AMD-ovi procesori omogućili Mercedesu nagradu za konstruktora godine u F1

Koristeći AMD EPYC procesore, tim je uspio postići poboljšanje performansi od 20 posto za radna opterećenja računalne dinamike fluida (CFD) koja su korištena za modeliranje i testiranje aerodinamičkog toka njihovog F1 automobila.

Martina Čizmić | 21.04.2022. / 17:09 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

AMD i Mercedes-AMG Petronas Formula One (F1) tim demonstrirali su kako su AMD EPYC procesori poboljšali kapacitet testiranja aerodinamike, pridonijevši tome da tim Mercedes-AMG Petronas osvoji svoje osmo uzastopno konstruktorsko prvenstvo u natjecateljskoj sezoni 2021.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Kako ističu, koristeći AMD EPYC procesore, tim je uspio postići poboljšanje performansi od 20 posto za radna opterećenja računalne dinamike fluida (CFD) koja su korištena za modeliranje i testiranje aerodinamičkog toka njihovog F1 automobila.

 

Ponosni smo na partnerstvo s vladajućim konstruktorskim prvacima, Mercedes-AMG Petronas Formula One Teamom, koji djeluje na vrhuncu utrka i tehnologije, rekao je Dan McNamara, viši potpredsjednik i generalni direktor, Server Business Unit, AMD . Za F1 timove, posjedovanje najučinkovitije računalne analize aerodinamike može značiti razliku između pobjede i poraza u utrci. S AMD EPYC procesorima, Mercedes-AMG F1 tim može iterirati dizajn vozila brže i učinkovitije od svog prethodnog sustava.

 

Koristeći AMD EPYC procesore, tim Mercedes-AMG Petronas F1 pomiče granice onoga što je moguće s CFD-om razvijajući revolucionarnu aerodinamiku, istovremeno isporučujući cijenu i performanse potrebne za ispunjavanje proračunskih propisa koje je postavila Fédération Internationale de l'Automobile ( FIA). Aerodinamika je jedan od najsloženijih tehničkih zadataka među F1 timovima i zahtijeva napredne procesore i poslužitelje za izvođenje analiza i mjerila. Nadalje, FIA je razvila zamršeni okvir koji diktira koliko CFD performansi i vremena u aerotunelu F1 momčadi smiju koristiti, u nastojanju da izbjegne davanje nepoštene konkurentske prednosti timovima s više resursa.

 

AMD EPYC procesori nude nam platformu koja isporučuje aerodinamičke performanse iz dana u dan na najvišoj mogućoj razini, dok istovremeno ispunjava naš cilj bržeg preokreta za iteraciju dizajna, rekao je Simon Williams, voditelj Aero razvojnog softvera u Mercedes-AMG Petronas F1. Nevjerojatno, dobili smo 20 posto poboljšanja performansi u odnosu na naš prethodni sustav što je prepolovilo naše CFD radno vrijeme. Ovo je veliki korak u usporedbi s prethodnim dobitkom od jedan ili dva posto u prethodnim sustavima.

 

Vezane vijesti