Hrvatska aplikacija mogla bi revolucionirati iskustvo kupovine u trgovini

Aplikacija omogućuje više vremena za odabir proizvoda umjesto čekanja u redovima na blagajni, samim time smanjuje frustraciju za kupca i iskustvo čini pozitivnijim.

Martina Čizmić | 13.10.2021. / 13:29 komentari

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Jedan od najgorih dijelova kupovine je stajanje u redu za blagajnu. Tijekom godina neki su trgovački lanci uveli samoposlužne blagajne, na kojima kupci sami naplaćuju robu koju su uzeli, drugi su pak otišli korak dalje i otvorili trgovine u kojima nema trgovaca, a cjelokupan proces skeniranja i naplate robe obavlja komplicirani računalni sustav. 

No, što ako cijeli proces može biti još jednostavniji? Hrvatska aplikacija ScanShop želi cijelo iskustvo kupovine pojednostaviti i olakšati ga kupcima.  Osnovna funkcionalnost aplikacije ScanShop jest mogućnost kupca da u trgovini samostalno skenira željene artikle pomoću vlastitog mobitela i tako preskoči čekanje u redovima za blagajnu.

Aplikacija tako omogućuje više vremena za odabir proizvoda umjesto čekanja u redovima na blagajni, samim time smanjuje frustraciju za kupca i iskustvo čini pozitivnijim. Korisniku omogućuje personalizirani sadržaj na temelju liste za kupovinu i prethodnih kupovina te sve informacije o proizvodu ili akcijama u pojedinim trgovinama.

Da se radi o aplikaciji koja ima velik potencijal, pokazuje i činjenica da su za njezin razvoj sredstva dobivena od Europskog fonda za regionalni razvoj, s ciljem potpore u procesu tranzicije iz početne faze u proizvod koji ima komercijalnu vrijednost. Ukupna vrijednost projekta jest 1.600.171 kuna, od kojih Fond financira 85 posto. 

U sklopu financiranih aktivnosti, aplikacija je prošla put od faze prototipa i početnog razvoja aplikacije za sustave Android i iOS s osnovnim funkcionalnostima u backend sustavu do faze u kojoj je spremna za korištenje u trgovinama, doduše još uvijek s početnim setom funkcionalnosti.

Zadovoljni smo sa stupnjem razvoja koji smo uspjeli ostvariti u sklopu EU-projekta, međutim sada smo u potpunosti usmjereni na nove izvore financiranja za drugu fazu razvoja, ali istovremeno i razgovore s lancima koji će biti voljni testirati aplikaciju u svojim trgovinama, izjavio je Luka Buljan ispred tehnološkog tima koji razvija aplikaciju. Dodao je kako visokotehnološki projekti iziskuju ulaganje značajne količine vremena u izradu proizvoda kada od njega nije moguće ostvarivati prihode i da su upravo zato ovakvi projekti izrazito poticajni za inovativne proizvode poput aplikacije ScanShop.

Na naše pitanje testiraju li možda aplikaciju u trgovačkim lancima u Hrvatskoj, za Zimo su odgovorili: 

Razvojni tim testira aplikaciju u stvarnim uvjetima u dogovoru s trgovačkim lancima u njihovim poslovnicama. Također, u razgovoru smo s nekoliko lanaca o mogućnosti korištenja aplikacije te postoji interes za suradnjom, poručili su iz ScanShopa.
 

Vezane vijesti