Nevjerojatna potražnja: Svi su 'ludi' za novom Nokijom 3310

Potražnja za novom generacijom legendarnog modela Nokia 3310 nevjerojatna je i iznenađujuća za jedan 'klasičan' mobitel

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 08.03.2017. / 08:23 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ako je plan HMD-a s 'oživljavanjem' legendarnog Nokijinog modela 3310 bio samo PR potez s kojim su htjeli ponovno povećati interes za ovim brandom, čini se da su u svom naumu itekako uspjeli. Iz britanske kompanije Carphone Warehouse koja je počela primati prednarudžbe za ovaj telefon kažu kako je potražnja za ovim telefonom nevjerojatna i iznenađujuća za jedan 'klasičan' mobitel. Nakon predstavljanja nove Nokije i velike pozornosti koje su joj mediji diljem svijeta poklonili, mnogi su se pitali hoće li se ta pozornost i veliki interes medija i korisnika reflektirati i na odličnoj prodaji ili je riječ samo o prolaznoj nostalgiji jer nema šanse da u današnje vrijeme pametnih telefona s brzim procesorima i velikim ekranima ljudi počnu kupovati klasični telefon čije su glavne značajke telefonski pozivi, poruke i – zmija. No, direktor prodaje Carphone Warehousea Andrew Wilson za The Telegraph rekao je kako broj prednarudžbi pokazuje kako veliki broj ljudi zaista želi kupiti ovaj telefon te u HMD-u očekuju veliku potražnju i prodaju i na drugim tržištima.

tri vijesti o kojima se priča Vojnik cilja sačmaricom, ilustracija Najjednostavnije rješenje Ovo oružje je najbolja obrana za ukrajinske vojnike protiv nezaustavljivih ruskih dronova Izraelski F-25 borbeni zrakoplovi Izgubili su ključnu bitku? Iranski osvetnički raketni napadi na Izrael postaju sve skuplji i neodrživiji, evo i zašto WhatsApp O tome se dugo šuška Meta uvodi novost u WhatsApp koja se sigurno neće svidjeti korisnicima: Više ih ne možete izbjeći

Također, kako je pokazalo istraživanje kompanije Captify koja mjesečno analizira 30 milijardi internetskih pretraga mjesečno, nakon predstavljanja novog modela Nokije 3310 interes za ovim brandom porastao je za skoro 800 posto, a kao najpopularnije opcije ovog telefona većina ljudi izdvaja već spomenutu zmiju, kameru i bateriju koja u stand byju može izdržati skoro mjesec dana. No, prema nekim analitičarima, velika popularnost i potražnja za ovim telefonom mogla bi se pokazati kao loša stvar za HMD Global jer bi korisnici ovu kompaniju, odnosno Nokiju mogli povezati samo sa starijim telefonima, a ne kao kompaniju koja na tržištu konkurira i s naprednim pametnim telefonima. 'HMD mora izbjeći situaciju u kojoj će ljudi na Nokiju gledati samo kao na nostalgičan brand', smatra analitičar IHS Markita Ian Fogg.

Izvor: The Telegraph

 

Vezane vijesti

Još vijesti