Ako je plan HMD-a s 'oživljavanjem' legendarnog Nokijinog modela 3310 bio samo PR potez s kojim su htjeli ponovno povećati interes za ovim brandom, čini se da su u svom naumu itekako uspjeli. Iz britanske kompanije Carphone Warehouse koja je počela primati prednarudžbe za ovaj telefon kažu kako je potražnja za ovim telefonom nevjerojatna i iznenađujuća za jedan 'klasičan' mobitel. Nakon predstavljanja nove Nokije i velike pozornosti koje su joj mediji diljem svijeta poklonili, mnogi su se pitali hoće li se ta pozornost i veliki interes medija i korisnika reflektirati i na odličnoj prodaji ili je riječ samo o prolaznoj nostalgiji jer nema šanse da u današnje vrijeme pametnih telefona s brzim procesorima i velikim ekranima ljudi počnu kupovati klasični telefon čije su glavne značajke telefonski pozivi, poruke i – zmija. No, direktor prodaje Carphone Warehousea Andrew Wilson za The Telegraph rekao je kako broj prednarudžbi pokazuje kako veliki broj ljudi zaista želi kupiti ovaj telefon te u HMD-u očekuju veliku potražnju i prodaju i na drugim tržištima.
Također, kako je pokazalo istraživanje kompanije Captify koja mjesečno analizira 30 milijardi internetskih pretraga mjesečno, nakon predstavljanja novog modela Nokije 3310 interes za ovim brandom porastao je za skoro 800 posto, a kao najpopularnije opcije ovog telefona većina ljudi izdvaja već spomenutu zmiju, kameru i bateriju koja u stand byju može izdržati skoro mjesec dana. No, prema nekim analitičarima, velika popularnost i potražnja za ovim telefonom mogla bi se pokazati kao loša stvar za HMD Global jer bi korisnici ovu kompaniju, odnosno Nokiju mogli povezati samo sa starijim telefonima, a ne kao kompaniju koja na tržištu konkurira i s naprednim pametnim telefonima. 'HMD mora izbjeći situaciju u kojoj će ljudi na Nokiju gledati samo kao na nostalgičan brand', smatra analitičar IHS Markita Ian Fogg.
Izvor: The Telegraph