Dio fiksnih korisnika A1 mreže danas je u kasnim popodnevnim satima imalo poteškoće s korištenjem fiksnih internet usluga, zbog čega iskreno žalimo.
Naši stručnjaci poduzeli su sve kako bi čim prije otklonili tehničke poteškoće. Dio fiksnih korisnika poteškoće je osjetio u 17:50 sati, a u 19:39 je ponovno uspostavljeno pružanje usluge. Za vrijeme trajanja poteškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga, objavili su iz A1 Hrvatska nakon što su otklonjene poteškoće zbog kojih brojni korisnici nisu mogli koristiti fiksni internet.
Iskreno se ispričavamo svim korisnicima zbog poteškoća i neugodnosti u korištenju A1 usluga, dodaju iz A1 Hrvatska.
Podsjetimo, tijekom poslijepodneva u srijedu, korisnici A1 Hrvatska primijetili su probleme s internetskom vezom u cijeloj Hrvatskoj. Kako su nam javili u redakciju, problem je i u uspostvavi veze s Korisničkom podrškom.
Oni korisnici koji su uspjeli dobiti nekog od agenata dobili su informaciju da je problem u cijeloj Hrvatskoj te da rade na otklanjanju poteškoća.
Kako su na naš upit odgovorili iz A1 Hrvatska, brzo su identificirali poteškoće sa fiksnim internetom u cijeloj Hrvatskoj. U vrijeme kontaktiranja nisu imali podatke koliko je korisnika zahvaćeno, ali njihovi tehničari su bili otkrili gdje je problem i radili na njegovom otklanjanju.
Molimo korisnike za malo strpljenja, situacija bi se trebala normalizirati veoma brzo, poručili su tad iz A1 Hrvatska.