Osim novog modela pametnog telefona, Xiaomi je jučer predstavio i robotskog psa nazvanog CyberDog koji uvelike podsjeća na robota Spota, Boston Dynamicsa. Oba modela dijele agresivan, pomalo i zastrašujući dizajn, a iz Xiaomija kažu kako za CyberDoga nisu predvidjeli neku konkretnu svrhu, već je robot namijenjen developerima koji će za njega razvijati različite aplikacije koje bi trebale omogućiti brojne opcije koje će biti moguće s njim. Granica je, čini se, samo developerska mašta.
Kibernetičkog psa pokreće Nvidijina AI platforma Jetson Xavier NX te je opremljen s jedanaest različitih senzora - od ultrasoničnih senzora i kamera do GPS-a zahvaljujući kojima može prepoznavati objekte u blizini i kretati se poluautonomno.
Iako teško možemo zamisliti da bi netko CyberDoga mogao koristiti kao kućnog ljubimca, iz Xiaomija kažu da ovaj robot može slijediti svoje vlasnike (zahvaljujući tehnologiji prepoznavanja lica) te odgovarati na glasovne naredbe. Može prepoznati riječ za aktivaciju (na sličan način kao i pametni zvučnici), a njime se može upravljati i putem aplikacije na pametnom telefonu. Iz Xiaomija kažu da njihov robotski pas čak može napraviti i salto unatrag te da njegova maksimalna brzina iznosi 3,2 m/s (što je ipak sporije od 3,9 m/s koliko može uhvatiti Spot).
Zanimljivo, Xiaomi je svog robota opremio i s tri USB-C te s jednim HDMI priključkom, kako bi se s njim mogla povezivati periferija i dodatno povećati njegove mogućnosti. Kao neke primjere spomenuli su povezivanja lidara, panoramske kamere i svjetla za pretragu.
U odnosu na Spota, čak i nije toliko skup. Cijena od oko 1500 dolara, naravno, nije mala, no u odnosu na skoro 75 tisuća dolara koliko je potrebno platiti Spota u potpunosti je prihvatljiva. No ta se cijena odnosi za samo prvih tisuću komada koji se pojave u prodaji te nije poznato koliko će iznositi cijena robota nakon što se proda ta prva zaliha. Bit će zanimljivo vidjeti na kakve će ideje doći developeri i “robotski entuzijasti” kako su ih nazvali iz Xiaomija jednom kada se dokopaju CyberDoga te možemo očekivati da će kineska kompanija na internetu objaviti najkreativnija rješenja. Npr. Spot se koristi/koristio u različitim scenarija te su ga testirali policija i vojska, dok ga je jedan youtuber iskoristio kao - hodajuću točionicu piva.
Izvor: The Verge