Mladi pivar iz Doline Neretve otkriva: "Potrošači danas žele više od samog proizvoda, žele iskustvo i autentičnost"

Proizvodnja piva je po mom mišljenju kombinacija znanosti i umjetnosti, otkriva Vinko Dragović iz Brewvillea.

Martina Čizmić | 26.10.2024. / 11:49

Vinko Dragović, Brewville - 1 (Foto: Nova TV)

Kad pomislite na Dolinu rijeke Neretve, asocijacije su vjerojatno mandarine, lubenice, riba. No, teško da će vam misli krenuti put - pive. Jer taj dio Hrvatske, koliko god bio blagoslovljen plodnom zemljom i predivnim krajolikom, teško da se može nazvati pivarskom mekom. 

Sve dok ne u poznate jednog upornog i odlučnog Neretvanina, koji se zaljubio u pivo i odlučio zakoračiti u pivarske vode. Ali ne onako kako biste očekivali. Vinko Dragović i njegov brand Brewville sve je samo ne uobičajena priča o pivi. 

Uzimajući u obzir da je sve krenulo puno ranije dok mi je kućno pivarstvo bilo hobi, ideja piva iz doline Neretve se vremenom razvijala i sazrijevala. Dolina Neretve nije samo predivan krajolik, već je i nevjerojatno plodno područje, idealno za stvaranje autentičnih proizvoda uz bogatu povijest i kulturu, započinje svoju priču Dragović. 

Dakle, iako je pivo bilo u središtu pozornosti, želio je napraviti širu priču. 

Vjerujem da je priča iza proizvoda ono što ga čini posebnim i daje mu novu dimenziju. Kvaliteta piva je naravno najvažnija, ali kada istovremeno potrošačima ponudite i priču o bogatoj povijesti Doline Neretve kroz pojedinačne etikete, to im omogućuje dublju povezanost s proizvodom. Kvalitetna priča dodaje vrijednost jer potrošači danas žele više od samog proizvoda, žele iskustvo i autentičnost, pojašnjava svoju ideju. 

Upravo ta ideja pričanja priče u pozadini proizvoda potaknula ga je da razmišlja izvan klasičnih okvira i rješenje potraži u modernim tehnologijama. 

Ideja za QR kodove došla je iz želje da ispričamo priču na moderan i pristupačan način. Digitalizacija je svuda oko nas, pa smo odlučili koristiti QR kodove kako bi se naši kupci mogli detaljnije upoznati sa pričom koju želimo ispričati. Povratne informacije su pozitivne, potrošači vole otkrivati nove informacije i uživati u dodatnoj dimenziji koju im pružamo korištenjem QR kodova, ističe Dragović. 

Tako svi koji žele saznati priču iza Brewville piva, mogu jednostavno posegnuti za svojim pametnim telefonom, uperiti kameru u QR kod i "uroniti" u sasvim novu dimenziju priče o Dolini Neretve.

Vinko Dragović, Brewville - 2 (Foto: Nova TV)

No, nije sve uvijek išlo glatko. Kako sam priznaje, proizvodnja piva nije baš jednostavna. 

Proizvodnja piva je po mom mišljenju kombinacija znanosti i umjetnosti. Tehnologija i proizvodni procesi omogućuju dosljednu kvalitetu, ali kreativnost, strast i intuicija pivara su neophodni za razvoj novih okusa i stilova. Iskustvo u izradi piva nas uči kako kombinirati obje komponente, a iskustva vezana uz pandemiju nas tjeraju da budemo prilagodljiviji i inovativniji, priznaje Dragović.

Upravo ta njihova prilagodnjivost i inovativnost, ono su što je privuklo kupce. 

Kupci izrazito pozitivno reagiraju na naša piva. Posebno cijene autentičnost i priču koju im želimo prenijeti. Naravno, uvijek postoje sugestije i kritike koje nam pomažu da dobijemo što realniju sliku kvalitete naših proizvoda te smo uvijek otvoreni za prilagodbe i korekcije, naglašava.

Ključ za uspjeh leži u upornosti, vjeri u sebe i neprestanom učenju. Treba biti spreman na izazove, ali isto tako ostati dosljedan svojim vrijednostima i viziji. Inovativnost i prilagodljivost također igraju veliku ulogu, kako u poslovanju, tako i u svakodnevnom životu, dodaje Dragović. 

Iako su na tržištu već prisutni neko vrijeme i imali su zapažene suradnje, odlučili su se na sudjelovanje u projektu Startaj Hrvatska, što se za njih pokazalo kao pun pogodak. 

Vinko Dragović, Brewville (Foto: Nova TV)

Sudjelovanje u projektu Startaj Hrvatska za nas je ogromno priznanje i prilika. To je platforma koja nam omogućuje da ispričamo našu priču i podijelimo našu strast prema pivarstvu široj publici. Također, ovo je prilika da ojačamo vlastiti brend i da putem SPAR-ovih poslovnica omogućimo kupovinu naših piva velikom broju potrošača, zaključuje na kraju Vinko Dragović iz Brewvillea. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti