Kako je Instagram u tri godine postao jedan od najjačih foto servisa na svijetu

Na današnji dan, prije tri godine, Kevin Systrom i njegov kolega Mike Krieger pokrenuli su servis koji su nazvali Instagram i njime promijenili što znači fotografija i kako se njome koristiti.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 06.10.2013. / 15:25

Kako je Instagram u tri godine postao jedan od najjačih foto servisa na svijetu

Na današnji dan, prije tri godine, Kevin Systrom i njegov kolega Mike Krieger pokrenuli su servis koji su nazvali Instagram i njime promijenili što znači fotografija i kako se njome koristiti.

Instagram je danas postao iznimno popularan servis za dijeljenje fotografija, unatoč činjenici da to omogućuju i drugi popularniji servisi poput Twittera ili Facebooka. No Instagram je od samog početka imao nešto posebno, nešto drugačije.

Kevin i Mike se nisu našli slučajno s idejom oko Instagrama, oni su željeli ponuditi svijetu "brzi, jednostavni i predivan" servis za fotografije. To im je i uspjelo od samog početka. 

Kevin je prije Instagrama radio u Odeo-u, inače kompaniji čiji je osnivač kasnije pokrenuo Twitter, te dvije godine u Googleu gdje je radio na Gmailu i Google Readeru. S druge strane, Mike je radio u Microsoftu te u Meebo-u, instant messaging servisu.

Obojica su imala iskustva i htjeli su napraviti servis za dijeljenje fotografija. Odmah nakon lansiranja, Instagram se pokazao kao pun pogodak s preko 25.000 korisnika koji su se prijavili u prvih 24 sata. Godinu dana nakon lansiranja Instagram je bilježio 10 milijuna korisnika i preko 150 milijuna uploadanih fotografija, a njega su zatim počeli koristiti i poznati primjerice Justin Bieber, Michele Obama i mnogi drugi, dok je Apple Instagram proglasio "aplikacijom 2011. godine."

Početkom prošle godine, Facebook je odlučio kupiti servis i nakon samo 48h pregovora, iskrcao milijardu dolara za servis star tek nešto više od dvije godine. 

Nakon toga stigla je Android aplikacija koja je preuzeta milijun puta u samo 24 sata, dodana je mogućnost uploadanja videa, dodana je podrška za 25 novih jezika i privukla brojne političare i glazbenike koji koriste Instagram u promotivne svrhe.

Danas Instagram ima oko 150 milijuna aktivnih korisnika i postaje sve popularnije mjesto za mlade, stare, poduzetnike, poznate, glazbenik, umjetnike itd.

Ako imate Instagram, možete nas pratiti na ovom linku. Pogledajte i kratki intervju s Kevinom za Today.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti