zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Simulacija svih zvijezda u Mliječnoj stazi 100 miljardi svijetlih točkica Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Početak prodaje iPhonea 16, ilustracija Nove glasine Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Svemirska letjelica Sojuz s ruskom i američkom posadom lansirana prema ISS-u
Nova misija
Svemirska letjelica Sojuz s ruskom i američkom posadom lansirana prema ISS-u
Apple je uspio riješiti veliki problem: Nema više zapreka za proizvodnju najskupljeg iPhonea
Stiže sljedeće godine
Apple je uspio riješiti veliki problem: Nema više zapreka za proizvodnju najskupljeg iPhonea
Digitalno piratstvo još uvijek je veliki problem koji šteti ne samo autorima već i cijelom gospodarstvu
Okrugli stol HGK
Digitalno piratstvo još uvijek je veliki problem koji šteti ne samo autorima već i cijelom gospodarstvu
Hakeri izazvali kaos u radijskim prijenosima u SAD-u: Slali lažne uzbune, emitirali prostote...
FCC morao reagirati
Hakeri izazvali kaos u radijskim prijenosima u SAD-u: Slali lažne uzbune, emitirali prostote...
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Problemi za ovaj servis
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Istraživanje: Mladi u Hrvatskoj digitalne sadržaje koriste za zabavu, manje za društveni angažman
Digitalne navike
Istraživanje: Mladi u Hrvatskoj digitalne sadržaje koriste za zabavu, manje za društveni angažman
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Počeo egzodus?
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Nove glasine
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja
Ključno za cijeli ekosustav
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Problemi za ovaj servis
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Ana Radović dvaput je zvala Hitnu iz razbijenog auta, vozač je imao pun dosje prekršaja. Shrvani otac: "Samo želim znati tko je on"
TRAGEDIJA U SRBIJI
Ana Radović dvaput je zvala hitnu iz razbijenog auta, vozač je imao pun dosje prekršaja. Shrvani otac: "Samo želim znati tko je on"
Otkriveno tko je bio u automobilu s nestalom Anom iz Srbije
PROMETNA NESREĆA
Otkriveno tko je bio u automobilu s nestalom Anom: Prije smrti zvala je dva broja
Njemačke kompanije se rješavaju zaposlenih i nude izdašne otpremnine
otpuštanje radnika
Na tisuće zaposlenih leti van, ali zato dijele bogatstvo za odlazak! "420.000 eura otpremnine i još se uvijek isplati"
show
Nenad Tatarinov privukao pažnju najnovijom fotografijom na Instagramu
''Čestitke''
Nova fotka bivšeg supruga Maje Šuput otkrila promjenu u njegovu životu
Ana de Armas oduševila je prirodnim izgledom bez šminke
snimili je paparazzi
Izgled bez šminke holivudske glumice zapanjio svijet, uistinu je prava ljepotica!
Tko je zet Mileta Kitića?
godinama su skupa
Tko je zet Mileta Kitića? Ne voli privlačiti pažnju javnosti, a njegovoj mezimici je velika podrška
zdravlje
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Upozorava stručnjakinja
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Fizioterapeut objašnjava
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Ovo je tihi znak raka gušterače koji mnogi propuštaju – prepoznajte ga na vrijeme!
Alarmantni rezultati nove studije
Ovo je tihi znak raka gušterače koji mnogi propuštaju – prepoznajte ga na vrijeme!
zabava
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Kako je to moguće?
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
tech
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Počeo egzodus?
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
sport
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Najkorisniji igrač lige
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
argentinac se pogubio
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
Ivan Perišić se ozlijedio na utakmici protiv Liverpoola
BRZ OPORAVAK!
Ivan Perišić se ozlijedio na utakmici protiv Liverpoola
tv
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
KUMOVI
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
MasterChef: Barbara je za nijansu bila bolji HOP od Renate i osvojila platinu!
ČESTITAMO!
Barbara je za nijansu bila bolji HOP od Renate i osvojila platinu!
U dobru i zlu: Svi su je upozoravali, a sad se i sama opekla
U DOBRU I ZLU
Svi su je upozoravali, a sad se i sama opekla
putovanja
Na 3 sata od Zagreba: Savršeni grad iz kojeg nije "tako lako" izići
Utopija
Na sat i pol od Hrvatske: Savršeni grad iz kojeg nije tako lako izići
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Ultra-prerađeno
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Svinjski file u umaku od piva i luka: Rakošno jelo gotovo za samo 45 minuta recept
Umak iz raja
Svinjski file u umaku od piva i luka: Raskošno jelo gotovo za samo 45 minuta
novac
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
Koja je tajna uspjeha?
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
lifestyle
Advent u Samoboru
Advent u Samoboru
Provjerite zašto je ovaj hrvatski grad postao hit Adventa, spremaju čaroliju
Popis recepata za kolače od dizanog tijesta
Mekani, slasni i podatni
Za vas smo pripremile popis recepata za kolače od dizanog tijesta, imamo ih 15, a tu je i bonus
Gabriela kolač blogerice Petre Sabljić
Najdraži kolač ikad
Svi traže recept za kolač s finom kremom i prhkim korama, mi ga dijelimo s vama
sve
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Najkorisniji igrač lige
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
argentinac se pogubio
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Lansiranje rakete Sojuz
Nova misija

Svemirska letjelica Sojuz s ruskom i američkom posadom lansirana prema ISS-u

piše Hina
Tehnologija
Apple, ilustracija
Stiže sljedeće godine

Apple je uspio riješiti veliki problem: Nema više zapreka za proizvodnju najskupljeg iPhonea

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Haker, ilustracija
FCC morao reagirati

Hakeri izazvali kaos u radijskim prijenosima u SAD-u: Slali lažne uzbune, emitirali prostote...

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Netflix
Problemi za ovaj servis

Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Povezana vozila, ilustracija
Ranjivost na svakom koraku

Stručnjaci upozoravaju na sve veći rizik za moderna vozila

piše Hina
Tehnologija
Zorin OS 18
Počeo egzodus?

Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima