Na pametnim govornicama sad je moguće kupiti i karte za prijevoz

Vollo je u sustav pametnih govornica implementirao i mogućnost kupovine karte za prijevoz u Zadru.

Martina Čizmić | 16.08.2017. / 13:55 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Nakon što je Hrvatski Telekom zastarjele klasične telefonske govornice pretvorio u pametne govornice, u ponudu su uključene i druge usluge. Tako je u sustav pametne govornice u Zadru implementirana i mogućnost kupovina karata za prijevoz. 

Sustav je u 10 govornica na 10 popularnih lokacija u Zadru implementirao hrvatski startup Vollo.

Naša je suradnja s HT-om tek početak razvoja 'smart city'-revolucije, a posve smo sigurni da će ju u budućnosti doživjeti i drugi gradovi u RH te da će ovakvi uređaji biti dostupni na frekventnim mjestima kako bi građanima i turistima u svakome trenutku maksimalno olakšali pristup informacijama, objašnjava Marko Jukić, suosnivač Volloa, i dodaje:Težimo digitalizaciji transporta, što podrazumijeva efikasnije prijevozne operacije i konkurentnije cijene. Digitalizacija je neminovna, a kroz hibridnu se prodaju približavamo našim korisnicima.

Da Vollo misli ozbiljno kada govori o pokretanju revolucije “pametnih gradova”, potvrđuje podatak da ga je u top 10 smart city i mobility startupa uvrstila FIA iliti Međunarodna automobilska federacija. Nakon zavidnog plasmana tim Vollo otputovao je u Berlin gdje se susreo s DLV i FIA – vodećim stručnjacima i investitorima iz područja razvoja transportne infrastrukture i izgradnje tzv. smart cities.

Cilj nam je integracija svih vrsta prijevoza. S tim u vezi, Vollo od početka ljeta nudi korisne informacije te vozne redove za željeznički i trajektni promet. Nažalost, mogućnost online-kupovine preko Volloa za te oblike prijevoza još nije dostupna, no naš tim marljivo radi na tome da se to promijeni, objašnjava Jukić.

Zanimljivo je spomenuti da su se servisom Vollo, koji povezuje preko 20 zemalja, do sada koristili ljudi iz ukupno 92 zemlje svijeta. U planu im je potpuna integracija i omogućavanje online kupovine karata za sve oblike prijevoza na jednome mjestu.

Vezane vijesti