zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Branša bez koje danas nije moguć uspjeh na tržištu: 'Niti jedna tvrtka ne može bez digitalnog marketinga'

11. izdanje SoMo Borca powered by Httpool donosi primjere najboljih digitalnih kampanja u ovoj i protekloj godini.

Zimo
Zimo | 26.10.2023. / 15:47 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Potraga za digitalnom agencijom često se svodi na onu: „Jel’ imaš nekog dobrog digitalca za preporučiti?“. Srećom, raspon znanja, iskustva i sjajnih rezultata na tržištu sve je veći, čime je i veća mogućnost odabira pouzdanog partnera. Ususret dodjeli nagrada SoMoBorac powered by Httpool, razgovaramo sa stručnjacima koji već godinama plove morem digitalnih kanala, navigirajući prema ciljevima, prateći metrike i optimizirajući kampanje. Usto, današnja priča dokazuje kako se sve dobre stvari ne događaju samo u Zagrebu, odnosno da se stručnjaci za performance marketing te tvorci impresivnih marketinških kampanja kriju i u drugim dijelovima Hrvatske.

tri vijesti o kojima se priča Simulacija svih zvijezda u Mliječnoj stazi 100 miljardi svijetlih točkica Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Početak prodaje iPhonea 16, ilustracija Nove glasine Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti

Naši sugovornici su osječka Escape Digital Agency te splitski SeekandHit koji se slažu da je digital i dalje najmjerljiviji oblik oglašavanja, iako napominju da je zaštita privatnosti promijenila provedbu kampanja.

Duje Kundid, performance marketing expert iz SeekandHit, ističe da je preciznost, ne nužno manja, ali znatno drugačija nego prije par godina, jer, od pojave ITP-a (intelligent tracking prevention na Safariju) i generalno cijele privacy first ekosfere, postoji mogućnost da kampanje ostanu bez zasluženog kredita.

Korisnik mora odobriti dijeljenje podataka za marketinške svrhe, kako bi se njegova konverzija povezala s vašom kampanjom. Stoga u SeekandHit, ovisno o potrebama kampanje, koristimo modelling i tehnike koje pospješuju modeliranje, poput Meta CAPI sustava koji nastoji povezati različite podatke s ciljem praćenja rezultata i mjerenja konverzije. Zato i očekujemo sve veći naglasak na lift pristupima i Marketing Mix Modelingu, tehnici utvrđivanja utjecaja različitih povijesnih faktora poput veličine medijskog budžeta i odabira kanala, na predviđanje prodaje u budućnosti, govori Duje.

S njim se slaže i Damir Podhorski, CEO Escape Digital Agency, koji navodi da posljednjih godina zamjećujemo porast upotrebe umjetne inteligencije i strojnog učenja, kako na samim Meta platformama, tako i izvan. Prema njegovom mišljenju, umjetna inteligencija je omogućila dublje razumijevanje podataka i preciznije, personalizirane kampanje. Napredak na ovom području omogućio je također bolje analiziranje ponašanja korisnika, kvalitetniju upotrebu podataka koje možemo dobiti i, naravno, optimiziranje rezultata.

Klijenti danas puno bolje razumiju digitalni marketing

Upravo zato navodi da trenutno ne postoji najvažnija metrika za vrednovanje učinka digitalne kampanje, već da ona uvelike ovisi o ciljevima samog projekta.

Najvažnija metrika za mjerenje i vrednovanje svakako je financijski povrat koji određena digitalna kampanja ostvaruje, jer se, u konačnici, od svake kampanje u koju se ulažu određeni resursi očekuje povrat koji je veći od uloženog, kaže Damir.

U SeekandHitu pak navode da su više usmjereni na metrike koje bolje objašnjavaju kako kampanje pridonose cjelokupnom klijentovom poslovanju, nego na “vanity” metrike. Chief Data Officer Ivan Frančešević dodaje kako se mnogo klijenata i dalje oslanja na potonje metrike, jer je kroz lajkove i shareove lakše uspoređivati svoj performans s ostatkom industrije, a i „direktori najlakše nalete na njih“.

Vanity metrike imaju smisla ako se na njih gleda kao sekundarne KPI-eve, a ne podatke presudne za optimizaciju budžeta. Klijentima uvijek ukazujemo na činjenicu da popravljanje vanity metrike ne mora nužno značiti bolje rezultate, već da trebaju bolje razumjeti omjere i pronaći „sweet spot“ do kojeg se isplati ulagati u poboljšavanje istih, navodi Ivan.

U SeekandHit agenciji ističu da klijenti danas puno više razumiju područje digitalnog marketinga nego prije pet ili šest godina te da imaju klijente s kojima raspravljaju o kompleksnim temama, kao što su lift studije, MMM modeling, kompleksni A/B testovi, atribucija, utjecaj online aktivnosti na offline prodaju te generalno o kompletnoj digitalnoj strategiji. No, opet, navode da postoje i klijenti koji su tek kročili u svijet digitalnog marketinga. Kod njih je, kažu, u početku potrebno uložiti nešto vremena u edukaciju, ali u konačnici bolje razumijevanje tematike od strane klijenta dovodi do kvalitetnije suradnje i kasnije do priče o kompleksnijim temama. 

Komunikacija agencije i klijenta nosi barem 50 posto uspješne suradnje

U Escapeu se slažu s kolegama iz SeekandHit agencije oko važnosti edukacije, te ističu kako se u početku takve vrste suradnje trude definirati ciljeve i uključuju klijente u proces planiranja i razvoja strategije.

Upravljanje očekivanjima je ključno. Jasnije postavljanje realnih ciljeva i stvarnih rezultata pomaže klijentima da razumiju što mogu očekivati. Redovita komunikacija, transparentno izvještavanje i analiza rezultata omogućuju im da prate napredak i vide kako se njihova ulaganja pretvaraju u konkretnu vrijednost. Kada je riječ o vrednovanju ishoda, koristimo mjerljive metrike kako bismo pratili učinkovitost kampanja. Surađujemo s klijentima kako bismo interpretirali rezultate i prepoznali prilike za optimizaciju, objašnjava Damir.

Agencije se često susreću i s klijentima koji rezultate očekuju odmah te se iznenade kada već nakon par dana ne vide ishode kampanje. U takvim situacijama su izuzetno važni optimizacija i testiranje, govori Duje, kao što je i važno poznavati poslovanje klijenta, odnosno njegovu poslovnu strategiju – kako formira cijenu, zbog čega mu je minimalni iznos košarice takav kakav jest, kakvo je stanje sa zalihama, kakav je web i brzina… Komunikacija agencije i klijenta, ističe, nosi barem 50 posto uspješne suradnje.

Damir pak navodi da će klijenti biti zadovoljni rezultatima, ako se postavi realno očekivanje za određeni period kampanje. Stoga na početku svake kampanje treba procijeniti kakve su okolnosti u datom trenutku, kakva je kreativa i što se želi postići samom kampanjom.

Nakon inicijalnih rezultata kampanje slijedi optimizacija, u kojoj je ključ uspješnog oglašavanja. Testiranje se na našim područjima može napraviti bez prevelikih komplikacija, a rezultati koji su dobiveni pomažu i u kreiranju budućih kampanja. Svako dosadašnje testiranje uglavnom je potvrđivalo ono što smo i očekivali, iako su iznenađenja uvijek moguća, naglašava Damir te dodaje da je u tom kontekstu jako važna podrška Mete u provedbi kampanje, odnosno Httpoola koji je njihov službeni predstavnik za naše područje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje

Sve prepreke na koje nailaze u Escapeu, govori, rješavaju vrlo uspješno i u najkraćem mogućem roku. Zbog toga im je obostrana suradnja vrlo važna, a postoji čak i interna šala o slanju feedbacka - ako ne javiš da nešto ne radi, sigurno se neće samo popraviti.

Duje iz SeekandHit agencije pak navodi da, kada su tek krenuli raditi s Meta platformama, njihov službeni support nije bio zadovoljavajuć, kao da hrvatsko tržište nisu shvaćali ozbiljno. No, otkad je krenula suradnja s Httpoolom, podrška je vrhunska – prate ih i podržavaju na cijelom balkanskom području te svaki izazov rješavaju u najkraćem roku.

Istovremeno, Httpool svojim partnerima daje know-how i podršku u korištenju najnovijih Meta alata. Od primjera bih izdvojio jednog klijenta koji prodaje proizvode izrazito niske marže. Uz pomoć dynamic prospecting kampanja te targetinga široke publike, uspjeli smo povećati webshop prodaju. Tijekom ovogodišnje Back2School kampanje, planiran je određeni budžet za Metu, no zahvaljujući proaktivnom planiranju i komunikaciji, već je nakon dva dana bilo jasno kako ćemo zbog fantastičnih rezultata morati uložiti još više. U ovom trenutku, kroz Metu smo uspjeli postići +219% transakcija, +230% prihoda pri +268% više ulaganja, a da smo pri tome ostali u granicama željenog ROAS-a, pojašnjava Duje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje. Iz Escapea navode kako su, među ostalim i radi boljeg praćenja rezultata, krenuli s korištenjem Meta CAPI sustava, dok SeekandHit zaključuje kako takav način praćenja može prepoznati i zabilježiti više konverzija od klasičnog praćenja putem browsera, te poručuju: više prijavljenih konverzija znači više informacija za optimizaciju kampanje i bolje rezultate.

Radili smo više integracija za klijente primarno koristeći Server Side Google Tag Manager i Meta Conversions API, te smo uvijek prilikom analize trackinga vidjeli veći match rate i poboljšanje kvalitete podataka, što je u konačnici imalo pozitivne efekte na kampanje, jer smo bili u mogućnosti bolje optimizirati ulaganja. Testirali smo u nekim situacijama i čistu CAPI implementaciju, bez pixela na client strani, te u pravilu vidjeli jednake rezultate kao i kada je integracija napravljena kroz client + CAPI metodu. Budući da ovakav pristup poboljšava UX zbog manjeg broja skripti koje se učitavaju na strani klijenta te zbog mogućnosti kontroliranja podataka koji se kada i kome šalju, smatramo da je server to server budućnost trackinga u marketingu. Dodatno će poboljšati kvalitetu podataka, ali i privatnost podataka, te premostiti neke rupe koje su se trenutno otvorile zbog orijentiranosti na privatnost, ističe Ivan iz SeekandHit agencije.

Metini alati uspješno kompenziraju ograničenja zaštite privatnosti

Iz dosad rečenog je jasno kako je kompaniji za ostvarenje uspješnih rezultata potreban partner koji poznaje alate, trendove i mogućnosti pojedine platforme. U SeekandHitu govore da klijenti mogu funkcionirati po “uradi sam” metodi ukoliko in-house imaju tim specijalista koji savršeno poznaju platformu za oglašavanje. Katkad se susreću, kažu, s mišljenjem klijenta “imam Facebook/Instagram, znam ga koristiti”, kada klijent nije svjestan da je Meta ekosustav jednako kompleksan kao i Googleov, a ponekad i kompleksniji kad se koriste sve značajke.

U Escapeu ističu da podrška agencije do izražaja dolazi posebno kad su prisutni ograničeni resursi vremena, materijala ili specijaliziranog znanja. Kao digitalna agencija, oni su kroz praksu puno naučili metodama pokušaja i pogreški, pa i slučajnih pogodaka, te kompletnu dosadašnju ekspertizu unose u svaki novi projekt. Dok je klijentu svaka izmjena pravila ili dolazak novog alata nepoznanica koja ga usporava u samostalnoj provedbi kampanje, agencijama je to pak dio svakodnevice i naučile su predviđati pogreške, reagirati kad sustav zakaže te izbjegavati zastarjele i manje učinkovite alate. Samostalno učenje i istraživanje alata i trendova zahtjeva predanost i vrijeme, dok partner s iskustvom može omogućiti klijentima da se usmjere na svoje glavne poslovne aktivnosti.

Zaključno, budući da je povod ovog razgovora SoMo Borac i mjerenje uspjeha oglašivačkih kampanja, postavlja se pitanje – može li brend danas uspjeti bez performance marketinga?

Niti jedan brand, tvrtka ili proizvod/usluga danas ne može bez nekog oblika digitalnog marketinga, bio to performance marketing, content marketing ili nešto treće. Danas je bitno u digitalnom marketingu napraviti dobar miks različitih kanala kojima će se na različite načine ciljati prava publika. Omjer ulaganja po kanalima ovisi o tome što je primarni cilj marketing strategije ili marketinške kampanje. Bez obzira na kanal uvijek je potrebno pratiti barem neke metrike koje će dati ocjenu uspješnosti marketinške kampanje, zaključuje Damir.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Sad je i službeno poznato što bi se stvarno dogodilo kad bi crna rupa prošla kroz čovjeka
Radoznali fizičar istražio
Sad je i službeno poznato što bi se stvarno dogodilo kad bi crna rupa prošla kroz čovjeka
Predstavljene Smjernice za bolje influencanje: Influenceri bi trebali jasno označavati plaćeni sadržaj
Na dobrovoljnoj bazi
Predstavljene Smjernice za bolje influencanje: Influenceri bi trebali jasno označavati plaćeni sadržaj
Bolt i Pony.ai udružili snage: Autonomni robotaksiji stižu u Europu
Na odabranim tržištima
Bolt i Pony.ai udružili snage: Autonomni robotaksiji stižu u Europu
“Zuckerberg ima krv na svojim rukama”: Zaposlenici Instagrama bili su “poput dilera”
Nove optužbe protiv Mete
“Zuckerberg ima krv na svojim rukama”: Zaposlenici Instagrama bili su “poput dilera”
Uoči Crnog petka, pazite na prijevare i "Budite realni"
Kampanja HUB-a, MUP-a i Nacionalnog CERT-a
Uoči Crnog petka, pazite na prijevare i "Budite realni"
Ne znate što se događa u Zagrebu? Isprobajte novu gradsku aplikaciju
„Guru za kulturu“
Ne znate što se događa u Zagrebu? Isprobajte novu gradsku aplikaciju
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Nove glasine
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Širi se Brazilom, no...
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Znanstvenici testiraju kapi za nos koje izravno napadaju jedan od najopakijih tumora
Revolucionarna ideja
Znanstvenici testiraju kapi za nos koje izravno napadaju jedan od najopakijih tumora
Otkriven iznenađujući utjecaj sira na zdravlje mozga
Malo tko ga ne voli
Otkriven iznenađujući utjecaj sira na zdravlje mozga

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Venezuela traži od međunarodnih zračnih kompanija da nastave letove - IATA
Otkazani letovi
Rat samo što nije počeo? Amerikanci poslali globalno upozorenje: "Situacija je opasna"
Roditeljima stiglo upozorenje: Djeca u grupama dijele zastrašujući sadržaj
Opasan trend
Roditeljima stiglo dramatično upozorenje iz nekoliko škola: U ovoj grupi dijeli se zastrašujući sadržaj!
Stigle reakcije na Thompsonovu poruku Tomaševiću: "HDZ je napravio cirkus u Hrvatskoj"
Svađa zbog koncerta
Stigle reakcije na Thompsonovu poruku Tomaševiću: "HDZ je napravio cirkus u Hrvatskoj"
show
Preminuo je Jan Kling, član grupe ABBA
u 85. godini
Preminuo je član grupe ABBA, tužnu vijest potvrdio je njegov sin
Nenad Tatarinov privukao pažnju najnovijom fotografijom na Instagramu
''Čestitke''
Nova fotka bivšeg supruga Maje Šuput otkrila promjenu u njegovu životu
Vjenčali se Sanja Cukon i Sead Bojić iz MasterChefa
"vožnja života!"
Vjenčao se naš par iz MasterChefa! Ovom fotografijom otkrili su prekrasnu vijest
zdravlje
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Upozorava stručnjakinja
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Novi soj gripe širi se svijetom: Cjepivo protiv njega nije učinkovito?
Stručnjaci su zabrinuti
Novi soj gripe širi se svijetom: Cjepivo protiv njega nije učinkovito?
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Fizioterapeut objašnjava
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
zabava
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Kako je to moguće?
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
tech
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Širi se Brazilom, no...
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
sport
Naišao na Jon Jonesa na ulici i srušio ga na pod: Slavni prvak nije imao šanse
poznati borci
VIDEO Naišao na Jona Jonesa na ulici i srušio ga na pod: Slavni prvak nije imao šanse
VIDEO Krvoločnim startom pokosio velikog BiH napadača: Ovo je ozljeda koja mu vjerojatno završava karijeru!
STRAŠNO
VIDEO Krvoločnim startom pokosio velikog BiH napadača: Ovo je ozljeda koja mu vjerojatno završava karijeru!
Slučaj kakav domaći nogomet ne pamti: "Teško da je to samo Kovačevićeva odluka, malo je prejaka"
sve su krivi novinari
Slučaj kakav domaći nogomet ne pamti: "Teško da je to samo Kovačevićeva odluka, malo je prejaka"
tv
MasterChef: Napeto kuhanje inspirirano koktelima iznjedrilo kompleksna jela! Tko će napustiti Masterchef?
VRIJEME ZA KUŠANJE
Napeto kuhanje inspirirano koktelima iznjedrilo kompleksna jela! Tko će napustiti Masterchef?
MasterChef: Renatina nominacija Damjana šokirala! "Jeste li svjesni koliko ste kontradiktorni?!"
TENZIJE
Renatina nominacija Damjana šokirala! "Jeste li svjesni koliko ste kontradiktorni?!"
MasterChef: Renata će predstaviti tanjur inspiriran bivšim mužem: "Ovo je moje najbolje jelo u MasterChefu!"
NE PROPUSTITE!
Renata će predstaviti tanjur inspiriran bivšim mužem: "Ovo je moje najbolje jelo u MasterChefu!"
putovanja
Traži se sretnik koji će doživotno ljetovati u najluksuznijem istarskom resortu
Pical Resort
Traži se sretnik koji će doživotno besplatno ljetovati u najluksuznijem istarskom resortu
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Ultra-prerađeno
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Najčišći grad na svijetu 2025. Singapur
Pa se vi igrajte vatrom...
Bacite li opušak na cestu u najčišćem gradu na svijetu, globit će vas s 200 eura kazne
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
brak iz interesa
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
lifestyle
Adventski vijenci iz ponude domaćih cvjećarnica za 2025. godinu
SAVRŠENI SU
Zavirite u svijet adventskih vijenaca: Hrvatski kreativci pokazuju svoje najljepše komade
Advent u Samoboru
Advent u Samoboru
Provjerite zašto je ovaj hrvatski grad postao hit Adventa, spremaju čaroliju
Promjena na vrhu: Ime Mia više nije najpopularniji odabir za djevojčice
NIŠTA NIJE KONAČNO
Nakon nekoliko godina promijenilo se najpopularnije ime za djevojčice u Hrvatskoj. Koje vam je ljepše?
sve
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Adventski vijenci iz ponude domaćih cvjećarnica za 2025. godinu
SAVRŠENI SU
Zavirite u svijet adventskih vijenaca: Hrvatski kreativci pokazuju svoje najljepše komade
Preminuo je Jan Kling, član grupe ABBA
u 85. godini
Preminuo je član grupe ABBA, tužnu vijest potvrdio je njegov sin
 

Nastavi čitati

Business
FER Connect
FER Connect

Novi šef Ericsson Nikola Tesle otkriva što Hrvatsku i EU čeka u budućnosti: Možemo li biti konkurentni?

piše Martina Čizmić
Business
5G mreža u zračnoj luci
Uz pomoć EU

Tri hrvatske zračne luke postaju "pametne" pomoću 5G mreže

piše Martina Čizmić
Business
Digitalna valuta, ilustracija
Upozorenje

Iz ECB-a upozoravaju da bi digitalne valute mogle 'usisati' depozite iz banaka eurozone

piše Hina
Business
Ante i Anita Habada, brat i sestra iz Đakova
Startaj Hrvatska 2025.

Priča o bratu i sestri koji daju nadu hrvatskoj poljoprivredi

piše Zimo
Business
Biznis, ilustracija
Svaka čast

Na Deloitteovu popisu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki srednje Europe nalazi se i 7 hrvatskih

piše Hina
Business
Elon Musk
Svaka čast

Musk zna gdje leži novac: Samo 2 godine od osnutka kompanije vrijednost raste suludom brzinom

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima