Tim Cook nedavno je poslao javnu poruku kako se “prodaja Apple Watch 2 serije pametnih satova gotovo udvostručila ove godine”, što su mnogi protumačili kao klasično pretjerivanje čelnog čovjeka mega diva iz Cupertina. Ipak, nakon službenih izvješća koja potpisuje Strategy Analytics čini se da Cook nije nimalo “napuhavao” brojke, jer Apple je, mnogi će reći konačno, preuzeo vodeću poziciju kada je u pitanju tržište pametnih satova.
Do sada je vodeća kompanija bila Fitbit, no oni su u prvom kvartalu isporučili 2,9 milijuna nosivih uređaja (pametnih satova, narukvica…) dok je Apple u istom razdoblju dosegnuo brojku od 3,5 milijuna isporučenih Apple Watch 2 pametnih satova. To je povećanje od 59%, jer su lani imali prodaju u iznosu od 2,2 milijuna pametnih satova.
Apple je tako s udjelom od 15,9% zauzeo čelnu poziciju u ovom tržišnom segmentu, dok je Fitbit pao na treću poziciju, a ova je kompanija zabilježila pad od 35% u odnosu na prošlu godinu i trenutačno drži 13,2% tržišta.
Na drugoj je poziciji Xiaomi koji ne zaostaje previše u odnosu na Apple, kineska kompanija ima 15,5% tržišnog udjela no isto tako je zabilježila pad u odnosu na prošlu godinu, sa 3,8 na 3,5 milijuna isporučenih uređaja iz kategorije nosivih. Iako je istina da tržište nosive tehnologije ni izbliza nije dosegnulo razinu kojoj su nadali svi proizvođači, činjenica je kako se ipak bilježi rast na ukupnom nivou, jer lani je isporučeno 18,2 milijuna uređaja, dok će ove godine ta brojka iznositi 22 milijuna. Tko zna, možda se tek očekuje totalna ekspanzija kada su u pitanju pametni satovi i slični uređaji…