Jedan od najgorih dijelova kupovine je stajanje u redu za blagajnu. Tijekom godina neki su trgovački lanci uveli samoposlužne blagajne, na kojima kupci sami naplaćuju robu koju su uzeli, drugi su pak otišli korak dalje i otvorili trgovine u kojima nema trgovaca, a cjelokupan proces skeniranja i naplate robe obavlja komplicirani računalni sustav.
No, što ako cijeli proces može biti još jednostavniji? Hrvatska aplikacija ScanShop želi cijelo iskustvo kupovine pojednostaviti i olakšati ga kupcima. Osnovna funkcionalnost aplikacije ScanShop jest mogućnost kupca da u trgovini samostalno skenira željene artikle pomoću vlastitog mobitela i tako preskoči čekanje u redovima za blagajnu.
Aplikacija tako omogućuje više vremena za odabir proizvoda umjesto čekanja u redovima na blagajni, samim time smanjuje frustraciju za kupca i iskustvo čini pozitivnijim. Korisniku omogućuje personalizirani sadržaj na temelju liste za kupovinu i prethodnih kupovina te sve informacije o proizvodu ili akcijama u pojedinim trgovinama.
Da se radi o aplikaciji koja ima velik potencijal, pokazuje i činjenica da su za njezin razvoj sredstva dobivena od Europskog fonda za regionalni razvoj, s ciljem potpore u procesu tranzicije iz početne faze u proizvod koji ima komercijalnu vrijednost. Ukupna vrijednost projekta jest 1.600.171 kuna, od kojih Fond financira 85 posto.
U sklopu financiranih aktivnosti, aplikacija je prošla put od faze prototipa i početnog razvoja aplikacije za sustave Android i iOS s osnovnim funkcionalnostima u backend sustavu do faze u kojoj je spremna za korištenje u trgovinama, doduše još uvijek s početnim setom funkcionalnosti.
Zadovoljni smo sa stupnjem razvoja koji smo uspjeli ostvariti u sklopu EU-projekta, međutim sada smo u potpunosti usmjereni na nove izvore financiranja za drugu fazu razvoja, ali istovremeno i razgovore s lancima koji će biti voljni testirati aplikaciju u svojim trgovinama, izjavio je Luka Buljan ispred tehnološkog tima koji razvija aplikaciju. Dodao je kako visokotehnološki projekti iziskuju ulaganje značajne količine vremena u izradu proizvoda kada od njega nije moguće ostvarivati prihode i da su upravo zato ovakvi projekti izrazito poticajni za inovativne proizvode poput aplikacije ScanShop.
Na naše pitanje testiraju li možda aplikaciju u trgovačkim lancima u Hrvatskoj, za Zimo su odgovorili:
Razvojni tim testira aplikaciju u stvarnim uvjetima u dogovoru s trgovačkim lancima u njihovim poslovnicama. Također, u razgovoru smo s nekoliko lanaca o mogućnosti korištenja aplikacije te postoji interes za suradnjom, poručili su iz ScanShopa.