Dostupna najjeftinija verzija Modela 3: Počinje prodaja automobila koji su čekali svi ljubitelji Tesle!

Ljubitelji Tesle napokon mogu kupiti Model 3 po početnoj cijeni od 35 tisuća dolara, a kako bi omogućili prodaju jeftinijeg automobila, kompanija je morala rezati troškove.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 01.03.2019. / 07:59

Tesla Model 3 (Foto: AFP)

Elon Musk prije nekoliko dana na Twitteru najavio je da će u četvrtak objaviti novosti vezane uz Teslu, a iako su neki očekivali predstavljanje Modela Y, to se ipak nije dogodilo. No šef Tesle zato je najavio neke, kako su ih mediji nazvali, dramatične promjene koje uključuju zatvaranje trgovina i otkaze, no te su im promjene omogućile da napokon predstave Model 3 s cijenom od 35 tisuća dolara, najiščekivaniji Teslin automobil do sada.

Do sada je najniža cijena po kojoj se Model 3 mogao kupiti bila 42.900 dolara, a novi osnovni i najjeftiniji model moći će prijeći oko 350 kilometara s jednim punjenjem baterije, uz najveću brzinu od 208 km/h.

Cijena uključuje samo crnu boju, a svi koji žele drugu boju automobila morat će platiti dodatnu svotu novca. Također, kako bi smanjili troškove, najjeftiniji Model 3 dolazi sa standardnim mapama i navigacijom, osnovnim sustavom zvučnika i sjedalima koja nisu grijanja te ove opcije nije moguće nadograditi prilikom kupovine automobila.

Tesla Model 3 (Foto: AFP)

Musk je najavio i još jednu verziju Modela 3 – Standard Range Plus čija cijena iznosi 37.000 dolara, a za te dvije tisuće dolara više povećan je doseg automobila za tridesetak kilometara, dok je najveća brzina povećana za 16 km/h.

Prilikom objave novih informacija, Musk je rekao da za Teslu ne postoji drugi način za postizanje ušteda koje bi im omogućile prodaju najjeftinijeg vozila te financijsku održivost, nego otkazi i zatvaranje trgovina. Umjesto u trgovinama koje će se zatvoriti, kompanija se okreće prodaji vozila putem interneta. Broj trgovina koje će zatvoriti, kao i ljudi koji će ostati bez posla nije poznat, a dio trgovina postat će informacijski centri i izložbeni saloni.

Dostupnost najjeftinijeg vozila, kao i fleksibilnost naručivanja putem interneta, trebali bi povećati interes za Modelom 3, smatra stručnjak za automobilsko tržište Karl Brauer. Dodao je kako će najveći izazovi kompanije u budućnosti biti proizvodnja, odnosno hoće li ponuda moći pratiti potražnju te hoće li moći održavati servis i popravke sve veće flote svojih vozila.

Izvor: TechCrunche

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti