Zaboravite gorivo, od sada se vozimo na Twitter i Facebook

Promjene u postojećem načinu edukacije i načina oblikovanja mladih mozgova postaju sve aktualnija tema.

Zimo Zimo Kristina Marijanovic | 28.05.2013. / 19:00

Zaboravite gorivo, od sada se vozimo na Twitter i Facebook

Promjene u postojećem načinu edukacije i načina oblikovanja mladih mozgova postaju sve aktualnija tema. Kao odgovor na taj problem javljaju se razni prijedlozi koji bi mladim ljudima trebali pomoći u što jednostavnijem usvajanju novih znanja i vještina.

Tako se jedan dio tih programa zalaže za iskustveno učenje gdje se većina vremena provodi u radu na djelu, a ne toliko u školskim klupama. Jedan takav program pod imenom Minddrive osmislio je vrlo kreativan način kako podići razinu svijesti javnosti o njihovom načinu obrazovanja. Kao i svaki marketinški trik, ideja je vrlo jednostavna, ali ovog puta još posebnija jer uključuje sve socijalne mreže kojima se većina nas koristi na dnevnoj bazi.

Oni su to prepoznali kako snažan alat u svoj promociji te su ga doslovno tako i shvatili. Što su točno napravili? Za početak, studenti su odlučili iskoristiti Karmann Ghia Volkswagen iz 1967. godine, temeljito su ga obnovili te u njega ugradili električni motor. Upravo je taj električni motor ključan za njihovo promociju jer ima ugrađen sustav koji „pretvara“ povratnu informaciju društvenih medija u energiju koja pokreće auto.

Svaki naš like na Facebooku, hashtag na Twitteru ili korištenje Instagrama vezano u njihov projekt je registrirano s njihove strane te se s povećanjem tih online aktivnosti povećava i količina otpuštene električne energije koja pokreće njihov auto. U autu se nalazi hot spot koji pomaže u realizaciji ove simpatične ideje.

Tako će na primjer pri dobivanju novog followera na Twitteru motor odmah otpustiti 5W snage, za svaki hashtag ili retweet to je 3W, dok svaki like donosi dodatni 1W. Za sada su tako prikupili oko 130.000 W „online društvenog goriva“, no to je tek dio koji im je potreban da bi prešli planirani put. Naime, cilj im je krenuti iz Kansas Cityja 31. svibnja i do 6.lipnja stići u Washington D.C. kako bi tamo ukazali na prednosti ovakvog načina edukacije.

Neovisno o rezultatu toga, način na koji to ostvaruju vrlo je zanimljiv te maksimalno iskorištava današnju vrijednost društvenih mreža. Detaljnije o njihovom projektu pročitajte na sljedećem linku, a više informacija o samoj ideji saznajte iz videa.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti