zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena Šokantan sadržaj na telefonu, ilustracija Uznemirujuće Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama? Francuski Rafale M naoružan ASMPA-R nuklearnim krsterećim projektilom Sredstvo odvraćanja Jasna poruka Francuza Rusiji: Objavljene fotografije Rafalea s jasno vidljivim najnovijim krstarećim projektilom s nuklearnom bojnom glavom

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Tesla traži od dobavljača da izbjegavaju kineske dijelove za američke automobile
Zbog carina
Tesla traži od dobavljača da izbjegavaju kineske dijelove za američke automobile
RECENZIJA Xiaomi Watch S4 (41 mm) - malo kućište skriva puno zanimljivih značajki
Dobar, pouzdan i džepu prihvatljiv
RECENZIJA Xiaomi Watch S4 (41 mm) - malo kućište skriva puno zanimljivih značajki
Trgovci na mukama: Više nije dovoljno samo biti najjeftiniji, sad se traži i ovo
Gen Z diktira
Trgovci na mukama: Više nije dovoljno samo biti najjeftiniji, sad se traži i ovo
Zastrašujuće otkriće: "Da sam roditelj, ne bih dala svojoj djeci pristup igračkama s umjetnom inteligencijom"
Upozorenje uoči Božića
Zastrašujuće otkriće: "Da sam roditelj, ne bih dala svojoj djeci pristup igračkama s umjetnom inteligencijom"
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Naglasak na iskustvu
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Francuska nakon Sheina prijavila još 6 platformi zbog nedozvoljenog sadržaja
Velika akcija
Francuska nakon Sheina prijavila još 6 platformi zbog nedozvoljenog sadržaja
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Vjerujete li im?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Ovaj međuzvjezdani posjetitelj nije izvanzemaljska sonda, već dokaz da svemir može biti čudesan i bez toga
3I/ATLAS
Ovaj međuzvjezdani posjetitelj nije izvanzemaljska sonda, već dokaz da svemir može biti čudesan i bez toga
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Odustali od nasljednika?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Naglasak na iskustvu
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Centar prepun policije, nekolicina ljudi ispred SNV-a pušta Thompsona, došao i nekadašnji glumac koji je želio biti gradonačelnik
"To je naš mjesec"
FOTO Centar Zagreba pun policije! Ispred SNV-a trešti Thompson, došao i nekadašnji glumac koji je htio biti gradonačelnik
Život s rijetkim bolestima: Mirta je jedna od 10-ak osoba u cijelom svijetu s mioklonom distonijom
Mirtina priča
"Sjedili smo za stolom i ručali. Odjednom kao da me stresla struja. Znali smo..."
Srbijanska naftna kompanija dobila od SAD-a tri mjeseca da pronađe kupca
Teška odluka
Amerika postavila ultimatum Srbiji: "Imate tri mjeseca"
show
Laura Gnjatović na izboru za Miss Universe predstavila se u badiću
''aj lako za noge, ali...''
Naša misica odradila nastup u badiću na svjetskom izboru, svaki opis je suvišan!
Znate li da je Doris Dragović ujna Iris Livaje, supruge Marka Livaje
bila joj je na vjenčanju
Znate li kojoj poznatoj Hrvatici je Doris Dragović ujna?
Severina raznježila fanove u Areni prizorima sa sinčićem Aleksandrom
''Kao majka nisam smjela...''
Severina podijelila dosad neviđene prizore sina: ''Dobila sam odobrenje jače od bilo kojeg zakona''
zdravlje
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Najgori karcinomi: 5 najpodmuklijih vrsta raka koje gotovo nitko ne prepozna dok nije prekasno
Onkolozi upozoravaju
Najgori karcinomi: 5 najpodmuklijih vrsta raka koje gotovo nitko ne prepozna dok nije prekasno
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Mogu se i ovako ugraditi nova vrata! Majstori na aparatima
Urnebesno
Mogu se i ovako ugraditi nova vrata! Majstori na aparatima
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Dosjetljivo
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Neki se ozbiljno spremaju za zimu, pogledajte samo ulov ovog Golfa
Što kažete?
Neki se ozbiljno spremaju za zimu, pogledajte samo ulov ovog Golfa
tech
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Vjerujete li im?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
sport
Izbornik Farskih otoka o Vatrenima: "Malo smo bili razočarani"
Za Dnevnik Nove TV
VIDEO Izbornik Farskih otoka o Vatrenima: "Malo smo bili razočarani"
FIFA objavila video čim je Hrvatska osigurala SP, neki su bili i ljutiti: "Ovo je nepotrebno"
Stigla i čestitka Infantina
FIFA objavila video čim je Hrvatska potvrdila SP, neki su bili i ljuti: "Ovo je nepotrebno"
VIDEO Divljački ispad niželigaškog trenera u Hrvatskoj: Pogledajte što je napravio
Pomračenje uma
VIDEO Divljački ispad niželigaškog trenera u Hrvatskoj: Pogledajte što je napravio
tv
MasterChef: TOP 13 - tko vas je dosad najviše iznenadio svojim napretkom? Riješite anketu!
JEDAN MOŽE POBIJEDITI
TOP 13 - tko vas je dosad najviše iznenadio svojim napretkom? Riješite anketu!
U dobru i zlu: Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
U DOBRU I ZLU
Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
Skrivena sudbina: Tko će biti kažnjen ako istina ugleda svjetlo dana doznajte u novim epizodama serije "Skrivena sudbina"
SKRIVENA SUDBINA
Tko će biti kažnjen ako istina ugleda svjetlo dana doznajte u novim epizodama serije "Skrivena sudbina"
putovanja
Titula jednog od najljepših sela na svijetu donijela im je samo probleme: "Više nemamo privatnosti, a turisti ništa ne troše"
Filmski ugođaj
Titula jednog od najljepših sela na svijetu donijela im je samo probleme: "Više nemamo privatnosti, a turisti ništa ne troše"
Pizzerija o kojoj se priča: Novo hit-mjesto koje se otvorilo na zagrebačkoj Knežiji
Sretna četrnajstica
Pizzerija o kojoj se priča: Novo hit-mjesto koje se otvorilo na zagrebačkoj Knežiji
Tjedni jelovnik jela na žlicu od 10.11. do 16.11. 2025.
Tjedni jelovnik
Bez puno posuđa i kompliciranja: 7 toplih i finih jela na žlicu za svaki dan ovoga tjedna
novac
Ovo je najbolji sir na svijetu. "Velik je, zbog njega bi se ljudi mogli iskreno uzbuditi"
Ovo je najbolji sir na svijetu. "Velik je, zbog njega bi se ljudi mogli iskreno uzbuditi"
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
Ryanair uvodi veliku promjenu za sve putnike. Evo što se mijenja od 12. studenog
Nova pravila
Ryanair uvodi veliku promjenu za sve putnike. Evo što se mijenja od 12. studenog
lifestyle
Street style kombinacije sa zagrebačke špice koje bismo kopirali
MODNA INSPIRACIJA
15 kombinacija sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete
Ulična moda Zagreb u kožnatoj suknji i glamuroznim čizmama
Elegantno i moćno
Brineta iz centra Zagreba vrhunski se skockala, kožnata suknja i čizme modna su poslastica
Ponuda dugih, toplih jakni za jesen i zimu
SVE ŠTO VAM TREBA
Zimske jakne: Pronašle smo 15 dugih, toplih modela koje se isplati imati u ormaru
sve
Izbornik Farskih otoka o Vatrenima: "Malo smo bili razočarani"
Za Dnevnik Nove TV
VIDEO Izbornik Farskih otoka o Vatrenima: "Malo smo bili razočarani"
Laura Gnjatović na izboru za Miss Universe predstavila se u badiću
''aj lako za noge, ali...''
Naša misica odradila nastup u badiću na svjetskom izboru, svaki opis je suvišan!
FIFA objavila video čim je Hrvatska osigurala SP, neki su bili i ljutiti: "Ovo je nepotrebno"
Stigla i čestitka Infantina
FIFA objavila video čim je Hrvatska potvrdila SP, neki su bili i ljuti: "Ovo je nepotrebno"
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Tesla, ilustracija
Zbog carina

Tesla traži od dobavljača da izbjegavaju kineske dijelove za američke automobile

piše Hina
Tehnologija
Xiaomi Watch S4 (41 mm) - 5
Dobar, pouzdan i džepu prihvatljiv

RECENZIJA Xiaomi Watch S4 (41 mm) - malo kućište skriva puno zanimljivih značajki

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Dijete se igra, ilustracija
Upozorenje uoči Božića

Zastrašujuće otkriće: "Da sam roditelj, ne bih dala svojoj djeci pristup igračkama s umjetnom inteligencijom"

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Televizor, ilustracija
Naglasak na iskustvu

Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Audi R26
Moglu li i do velikih rezultata?

FOTO Audi ulazi u elitni klub Formule 1 i to s apsolutno prelijepim bolidom

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Samsung Galaxy, ilustracija
Evo što spremaju

Dok Apple tek priprema model s preklopnim ekranom, Samsung je ponovno korak ispred

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima