Zahvaljujući ekipi s portala Information is Beautiful do u detalje možemo saznati koji su web servisi, portali i stranice najviše „iznapadani“ od 2004. godine do sada...
Sigurnost na Internetu i lamentacije oko iste traju otkako je web doživio ekspanziju među širom populacijom. I odavno je jasno da je sigurnost na „mreži svih mreža“ više nego relativan pojam, odnosno da je apsolutna sigurnost potpuna utopija. Šest milijuna hackerskih zapisa, 300,000 probijenih lozinki, samo su neki od podataka koji otkrivaju koliko smo svi zajedno ranjivi dok smo na Internetu.
Koje su tvrtke među najnapadanijima, gdje je, zapravo, najmanje sigurno „boraviti“? Logično, oni koji su popularni analogno tome su i zanimljivi „cyber kriminalcima“, stoga su u posljednje vrijeme Facebook, Twitter, Linkedin, Yahoo, Evernote i LivingSocial među najdražim metama hakera. I dok neki skrivaju ranjivost, drugi su spremni odmah upozoriti svoje korisnike na probleme.
„Neke kompanije poput Twittera su otvorene i transparentne, u realnom vremenu upozoravaju ako su hakirane, štiteći tako svoje korisnike od potencijalnih problema. Druge, poput primjerice Applea, jednostavno su super nekomunikativne“, otkrio je David McCandless, šef informativnog odjela u Information is Beautiful. Dodao je kako su „web stranice namijenjene video igrama najranjivije“, stoga treba dobro razmisliti gdje se, kada i koliko igramo na webu.
Zaštita podataka i privatnosti je nešto čime se sve kompanije bave, ali i razmeću, uvjeravajući nas kako smo baš kod njih „apsolutno sigurni“, iako je ta priča zapravo „duda varalica“. Ova prezentacija je zapravo krunski dokaz da nedodirljivih i sigurnih nema. Uostalom, možete se uvjeriti i sami, ako posjetite ovu stranicu.