Tijekom posljednjeg desetljeća svjedočimo velikim promjenama na TV tržištu te se način na koji pristupamo sadržaju, gledamo filmove, serije, sport i slično radikalno mijenja. Nove generacije navikle su sve što žele dobiti odmah – bez čekanja da neki film ili serija stignu na TV zahvaljujući streaming servisima poput Netflixa navikli su se pogledati ih kad oni žele i na kojem god uređaju žele.

Upravo je Netflix najpopularniji servis za streaming koji je dostupan u velikom broju zemalja i na kojem su milijunima korisnika dostupni brojni filmovi, serije, dokumentarci i slično, a kompanija ulaže milijarde u vlastiti sadržaj i produkciju. Pored toga, na ovom je servisu dostupan i sadržaj drugih kompanija i produkcijskih kuća, no to bi se u budućnosti mogli promijeniti te korisnicima ovog streaming servisa vjerojatno više neće biti dostupan dio sadržaja u kojem sada mogu uživati.

Naime, brojne kompanije razmišljaju o pokretanju vlastitog streaming servisa za videosadržaj, zbog čega bi svoj sadržaj mogli povući s Netflixa. Npr. Disney i WarnerMedia ove godine namjeravaju lansirati vlastiti servis, a stručnjaci za ovo tržište najavljuju kako će tijekom sljedećih godina veliki broj kompanija i TV mreža predstaviti takve servise te će, uz određenu mjesečnu pretplatu, sav sadržaj korisnicima biti dostupan na zahtjev.

Definitivno će nastupiti velike promjene, komentirao je novitete koje očekujemo na ovom tržištu Paul Verna iz eMarketera, a iako više servisa znači veći i bolji izbor, takva fragmentacija imat će i neke negativne posljedice. Veći izbor, naime, ne znači da će korisnici imati pristup većem broju filmova i serija na jednom mjestu po jednoj mjesečnoj pretplati, već će se za pristup određenom sadržaju kojem sada pristupaju na Netflixu, morati pretplatiti na drugi videoservis.

Dakle, čini se da će za korisnike veći izbor značiti da moraju platiti više ili, ako će ostati samo pri Netflixu, dio filmova i serija koje sada mogu gledati, više im neće biti dostupan.

Izvor: AP News