otići, ovo je prvi favorit za novog izbornika Hrvatske
Nikoli Grmoji uoči Badnjaka preminula punica
''čekaj nas gore...''
Nikola Grmoja uoči blagdana objavio pretužnu vijest: ''Sprovod na Badnjak, na prvu nespojivo...''
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Dijete promatra Djeda Božićnjaka na nebu, ilustracija
Tradicija duga više desetljeća

Gdje je Djed Božićnjak upravo? Pratite svaki njegov potez na putu prema Hrvatskoj

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Napad na rusku podmornicu u Lejsku
Uništeni zrakolov i podmornica

VIDEO Ukrajina otkrila kako je izvela svoj najsloženiji pomorski napad na Rusiju dosad

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Android, ilustracija
Već se testira

Stiže nova opcija na Androide: Google priprema iznenađenje za korisnike

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Pogled na Zemlju s Mjeseca, ilustracija
Temelj za daljnje istraživanje

Ruski plan za Mjesec: Napravit će nešto što mnoge države nisu napravile ni na Zemlji

piše Hina
Tehnologija
Nuklearna elektrana Kashiwazaki-Kariwa
Nije radila gotovo 15. godina

Japan 20. siječnja ponovno pokreće najveću nuklearku na svijetu

piše Hina
Tehnologija
Pun stol, ilustracija
Vrijeme je za obitelj

Stručnjaci savjetuju: Ovomu sigurno nije mjesto na blagdanskom stolu

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima