Mnog države, uključujući i Hrvatsku, daju određene beneficije, popuste, pa čak i subvencije kod kupovine električnih automobila. Ali, još uvijek su vozila koja koriste električnu energiju kao pogonsko gorivo i pritom čuvaju okoliš, što im je praktički smisao postojanja, poprilično skuplja u odnosu na automobile s klasičnim motorima, bilo benzinskim, bilo dizelskim... No, analitičari predviđaju kako će se u narednim godinama stvari poprilično mijenjati, s naglaskom na izjednačavanje cijena klasičnih i električnih automobila. Tako je Bloomberg New Energy Finance donio priču o tome kako će se sve regulirati do 2025. godine. 

Naime, cijene električnih automobila će zasigurno padati, pogotovo kada pojeftine baterije i njihova proizvodnja. "U idućih nekoliko godina cijene konvencionalnih automobila u odnosu na električne će i dalje biti niže, ali kada zakoračimo u iduće desetljeće, stvari će se početi mijenjati. Radikalno će se mijenjati, smatram da će do 2025. električni automobili biti dostupni kao i klasični", rekao je Salim Morsy, viši analitičar i autor studije koja obrađuje komparaciju cijena automobila. Do 2040. godine bi udio električnih automobila u ukupnom broju prodanih automobila mogao dosegnuti 41 milijun komada godišnje, odnosno čak 35 posto. Očigledno će električni automobili polako ali sigurno osvojiti tržište...