Usporedimo li dvije najpopularnije društvene mreže Facebook i Twitter, naići ćemo na vrlo zanimljive statistke. Iako su na neki način razlikuju kozumenti ovih dviju mreža, brojke se u više stvari poklapaju.
Sudeći prema statistikama, Facebook sa svojih 500 milijuna korisnika bilježi mnogo veću tendenciju redovitog logiranja za razliku od Twittera koji već broji preko 100 milijuna korisnika. Statistike pokazuju kako se na Facebooku mnogo više prate veliki brandovi.
No okrenemo li stranu priče dobit ćemo zanimljiv rezultat.Oni korisnici koji prate brandove na Twitteru imaju 18% veću vjerojatnost da će kupiti nešto od tog branda za razliku od onih korisnika koji prate iste brandove na Facebooku. Ovo je i dobar pokazatelj kako se Twitter sve više koristi za oglašavanje, te kako je pouzdaniji od Facebooka.
Da je tome tako, govori i zanimljiva infografija sa usporednim brojevima Facebooka i Twittera koju su izradili Digital Surgeons.
Via [TNW]