zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 23.04.2014. / 09:24 komentari

Podijeli

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Iskonovci su poznati kao inovatori na domaćem telekom tržištu. Prvi su uveli 24-satnu dostupnost korisničke podrške, prvi se pohvalili multiplay uslugom, prvi predstavili društvenu komponentu svoje televizije.

tri vijesti o kojima se priča Kina na Mjesecu, ilustracija Zahvaljujući misiji Chang'e 6 Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca Mega potres, ilustracija Tragovi u tlu Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent Lutrijske kuglice Gubimo li posve kontrolu? Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura

Većine ovih događanja sjetit će se i Ljiljana Proso, direktorica službe za korisnike Iskona, koja je nedavno kao projektna menadžerica predstavila još jedan inovativni projekt Iskon Interneta. Radi se o mobilnoj aplikaciji Moj.Iskon, koja prva na domaćem tržištu omogućuje upravljanje uslugom uz prijavu poteškoća u njezinom radu, bez potrebe za pozivanjem korisničke podrške. Zanimalo nas je sve o projektu, pri čemu smo iskoristili koju minutu da zavirimo u budućnost odjela korisničke podrške...

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Moj.Iskon je prva domaća aplikacija telekom operatora koja služi i kao kanal korisničke podrške

Ljiljana, prošlo je otprilike dva mjeseca od lansiranja Moj.Iskon aplikacije. Koliki je interes korisnika za ovaj način upravljanja uslugom? 

Dva mjeseca nakon lansiranja Moj.Iskon aplikacije naši korisnici pokazuju očit interes prema novom načinu upravljanja uslugom, praćenju računa i prijave poteškoća. Najkorištenija je funkcionalnost upravljanja uslugama. Prvenstveno je to paljenje ili gašenje wireless-a, nakon toga reboot modema ili Iskon.TV prijemnika. 

Slične smo aplikacije već viđali među operatorima, no vi prvi u Hrvatskoj uvodite kontakt s agentima korisničke podrške putem aplikacije. Možete li dati procjenu efikasnosti nove mogućnosti aplikacije?

Korisnici su, sukladno očekivanjima,  jako dobro reagirali na mogućnost brze i strukturirane interakcije s korisničkom podrškom izvan klasičnog telefonskog kanala. Način na koji je koncipiran direktan kontakt s agentima kroz Moj.Iskon aplikaciju osigurava nam dostavu svih kritičnih podataka nužnih za rješavanje poteškoće i skraćuje samo vrijeme njenog rješavanja. To su korisnici odmah prepoznali. 

Koliko je vremena prošlo od ideje do launcha aplikacije Moj.Iskon? Koliko je ljudi radilo na aplikaciji? 

Od odluke do realizacije Moj.Iskon aplikacije prošlo je nešto manje od šest mjeseci. Na samoj aplikaciji i  integraciji u naše sustave je radio vrlo mali Iskonov tim, koji je za razne aspekte implementacije koristio usluge partnera.

Uz aplikaciju, podršku nudite još putem društvenih mreža i chata. Koji postotak korisnika vam se obraća tim spomenutim kanalima? 

Glavni komunikacijski kanal je još uvijek telefon, iako polako gubi tu poziciju dok ostali kanali postaju sve popularniji. Vjerujem da će taj trend biti još jače izražen kada korisnici kroz pozitivno iskustvo steknu veće povjerenje prema „novim“ kanalima.

Kako ste reorganizirali odjel korisničke podrške nakon što su se stvorili zahtjevi za novim, online/ mobilnim kanalima? 

Uvođenje bilo kakvog novog kanala komunikacije zahtjeva prilagodbu tima. Novi kanali nose i nove zadatke. Prilagodba tima pri uvođenju Moj.Iskon aplikacije bila je još zahtjevnija jer smo si postavili poprilično visoke ciljeve u obliku vremena reakcije na prijavu i razini i učestalosti povratnih informacija koje dajemo korisnicima. Uvjereni smo da, ako želimo popularizirati nove kanale, korisničko iskustvo s Moj.Iskon aplikacijom mora biti što pozitivnije. Osmišljene su i provedene posebne edukacije, ne samo za agente Korisničke podrške nego i za ostatak djelatnika koji sudjeluju u rješavanju korisničkih potreba.

Ljiljana Proso, direktorica Službe za korisnike Iskona [INTERVJU]

Rebootanje modema i STB-a najčešće su korištene mogućnosti Moj.Iskon aplikacije

Kada možemo očekivati nove funkcionalnosti unutar Moj.Iskon aplikacije? 

Dodatne funkcionalnosti možete očekivati uskoro. Prva verzija aplikacije nudi manji set funkcionalnosti jer smo željeli što prije krenuti stjecati iskustvo, pratiti navike i reakcije korisnika. 

Kako vidite customer care odjele za deset godina? 

Vjerujem da će se tehnologija razvijati tako da će sve više poteškoća biti moguće prepoznati i riješiti mimo prijave krajnjeg korisnika. Istovremeno, sama korisnička oprema već sada postaje sve intuitivnija za korištenje, pa će se i kroz to zadaci customer care odjela bitno razlikovati od današnjih. Teško je predvidjeti kako, ali jasno je da korisnici žele uživati u korištenju svojih usluga i gadgeta, a ne baviti se rješavanjem tehničkih zavrzlama.

Mogućnosti tehnologije danas su gotovo bezgranične, no s obzirom na trenutne trendove i prošlo postavljeno pitanje, kako gledate na važnost kontakta 'uživo', u komunikaciji sa svojim korisnicima? 

Razumijevanje i empatija djelatnika customer care-a su skoro jednako kritični kao njihova sposobnost brzog i efikasnog rješavanja korisničkih potreba. Mogućnost iniciranja kontakta jedan na jedan pobuđuje i određenu dozu povjerenja koja je ključna za neke slučajeve ili korisnike. Osobni kontakt s korisnicima je zato trajan fokus naše organizacije. Ipak, nismo mogli zanemariti sveprisutnost smartphone-a i želju korisnika da pomoću tog uređaja (koji je uvijek uz njih), upravljaju našim uslugama i prijavljuju poteškoće u slučaju da se one dogode. Tehnologija nudi sve više mogućnosti i u aspektu osobnog kontakta, pa vjerujem da on neće biti zanemaren ni u budućnosti.

Moj.Iskon aplikaciju potražite na Google Play-u i AppStoreu. Više o aplikaciji pročitajte na službenim stranicama.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Istraživanja to potkrijepila
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Koristite Airbnb? Kompanija je najavila značajne promjene u aplikaciji
Društveni element
Koristite Airbnb? Kompanija je najavila značajne promjene u aplikaciji
Komarci pronađeni na jednom od posljednjih mjesta na Zemlji koje je dosad bilo slobodno od tih krvopija
Uzrok nisu klimatske promjene?
Komarci pronađeni na jednom od posljednjih mjesta na Zemlji koje je dosad bilo slobodno od tih krvopija
Prva vožnja autonomnog vozila u Hrvatskoj: Hoće li građani prihvatiti ovakvu vrstu prijevoza?
Projekt Ginevra
Prva vožnja autonomnog vozila u Hrvatskoj: Hoće li građani prihvatiti ovakvu vrstu prijevoza?
Otkriveni su Appleovi planovi: Pripremaju novi uređaj s cijenom većom od tri tisuće dolara
Načekat ćemo se
Otkriveni su Appleovi planovi: Pripremaju novi uređaj s cijenom većom od tri tisuće dolara
Tehnološki velikani udružili snage i konkuriraju Appleu: Predstavljen Galaxy XR
Na novoj platformi
Tehnološki velikani udružili snage i konkuriraju Appleu: Predstavljen Galaxy XR
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Zahvaljujući misiji Chang'e 6
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent
Tragovi u tlu
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
Gubimo li posve kontrolu?
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
Otkrivena iznenađujuća uloga COVID-19 mRNK cjepiva u borbi protiv raka
Znanstvenici iznenađeni
Otkrivena iznenađujuća uloga COVID-19 mRNK cjepiva u borbi protiv raka
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Slavonija dobiva novi zaštitni znak: Nutkat namaz s više od 70% lješnjaka osvojio police SPAR-a
Startaj Hrvatska
Slavonija dobiva novi zaštitni znak: Nutkat namaz s više od 70% lješnjaka osvojio police SPAR-a

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Stižu semafori s četiri svjetla! Evo zašto će uvesti i bijelu boju: Bit će to ogromna promjena u prometu
Zvuči nestvarno
Stižu semafori s četiri svjetla! Evo zašto će uvesti i bijelu boju: Bit će to ogromna promjena u prometu
Akcija Barut u BiH: Na meti i članovi obitelji trgovca oružjem Zvonka Zubaka
Akcija Barut
Velika akcija u BiH: Na meti i članovi obitelji kontroverznog hrvatskog poduzetnika
Tko je uhićeni Leon Lučić koji je pucao u Središću: Dobro poznat i policiji i javnosti
Od policajca do kriminalca
Tko je uhićeni Leon Lučić, koji je pucao u Središću: Dobro poznat i policiji i javnosti
show
Novi video Gabriele Spanic šokirao obožavatelje
glumica hrvatskih korijena
Legendarna otimačica nakon estetskih korekcija više ne sliči sebi: ''Ovo nije Gabi koju poznajemo''
Sin Bena Afflecka i Jennifer Garner pojavio se u stilu svog oca tijekom jesenske šetnje s mamom
snimili ga fotografi
Sin poznatog glumačkog para nekad je bio djevojčica, prošle godine je predstavio novo ime
Matt LeBlanc snimljen u rijetkom izlasku u javnost
jako se promijenio
Znate li tko je na fotki? Nekad zgodnog glumca danas bi mnogi teško prepoznali
zdravlje
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Najvažniji obrok u danu
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Znanstvenici su upravo povezali konzumaciju alkohola s još jednom vrstom raka!
Alarmantni rezultati nove studije
Znanstvenici su upravo povezali konzumaciju alkohola s još jednom vrstom raka!
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
Najučinkovitiji biljni saveznici
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
zabava
"Očiti primjer debilizma u Zagrebu": Snimka izazvala burnu raspravu na društvenim mrežama
Što kažete?
"Očiti primjer debilizma u Zagrebu": Snimka izazvala burnu raspravu na društvenim mrežama
Poklonili bundevu leopardu, nisu ni slutili da će imati ovako dramatičnu reakciju
Tko bi rekao?
Poklonili bundevu leopardu, nisu ni slutili da će imati ovako dramatičnu reakciju
Prizor s Črnomerca nasmijao gledatelje: "Sve pametniji auti, sve tupaviji ljudi"
Malo se izgubio
Prizor s Črnomerca nasmijao gledatelje: "Sve pametniji auti, sve tupaviji ljudi"
tech
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Zahvaljujući misiji Chang'e 6
Kinezi su pronašli nešto neočekivano na tamnoj strani Mjeseca
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent
Tragovi u tlu
Novo zastrašujuće otkriće geologa: Ovaj dvostruki potres mogao bi uzdrmati čitav sjevernoamerički kontinent
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
Gubimo li posve kontrolu?
Sreća po uputama umjetne inteligencije: ChatGPT donio Amerikanki sreću i više od 90.000 eura
sport
Strani mediji tvrde: Luka Modrić radi na spektakularnom transferu Vatrenog u Milan?
kakva priča!
Strani mediji tvrde: Luka Modrić radi na spektakularnom transferu vatrenog u Milan?
Vatreni mijenja klub poslije samo godinu dana: Žele ga klubovi iz liga petice
tri kluba prate situaciju
Vatreni mijenja klub poslije samo godinu dana: Žele ga klubovi iz liga petice
Eike Immel trošio milijune, a sad živi od socijalne pomoći
Osobni krah
Zarađivao milijune, a sad živi od socijalne pomoći: Proglasio bankrot, a mora i u zatvor?
tv
MasterChef: Anamarija nakon eliminacije otkrila za koga je sigurna da će pobijediti!
SAZNAJTE!
Anamarija nakon eliminacije otkrila za koga je sigurna da će pobijediti!
U dobru i zlu: Može li on to sam napraviti ili se mora i njih pitati?
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Može li on to sam napraviti ili se mora i njih pitati?
Kumovi: Vidi se da joj je teško, a on joj ne prestaje to nabijati na nos
KUMOVI
Kumovi: Vidi se da joj je teško, a on joj ne prestaje to nabijati na nos
putovanja
Prkosi vremenu i gravitaciji: Čudo u stijeni na sjeveru Turske
Manastir Sümela
Prkosi vremenu i gravitaciji: Čudo gradnje u stijeni Crne planine
U srcu Velebita: Planinska kuća u kojoj se susreću svjetovi i nestaju brige
Velebit Mountain Chalet Stars Peak
U srcu Velebita: Planinska kuća u kojoj se susreću svjetovi i nestaju brige
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
Lako?
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
novac
Opatija dobiva novi luksuzni hotel. Vlasnici su poduzetnički trio iz Hrvatske i Slovenije
destination by hyatt
Opatija dobiva novi luksuzni hotel. Vlasnici su poduzetnički trio iz Hrvatske i Slovenije
Genijalna stolica iz Wisconsina: Jednostavan izum koji će promijeniti budućnost liječenja raka
Protonska terapija
Genijalna stolica iz Wisconsina: Jednostavan izum koji će promijeniti budućnost liječenja raka
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
iznad očekivanja
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
lifestyle
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Najvažniji obrok u danu
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Recept za najbrži kolač od bundeve
Spreman za 10 minuta
Recept za trenutačno najtraženiji kolač na internetu, jako je sočan i brzo gotov
Kviz o 90-ima
Zabavite se
Ovo je kviz opće kulture: 13 pitanja koja otkrivaju koliko dobro poznajte 90-e
sve
Prkosi vremenu i gravitaciji: Čudo u stijeni na sjeveru Turske
Manastir Sümela
Prkosi vremenu i gravitaciji: Čudo gradnje u stijeni Crne planine
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Najvažniji obrok u danu
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Strani mediji tvrde: Luka Modrić radi na spektakularnom transferu Vatrenog u Milan?
kakva priča!
Strani mediji tvrde: Luka Modrić radi na spektakularnom transferu vatrenog u Milan?
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Digitalni znak smrti, ilustracija
Istraživanja to potkrijepila

Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Brian Chesky, CEO Airbnba
Društveni element

Koristite Airbnb? Kompanija je najavila značajne promjene u aplikaciji

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Autonomno vozilo u Varaždinu
Projekt Ginevra

Prva vožnja autonomnog vozila u Hrvatskoj: Hoće li građani prihvatiti ovakvu vrstu prijevoza?

piše Hina
Tehnologija
Apple, ilustracija
Načekat ćemo se

Otkriveni su Appleovi planovi: Pripremaju novi uređaj s cijenom većom od tri tisuće dolara

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Galaxy XR
Na novoj platformi

Tehnološki velikani udružili snage i konkuriraju Appleu: Predstavljen Galaxy XR

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Superinteligencija, ilustracija
od princa do "kuma AI"

Gotovo tisuću uglednih znanstvenika i javnih osoba traži isto: Zaustavite razvoj superinteligencije!

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima