Hrvatska aplikacija i poslovna društvena mreža osvojila simpatije korisnika diljem svijeta

Glavna je prednost Jenza što je on zapravo moderna interna društvena mreža koja kroz aplikaciju povezuje, angažira i informira zaposlenike, mijenja poslovnu kulturu, a istovremeno, u trenutku kad velik broj tvrtki radi "od kuće", omogućuje zaposlenicima da ostanu u međusobnom kontaktu na jednom mjestu.

Martina Čizmić | 16.11.2020. / 17:26

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Među brojnim društvenim mrežama i aplikacijama za komunikaciju koje se nalaze na tržištu, posljednjih mjeseci nalazi se i jedna koja je nastala u Hrvatskoj. Ono što ju čini drugačijom od ostalih jest njezina poslovna komponenta. Naime, Jenz je istovremeno i poslovna društvena mreža, namijenjena tvrtkama za međusobnu komunikaciju njihovih djelatnika, ali i aplikacija koja ima napredne informativnemogućnosti.

Jenz je uspješno lansiran nekolicini svjetski poznatih korporacija, među kojima je i hrvatski Deloitte. Iako je od lansiranja prošlo tek nekoliko mjeseci, već su nominirani za najbolju aplikaciju godine.

Pokrenuli smo Jenz iz vlastitih potreba u Q-a, no kako su reakcije naših klijenata i partnera na Jenz bile iznad svih očekivanja, pogotovo u vrijeme pandemije kad su se svi susreli s problemima u komunikaciji, shvatili smo da je to priča koja će jako brzo prerasti Q, kaže nam Dalibor Jurgec, suosnivač i jedan od direktora Q agencyja i Jenza. Možemo reći da je interes za Jenzom zaista velik i da raste eksponencijalno iz tjedna u tjedan. Poučeni iskustvom i velikim brojem zainteresiranih klijenata, vjerujemo da je samo pitanje dana kad će Jenz postati normalan alat za komunikaciju u kompanijama diljem svijeta.

Glavna je prednost Jenza što je on zapravo moderna interna društvena mreža koja kroz aplikaciju povezuje, angažira i informira zaposlenike, mijenja poslovnu kulturu, a istovremeno, u trenutku kad velik broj tvrtki radi "od kuće", omogućuje zaposlenicima da ostanu u međusobnom kontaktu na jednom mjestu. 

Na Jenzu je do sada radilo više od 30 stručnjaka iz različitih područja kako bi stvorili idealno rješenje za internu komunikaciju. Aplikacija ima osam značajki, a zaposleniku je dovoljna minuta dnevno da ih pregleda: Službene obavijesti, Objave zaposlenika, Profil zaposlenika, Status odsutnosti, Pohvali kolegu, Anonimni pretinac prijedloga i žalbi, Anonimke ankete te Kalendar događanja.

Uvjetovani rad od kuće pogodovao je povećanoj potražnji od očekivane, s obzirom na to da je izgradnja snažnog timskog duha postala goruća tema za svakog poslodavca. Drago nam je u kojem se smjeru Jenz razvija, te očekujemo da ćemo početkom 2021. imati nekoliko tisuća aktivnih korisnika i još veći broj klijenata, ističe Marko Kučić, novi CEO Jenza koji ima više od 20 godina menadžerskog i poduzetničkog iskustva u pretvaranju lokalnih startupa u uspješne međunarodne pothvate.

Jenz već sad koristi nekoliko domaćih i stranih kompanija, a koliko se pokazao korisnim najbolje govore rezultati anonimne ankete prema kojoj, zahvaljujući ovoj aplikaciji, 87% zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90% zaposlenika osjeća potporu nadređenih i 96% zaposlenika savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve. Iako je aplikacija nova na tržištu, već je nominirana i za prestižnu nagradu “Best Mobile App 2020”, čiji se rezultati očekuju ovog prosinca.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti