zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Novo istraživanje upozorava Ove dvije generacije sve češće obolijevaju od rijetkog oblika raka čiji se simptomi lako mogu krivo interpretirati Peklo Neprestano razvijaju nova rješenja Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij Tragovi dinosaura, ilustracija Jedinstveno nalazište Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Kineske mobilne kompanije žele Appleu oteti korisnike: Ovo je njihov najveći adut u borbi s iPhoneom
Nemilosrdna borba
Kineske mobilne kompanije žele Appleu oteti korisnike: Ovo je njihov najveći adut u borbi s iPhoneom
Velika pravila, velike kazne: EU tjera američki Big Tech da se pokori europskom tržištu, a pritisak iz SAD-a sve je manje bitan
Stav je jasan
Velika pravila, velike kazne: EU tjera američki Big Tech da se pokori europskom tržištu, a pritisak iz SAD-a sve je manje bitan
VW signalizira skromnija ulaganja do 2030.
Fokus na Njemačku i Europu
VW signalizira skromnija ulaganja do 2030.
Brzi lijek protiv depresije? Nova studija otkriva kako takozvani "plin za smijanje" može donijeti olakšanje
Revolucija u mentalnom zdravlju
Brzi lijek protiv depresije? Nova studija otkriva kako takozvani "plin za smijanje" može donijeti olakšanje
Dopamin ispred istine: Stručnjak upozorio da AI kompanije optimiziraju modele za površan i netočan sadržaj
AI slop
Dopamin ispred istine: Stručnjak upozorio da AI kompanije optimiziraju modele za površan i netočan sadržaj
EU odgađa važnu odluku? Proizvođači automobila pomno prate europske planove
Porez na ugljik
EU odgađa važnu odluku? Proizvođači automobila pomno prate europske planove
Ove dvije generacije sve češće obolijevaju od rijetkog oblika raka čiji se simptomi lako mogu krivo interpretirati
Novo istraživanje upozorava
Ove dvije generacije sve češće obolijevaju od rijetkog oblika raka čiji se simptomi lako mogu krivo interpretirati
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Evo i zašto
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Nije bio spreman na to
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
NASA-ina studija upozorava: Gotovo sve fotografije koje dobivamo sa svemirskih teleskopa su - zagađene
Sve veći problem
NASA-ina studija upozorava: Gotovo sve fotografije koje dobivamo sa svemirskih teleskopa su - zagađene

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Japan tvrdi da s kineskog nosača zrakoplova nastavljaju intenzivne zračne operacije
KINA I JAPAN
Sukob se pogoršava: "To signalizira potencijalni napad"
Snažan potres pogodio Japan!
Oglasila se premijerka
Snažan potres pogodio Japan, osjetio se i u Rusiji: Izdano upozorenje, cunami pogodio dijelove zemlje, evakuacija u tijeku
Objavljene jezive snimke: Kamera snimila trenutke tragičnog uspona na Grossglockner
Ostavio djevojku da se smrzne
Kamera uhvatila trenutke jeze u Alpama: "Jedna svjetiljka se odvaja i nastavlja sama, dok druga ostaje i gasi se"
show
Marko Perković Thompson najavio koncert u Poreču
fanovi oduševljeni!
Thompson najavio novi koncert, sam je objavio vijest: ''Bilo je i vrijeme...''
Patrizio Ratto u prvoj polufinalnoj emisiji showa Supertalent
''volim te više nego ikada!"
Što se ovdje dogodilo?! Maja je pojurila za njim na binu, a onda je uslijedio show!
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
zdravlje
GLP-1 terapija za mršavljenje: Evo što se dogodilo troje ljudi koji su je isprobali!
Dobro je znati!
GLP-1 terapija za mršavljenje: Evo što se dogodilo troje ljudi koji su je isprobali!
Kako izgubiti 5 kg hodanjem? Ovo je plan koji stvarno djeluje
Ne morate se iscrpljivati treninzima
Kako izgubiti 5 kg hodanjem? Ovo je plan koji stvarno djeluje
Prvi simptomi bolesti bubrega: 11 znakova da ne rade kako treba
Mnogi je imaju, a ne znaju
Prvi simptomi bolesti bubrega: 11 znakova da ne rade kako treba
zabava
Ovako se Balkanac prevozi Mercedes! Scena nasmijala cijelu regiju
Urnebesno
Ovako Balkanac prevozi Mercedes! Scena nasmijala cijelu regiju
Konobar u poznatom njujorškom restoranu progovorio na hrvatskom i oduševio sve prisutne
Reakcije gostiju su sve
Konobar u poznatom njujorškom restoranu progovorio na hrvatskom i oduševio sve prisutne
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Urnebesno
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
tech
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Ove dvije generacije sve češće obolijevaju od rijetkog oblika raka čiji se simptomi lako mogu krivo interpretirati
Novo istraživanje upozorava
Ove dvije generacije sve češće obolijevaju od rijetkog oblika raka čiji se simptomi lako mogu krivo interpretirati
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
sport
SuperSport Hrvatski nogometni kup: Parovi četvrtfinala su poznati, pogledajte ih
Kome ide Rabuzinovo sunce?
Izvučeni parovi četvrtfinala Kupa: Dinamo protiv četvrtoligaša, Hajduku najgori mogući ždrijeb!
Predator maltretirao djevojku u centru Londona i zauvijek požalio nakon što ga je vidio hrvatski MMA borac
heroj ulice
VIDEO Predator maltretirao djevojku u centru Londona i zauvijek požalio nakon što je naišao hrvatski MMA borac
Igrači Reala zakačili se u svlačionici, letjele boce, Alonsa nitko više ne sluša
KAOS U MADRIDU
Igrači Reala zakačili se u svlačionici, letjele boce, Alonsa nitko više ne sluša
tv
U dobru i zlu: Možda im se na kraju sreća i osmjehne - ipak su oni Sriće
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Možda im se na kraju sreća i osmjehne - ipak su oni Sriće
Kumovi: Tko zna koliko će još dugo biti zarobljeni?
KUMOVI
Kumovi: Tko zna koliko će još dugo biti zarobljeni?
MasterChef: Kandidati MasterChefa zaigrali novu igru! Tko najbolje imitira članove žirija?!
GUESS THE CHEF
Kandidati MasterChefa zaigrali novu igru! Tko najbolje imitira članove žirija?!
putovanja
Lako i jednostavno: domaći likeri kao božićni poklon
Domaće i fino
Lako i jednostavno: Domaći likeri kao savršen božićni poklon
Sokol kula: Lijepa ratnica s hrvatskog juga koja pruža pogled koji nikada nećete zaboraviti
Vrijedi posjetiti
Sokol kula: Lijepa ratnica s hrvatskog juga koja pruža pogled koji nikada nećete zaboraviti
Čokoladne kuglice s orasima recept
Božanstveni okus
Ove kuglice od čokolade i oraha su prefine, lako ih je napraviti – ne morate čak ni paliti pećnicu
novac
Martina Ćustić stvorila kremu kako bi pomogla svojoj kćeri: "Ovo je moj doprinos svima koji se bore sa sličnim tegobama“
Inspirativna priča
Martina Ćustić stvorila kremu kako bi pomogla svojoj kćeri: "Ovo je moj doprinos svima koji se bore sa sličnim tegobama“
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Austrijski milijarder i bivši vlasnik Pornhuba zainteresiran za imovinu Lukoila
neočekivan kupac
Austrijski milijarder i bivši vlasnik Pornhuba zainteresiran za imovinu Lukoila
lifestyle
Popis recepata za kolače s orasima
Omiljeni sastojak
Za vas smo pripremile popis od 17 fantastičnih recepata za kolače s orasima
Ulična moda trudnica iz Zagreba u pletenoj haljini
I visoke čizme
Trudnica iz Zagreba vrhunski se sredila, nosi najpoželjniju zimsku haljinu, i to kratki model
Laura Gnjatović u bundi i trapericama na zagrebačkoj špici
I raskošna bunda
Laura Gnjatović: Uske traperice i ženstvene čizme nepogrešiva su kombinacija za zagrebačku špicu
sve
SuperSport Hrvatski nogometni kup: Parovi četvrtfinala su poznati, pogledajte ih
Kome ide Rabuzinovo sunce?
Izvučeni parovi četvrtfinala Kupa: Dinamo protiv četvrtoligaša, Hajduku najgori mogući ždrijeb!
Ovako se Balkanac prevozi Mercedes! Scena nasmijala cijelu regiju
Urnebesno
Ovako Balkanac prevozi Mercedes! Scena nasmijala cijelu regiju
Popis recepata za kolače s orasima
Omiljeni sastojak
Za vas smo pripremile popis od 17 fantastičnih recepata za kolače s orasima
 

Nastavi čitati

Tehnologija
AI povraća splačine, ilustracija
AI slop

Dopamin ispred istine: Stručnjak upozorio da AI kompanije optimiziraju modele za površan i netočan sadržaj

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Automobili, ilustracija
Porez na ugljik

EU odgađa važnu odluku? Proizvođači automobila pomno prate europske planove

piše Hina
Tehnologija
Unitreejevi roboti H2 i G1 u klinču
Zadivljujuće ili zastrašujuće?

VIDEO Jean Claude H2: Ovaj kineski robot toliko jako udara da trga oplatu s drugih robota

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Lansiranje Starshipa
Pripreme za izlazak na burzu

Tvornica novca: Još jedna Muskova kompanija uskoro bi mogla vrijediti bilijun dolara

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Ukrajinski pomorski dron Magura
Zona straha za ruske brodove

Kako je Ukrajina pretvorila rusku mornaricu u flotu koja se skriva i jedva djeluje?

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Jamie Dimon, CEO JPMorgan Chasea
Jedna je stvar važna

Hoće li sljedeću godinu obilježiti masovni otkazi zbog AI-a? Stručnjak objasnio što možemo očekivati

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima