Iz Sonosa tvrde: Naši su proizvodi alternativa ovisnosti o ekranima

Sonos uskoro izlazi na burzu, a potencijalne investitore upozorili su na moguće opasnosti koje prijeti njihovu poslovanju u budućnosti, kao i na prednosti u odnosu na konkurente.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.07.2018. / 08:43

Sonos (Foto: Sonos) (Foto: Sonos)

Proizvođač pametnih zvučnika Sonos najavio je skorašnji izlazak na burzu, a prije inicijalne ponude dionica kompanija je morala objaviti i koje bi sve potencijalne probleme mogla imati u budućnosti, kao i koje su njezine prednosti u odnosu na konkurente na tržištu. Mnogima će biti važan podatak da Sonos do sada još nije bio profitabilan i sve su financijske godine završili u minusu, no u posljednje vrijeme taj je gubitak sve manji.

Upozorili su na rast operativnih troškova u budućnosti, kao i mogućnost da nikada ne ostvare ili ne održe profitabilnost poslovanja. Također, spomenuli su i dva vanjska rizika koja bi mogla još više ugroziti poslovanje i prodaju – prvi je takav rizik što posluju na iznimno konkurentnom tržištu na kojem ovise o partnerima koji su im također i konkurenti jer na tržištu nude iste proizvode (pametne zvučnike).

Dakle, njihovi zvučnici imaju podršku za glasovne asistente poput Googleova Assistanta i Amazonove Alexe, no i Google i Amazon prodaju vlastite pametne zvučnike s integriranim asistentima, tako da su ove kompanije i Sonosovi partneri i veliki konkurenti.

Sonos (Foto: Sonos) (Foto: Sonos)

Drugi veliki rizik odnosi se na Trumpov trgovinski rat s Kinom zbog kojeg će možda morati podići cijenu proizvoda, što će se odraziti i na prodaju, odnosno pad prodaje.

Osim potencijalnih problema, iz Sonosa su prilikom prijave za IPO objasnili i koje su njihove prednosti i potencijal na tržištu – prvenstveno, to su odlična kvaliteta zvuka i kvalitetan softver, a iz ove kompanije napominju kako su njihovi audio proizvodi odlična alternativa ovisnosti o ekranima. Umjesto konstantnog korištenja telefona, zvučnicima se može upravljati glasom i bez smetnje ekrana uživati u glazbi. Također, napominju i kako kupci njihovih proizvoda slušaju glazbu 80 posto više vremena nakon kupovine prvog Sonosova zvučnika.

"Umorni smo od tehnologije koja nas samo još više uvlači u naše ekrane", napomenuo je izvršni direktor kompanije Patric Spense u pismu koje je objavio zajedno sa zahtjevom za izlaskom na burzu. Sonos, tvrdi Spense, nudi radikalnu alternativu i korisnicima nudi sve ono što trebaju – slobodu i odvojenost od ekrana.

Izvor: Ars Tehnica
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti