U sklopu izlaganja na SXSW-u u Austinu (Teksas), Facebook je otkrio zanimljive podatke koji pokazuju praktički sve interakcije vezane uz ovu društvenu mrežu. Naime, ako je vjerovati njihovim internim statistikama, korisnici su prema Facebooku napravili preko 400 milijardi Open Graph interakcija.

Prema Facebookovom objašnjenju, Open Graph interakcije mogu se definirati kao interakcije visoke razine koje korisnici mogu odraditi u Facebook povezanim aplikacijama. To konkretno uključuje slijeđenje nečijih postova, lajkanje, slušanje glazbe, čitanje članaka, gledanje videa i sl. Iako je dobar dio tih interakcija automatiziran, svejedno je impresivno vidjeti tu brojku koja opet ne iznenađuje, uzevši u obzir činjenicu kako mreža ipak ima preko milijardu korisnika.

Od svega ovoga, još je zanimljiviji podatak kako korisnici dnevno podijele sa svojim prijateljima više od milijardu aktivnosti vezanih uz aplikacije koje koriste. Nadalje, samo se tijekom ožujka 110 milijuna pjesama, albuma i radio stanica odsviralo 40 milijardi puta, uz podijeljenih 1,47 milijuna poveznica na raznolike knjige.

Iako ove brojke i nisu nešto previše značajne samom korisniku, samo potvrđuju koliko je zapravo sveprisutna ova društvena platforma.