Krenula kampanja: Hrvoje Prpić i njegov Trillenium otvoreni za kupnju dionica

Čovjek koji je na određeni način otvorio vrata i pokazao put mnogim hrvatskim IT startupovima, Hrvoje Prpić, već duže vrijeme planira lansiranje novog projekta, ako želite investirati sada je pravi trenutak...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 08.06.2015. / 11:42

Krenula kampanja: Hrvoje Prpić i njegov Trillenium otvoreni za kupnju dionica

Čovjek koji je na određeni način otvorio vrata i pokazao put mnogim hrvatskim IT startupovima, Hrvoje Prpić, već duže vrijeme planira lansiranje novog projekta, ako želite investirati sada je pravi trenutak...

Riječ je o projektu Trillenium, koji će svim korisnicima omogućiti novu interaktivnu mogućnost trodimenzionalne virtualne kupovine. Koliko je nova ideja Hrvoja Prpića i njegovih suradnika zanimljiva eminentnim investitorima najbolje će reći podatak da se u cijelu priču uključio i Asos Ventures, koji je kupio udio u kompaniji Trillenium, čije je sjedište u Londonu. Asos Ventures je fond za rizična ulaganja, dio je tvrtke Asos i sam po sebi je jamac isplativosti ulaganja, ukoliko takav pojam uopće može postojati u današnje vrijeme. Uglavnom, jedan od najpoznatijih hrvatskih poduzetnika je sa svojim partnerima i suradnicima na Trillenium projektu pokrenuo crowdinvesting kampanju na poznatom servisu Seedrs. Do sada su se u investicijski proces uključila 63 investitora, većinom ljudi s kojima je Hrvoje Prpić već surađivao i koji su upoznati s njegovim "opusom", strašću, vizijom i prije svega kvalitetom...

Ciljani iznos je 200 tisuća britanskih funti, do sada je već investirano nešto manje od 34 tisuće funti, ne treba sumnjati da će se ciljevi koje je Hrvoje Prpić postavio definitivno ispuniti. Trillenium je projekt koji spaja potrebu za kupovinom i moderne tehnologije, s naglaskom na virtualnu stvarnost. U planu je ponuditi kupcima mogućnost pregledavanje proizvoda u virtualnim trgovinama tehnologijom virtualne stvarnosti, 3D vizualizacijom ali i preko mobilnih platformi. Sinergija mode i tehnologije, s naglaskom na kvalitetu, to je ono čemu teže u Trilleniumu, a jedini je cilj kupcima ponuditi sasvim novo iskustvo kupovine. Partnerstva s etabliranim proizvođačima uređaja za virutalnu stvarnost i vizualizaciju su tu, modni brandovi će nedvojbeno također krenuti u ovu priču, a ako i vi želite biti dio ovog iznimno zanimljivog projekta, šansa je tu... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti