Brojke mnogi ne vole, ali u konačnici brojke jedine mogu dokazati nečiju (ne)kvalitetu, pogotovo kada je u pitanju broj pretplatnika ili korisnika pojedine usluge ili servisa. Tako se Spotify u posljednjem obraćanju javnosti pohvalio kako su u srpnju dosegnuli brojku od 60 milijuna pretplatnika koji koriste njihov servis za streaming glazbe.

Razlog za otvoreno zadovoljstvo tim je veći ako se zna da je u ožujku objavljeno kako je Spotify probio granicu od 50 milijuna pretplatnika, što naravno znači da su u posljednja četiri mjeseca svoju bazu korisnika koji plaćaju njihove usluge povećali za respektabilnih 10 milijuna. Ovakvim je rezultatima vrlo vjerojatno dodatno “pogodovala” činjenica da je Spotify potpisao ugovore o licenciranju s Universal Music Group i Sonyjem, čime su dobili mnogo veću bazu skladbi…

Kad smo se već dotaknuli brojki, svakako treba spomenuti da Spotify uz navedenih 60 milijuna pretplatnika ima 140 milijuna aktivnih korisnika (rezultati iz lipnja ove godine), na servisu možete pronaći i preslušati više od 30 milijuna pjesama, a kreirano je više od dvije milijarde playlista.

Nažalost, Hrvatska i okolne zemlje još uvijek nisu u krugu odabranih 60 tržišta na kojima Spotify nudi svoje usluge i servise. Dok čekamo da se to promijeni, za sve one koji ipak žele koristiti Spotify postoje i neka od zaobilaznih rješenja. I na kraju, ali nikako ne manje važno, pogotovo ne za sam Spotify, njihova je dominacija u odnosu na Apple Music poprilična, jer prema objavi iz lipnja mjeseca, Apple Music ima “samo” 27 milijuna pretplatnika, što je više nego dvostruko manje u odnosu na Spotify…