Iako WhatsApp ima oko milijardu i pol korisnika, sadržajem na ovoj mreži moderira samo njihovih 300 zaposlenika koji nemaju pomoć od 20 tisuća moderatora koji pregledavaju (i brišu i prijavljuju) sadržaj sa Zuckerbergove mreže. S malim brojem ljudi te činjenicom da umjetna inteligencija još ne može dovoljno pomoći u otkrivanju neprimjerenog i zabranjenog sadržaja, WhatsApp ima velikih problema s grupama u kojima se šire lažne vijesti (zbog kojih su u Indiji neki ljudi čak i ubijeni), ali i s grupama u kojima se dijeli sadržaj povezan s dječjom pornografijom.
Pored toga što WhatsApp nije uspio blokirati takve grupe i sadržaj, iz TechCrunchea upozoravaju na "alarmantnu" činjenicu da su na Googleovoj trgovini aplikacijama Google Play bile dostupne aplikacije trećih strana putem kojih su se mogle pretraživati takve grupe. Nakon ovog otkrića i upozorenja od strane novinara, Google je odmah uklonio navedene aplikacije (uklonili su i blokirali najmanje 6 takvih aplikacija), od kojih su neke imali i više od 100 tisuća preuzimanja.
No osim što je nevjerojatno da takve aplikacije koje omogućuju pristup dječjoj pornografiji uopće postoje na trgovini aplikacija za Androide, još je nevjerojatniji podatak da su one koristile Googleove i Facebookove oglašivačke mreže te da su njihovi autori zarađivali od prikazivanja oglasa (prikazivali su se oglasi nekih od najvećih kompanija poput Amazona, Microsofta, Motorole itd.).
Naravno, Google i Facebook, kao niti kompanije koje su plaćale ove oglase nisu bili svjesni uz kakav se sadržaj i na kojim aplikacijama prikazuju oglasi te iz Googlea kažu da takve aplikacije krše njihova pravila korištenja, a nakon što ih blokiraju iz Googlea Play, odmah iz izbacuju i iz svoje oglašivačke mreže.
Iz Facebooka su objasnili da su oglasi s njihove mreže povezani s trgovinama aplikacijama i, u ovom slučaju, ovisili su o dostupnosti tih aplikacija na Googleu Play te su iz Zuckerbergove kompanije najavili povlačenje svih oglasa iz aplikacija koje se koriste za pronalaženje grupa u WhatsAppu.
Otkrivanje grupa putem kojih se dijeli sadržaj povezan s dječjom fotografijom na WhatsAppu, kao i činjenica da se takve grupe mogu pronaći putem aplikacija koje se financiraju oglasima preko Googlea i Facebookova jasno pokazuje da društvene mreže i oglašivačke mreže koje zarađuju na temelju sadržaja kojeg korisnici postavljaju ne može održavati mali broj ljudi te da to održavanje i moderiranje sigurno nije jeftino, napominju na TechCruncheu. Novac koji zarade morali bi uložiti u tehnologije i radnu snagu koja će zaštititi korisnike i spriječiti širenje ilegalnog sadržaja na društvenim mrežama i aplikacijama.