Tvrtka koja je uvela revoluciju u načinu kako doznajemo ime pojedine pjesme, dobila je 30 milijuna svježeg kapitala uz koji je vrijednost kompanije premašila milijardu dolara.

Shazam su osnovali Chris Barton, Philip Inghelbrecht, Avery Wang i Dhiraj Mukherjee 1999. godine, davno prije nego su smartphonei postali sveprisutni. Danas, 16 godina kasnije Shazam je integriran u svaki iPhone a nalazi se i na brojnim Android uređajima. Njegova svrha je u nekoliko sekundi pronaći pjesmu koja svira u vašoj blizini, bilo da se vozite u automobilu, pijete kavu u kafići ili ludujete u klubu.

Njihov poslovni model pokazao se izuzetno dobrim što pokazuju i brojne investicije od kojih je zadnja osigurala sredstva za daljnji razvoj prema novim područjima, i dobru podlogu za inicijalnu javnu ponudu.

Također, poznato je kako Shazam aktivno koristi 100 milijuna korisnika diljem svijeta! Iako novi investitori nisu poznati, oni stariji uključujući milijardera Carlosa Slima, čija je kompanija uložila 40 milijuna dolara 2013. godine, Kleiner Perkins Caufield & Byers, Institutional Venture Partners te DN Capital Ltd.

Oglašivači na Shazamu imaju priliku promovirati koncerte usko vezane uz glazbu koju korisnici pronalaze, te su dodali i lokacijski bazirane marketinške alate.

Foto Flickr