U neuobičajenom potezu za automobilski sektor, kineski BYD javno je objavio da će preuzeti punu odgovornost ako njihova funkcija automatskog parkiranja, poznata kao "Božje Oko", uzrokuje nesreću. Ta izjava dolazi zajedno s postignućem četvrte razine autonomije za taj sustav, čime BYD postaje druga tvrtka u svijetu kojoj je to uspjelo, nakon Mercedesa.
tri vijesti o kojima se priča


Prevedena objava, koju je prenio Fast Company s originalne BYD-ove izjave na Weibou, navodi da će kineski autodiv u potpunosti pokriti sigurnost i gubitke nastale nesrećama pri korištenju sustava Božje Oko. To se odnosi isključivo na funkciju parkiranja, a ne na potpuno autonomnu vožnju.
Savjet kupcima
Kupcima se savjetuje da se u slučaju incidenta izravno obrate BYD-u, bez posredovanja osiguravajućih društava. Proizvođač je izrazio veliko povjerenje u pouzdanost sustava pri obavljanju složenih parkirnih manevara.
The Verge piše da je Mercedes-Benz također postigao četvrtu razinu autonomije, no njegova je primjena ograničena isključivo na garažu zračne luke u Stuttgartu. BYD-ov sustav također se odnosi samo na parkiranje, iako promotivni sadržaj može sugerirati širu primjenu od Mercedesove.
Razumijevanje razina autonomije kod vozila
Unatoč tvrdnjama, BYD-ova autonomija izvan funkcije parkiranja i dalje je na razini 2, s primjenom LiDAR senzora. Prava četvrta razina označava sustave sposobne za potpunu samostalnu vožnju unutar unaprijed definiranih područja, što još nije standard na javnim cestama.
Ukupno, postoji šest razina autonomije koje se kreću od 0 do 5. Nulta razina označava potpunu odsutnost automatizacije, dok peta predstavlja potpunu samostalnu vožnju u svim uvjetima. BYD-ovo postignuće četvrte razine odnosi se, kao što je navedeno, isključivo na automatsku funkciju parkiranja, a ne na cjelokupnu vožnju.