Mnog države, uključujući i Hrvatsku, daju određene beneficije, popuste, pa čak i subvencije kod kupovine električnih automobila. Ali, još uvijek su vozila koja koriste električnu energiju kao pogonsko gorivo i pritom čuvaju okoliš, što im je praktički smisao postojanja, poprilično skuplja u odnosu na automobile s klasičnim motorima, bilo benzinskim, bilo dizelskim... No, analitičari predviđaju kako će se u narednim godinama stvari poprilično mijenjati, s naglaskom na izjednačavanje cijena klasičnih i električnih automobila. Tako je Bloomberg New Energy Finance donio priču o tome kako će se sve regulirati do 2025. godine. 

Naime, cijene električnih automobila će zasigurno padati, pogotovo kada pojeftine baterije i njihova proizvodnja. "U idućih nekoliko godina cijene konvencionalnih automobila u odnosu na električne će i dalje biti niže, ali kada zakoračimo u iduće desetljeće, stvari će se početi mijenjati. Radikalno će se mijenjati, smatram da će do 2025. električni automobili biti dostupni kao i klasični", rekao je Salim Morsy, viši analitičar i autor studije koja obrađuje komparaciju cijena automobila. Do 2040. godine bi udio električnih automobila u ukupnom broju prodanih automobila mogao dosegnuti 41 milijun komada godišnje, odnosno čak 35 posto. Očigledno će električni automobili polako ali sigurno osvojiti tržište... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju