Mars, MediaCom i Go2Digital zajedno osvojili dvije Euro MIXX nagrade za digitalno oglašavanje

U utorak 25. svibnja su u okviru Interact konferencije dodijeljene nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog oglašavanja u Europi. Organizira ga IAB Europe, vodeće europsko strukovno udruženje za digitalno oglašavanje.

Sponzorirani članak | 26.05.2021. / 10:19 komentari
PR
PR (Foto: PR)

Projekt hrvatskih stručnjaka iz MediaComa i Go2Digitala za brend Pedigree Dentastix osvojio je zlato u kategoriji Digitalnog vanjskog oglašavanja te srebro u kategoriji Učinkovito korištenje podataka za kampanju „Dogvertising“ brenda Pedigree Dentastix.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Prvi je ovo put da medijska agencija iz Hrvatske osvaja Euro Mixx. Kampanja „Dogvertising“ ujedno je i najnagrađivanija kampanja ovog natjecanja u jakoj konkurenciji vodećih globalnih i europskih brendova.

Kampanja je omogućila ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa razvojem algoritma koji u stvarnome vremenu obrađuje video zapis kamere, prepoznaje psa i taj signal koristi za pokretanje oglasa na ekranima vanjskog oglašavanja Go2Digital mreže. S obzirom da trećina populacije posjeduje psa, algoritam je utrostručio učinkovitost vanjskog oglašavanja što je rezultiralo znatnim porastom prodaje.

 

Vezane vijesti