Kupci novog električnog Mercedesa morat će plaćati pretplatu ako žele više snage i bolje ubrzanje automobila

Oni koji ne žele plaćati pretplatu, a žele više snage iz svog Mercedesa, mogu jednokratno platiti 2, odnosno 3 tisuće dolara.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 09.05.2023. / 09:47

Mercedes (Foto: Afp)

Hoće li ono što se većini vlasnika automobila čini nemogućim uskoro postati stvarnost, odnosno hoćemo li početi plaćati mjesečnu ili godišnju pretplatu za neke opcije poput grijanih sjedala, veće snage motora i slično? Ako pitate kupce automobila, za većinu to ne dolazi u obzir, no sve više proizvođača upravo takve pretplatničke servise vidi kao dodatni izvor zarade.

Slika nije dostupna "Zabrinjavajući trend": Nakon kupovine automobila za njegove maksimalne performanse potrebno je plaćati pretplatu

Već smo pisali o BMW-u koji je prvo uveo pa ukinuo pretplatu na Appleov Car Play da bi naknadno u nekim vozilima uveli pretplatu za opcije poput grijanih sjedala i volana. Sličnu su opciju prošle godine najavili i iz Mercedesa, a sada su objavili i cijene koje je potrebno platiti za te dodatne mogućnosti.

Pretplata će tako biti dostupna vlasnicima njihovih modela Mercedes-Benz EQE350 i EQS450 koji će putem softverske nadogradnje (kroz njihov servis Connect) moći otključati dodatnu snagu vozila i omogućiti još bolje ubrzanje. Cifra koju je potrebno platiti iznosi 60 dolara mjesečno, odnosno 600 godišnje za model EQE350, odnosno 90 dolara mjesečno ili 900 godišnje za modele iz serije EQS450.

Također, moguće je, umjesto pretplate, za te opcije nazvane “Acceleration Increase” odmah platiti 1950 dolara za EQE350, odnosno 2950 dolara za EQS450. Ono što se dobije za taj novac jest dodatnih 60 KS za model EQE350 te dodatnih 80KS za model EQS450, što će utjecati i na veće ubrzanje od 0 do 60 milja na sat te će do 60 milja na sat, odnosno 96 km/h sada trebati 0,8, odnosno 1 sekundu manje vremena.

Prema jednom prošlogodišnjem istraživanju, više od 90 posto osoba nije spremno plaćati pretplatu za dodatne opcije poput grijanih sjedala i smatraju da bi one trebale biti uključene u cijenu vozila, dok je dio ispitanih spreman plaćati pretplatu koja će im otključati bolje performanse vozila, no samo uz neku razumnu cijenu do maksimalno 20, odnosno 25 dolara mjesečno.

Slika nije dostupna U Volvu se slažu s većinom vozača: Neće uvoditi pretplatu na opcije poput grijanih sjedala u automobilima

Bit će zanimljivo vidjeti kako će kupci Mercedesovih vozila reagirati i koliko njih će platiti pretplatu za spomenute opcije, a s obzirom na to da kompanije poput Stellantisa, Forda, GM-a i drugih vjeruju kako će to tržište pretplata za automobilske opcije do 2030. vrijediti 20-ak milijardi dolara godišnje, jasno je kako u budućnosti možemo očekivati da će i druge tvrtke prihvatiti pretplate ili barem početi eksperimentirati s njima.

Izvor: Car And Driver
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti