LinkedIn se nalazi blizu preuzimanja Pulsea, popularne aplikacije za čitanje vijesti za više od 50 milijuna dolara, saznaje AllThingsD.
Citirajući anonimni izvor, AllThingsD izvještava da je Pulse u razgovorima s nekoliko velikih kompanija, uključujući Yahoo i Microsoft, no čini se da je LinkedIn izvukao pobjedu u ovom troboju. Akvizicija će LinkedIn koštati između 50 i 100 milijuna dolara, dok se razgovori između dviju kompanija približavaju svojem završetku.
Čini se da je ova akvizicija u prvu ruku čudna, ali LinkedIn je u udvostručio pad sadržaj tijekom godina. Profesionalna društvena mreža lansirala je središte za vijesti početkom 2011., a nedavno je svoj izvorni sadržaj počela upotpunjavati regrutiranjem poznatih ličnosti da pišu na svom blogu, kao dio programa LinkedIn Influencers. Ovim potezom definitivno će obogatiti svoj prostor za plasiranje vijesti.
Spomenimo da je Pulse osnovan od strane dvojice studenata sa Stanforda 2010., dok im je pozitivne komentare dao i Steve Jobs, spomenuvši ih na Appleovom događaju iste godine. Pulse je u međuvremenu narastao na vrijednost od devet milijuna dolara, ima 20 milijuna korisnika koji čitaju 10 milijuna priča na dan.
Slična priča s preuzimanjem aplikacija za čitanje novosti dogodila se 2011., kada je CNN preuzeo Zite u poslu kojeg se procjenjuje između 20 i 25 milijuna dolara.