zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Branša bez koje danas nije moguć uspjeh na tržištu: 'Niti jedna tvrtka ne može bez digitalnog marketinga'

11. izdanje SoMo Borca powered by Httpool donosi primjere najboljih digitalnih kampanja u ovoj i protekloj godini.

Zimo
Zimo | 26.10.2023. / 15:47 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Potraga za digitalnom agencijom često se svodi na onu: „Jel’ imaš nekog dobrog digitalca za preporučiti?“. Srećom, raspon znanja, iskustva i sjajnih rezultata na tržištu sve je veći, čime je i veća mogućnost odabira pouzdanog partnera. Ususret dodjeli nagrada SoMoBorac powered by Httpool, razgovaramo sa stručnjacima koji već godinama plove morem digitalnih kanala, navigirajući prema ciljevima, prateći metrike i optimizirajući kampanje. Usto, današnja priča dokazuje kako se sve dobre stvari ne događaju samo u Zagrebu, odnosno da se stručnjaci za performance marketing te tvorci impresivnih marketinških kampanja kriju i u drugim dijelovima Hrvatske.

tri vijesti o kojima se priča Ilustracija robotskih autonomih vojnika AI će odlučivati o životima? Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu Haker, ilustracija Najopasnija vrsta propusta Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro

Naši sugovornici su osječka Escape Digital Agency te splitski SeekandHit koji se slažu da je digital i dalje najmjerljiviji oblik oglašavanja, iako napominju da je zaštita privatnosti promijenila provedbu kampanja.

Duje Kundid, performance marketing expert iz SeekandHit, ističe da je preciznost, ne nužno manja, ali znatno drugačija nego prije par godina, jer, od pojave ITP-a (intelligent tracking prevention na Safariju) i generalno cijele privacy first ekosfere, postoji mogućnost da kampanje ostanu bez zasluženog kredita.

Korisnik mora odobriti dijeljenje podataka za marketinške svrhe, kako bi se njegova konverzija povezala s vašom kampanjom. Stoga u SeekandHit, ovisno o potrebama kampanje, koristimo modelling i tehnike koje pospješuju modeliranje, poput Meta CAPI sustava koji nastoji povezati različite podatke s ciljem praćenja rezultata i mjerenja konverzije. Zato i očekujemo sve veći naglasak na lift pristupima i Marketing Mix Modelingu, tehnici utvrđivanja utjecaja različitih povijesnih faktora poput veličine medijskog budžeta i odabira kanala, na predviđanje prodaje u budućnosti, govori Duje.

S njim se slaže i Damir Podhorski, CEO Escape Digital Agency, koji navodi da posljednjih godina zamjećujemo porast upotrebe umjetne inteligencije i strojnog učenja, kako na samim Meta platformama, tako i izvan. Prema njegovom mišljenju, umjetna inteligencija je omogućila dublje razumijevanje podataka i preciznije, personalizirane kampanje. Napredak na ovom području omogućio je također bolje analiziranje ponašanja korisnika, kvalitetniju upotrebu podataka koje možemo dobiti i, naravno, optimiziranje rezultata.

Klijenti danas puno bolje razumiju digitalni marketing

Upravo zato navodi da trenutno ne postoji najvažnija metrika za vrednovanje učinka digitalne kampanje, već da ona uvelike ovisi o ciljevima samog projekta.

Najvažnija metrika za mjerenje i vrednovanje svakako je financijski povrat koji određena digitalna kampanja ostvaruje, jer se, u konačnici, od svake kampanje u koju se ulažu određeni resursi očekuje povrat koji je veći od uloženog, kaže Damir.

U SeekandHitu pak navode da su više usmjereni na metrike koje bolje objašnjavaju kako kampanje pridonose cjelokupnom klijentovom poslovanju, nego na “vanity” metrike. Chief Data Officer Ivan Frančešević dodaje kako se mnogo klijenata i dalje oslanja na potonje metrike, jer je kroz lajkove i shareove lakše uspoređivati svoj performans s ostatkom industrije, a i „direktori najlakše nalete na njih“.

Vanity metrike imaju smisla ako se na njih gleda kao sekundarne KPI-eve, a ne podatke presudne za optimizaciju budžeta. Klijentima uvijek ukazujemo na činjenicu da popravljanje vanity metrike ne mora nužno značiti bolje rezultate, već da trebaju bolje razumjeti omjere i pronaći „sweet spot“ do kojeg se isplati ulagati u poboljšavanje istih, navodi Ivan.

U SeekandHit agenciji ističu da klijenti danas puno više razumiju područje digitalnog marketinga nego prije pet ili šest godina te da imaju klijente s kojima raspravljaju o kompleksnim temama, kao što su lift studije, MMM modeling, kompleksni A/B testovi, atribucija, utjecaj online aktivnosti na offline prodaju te generalno o kompletnoj digitalnoj strategiji. No, opet, navode da postoje i klijenti koji su tek kročili u svijet digitalnog marketinga. Kod njih je, kažu, u početku potrebno uložiti nešto vremena u edukaciju, ali u konačnici bolje razumijevanje tematike od strane klijenta dovodi do kvalitetnije suradnje i kasnije do priče o kompleksnijim temama. 

Komunikacija agencije i klijenta nosi barem 50 posto uspješne suradnje

U Escapeu se slažu s kolegama iz SeekandHit agencije oko važnosti edukacije, te ističu kako se u početku takve vrste suradnje trude definirati ciljeve i uključuju klijente u proces planiranja i razvoja strategije.

Upravljanje očekivanjima je ključno. Jasnije postavljanje realnih ciljeva i stvarnih rezultata pomaže klijentima da razumiju što mogu očekivati. Redovita komunikacija, transparentno izvještavanje i analiza rezultata omogućuju im da prate napredak i vide kako se njihova ulaganja pretvaraju u konkretnu vrijednost. Kada je riječ o vrednovanju ishoda, koristimo mjerljive metrike kako bismo pratili učinkovitost kampanja. Surađujemo s klijentima kako bismo interpretirali rezultate i prepoznali prilike za optimizaciju, objašnjava Damir.

Agencije se često susreću i s klijentima koji rezultate očekuju odmah te se iznenade kada već nakon par dana ne vide ishode kampanje. U takvim situacijama su izuzetno važni optimizacija i testiranje, govori Duje, kao što je i važno poznavati poslovanje klijenta, odnosno njegovu poslovnu strategiju – kako formira cijenu, zbog čega mu je minimalni iznos košarice takav kakav jest, kakvo je stanje sa zalihama, kakav je web i brzina… Komunikacija agencije i klijenta, ističe, nosi barem 50 posto uspješne suradnje.

Damir pak navodi da će klijenti biti zadovoljni rezultatima, ako se postavi realno očekivanje za određeni period kampanje. Stoga na početku svake kampanje treba procijeniti kakve su okolnosti u datom trenutku, kakva je kreativa i što se želi postići samom kampanjom.

Nakon inicijalnih rezultata kampanje slijedi optimizacija, u kojoj je ključ uspješnog oglašavanja. Testiranje se na našim područjima može napraviti bez prevelikih komplikacija, a rezultati koji su dobiveni pomažu i u kreiranju budućih kampanja. Svako dosadašnje testiranje uglavnom je potvrđivalo ono što smo i očekivali, iako su iznenađenja uvijek moguća, naglašava Damir te dodaje da je u tom kontekstu jako važna podrška Mete u provedbi kampanje, odnosno Httpoola koji je njihov službeni predstavnik za naše područje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje

Sve prepreke na koje nailaze u Escapeu, govori, rješavaju vrlo uspješno i u najkraćem mogućem roku. Zbog toga im je obostrana suradnja vrlo važna, a postoji čak i interna šala o slanju feedbacka - ako ne javiš da nešto ne radi, sigurno se neće samo popraviti.

Duje iz SeekandHit agencije pak navodi da, kada su tek krenuli raditi s Meta platformama, njihov službeni support nije bio zadovoljavajuć, kao da hrvatsko tržište nisu shvaćali ozbiljno. No, otkad je krenula suradnja s Httpoolom, podrška je vrhunska – prate ih i podržavaju na cijelom balkanskom području te svaki izazov rješavaju u najkraćem roku.

Istovremeno, Httpool svojim partnerima daje know-how i podršku u korištenju najnovijih Meta alata. Od primjera bih izdvojio jednog klijenta koji prodaje proizvode izrazito niske marže. Uz pomoć dynamic prospecting kampanja te targetinga široke publike, uspjeli smo povećati webshop prodaju. Tijekom ovogodišnje Back2School kampanje, planiran je određeni budžet za Metu, no zahvaljujući proaktivnom planiranju i komunikaciji, već je nakon dva dana bilo jasno kako ćemo zbog fantastičnih rezultata morati uložiti još više. U ovom trenutku, kroz Metu smo uspjeli postići +219% transakcija, +230% prihoda pri +268% više ulaganja, a da smo pri tome ostali u granicama željenog ROAS-a, pojašnjava Duje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje. Iz Escapea navode kako su, među ostalim i radi boljeg praćenja rezultata, krenuli s korištenjem Meta CAPI sustava, dok SeekandHit zaključuje kako takav način praćenja može prepoznati i zabilježiti više konverzija od klasičnog praćenja putem browsera, te poručuju: više prijavljenih konverzija znači više informacija za optimizaciju kampanje i bolje rezultate.

Radili smo više integracija za klijente primarno koristeći Server Side Google Tag Manager i Meta Conversions API, te smo uvijek prilikom analize trackinga vidjeli veći match rate i poboljšanje kvalitete podataka, što je u konačnici imalo pozitivne efekte na kampanje, jer smo bili u mogućnosti bolje optimizirati ulaganja. Testirali smo u nekim situacijama i čistu CAPI implementaciju, bez pixela na client strani, te u pravilu vidjeli jednake rezultate kao i kada je integracija napravljena kroz client + CAPI metodu. Budući da ovakav pristup poboljšava UX zbog manjeg broja skripti koje se učitavaju na strani klijenta te zbog mogućnosti kontroliranja podataka koji se kada i kome šalju, smatramo da je server to server budućnost trackinga u marketingu. Dodatno će poboljšati kvalitetu podataka, ali i privatnost podataka, te premostiti neke rupe koje su se trenutno otvorile zbog orijentiranosti na privatnost, ističe Ivan iz SeekandHit agencije.

Metini alati uspješno kompenziraju ograničenja zaštite privatnosti

Iz dosad rečenog je jasno kako je kompaniji za ostvarenje uspješnih rezultata potreban partner koji poznaje alate, trendove i mogućnosti pojedine platforme. U SeekandHitu govore da klijenti mogu funkcionirati po “uradi sam” metodi ukoliko in-house imaju tim specijalista koji savršeno poznaju platformu za oglašavanje. Katkad se susreću, kažu, s mišljenjem klijenta “imam Facebook/Instagram, znam ga koristiti”, kada klijent nije svjestan da je Meta ekosustav jednako kompleksan kao i Googleov, a ponekad i kompleksniji kad se koriste sve značajke.

U Escapeu ističu da podrška agencije do izražaja dolazi posebno kad su prisutni ograničeni resursi vremena, materijala ili specijaliziranog znanja. Kao digitalna agencija, oni su kroz praksu puno naučili metodama pokušaja i pogreški, pa i slučajnih pogodaka, te kompletnu dosadašnju ekspertizu unose u svaki novi projekt. Dok je klijentu svaka izmjena pravila ili dolazak novog alata nepoznanica koja ga usporava u samostalnoj provedbi kampanje, agencijama je to pak dio svakodnevice i naučile su predviđati pogreške, reagirati kad sustav zakaže te izbjegavati zastarjele i manje učinkovite alate. Samostalno učenje i istraživanje alata i trendova zahtjeva predanost i vrijeme, dok partner s iskustvom može omogućiti klijentima da se usmjere na svoje glavne poslovne aktivnosti.

Zaključno, budući da je povod ovog razgovora SoMo Borac i mjerenje uspjeha oglašivačkih kampanja, postavlja se pitanje – može li brend danas uspjeti bez performance marketinga?

Niti jedan brand, tvrtka ili proizvod/usluga danas ne može bez nekog oblika digitalnog marketinga, bio to performance marketing, content marketing ili nešto treće. Danas je bitno u digitalnom marketingu napraviti dobar miks različitih kanala kojima će se na različite načine ciljati prava publika. Omjer ulaganja po kanalima ovisi o tome što je primarni cilj marketing strategije ili marketinške kampanje. Bez obzira na kanal uvijek je potrebno pratiti barem neke metrike koje će dati ocjenu uspješnosti marketinške kampanje, zaključuje Damir.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Ljudi i dabrovi imaju jednu iznenađujuću, ali važnu, zajedničku osobinu
Ključna za uspjeh
Ljudi i dabrovi imaju jednu iznenađujuću, ali važnu, zajedničku osobinu
Želite znati tajnu dugovječnosti? Potražite ju u spavaćoj sobi
Važnije i od tjelovježbe
Želite znati tajnu dugovječnosti? Potražite ju u spavaćoj sobi
Musk opet ruši rekorde, ali ne na području tehnologije
Nije mu lako
Musk opet ruši rekorde, ali ne na području tehnologije
Google spaja jedan od svojih najpopularnijih servisa i umjetnu inteligenciju na novi način, korisnici već oduševljeni
Dobro su se sjetili
Google spaja jedan od svojih najpopularnijih servisa i umjetnu inteligenciju na novi način, korisnici već oduševljeni
Google priprema novitet koji bi trebao olakšati živote brojnim korisnicima Androida
Ovo će ih razveseliti
Google priprema novitet koji bi trebao olakšati živote brojnim korisnicima Androida
Rusija testirala prototip "nesatelitskog" navigacijskog sustava
Ariadna
Rusija testirala prototip "nesatelitskog" navigacijskog sustava
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Bila je domina, no sad je velika tech poduzetnica: Ova žena odlučila je doista stati na kraj osvetničkoj pornografiji
Primoralo ju osobno iskustvo
Procurile eksplicitne fotografije bivše domine, njezin potez nakon toga danas pomaže mnogima
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
iPhone pokreće novi trend na mobilnom tržištu? Sljedeće godine stiže veliki novitet na Appleove telefone
Hoće li ih drugi slijediti?
iPhone pokreće novi trend na mobilnom tržištu? Sljedeće godine stiže veliki novitet na Appleove telefone

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
SAD poručio Ukrajini da se mora povući iz Donecka ako želi mir
sastanak u berlinu
Ovo se Ukrajincima neće svidjeti, SAD postavio uvjet Zelenskom: "Na ovo moraš pristati"
Europski čelnici: u jamstva za Ukrajinu uključiti mirovnjake pod europskim vodstvom
dogovor o okončanju rata
Stigla reakcija europskih čelnika nakon sastanka, oglasio se i Zelenski: "Ovo je bolno"
Kod terorista iz Sydneyja pronađena iskaznicu srpskog lovačkog kluba
CURE NOVI DETALJI
Kod terorista iz Sydneyja pronađena iskaznica srpskog lovačkog kluba: "Dolazio je isključivo..."
show
Anđa Marić otvorila dušu o svom sinu
''Osjećam se odgovornom...''
Javno i bolno priznanje Anđe Marić: ''Moj sin je ovisnik, alkoholičar...''
Demi Lovato u raskošnoj haljini pokazala svoju novu liniju
Nevjerojatna transformacija
Drastičan gubitak kilograma potpuno je promijenio ženu koju svi pamte po oblinama
Rob Reiner i sin Nick Reiner posvađali su se prije tragedije koja je šokirala svijet
svijet je šokiran
Večer prije jezivog čina: Slavni redatelj i sin žestoko su se posvađali usred zabave?
zdravlje
Zašto urin smrdi na ribu ili amonijak i što to znači za vaše zdravlje?
Od hrane do ozbiljnih bolesti
Zašto urin smrdi na ribu ili amonijak i što to znači za vaše zdravlje?
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Među 10 je najčešćih uzroka smrti
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Dugotrajna prehlada: Zašto kašalj ne prolazi ni nakon mjesec dana?
Piše liječnik
Dugotrajna prehlada: Zašto kašalj ne prolazi ni nakon mjesec dana?
zabava
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Zanimljivo
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Zanimljivo rješenje
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Scena s beogradskog aerodroma nasmijala Europu! Pogledajte urnebesan znak
Zanimljivo rješenje
Scena s beogradskog aerodroma nasmijala Europu! Pogledajte urnebesan znak
tech
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Bila je domina, no sad je velika tech poduzetnica: Ova žena odlučila je doista stati na kraj osvetničkoj pornografiji
Primoralo ju osobno iskustvo
Procurile eksplicitne fotografije bivše domine, njezin potez nakon toga danas pomaže mnogima
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
sport
Sergio Reguilon (28) novi je član Intera iz Miamija
Zov MLS-a
Inter Miami dobio (ne)očekivano pojačanje: U najboljim igračkim godinama odlazi u Ameriku
VIDEO Pikado ima novog princa: Čudesni klinac slavio u čudesnom meču, favorit gotovo razbio stol!
MA, KAKAV MEČ!
VIDEO Pikado ima novog princa: Čudesni klinac slavio u čudesnom meču, favorit gotovo razbio stol!
Istra i Rijeka nastavit će utakmicu uz rijetko viđeno pravilo, moglo bi se dogoditi nešto nezamislivo
ZNA SE I KAD
Istra i Rijeka nastavit će utakmicu uz rijetko viđeno pravilo, moglo bi se dogoditi nešto nezamislivo
tv
MasterChef: Krunoslav na mukama zbog kutije iznenađenja - što je žiri pripremio za kandidate?!
TEŽAK IZAZOV
Krunoslav na mukama zbog kutije iznenađenja - što je žiri pripremio za kandidate?!
MasterChef: Otkrijte koje jelo najbolje opisuje Marijev karakter! Nikada nećete pogoditi!
ZVUČI ODLIČNO!
Otkrijte koje jelo najbolje opisuje Marijev karakter! Nikada nećete pogoditi!
U dobru i zlu: Rekao je da će napraviti sve da pomogne, ali na ovo ne želi pristati
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Rekao je da će napraviti sve da pomogne, ali na ovo ne želi pristati
putovanja
Tjedni jelovnik brza jela od 15.12. do 21.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Fino, brzo i bez puno kompliciranja: 7 jela za svaki dan ovoga tjedna idealnih za zimu
Bez "kemije", rafiniranog šećera i brašna: Zagrebačka adresa na koju se ide po zdrave kolače i grickalice za blagdane
Domaće i slasno
Bez "kemije", rafiniranog šećera i brašna: Zagrebačka adresa na koju se ide po zdrave kolače i grickalice za blagdane
Skriveni zimski raj na 2 i pol sata od Zagreba koji turisti još uvijek nisu otkrili
Za vikend-izlet
Skriveni zimski raj na manje od dva sata od granice koji turisti još uvijek nisu otkrili
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rekordni pad investicija i maloprodaje — najveća ekonomija svijeta ulazi u opasnu zonu
znak za uzbunu
Rekordni pad investicija i maloprodaje — najveća ekonomija svijeta ulazi u opasnu zonu
30 hrvatskih tvrtki upitali smo kolike božićnice isplaćuju. Neke daju i 13. plaću
šaroliki iznosi
30 hrvatskih tvrtki upitali smo kolike božićnice isplaćuju. Neke daju i 13. plaću
lifestyle
Recept za limunčiće
Prefini
Ovog Božića svi rade limunčiće, evo provjereni recept
Sonja Jandroković u cipelama s leopardovim uzorkom
BAŠ SU EFEKTNE
Sonja Jandroković u cipelama koje najavljuju odvažan zimski trend
Zašto urin smrdi na ribu ili amonijak i što to znači za vaše zdravlje?
Od hrane do ozbiljnih bolesti
Zašto urin smrdi na ribu ili amonijak i što to znači za vaše zdravlje?
sve
Anđa Marić otvorila dušu o svom sinu
''Osjećam se odgovornom...''
Javno i bolno priznanje Anđe Marić: ''Moj sin je ovisnik, alkoholičar...''
Recept za limunčiće
Prefini
Ovog Božića svi rade limunčiće, evo provjereni recept
Sergio Reguilon (28) novi je član Intera iz Miamija
Zov MLS-a
Inter Miami dobio (ne)očekivano pojačanje: U najboljim igračkim godinama odlazi u Ameriku
 

Nastavi čitati

Business
Elon Musk
Nije mu lako

Musk opet ruši rekorde, ali ne na području tehnologije

piše Hina
Business
Startaj Hrvatska, 14.12. - 7
Startaj Hrvatska 2025.

Gdje su bivši kandidati projekta "Startaj Hrvatska" i uspješni poduzetnici danas?

piše Zimo
Business
SAD i EU, ilustracija
Stav je jasan

Velika pravila, velike kazne: EU tjera američki Big Tech da se pokori europskom tržištu, a pritisak iz SAD-a sve je manje bitan

piše Branimir Vorša
Business
Volkswagen
Fokus na Njemačku i Europu

VW signalizira skromnija ulaganja do 2030.

piše Hina
Business
Ivona Poljak
Startaj Hrvatska 2025.

Spoj emocija i okusa: Keksići koji podižu raspoloženje i nude predah od rutine

piše Zimo
Business
Fintech, ilustracija
Balint Fischer, Dorsum

Intervju sa stručnjakom za fintech: "AI i fintech neće uništiti banke. Pretvorit će ih u nešto bolje"

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima