Shazam ima 100 milijuna aktivnih korisnika i novu vrijednost od preko milijardu dolara

Tvrtka koja je uvela revoluciju u načinu kako doznajemo ime pojedine pjesme, dobila je 30 milijuna svježeg kapitala uz koji je vrijednost kompanije premašila milijardu dolara.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 21.01.2015. / 11:04 komentari
Shazam ima 100 milijuna aktivnih korisnika i novu vrijednost od preko milijardu dolara

Tvrtka koja je uvela revoluciju u načinu kako doznajemo ime pojedine pjesme, dobila je 30 milijuna svježeg kapitala uz koji je vrijednost kompanije premašila milijardu dolara.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Shazam su osnovali Chris Barton, Philip Inghelbrecht, Avery Wang i Dhiraj Mukherjee 1999. godine, davno prije nego su smartphonei postali sveprisutni. Danas, 16 godina kasnije Shazam je integriran u svaki iPhone a nalazi se i na brojnim Android uređajima. Njegova svrha je u nekoliko sekundi pronaći pjesmu koja svira u vašoj blizini, bilo da se vozite u automobilu, pijete kavu u kafići ili ludujete u klubu.

Njihov poslovni model pokazao se izuzetno dobrim što pokazuju i brojne investicije od kojih je zadnja osigurala sredstva za daljnji razvoj prema novim područjima, i dobru podlogu za inicijalnu javnu ponudu.

Također, poznato je kako Shazam aktivno koristi 100 milijuna korisnika diljem svijeta! Iako novi investitori nisu poznati, oni stariji uključujući milijardera Carlosa Slima, čija je kompanija uložila 40 milijuna dolara 2013. godine, Kleiner Perkins Caufield & Byers, Institutional Venture Partners te DN Capital Ltd.

Oglašivači na Shazamu imaju priliku promovirati koncerte usko vezane uz glazbu koju korisnici pronalaze, te su dodali i lokacijski bazirane marketinške alate.

Foto Flickr

Vezane vijesti