zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Umjetna inteligencija nam svakodnevno pomaže da obavimo stvari brže i sigurnije, a da toga nismo ni svjesni

Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona, otkrili su nam u Microblinku.

Martina Čizmić | 12.06.2022. / 11:58 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Umjetna inteligencija sve se češće koristi kako bi neke dosadne, repetitivne i, prije svega vremenski zahtjevne poslove, ubrzalo. No, najveća je prednost umjetne inteligencije kad ju koristimo, a da toga nismo ni svjesni. 

tri vijesti o kojima se priča MRI mozga, ilustracija Mnogi nisu svjesni Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti Waymovi robotaksiji, ilustracija Neočekivani problemi Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom Umjetna inteligncija čuva tajnu, ilustracija Zanimljivo i zabrinjavajuće Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom

Hrvatska tvrtka Microblink razvija cijeli niz proizvoda i rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji, a koji se koriste u različitim industrijama. O tome kako razvijaju rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji i kako sve to funkcionira, ali i ono najvažnije, što to znači za korisnike, razgovarali smo s dvojicom stručnjaka - Lukom Šlibarom, product ownerom za Commerce vertikalu i Karlom Puzakom, product ownerom za Identity vertikalu.

Koji poslovni problem rješava proizvod na kojem radite? Kako ste identificirali taj problem i izabrali da ćete se njime baviti?

Karlo Puzak: Proizvod s kojim se Microblink plasirao na tržište kao AI tvrtka je bio primarno orijentiran na banke i skeniranje platnih uplatnica, gdje smo nakon inicijalnog uspjeha odlučili proširiti poslovanje na cjelokupni digitalni identitet gdje našu tehnologiju koriste sve vodeće banke u Hrvatskoj, globalni telekomi, tvrtke koje se bave iznajmljivanjem prijevoznih sredstava, hotelski lanci pa čak i policija.

Glavni problem koji rješavamo je olakšavanje našim klijentima i njihovim potrošačima da jednostavnije, brže i s manje frustracija pristupe digitalnim uslugama i aplikacijama. 21.stoljeće je doba interneta koje trenutno broji preko 5 milijardi korisnika, što ujedno znači da potencijalno postoji i toliko digitalnih identiteta. Microblinkov Identity tim stavlja fokus na verifikaciju osobnog, digitalnog, identiteta pomoću ekstrakcije podataka sa osobnog dokumenta, verifikacije ispravnosti osobnog dokumenta te usporedbom slike lica na dokumentu sa osobom koja vrši verifikaciju. S obzirom da smo globalna firma, pokrivamo velik broj identifikacijskih isprava - preko 2000 različitih dokumenata (vozačke dozvole, putovnice, osobne iskaznice, radne i boravišne dozvole, …), u preko 130 različitih država.

Benefit koji naša tehnologija pruža je dvojak - za klijenta je to sigurnost da ispravno verificiramo osobu i njene podatke uz uštedu vremena i troškova, a za krajnjeg korisnika je jednostavnost i brzina registracije i verifikacije za određenu aplikaciju ili uslugu iz udobnosti vlastitog doma.

Luka Šlibar: Microblink unutar Commerce vertikale adresira širok skup problema kod kupnje u fizičkim trgovinama. Naš cilj je učiniti iskustvo kupnje boljim i jednostavnijim za kupce te istovremeno brendovima i trgovcima omogućiti donošenje informiranih i brzih odluka na temelju podataka. Kroz praćenje trendova u commerce industriji i AI tehnologiji te razgovore s našim B2B kupcima kontinuirano identificiramo proizvode koji nas približavaju tom cilju.

Prvi proizvod koji smo razvili adresira problem promocije za CPG (Consumer Packaged Goods) brendove. Svi brendovi prodaju svoje proizvode u trgovinama gdje se često natječu upravo s brendovima tih istih trgovina. Zbog činjenice da su im glavni kanali prodaje istovremeno i konkurencija, brendovi često nemaju pristup relevantnim podacima te im je teško pratiti uspješnost promocija koje su u pravilu velike i skupe.

Kroz našu platformu, brendovi mogu precizno stvarati promocije za određenu publiku, provoditi A/B testiranje i donositi brze odluke na temelju podataka o kupnji. Ključna komponenta ovog proizvoda je skeniranje računa pomoću kamere telefona čime kupci potvrđuju kupovinu proizvoda. Time brendovi dobivaju brzu informaciju o uspješnosti pojedine kampanje, ali i uvid u cijelu kupovinu za svakog kupca što dodaje ogromnu vrijednost.

Kupci sa zadovoljstvom koriste proizvod jer je za njih izrazito brz i jednostavan, a njegovim korištenjem ostvaruju popust ili povrat novca.

Na koji način koristite AI tehnologiju u svojem proizvodu i što ona donosi krajnjem korisniku?

Puzak: Naoko jednostavan proizvod je zapravo plod dugogodišnjeg rada i isprobavanja različitih pristupa u strojnom učenju koje koristi desetke neuronskih mreža za ekstrakciju podataka koja se odvija u roku od nekoliko stotina milisekundi, uz jednako korisničko iskustvo neovisno o cijeni i vrsti uređaja. Proces se odvija na način da korisnik preko kamere mobilnog uređaja ili laptopa skenira osobni dokument, a naši neuronski modeli u pozadini na uređaju odrade sve potrebne procese ekstrakcije i verifikacije podataka, bez upotrebe internet veze ili vanjskih servisa - razvijamo vlastitu tehnologiju koja je dostupna svima.

Šlibar: Naš proizvod za skeniranje računa je istovremeno vrlo jednostavan iz perspektive krajnjeg korisnika ali vrlo kompleksan u pozadini kako bi omogućilo izrazito visoku točnost skeniranih podataka. Nakon što korisnik usmjeri kameru telefona prema računu, desetak dubokih neuronskih mreža i ekspertnih sustava imaju manje od sekunde vremena da prepoznaju račun, utvrde trgovinu u kojoj je kupnja obavljena, pročitaju cijeli tekst računa te odrede značenje svake riječi. Rezultat koji vraćamo brendovima je strukturiran i obogaćen dodatnim informacijama tako da su podaci vrlo precizni i odmah iskoristivi.

Koristimo isključivo vlastita rješenja iz područja računalnog vida i obrade teksta (natural language processing ili NLP) koja su učena na velikim skupovima podataka te optimizirana za izrazito brz rad na mobilnim uređajima.

U kojim se sektorima primjenjuju vaši proizvodi? U kojim konkretnim situacijama se najviše koriste?

Puzak: Identity proizvodi kojima je svrha ekstrakcija podataka s identifikacijske isprave, verifikacija ispravnosti istih i verifikacija osobe koriste se u preko 20 različitih industrija: u bankarskoj i financijskoj, telekomunikacijskoj, putnoj i turističkoj industriji, zdravstvu, itd.

Najjednostavniji primjer korištenja naših proizvoda je u bankarskom i industrijskom sektoru gdje se korisnik može registrirati za dolazak u hotel u roku od par sekundi, ili prijaviti za otvaranje tekućeg računa bez odlaska u poslovnicu banke. Dovoljno je skenirati dokument koristeći našu tehnologiju, potvrditi da su podaci ispravno pročitani i nastaviti proces unutar klijentske aplikacije.

Šlibar: Microblink Commerce je platforma specijalizirana za trgovinu, a naše proizvode koriste brendovi, razne aplikacije za popuste u trgovinama te globalne kompanije koje se bave istraživanjem tržišta.

Koliko krajnjih potrošača proizvodi dosežu?

Puzak: Naši se proizvodi koriste diljem svijeta s najvećim korištenjem u SAD-u, ali imamo i jaku zajednicu klijenata u Hrvatskoj i Europi te se planiramo proširiti više i na azijsko tržište. Tehnologija i proizvodi koje razvijamo dotiču stotine milijuna korisnika te im tako olakšavaju i obogaćuju život.

Šlibar: Trenutno naše proizvode u Americi i Kanadi koriste deseci milijuna potrošača mjesečno kroz aplikacije naših B2B korisnika. Tjedno obrađujemo preko 5 milijuna individualnih kupnji, odnosno preko 3 milijarde godišnje. Cilj nam je u 2022. značajno proširiti poslovanje na većim tržištima u Europi.

Kakvi su vam daljnji planovi za razvoj proizvoda - koje biste "probleme" potencijalno mogli riješiti i u kojim industrijama je to najkorisnije?

Puzak: Skeniranje osobne iskaznice zvuči jednostavno, no tu su razni mehanizmi potvrde ispravnosti podataka, ali i samog dokumenta. Ove godine stavljamo dodatni fokus na razvoj i unaprjeđenje rješenja za verifikaciju ispravnosti identifikacijskog dokumenta preko sigurnosnih elemenata koji su prisutni na dokumentu (pozicija grba, pozicija naziva dokumenta, prisutnost holograma, itd.) kao i na dodatan razvoj naše Identity platforme preko koje će se moći pratiti i upravljati svakim korakom tijekom verifikacije korisnika, dokumenta i ekstrakcije podataka.

Osim širenja na nova tržišta, planiramo uvesti i ekstrakciju podataka na ćiriličnom i arapskom pismu koje će omogućiti registraciju korisnika iz istočne europe i bliskog istoka koji nemaju latinične identifikacijske isprave. Ono što time omogućujemo je usklađivanje sa različitim regulatornim procesima tih država, osnaživanje Microblinka kao tehnološkog lidera na tom tržištu i širenje baze korisnika. Primarno se fokusiramo na banke i financijsku industriju gdje je bitno verificirati korisnikov identitet, ali na način da je to jednostavno i intuitivno i za krajnjeg korisnika i za klijenta koji može pratiti status svake verifikacije.

Šlibar: Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona. Kupac će usmjeriti telefon prema polici i odmah dobiti informacije o ocjenama proizvoda, sastavu, cijeni i promocijama za milijune različitih proizvoda koji se mogu pronaći u trgovinama.

S druge strane, brendovima ćemo omogućiti da budu uz kupca u trenutku donošenja odluke o kupnji. To je ogromna stvar jer će po prvi puta imati izravan, pravovremen utjecaj na kupnju individualno za svakog korisnika.

Proizvod osim naprednih rješenja strojnog učenja sadrži i elemente proširene stvarnosti (augmented reality) s ciljem podizanja iskustva kupca na potpuno novu razinu. Vjerujemo da ćemo time stvoriti jedinstvenu platformu koja će unaprijediti iskustvo offline trgovine za kupce, brendove, ali i same trgovce.

Postoje li neki poznati brendovi koji koriste vaše proizvode?

Puzak: U Hrvatskoj zasigurno svi znaju za banke i njihove aplikacije koje omogućavaju plaćanje računa pomoću skeniranja platne uplatnice. Jedna od takvih banaka je Erste Banka koja osim te funkcionalnosti koristi i proizvod BlinkCard, u svojoj aplikaciji KeksPay, za jednostavnije unošenje podataka sa kreditne kartice u njihovu aplikaciju bez potrebe za prepisivanjem svakog podatka čime se štedi vrijeme i smanjuje mogućnost pogreške. Također koriste i proizvod BlinkID kojem je svrha ekstrakcija podataka sa osobne iskaznice.

Jedan od meni dražih klijenata je Stripe koji koristi naše proizvode za registraciju korisnika na svojoj platformi za praćenje troškova i novčanih transakcija, a ta platforma je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.
Zanimljiv use-case je i Lime Bike koji je servis za iznajmljivanje električnih romobila i bicikla - potrebno je skinuti njihovu aplikaciju, skenirati osobnu iskaznicu i kroz par sekundi možete iznajmiti romobil i/ili bicikl u SAD-u, Kanadi, Francuskoj, Austriji, UK-u ili Australiji.

Šlibar: Neki od naših najvećih klijenata su aplikacije za popuste kao Fetch Rewards i iBotta koje su među najkorištenijim aplikacijama u SAD-u, i koje su kupcima vratile milijarde dolara na temelju potvrđenih kupnji te tvrtke kao General Mills koja je jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu.

Koji sve profili stručnjaka rade u timu za razvoj vašeg proizvoda?

Puzak: Razvoj proizvoda se može definirati kroz dva tima: produktni i operativni.
Produktni tim ima za fokus cijeli razvoj same tehnologije i načina korištenja naših proizvoda pa su tako u timu prisutni dizajneri, inženjeri za razvoj mobilnih i web aplikacija, C++ inženjeri, testeri aplikacija, ali i inženjeri i stručnjaci iz područja strojnog učenja i umjetne inteligencije. S obzirom da koristimo tehnologije i koncepte iz strojnog učenja - potrebne su nam velike količine podataka koji moraju biti označeni, provjereni i evaluirani kako bismo razvili naše proizvode. Microblink trenutno ima svoj tim koji se bavi prikupljanjem, obradom i analizom podataka te sustava na kojima se ti podaci obrađuju.

Operativni timovi koji ne sudjeluju “direktno” na razvoju, ali služe kao potpora cijelom produktnom timu i organizaciji su svakako odjeli pravne službe, marketinga, prodaje, ljudskih resursa, financija, tehničke podrške i odjel odnosa s korisnicima. Identity tim se primarno bavi razvojem proizvoda koji moraju biti usklađeni s različitim regulativama poput GDPR-a te nam je tu suradnja sa pravnom službom nepohodna kako bismo osigurali zaštitu korisničkih podataka.

Šlibar: Razvoj proizvoda koji istovremeno mora biti izrazito jednostavan za korištenje ali i uključivati napredne tehnologije zahtjeva širok spektar stručnosti. Potrebna je bliska suradnja dizajnera, inženjera mobilnih aplikacija, web i sistemskih inženjera, te inženjera i istraživača iz područja strojnog učenja kako bismo osigurali da je svaki dio rješenja ispravno optimiziran.

Za razvoj proizvoda koji se snažno oslanjaju na strojno učenje, potrebno je također prikupiti i pažljivo označiti velike količine podataka te razviti sustave koji omogućuju jednostavno korištenje i analizu tih podataka. Microblink je jedinstven po tome što sve ove kompetencije već godinama interno razvija i unaprjeđuje te ih koristi kao temelj za razvoj novih proizvoda.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
Postoji li opasnost i za čovjeka?
Nova smrtonosna bakterija koju prenose krpelji širi se među psima i zabrinjava znanstvenike
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Evo i zašto
Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi
Dvojac osmislio lažni program ulaganja u kriptovalute i ukrao gotovo pola milijuna eura
Tijekom dvije godine
Dvojac osmislio lažni program ulaganja u kriptovalute i ukrao gotovo pola milijuna eura
Zagreb domaćin Science Communication Foruma: Spajanje znanosti, politike i javnosti
Znanost i javnost
Zagreb domaćin Science Communication Foruma: Spajanje znanosti, politike i javnosti
Jesmo li spremni na dolazak računala koja su napravljena od moždanog tkiva?
Tehnologija koja je u uzletu
Jesmo li spremni na dolazak računala koja su napravljena od moždanog tkiva?
Dobili ste "Obavijest o pozivu policije"? Evo što trebate napraviti
Još jedna prijevara
Dobili ste "Obavijest o pozivu policije"? Evo što trebate napraviti
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Spoj robotike i AI-ja
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Nije bio spreman na to
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Komet 3I/ATLAS
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Policajac izboden u Splitu
napad u Splitu
Izbodeni policajac bori se za život, procurili detalji o napadaču: Ima samo 18 godina
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
nova obveza
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
Kadirov kaže da čeka naredbu za početak rata s Europom: "Sve će brzo završiti"
SPREMAN JE
"Čekamo naredbu! Sve će se brzo završiti": Putinov saveznik spreman za rat s Europom
show
Ana Rucner komentirala vezu s partnerom Markom Duvnjakom
''stvari se katkad...''
Ana Rucner o vezi i partneru: ''Reći ću vrlo iskreno, dalje idem sama...''
Kaja Vidmar podijelila tople obiteljske prizore sa Šimom Vrsaljkom i djecom
''ljubav!''
Vrsaljkova Kaja podijelila tople obiteljske prizore s našim nogometašem i djecom
Tko je supruga Marka Solde, Borna Soldo?
njegova podrška
Tko je supruga 22-godišnjeg junaka Dinama? Bivša je hrvatska misica, a ljubav je brzo planula
zdravlje
Što se događa kad odbacite dezodorans – istina koju nitko ne govori!
Mnogi ne mogu zamisliti dan bez njega
Što se događa kad odbacite dezodorans – istina koju nitko ne govori!
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Kako izgubiti 5 kg hodanjem? Ovo je plan koji stvarno djeluje
Ne morate se iscrpljivati treninzima
Kako izgubiti 5 kg hodanjem? Ovo je plan koji stvarno djeluje
zabava
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
Wow!
Majstor očitao lekciju iz parkiranja i skupio više od 40 milijuna pregleda
Srbin posjetio Split, a njegova reakcija postala je viralni hit
Imao je što vidjeti
Srbin posjetio Split, a njegova reakcija postala je viralni hit
Ovo bi trebali vidjeti Nijemci": Još jedan prizor s Balkana postao hit na društvenim mrežama
Jao…
Ovo bi trebali vidjeti Nijemci": Još jedan prizor s Balkana postao hit na društvenim mrežama
tech
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Spoj robotike i AI-ja
Kinezi uvode novu industrijsku granu i tvrde da će do 2035. godine prijeći 131 milijardu eura
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Nije bio spreman na to
Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
Jedinstveno nalazište
Rekordno otkriće u Boliviji: Gdje god pogledate, tlo je prekriveno njima!
sport
Girona ispala od trećeligaša u Kupu: Dominik Livaković ostao na klupi
Čeka se siječanj
Više nema dileme oko Livakovića: Sve je jasno nakon šokantne utakmice Kupa
Hrvatska rijetko viđenim rezultatom pobijedila Iran na Svjetskom pvenstvu
što je ovo bilo?
Hrvatska rijetko viđenim rezultatom pobijedila protivnika na Svjetskom prvenstvu
VIDEO Španjolci ogorčeni prizorima s Camp Noua: "Ljudska bića ovo ne zaslužuju..."
Skupa mjesta
VIDEO Španjolska bruji o prizoru s Camp Noua: "Ljudska bića ovo ne zaslužuju..."
tv
Skrivena sudbina: Nitko ne bi očekivao da će ovo napraviti – potpuno je shrvana
SKRIVENA SUDBINA
Nitko ne bi očekivao da će ovo napraviti – potpuno je shrvana
MasterChef: MasterChef škola – tko će položiti geometriju, a tko će morati na popravni ispit?
NEUSPJELI POKUŠAJ
MasterChef škola – tko će položiti geometriju, a tko će morati na popravni ispit?
MasterChef: Jurica smatra da je jedan kandidat trebao ispasti prije njega! Pogađate li o kome se radi?
NAPUSTIO MASTERCHEF
Jurica smatra da je jedan kandidat trebao ispasti prije njega! Pogađate li o kome se radi?
putovanja
Božićna verzija shortbread millionaire kolača recept
Tri sloja savršenstva
Ove božićne kocke stvorene su za milijunaše, jako su fine i nije ih teško napraviti
Kviz općeg znanja: O konjima, ljudima... i svemu ostalom
15 pitanja
Kviz općeg znanja: Pitanja iz opće kulture koja će vam razgibati pamćenje
Mir, tišina i pogled za pamćenje: Šarmantna kuća kod Samobora koja će vas osvojiti na prvu
Kuća za odmor Wild Rose
Mir, tišina i pogled za pamćenje: Šarmantna kuća kod Samobora koja će vas osvojiti na prvu
novac
Ljupka Gojić Mikić prodaje polovicu svoje tvrtke poznatoj pivovari: "Veselimo se pojačati kapacitet“
što dalje?
Ljupka Gojić Mikić prodaje polovicu svoje tvrtke poznatoj pivovari: "Veselimo se pojačati kapacitet“
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Poput narko–država, ali još globalnije: Uspon "scam država" čije ekonomije počivaju na online prevarama
Imali više od 20.000 ljudi
Poput narko–država, ali još globalnije: Uspon "scam država" čije ekonomije počivaju na online prevarama
lifestyle
Recepti za božićne kolače
Nema čega nema
Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste
Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom 2025.
Glamurozna i elegantna
Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu
Čitateljice birale koje ime im je ljepše - Lucija ili Mia
REZULTATI ANKETE
Nešto se promijenilo u 2025.: Ovo ime ponovno dokazuje da je – bezvremensko
sve
Recepti za božićne kolače
Nema čega nema
Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste
Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom 2025.
Glamurozna i elegantna
Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu
Girona ispala od trećeligaša u Kupu: Dominik Livaković ostao na klupi
Čeka se siječanj
Više nema dileme oko Livakovića: Sve je jasno nakon šokantne utakmice Kupa
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Apple
Evo i zašto

Koristite ovaj model iPhonea? Vrijeme je da kupite novi

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Trgovanje kriptovalutama, ilustracija
Tijekom dvije godine

Dvojac osmislio lažni program ulaganja u kriptovalute i ukrao gotovo pola milijuna eura

piše Hina
Tehnologija
Iznenađenje na ekranu, ilustracija
Još jedna prijevara

Dobili ste "Obavijest o pozivu policije"? Evo što trebate napraviti

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Jaguar Type 00 - 2
Krenuli u woke smjeru?

Dizajnirao je ovaj automobil kao novi smjer legendarne kompanije, a sada je dobio otkaz

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Djeca i telefoni, ilustracija
Provedeno u SAD-u

Kada su vaša djeca dobila prvi smartphone? Rezultati novog istraživanja prilično su zabrinjavajući

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Policija, ilustracija
Nije bio spreman na to

Nevjerojatan video: Bjegunac leži na cesti, policijski pištolji su upereni prema njemu, a onda se pojavio robotaksi

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima