zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Umjetna inteligencija nam svakodnevno pomaže da obavimo stvari brže i sigurnije, a da toga nismo ni svjesni

Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona, otkrili su nam u Microblinku.

Martina Čizmić | 12.06.2022. / 11:58 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Umjetna inteligencija sve se češće koristi kako bi neke dosadne, repetitivne i, prije svega vremenski zahtjevne poslove, ubrzalo. No, najveća je prednost umjetne inteligencije kad ju koristimo, a da toga nismo ni svjesni. 

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Giht, ilustracija Srušen mit njegova uzroka Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro

Hrvatska tvrtka Microblink razvija cijeli niz proizvoda i rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji, a koji se koriste u različitim industrijama. O tome kako razvijaju rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji i kako sve to funkcionira, ali i ono najvažnije, što to znači za korisnike, razgovarali smo s dvojicom stručnjaka - Lukom Šlibarom, product ownerom za Commerce vertikalu i Karlom Puzakom, product ownerom za Identity vertikalu.

Koji poslovni problem rješava proizvod na kojem radite? Kako ste identificirali taj problem i izabrali da ćete se njime baviti?

Karlo Puzak: Proizvod s kojim se Microblink plasirao na tržište kao AI tvrtka je bio primarno orijentiran na banke i skeniranje platnih uplatnica, gdje smo nakon inicijalnog uspjeha odlučili proširiti poslovanje na cjelokupni digitalni identitet gdje našu tehnologiju koriste sve vodeće banke u Hrvatskoj, globalni telekomi, tvrtke koje se bave iznajmljivanjem prijevoznih sredstava, hotelski lanci pa čak i policija.

Glavni problem koji rješavamo je olakšavanje našim klijentima i njihovim potrošačima da jednostavnije, brže i s manje frustracija pristupe digitalnim uslugama i aplikacijama. 21.stoljeće je doba interneta koje trenutno broji preko 5 milijardi korisnika, što ujedno znači da potencijalno postoji i toliko digitalnih identiteta. Microblinkov Identity tim stavlja fokus na verifikaciju osobnog, digitalnog, identiteta pomoću ekstrakcije podataka sa osobnog dokumenta, verifikacije ispravnosti osobnog dokumenta te usporedbom slike lica na dokumentu sa osobom koja vrši verifikaciju. S obzirom da smo globalna firma, pokrivamo velik broj identifikacijskih isprava - preko 2000 različitih dokumenata (vozačke dozvole, putovnice, osobne iskaznice, radne i boravišne dozvole, …), u preko 130 različitih država.

Benefit koji naša tehnologija pruža je dvojak - za klijenta je to sigurnost da ispravno verificiramo osobu i njene podatke uz uštedu vremena i troškova, a za krajnjeg korisnika je jednostavnost i brzina registracije i verifikacije za određenu aplikaciju ili uslugu iz udobnosti vlastitog doma.

Luka Šlibar: Microblink unutar Commerce vertikale adresira širok skup problema kod kupnje u fizičkim trgovinama. Naš cilj je učiniti iskustvo kupnje boljim i jednostavnijim za kupce te istovremeno brendovima i trgovcima omogućiti donošenje informiranih i brzih odluka na temelju podataka. Kroz praćenje trendova u commerce industriji i AI tehnologiji te razgovore s našim B2B kupcima kontinuirano identificiramo proizvode koji nas približavaju tom cilju.

Prvi proizvod koji smo razvili adresira problem promocije za CPG (Consumer Packaged Goods) brendove. Svi brendovi prodaju svoje proizvode u trgovinama gdje se često natječu upravo s brendovima tih istih trgovina. Zbog činjenice da su im glavni kanali prodaje istovremeno i konkurencija, brendovi često nemaju pristup relevantnim podacima te im je teško pratiti uspješnost promocija koje su u pravilu velike i skupe.

Kroz našu platformu, brendovi mogu precizno stvarati promocije za određenu publiku, provoditi A/B testiranje i donositi brze odluke na temelju podataka o kupnji. Ključna komponenta ovog proizvoda je skeniranje računa pomoću kamere telefona čime kupci potvrđuju kupovinu proizvoda. Time brendovi dobivaju brzu informaciju o uspješnosti pojedine kampanje, ali i uvid u cijelu kupovinu za svakog kupca što dodaje ogromnu vrijednost.

Kupci sa zadovoljstvom koriste proizvod jer je za njih izrazito brz i jednostavan, a njegovim korištenjem ostvaruju popust ili povrat novca.

Na koji način koristite AI tehnologiju u svojem proizvodu i što ona donosi krajnjem korisniku?

Puzak: Naoko jednostavan proizvod je zapravo plod dugogodišnjeg rada i isprobavanja različitih pristupa u strojnom učenju koje koristi desetke neuronskih mreža za ekstrakciju podataka koja se odvija u roku od nekoliko stotina milisekundi, uz jednako korisničko iskustvo neovisno o cijeni i vrsti uređaja. Proces se odvija na način da korisnik preko kamere mobilnog uređaja ili laptopa skenira osobni dokument, a naši neuronski modeli u pozadini na uređaju odrade sve potrebne procese ekstrakcije i verifikacije podataka, bez upotrebe internet veze ili vanjskih servisa - razvijamo vlastitu tehnologiju koja je dostupna svima.

Šlibar: Naš proizvod za skeniranje računa je istovremeno vrlo jednostavan iz perspektive krajnjeg korisnika ali vrlo kompleksan u pozadini kako bi omogućilo izrazito visoku točnost skeniranih podataka. Nakon što korisnik usmjeri kameru telefona prema računu, desetak dubokih neuronskih mreža i ekspertnih sustava imaju manje od sekunde vremena da prepoznaju račun, utvrde trgovinu u kojoj je kupnja obavljena, pročitaju cijeli tekst računa te odrede značenje svake riječi. Rezultat koji vraćamo brendovima je strukturiran i obogaćen dodatnim informacijama tako da su podaci vrlo precizni i odmah iskoristivi.

Koristimo isključivo vlastita rješenja iz područja računalnog vida i obrade teksta (natural language processing ili NLP) koja su učena na velikim skupovima podataka te optimizirana za izrazito brz rad na mobilnim uređajima.

U kojim se sektorima primjenjuju vaši proizvodi? U kojim konkretnim situacijama se najviše koriste?

Puzak: Identity proizvodi kojima je svrha ekstrakcija podataka s identifikacijske isprave, verifikacija ispravnosti istih i verifikacija osobe koriste se u preko 20 različitih industrija: u bankarskoj i financijskoj, telekomunikacijskoj, putnoj i turističkoj industriji, zdravstvu, itd.

Najjednostavniji primjer korištenja naših proizvoda je u bankarskom i industrijskom sektoru gdje se korisnik može registrirati za dolazak u hotel u roku od par sekundi, ili prijaviti za otvaranje tekućeg računa bez odlaska u poslovnicu banke. Dovoljno je skenirati dokument koristeći našu tehnologiju, potvrditi da su podaci ispravno pročitani i nastaviti proces unutar klijentske aplikacije.

Šlibar: Microblink Commerce je platforma specijalizirana za trgovinu, a naše proizvode koriste brendovi, razne aplikacije za popuste u trgovinama te globalne kompanije koje se bave istraživanjem tržišta.

Koliko krajnjih potrošača proizvodi dosežu?

Puzak: Naši se proizvodi koriste diljem svijeta s najvećim korištenjem u SAD-u, ali imamo i jaku zajednicu klijenata u Hrvatskoj i Europi te se planiramo proširiti više i na azijsko tržište. Tehnologija i proizvodi koje razvijamo dotiču stotine milijuna korisnika te im tako olakšavaju i obogaćuju život.

Šlibar: Trenutno naše proizvode u Americi i Kanadi koriste deseci milijuna potrošača mjesečno kroz aplikacije naših B2B korisnika. Tjedno obrađujemo preko 5 milijuna individualnih kupnji, odnosno preko 3 milijarde godišnje. Cilj nam je u 2022. značajno proširiti poslovanje na većim tržištima u Europi.

Kakvi su vam daljnji planovi za razvoj proizvoda - koje biste "probleme" potencijalno mogli riješiti i u kojim industrijama je to najkorisnije?

Puzak: Skeniranje osobne iskaznice zvuči jednostavno, no tu su razni mehanizmi potvrde ispravnosti podataka, ali i samog dokumenta. Ove godine stavljamo dodatni fokus na razvoj i unaprjeđenje rješenja za verifikaciju ispravnosti identifikacijskog dokumenta preko sigurnosnih elemenata koji su prisutni na dokumentu (pozicija grba, pozicija naziva dokumenta, prisutnost holograma, itd.) kao i na dodatan razvoj naše Identity platforme preko koje će se moći pratiti i upravljati svakim korakom tijekom verifikacije korisnika, dokumenta i ekstrakcije podataka.

Osim širenja na nova tržišta, planiramo uvesti i ekstrakciju podataka na ćiriličnom i arapskom pismu koje će omogućiti registraciju korisnika iz istočne europe i bliskog istoka koji nemaju latinične identifikacijske isprave. Ono što time omogućujemo je usklađivanje sa različitim regulatornim procesima tih država, osnaživanje Microblinka kao tehnološkog lidera na tom tržištu i širenje baze korisnika. Primarno se fokusiramo na banke i financijsku industriju gdje je bitno verificirati korisnikov identitet, ali na način da je to jednostavno i intuitivno i za krajnjeg korisnika i za klijenta koji može pratiti status svake verifikacije.

Šlibar: Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona. Kupac će usmjeriti telefon prema polici i odmah dobiti informacije o ocjenama proizvoda, sastavu, cijeni i promocijama za milijune različitih proizvoda koji se mogu pronaći u trgovinama.

S druge strane, brendovima ćemo omogućiti da budu uz kupca u trenutku donošenja odluke o kupnji. To je ogromna stvar jer će po prvi puta imati izravan, pravovremen utjecaj na kupnju individualno za svakog korisnika.

Proizvod osim naprednih rješenja strojnog učenja sadrži i elemente proširene stvarnosti (augmented reality) s ciljem podizanja iskustva kupca na potpuno novu razinu. Vjerujemo da ćemo time stvoriti jedinstvenu platformu koja će unaprijediti iskustvo offline trgovine za kupce, brendove, ali i same trgovce.

Postoje li neki poznati brendovi koji koriste vaše proizvode?

Puzak: U Hrvatskoj zasigurno svi znaju za banke i njihove aplikacije koje omogućavaju plaćanje računa pomoću skeniranja platne uplatnice. Jedna od takvih banaka je Erste Banka koja osim te funkcionalnosti koristi i proizvod BlinkCard, u svojoj aplikaciji KeksPay, za jednostavnije unošenje podataka sa kreditne kartice u njihovu aplikaciju bez potrebe za prepisivanjem svakog podatka čime se štedi vrijeme i smanjuje mogućnost pogreške. Također koriste i proizvod BlinkID kojem je svrha ekstrakcija podataka sa osobne iskaznice.

Jedan od meni dražih klijenata je Stripe koji koristi naše proizvode za registraciju korisnika na svojoj platformi za praćenje troškova i novčanih transakcija, a ta platforma je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.
Zanimljiv use-case je i Lime Bike koji je servis za iznajmljivanje električnih romobila i bicikla - potrebno je skinuti njihovu aplikaciju, skenirati osobnu iskaznicu i kroz par sekundi možete iznajmiti romobil i/ili bicikl u SAD-u, Kanadi, Francuskoj, Austriji, UK-u ili Australiji.

Šlibar: Neki od naših najvećih klijenata su aplikacije za popuste kao Fetch Rewards i iBotta koje su među najkorištenijim aplikacijama u SAD-u, i koje su kupcima vratile milijarde dolara na temelju potvrđenih kupnji te tvrtke kao General Mills koja je jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu.

Koji sve profili stručnjaka rade u timu za razvoj vašeg proizvoda?

Puzak: Razvoj proizvoda se može definirati kroz dva tima: produktni i operativni.
Produktni tim ima za fokus cijeli razvoj same tehnologije i načina korištenja naših proizvoda pa su tako u timu prisutni dizajneri, inženjeri za razvoj mobilnih i web aplikacija, C++ inženjeri, testeri aplikacija, ali i inženjeri i stručnjaci iz područja strojnog učenja i umjetne inteligencije. S obzirom da koristimo tehnologije i koncepte iz strojnog učenja - potrebne su nam velike količine podataka koji moraju biti označeni, provjereni i evaluirani kako bismo razvili naše proizvode. Microblink trenutno ima svoj tim koji se bavi prikupljanjem, obradom i analizom podataka te sustava na kojima se ti podaci obrađuju.

Operativni timovi koji ne sudjeluju “direktno” na razvoju, ali služe kao potpora cijelom produktnom timu i organizaciji su svakako odjeli pravne službe, marketinga, prodaje, ljudskih resursa, financija, tehničke podrške i odjel odnosa s korisnicima. Identity tim se primarno bavi razvojem proizvoda koji moraju biti usklađeni s različitim regulativama poput GDPR-a te nam je tu suradnja sa pravnom službom nepohodna kako bismo osigurali zaštitu korisničkih podataka.

Šlibar: Razvoj proizvoda koji istovremeno mora biti izrazito jednostavan za korištenje ali i uključivati napredne tehnologije zahtjeva širok spektar stručnosti. Potrebna je bliska suradnja dizajnera, inženjera mobilnih aplikacija, web i sistemskih inženjera, te inženjera i istraživača iz područja strojnog učenja kako bismo osigurali da je svaki dio rješenja ispravno optimiziran.

Za razvoj proizvoda koji se snažno oslanjaju na strojno učenje, potrebno je također prikupiti i pažljivo označiti velike količine podataka te razviti sustave koji omogućuju jednostavno korištenje i analizu tih podataka. Microblink je jedinstven po tome što sve ove kompetencije već godinama interno razvija i unaprjeđuje te ih koristi kao temelj za razvoj novih proizvoda.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Operation Bluebird
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Stvari se mijenjaju
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Projekt težak 120 milijuna dolara
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Sve upućuje na to…
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Privremena odluka
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Pokušaj ubojstva u Velikoj Gorici: Uhićen muškarac
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
U Hrvatskoj potvrđen slučaj gube!
opasna bolest
U Hrvatskoj potvrđen slučaj gube!
U Njemačkoj nožem izbo ženu i njezino četvero djece
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
show
Kako izgleda stan Joška Gvardiola u Zagrebu?
u zagrebu
Kako izgleda stan Joška Gvardiola? Nećete vjerovati kakav luksuz skriva ovih 160 kvadrata
Kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong 2025.?
Svi navijamo!
Hoće li naš Marino osvojiti srca publike? Evo kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong
Antonela Srna snimljena na zagrebačkoj špici
snimljena na cvjetnom
Tko je ova prekrasna brineta? Njezinog slavnog strica i brata svi znamo
zdravlje
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Nisu uvijek ginekološke prirode
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije – sočniji nego ikad!
Jednostavan, a tako fin!
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije - sočniji nego ikad!
zabava
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Preslatko!
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Wow!
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Znanje nije Google – ovaj kviz pokazuje tko zaista zna
Pokažite što znate!
Znanje nije Google – ovaj kviz pokazuje tko zaista zna
tech
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
sport
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Osijek - Cibalia opet u istoj ligi: Slavonski derbi sljedeće sezone?
Stari rivali
Je li moguće čudo i hoćemo li opet gledati jedan od najvrućih hrvatskih derbija?
tv
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
MasterChef: ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
putovanja
Qspace modularni stanovi u Nizozemskoj
Pametna rješenja iz Europe
Pogledajte kako izgledaju državni stanovi za mlade od 21 kvadrata, a koštaju samo 45 tisuća eura
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Kamo na izlet?
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Brineta iz Zagreba u bež kombinaciji i robusnim Ugg gležnjačama
Tip-Top
Kombinacija brinete iz Zagreba pravi je primjer kako izgledati top i kad je zima, pogledajte čizme
Recept za bajadera tortu bez pečenja
Divota!
Teško je riječima opisati koliko je dobra: Pročitajte recept za kremastu i raskošnu bajaderu bez pečenja
sve
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Haker, ilustracija
Mnogi su nasjeli

Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Punionica električnih automobila
Stvari se mijenjaju

Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet

piše Hina
Tehnologija
Broda za postavljanje podmorskih kabela
Projekt težak 120 milijuna dolara

Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji

piše Hina
Tehnologija
Verne robotaksi - 9
Počinje Verne Show

Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Ljuti gamer, ilustracija
Sve upućuje na to…

Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Produktivnost, ilustracija
Novo istraživanje

Kakva su vaša iskustva? Evo koliko vremena AI uštedi na radnom mjestu

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima