zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Umjetna inteligencija nam svakodnevno pomaže da obavimo stvari brže i sigurnije, a da toga nismo ni svjesni

Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona, otkrili su nam u Microblinku.

Martina Čizmić | 12.06.2022. / 11:58 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Umjetna inteligencija sve se češće koristi kako bi neke dosadne, repetitivne i, prije svega vremenski zahtjevne poslove, ubrzalo. No, najveća je prednost umjetne inteligencije kad ju koristimo, a da toga nismo ni svjesni. 

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Sigurnost u prvom planu Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema Muškarac masira stiopala, ilustracija Novo istraživanje otkriva Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga Zadovoljni kupac Nintenda Switch 2 Velika potražnja Svi žele ovaj uređaj: Prodaja obara rekorde, a najbolje tek dolazi

Hrvatska tvrtka Microblink razvija cijeli niz proizvoda i rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji, a koji se koriste u različitim industrijama. O tome kako razvijaju rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji i kako sve to funkcionira, ali i ono najvažnije, što to znači za korisnike, razgovarali smo s dvojicom stručnjaka - Lukom Šlibarom, product ownerom za Commerce vertikalu i Karlom Puzakom, product ownerom za Identity vertikalu.

Koji poslovni problem rješava proizvod na kojem radite? Kako ste identificirali taj problem i izabrali da ćete se njime baviti?

Karlo Puzak: Proizvod s kojim se Microblink plasirao na tržište kao AI tvrtka je bio primarno orijentiran na banke i skeniranje platnih uplatnica, gdje smo nakon inicijalnog uspjeha odlučili proširiti poslovanje na cjelokupni digitalni identitet gdje našu tehnologiju koriste sve vodeće banke u Hrvatskoj, globalni telekomi, tvrtke koje se bave iznajmljivanjem prijevoznih sredstava, hotelski lanci pa čak i policija.

Glavni problem koji rješavamo je olakšavanje našim klijentima i njihovim potrošačima da jednostavnije, brže i s manje frustracija pristupe digitalnim uslugama i aplikacijama. 21.stoljeće je doba interneta koje trenutno broji preko 5 milijardi korisnika, što ujedno znači da potencijalno postoji i toliko digitalnih identiteta. Microblinkov Identity tim stavlja fokus na verifikaciju osobnog, digitalnog, identiteta pomoću ekstrakcije podataka sa osobnog dokumenta, verifikacije ispravnosti osobnog dokumenta te usporedbom slike lica na dokumentu sa osobom koja vrši verifikaciju. S obzirom da smo globalna firma, pokrivamo velik broj identifikacijskih isprava - preko 2000 različitih dokumenata (vozačke dozvole, putovnice, osobne iskaznice, radne i boravišne dozvole, …), u preko 130 različitih država.

Benefit koji naša tehnologija pruža je dvojak - za klijenta je to sigurnost da ispravno verificiramo osobu i njene podatke uz uštedu vremena i troškova, a za krajnjeg korisnika je jednostavnost i brzina registracije i verifikacije za određenu aplikaciju ili uslugu iz udobnosti vlastitog doma.

Luka Šlibar: Microblink unutar Commerce vertikale adresira širok skup problema kod kupnje u fizičkim trgovinama. Naš cilj je učiniti iskustvo kupnje boljim i jednostavnijim za kupce te istovremeno brendovima i trgovcima omogućiti donošenje informiranih i brzih odluka na temelju podataka. Kroz praćenje trendova u commerce industriji i AI tehnologiji te razgovore s našim B2B kupcima kontinuirano identificiramo proizvode koji nas približavaju tom cilju.

Prvi proizvod koji smo razvili adresira problem promocije za CPG (Consumer Packaged Goods) brendove. Svi brendovi prodaju svoje proizvode u trgovinama gdje se često natječu upravo s brendovima tih istih trgovina. Zbog činjenice da su im glavni kanali prodaje istovremeno i konkurencija, brendovi često nemaju pristup relevantnim podacima te im je teško pratiti uspješnost promocija koje su u pravilu velike i skupe.

Kroz našu platformu, brendovi mogu precizno stvarati promocije za određenu publiku, provoditi A/B testiranje i donositi brze odluke na temelju podataka o kupnji. Ključna komponenta ovog proizvoda je skeniranje računa pomoću kamere telefona čime kupci potvrđuju kupovinu proizvoda. Time brendovi dobivaju brzu informaciju o uspješnosti pojedine kampanje, ali i uvid u cijelu kupovinu za svakog kupca što dodaje ogromnu vrijednost.

Kupci sa zadovoljstvom koriste proizvod jer je za njih izrazito brz i jednostavan, a njegovim korištenjem ostvaruju popust ili povrat novca.

Na koji način koristite AI tehnologiju u svojem proizvodu i što ona donosi krajnjem korisniku?

Puzak: Naoko jednostavan proizvod je zapravo plod dugogodišnjeg rada i isprobavanja različitih pristupa u strojnom učenju koje koristi desetke neuronskih mreža za ekstrakciju podataka koja se odvija u roku od nekoliko stotina milisekundi, uz jednako korisničko iskustvo neovisno o cijeni i vrsti uređaja. Proces se odvija na način da korisnik preko kamere mobilnog uređaja ili laptopa skenira osobni dokument, a naši neuronski modeli u pozadini na uređaju odrade sve potrebne procese ekstrakcije i verifikacije podataka, bez upotrebe internet veze ili vanjskih servisa - razvijamo vlastitu tehnologiju koja je dostupna svima.

Šlibar: Naš proizvod za skeniranje računa je istovremeno vrlo jednostavan iz perspektive krajnjeg korisnika ali vrlo kompleksan u pozadini kako bi omogućilo izrazito visoku točnost skeniranih podataka. Nakon što korisnik usmjeri kameru telefona prema računu, desetak dubokih neuronskih mreža i ekspertnih sustava imaju manje od sekunde vremena da prepoznaju račun, utvrde trgovinu u kojoj je kupnja obavljena, pročitaju cijeli tekst računa te odrede značenje svake riječi. Rezultat koji vraćamo brendovima je strukturiran i obogaćen dodatnim informacijama tako da su podaci vrlo precizni i odmah iskoristivi.

Koristimo isključivo vlastita rješenja iz područja računalnog vida i obrade teksta (natural language processing ili NLP) koja su učena na velikim skupovima podataka te optimizirana za izrazito brz rad na mobilnim uređajima.

U kojim se sektorima primjenjuju vaši proizvodi? U kojim konkretnim situacijama se najviše koriste?

Puzak: Identity proizvodi kojima je svrha ekstrakcija podataka s identifikacijske isprave, verifikacija ispravnosti istih i verifikacija osobe koriste se u preko 20 različitih industrija: u bankarskoj i financijskoj, telekomunikacijskoj, putnoj i turističkoj industriji, zdravstvu, itd.

Najjednostavniji primjer korištenja naših proizvoda je u bankarskom i industrijskom sektoru gdje se korisnik može registrirati za dolazak u hotel u roku od par sekundi, ili prijaviti za otvaranje tekućeg računa bez odlaska u poslovnicu banke. Dovoljno je skenirati dokument koristeći našu tehnologiju, potvrditi da su podaci ispravno pročitani i nastaviti proces unutar klijentske aplikacije.

Šlibar: Microblink Commerce je platforma specijalizirana za trgovinu, a naše proizvode koriste brendovi, razne aplikacije za popuste u trgovinama te globalne kompanije koje se bave istraživanjem tržišta.

Koliko krajnjih potrošača proizvodi dosežu?

Puzak: Naši se proizvodi koriste diljem svijeta s najvećim korištenjem u SAD-u, ali imamo i jaku zajednicu klijenata u Hrvatskoj i Europi te se planiramo proširiti više i na azijsko tržište. Tehnologija i proizvodi koje razvijamo dotiču stotine milijuna korisnika te im tako olakšavaju i obogaćuju život.

Šlibar: Trenutno naše proizvode u Americi i Kanadi koriste deseci milijuna potrošača mjesečno kroz aplikacije naših B2B korisnika. Tjedno obrađujemo preko 5 milijuna individualnih kupnji, odnosno preko 3 milijarde godišnje. Cilj nam je u 2022. značajno proširiti poslovanje na većim tržištima u Europi.

Kakvi su vam daljnji planovi za razvoj proizvoda - koje biste "probleme" potencijalno mogli riješiti i u kojim industrijama je to najkorisnije?

Puzak: Skeniranje osobne iskaznice zvuči jednostavno, no tu su razni mehanizmi potvrde ispravnosti podataka, ali i samog dokumenta. Ove godine stavljamo dodatni fokus na razvoj i unaprjeđenje rješenja za verifikaciju ispravnosti identifikacijskog dokumenta preko sigurnosnih elemenata koji su prisutni na dokumentu (pozicija grba, pozicija naziva dokumenta, prisutnost holograma, itd.) kao i na dodatan razvoj naše Identity platforme preko koje će se moći pratiti i upravljati svakim korakom tijekom verifikacije korisnika, dokumenta i ekstrakcije podataka.

Osim širenja na nova tržišta, planiramo uvesti i ekstrakciju podataka na ćiriličnom i arapskom pismu koje će omogućiti registraciju korisnika iz istočne europe i bliskog istoka koji nemaju latinične identifikacijske isprave. Ono što time omogućujemo je usklađivanje sa različitim regulatornim procesima tih država, osnaživanje Microblinka kao tehnološkog lidera na tom tržištu i širenje baze korisnika. Primarno se fokusiramo na banke i financijsku industriju gdje je bitno verificirati korisnikov identitet, ali na način da je to jednostavno i intuitivno i za krajnjeg korisnika i za klijenta koji može pratiti status svake verifikacije.

Šlibar: Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona. Kupac će usmjeriti telefon prema polici i odmah dobiti informacije o ocjenama proizvoda, sastavu, cijeni i promocijama za milijune različitih proizvoda koji se mogu pronaći u trgovinama.

S druge strane, brendovima ćemo omogućiti da budu uz kupca u trenutku donošenja odluke o kupnji. To je ogromna stvar jer će po prvi puta imati izravan, pravovremen utjecaj na kupnju individualno za svakog korisnika.

Proizvod osim naprednih rješenja strojnog učenja sadrži i elemente proširene stvarnosti (augmented reality) s ciljem podizanja iskustva kupca na potpuno novu razinu. Vjerujemo da ćemo time stvoriti jedinstvenu platformu koja će unaprijediti iskustvo offline trgovine za kupce, brendove, ali i same trgovce.

Postoje li neki poznati brendovi koji koriste vaše proizvode?

Puzak: U Hrvatskoj zasigurno svi znaju za banke i njihove aplikacije koje omogućavaju plaćanje računa pomoću skeniranja platne uplatnice. Jedna od takvih banaka je Erste Banka koja osim te funkcionalnosti koristi i proizvod BlinkCard, u svojoj aplikaciji KeksPay, za jednostavnije unošenje podataka sa kreditne kartice u njihovu aplikaciju bez potrebe za prepisivanjem svakog podatka čime se štedi vrijeme i smanjuje mogućnost pogreške. Također koriste i proizvod BlinkID kojem je svrha ekstrakcija podataka sa osobne iskaznice.

Jedan od meni dražih klijenata je Stripe koji koristi naše proizvode za registraciju korisnika na svojoj platformi za praćenje troškova i novčanih transakcija, a ta platforma je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.
Zanimljiv use-case je i Lime Bike koji je servis za iznajmljivanje električnih romobila i bicikla - potrebno je skinuti njihovu aplikaciju, skenirati osobnu iskaznicu i kroz par sekundi možete iznajmiti romobil i/ili bicikl u SAD-u, Kanadi, Francuskoj, Austriji, UK-u ili Australiji.

Šlibar: Neki od naših najvećih klijenata su aplikacije za popuste kao Fetch Rewards i iBotta koje su među najkorištenijim aplikacijama u SAD-u, i koje su kupcima vratile milijarde dolara na temelju potvrđenih kupnji te tvrtke kao General Mills koja je jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu.

Koji sve profili stručnjaka rade u timu za razvoj vašeg proizvoda?

Puzak: Razvoj proizvoda se može definirati kroz dva tima: produktni i operativni.
Produktni tim ima za fokus cijeli razvoj same tehnologije i načina korištenja naših proizvoda pa su tako u timu prisutni dizajneri, inženjeri za razvoj mobilnih i web aplikacija, C++ inženjeri, testeri aplikacija, ali i inženjeri i stručnjaci iz područja strojnog učenja i umjetne inteligencije. S obzirom da koristimo tehnologije i koncepte iz strojnog učenja - potrebne su nam velike količine podataka koji moraju biti označeni, provjereni i evaluirani kako bismo razvili naše proizvode. Microblink trenutno ima svoj tim koji se bavi prikupljanjem, obradom i analizom podataka te sustava na kojima se ti podaci obrađuju.

Operativni timovi koji ne sudjeluju “direktno” na razvoju, ali služe kao potpora cijelom produktnom timu i organizaciji su svakako odjeli pravne službe, marketinga, prodaje, ljudskih resursa, financija, tehničke podrške i odjel odnosa s korisnicima. Identity tim se primarno bavi razvojem proizvoda koji moraju biti usklađeni s različitim regulativama poput GDPR-a te nam je tu suradnja sa pravnom službom nepohodna kako bismo osigurali zaštitu korisničkih podataka.

Šlibar: Razvoj proizvoda koji istovremeno mora biti izrazito jednostavan za korištenje ali i uključivati napredne tehnologije zahtjeva širok spektar stručnosti. Potrebna je bliska suradnja dizajnera, inženjera mobilnih aplikacija, web i sistemskih inženjera, te inženjera i istraživača iz područja strojnog učenja kako bismo osigurali da je svaki dio rješenja ispravno optimiziran.

Za razvoj proizvoda koji se snažno oslanjaju na strojno učenje, potrebno je također prikupiti i pažljivo označiti velike količine podataka te razviti sustave koji omogućuju jednostavno korištenje i analizu tih podataka. Microblink je jedinstven po tome što sve ove kompetencije već godinama interno razvija i unaprjeđuje te ih koristi kao temelj za razvoj novih proizvoda.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Slavonija dobiva novi zaštitni znak: Nutkat namaz s više od 70% lješnjaka osvojio police SPAR-a
Startaj Hrvatska
Slavonija dobiva novi zaštitni znak: Nutkat namaz s više od 70% lješnjaka osvojio police SPAR-a
Kineska kompanija želi konkurirati Appleu i Samsungu, a osnivač je objasnio kako
Fokus je na jednoj stvari
Kineska kompanija želi konkurirati Appleu i Samsungu, a osnivač je objasnio kako
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Objasnio što misli
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Očekivanja su bila velika, ali tržište je reklo svoje: Apple smanjuje proizvodnju ovog telefona
Potražnja manja od očekivane
Očekivanja su bila velika, ali tržište je reklo svoje: Apple smanjuje proizvodnju ovog telefona
Pada razina planktona u svijetu: Znanstvenici objasnili zašto
Novo istraživanje
Pada razina planktona u svijetu: Znanstvenici objasnili zašto
Obrazovanjem protiv kibernetičkih prijetnji: Stručnjaci raspravljali o sigurnosti na Sveučilištu Algebra Bernays
Uloga Cyber Threat Intelligencea
Obrazovanjem protiv kibernetičkih prijetnji: Stručnjaci raspravljali o sigurnosti na Sveučilištu Algebra Bernays
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Sigurnost u prvom planu
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Svi žele ovaj uređaj: Prodaja obara rekorde, a najbolje tek dolazi
Velika potražnja
Svi žele ovaj uređaj: Prodaja obara rekorde, a najbolje tek dolazi
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Novo istraživanje otkriva
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Objasnio što misli
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
“Duboka zabrinutost” među europskim proizvođačima automobila: Prijeti prekid opskrbnih lanaca
Spor oko Nexperije
“Duboka zabrinutost” među europskim proizvođačima automobila: Prijeti prekid opskrbnih lanaca

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Ruski susjed sprema se za rat: "Ovo neće biti kao 1940. godine"
Na prvoj liniji
Ruski susjed sprema se za rat: "Ovo neće biti kao 1940. godine"
Puljić: "Čuo sam da je sastanak u Bijeloj kući bio na granici svađe, a Trumpove poruke razbjesnile su prosvjednike"
neredi u SAD-u
Puljić: "Čuo sam da je sastanak u Bijeloj kući bio na granici svađe, a Trumpove poruke razbjesnile su prosvjednike"
Nadzor gradilišta u Bjelovaru otkrio propuste poslodavca
STRANI RADNICI
Policija upala na gradilište: Otkrili gdje je poslodavac smjestio strane radnike
show
Minea u minici privukla sve poglede na subotnjoj špici
kao barbika!
Sve je stalo na trenutak kada je Minea u minici prošetala Cvjetnim trgom!
Maja Šuput u istoj večeri pjevala u Areni Zagreb i na Oktobeerfestu
bolje od originala?
Poslušajte kako je Maja Šuput otpjevala Brenin dio hit-dueta s Miroslavom Ilićem u Areni!
Oženio se sin Ante Gele
"Bilo je divno i posebno!"
Sin našeg glazbenika stao pred oltar: "Moj prvorođeni, moj ponos!"
zdravlje
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
Najučinkovitiji biljni saveznici
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Važan korak!
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Bolna patela koljena: Zašto boli i koji je najbolji oblog?
Piše fizioterapeut
Bolna patela koljena: Zašto boli i koji je najbolji oblog?
zabava
Kad vidite fasadu ove kuće, odmah ćete znati gdje se nalazite
Urnebesno
Kad vidite fasadu ove kuće, odmah ćete znati gdje se nalazite
Morate vidjeti što piše na kamionu snimljenom kod Šibenika! Publika oduševljena
Urnebesno
Morate vidjeti što piše na kamionu snimljenom kod Šibenika! Publika oduševljena
Haker otkriva zašto ne treba posuditi punjač za mobitel! Posljedice mogu biti katastrofalne
Zanimljivo
Haker otkriva zašto ne treba posuditi punjač za mobitel! Posljedice mogu biti katastrofalne
tech
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Objasnio što misli
Jesu li izvanzemaljci posjetili Zemlju? Evo što kaže poznati znanstvenik
Svi žele ovaj uređaj: Prodaja obara rekorde, a najbolje tek dolazi
Velika potražnja
Svi žele ovaj uređaj: Prodaja obara rekorde, a najbolje tek dolazi
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Sigurnost u prvom planu
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
sport
VIDEO Atletico Madrid slavio protiv Osasune Ante Budimira: Almada strijelac
Pogledajte golove
VIDEO Pala je čista desetka: Budimir i društvo poraženi u Madridu, ali jedan se proslavio
"Bilo je čudno": Trener Dinama zatečen bojkotom Boysa, oglasili su se priopćenjem
Evo što su poručili
"Bilo je čudno": Trener Dinama zatečen bojkotom Boysa, stiglo je priopćenje navijača
Preminula ikona SHNL-a Željko Rumbak (57)
Počivao u miru
Nakon duge i teške bolesti preminula ikona SHNL-a (57): "Zauvijek u srcima varteksovaca"
tv
MasterChef: Ovo je i nas zapeklo! "Umrijet će nam Stipe!"
ZA NAJHRABRIJE
Ovo je i nas zapeklo! "Umrijet će nam Stipe!"
Kumovi: Hoće li obitelj Macan uspjet vratiti obiteljsku grobnicu? Ne propustite doznati u novim epizodama serije "Kumovi"
KUMOVI
Hoće li obitelj Macan uspjeti vratiti obiteljsku grobnicu? Ne propustite doznati u novim epizodama serije "Kumovi"
Skrivena sudbina: Hoće li prošlost otvoriti stare rane doznajte u novim epizodama serije "Skrivena sudbina"
SKRIVENA SUDBINA
Hoće li prošlost otvoriti stare rane doznajte u novim epizodama serije "Skrivena sudbina"
putovanja
Titovi bunkeri u kanjonu Velike Paklenice: Rijetko dobra prenamjena betonskog jugoslavenskog relikta
Od tajnog do javnog
Titovi bunkeri usred našeg nacionalnog parka: Rijetko dobra prenamjena betonskog jugoslavenskog relikta
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
Lako?
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
U marinadi je tajna: Pohana piletina koja je toliko fina da je postala ponos nacije
Štajerski recept
U marinadi je tajna: Pohana piletina koja je toliko fina da je postala ponos nacije
novac
Koliko je zapravo ruska nafta ključna za indijsko gospodarstvo?
ENERGETSKI MIX
Koliko je zapravo ruska nafta ključna za indijsko gospodarstvo?
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
iznad očekivanja
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
Tko je najveći uvoznik, a tko izvoznik električne energije u Europi?
gdje je hrvatska?
Tko je najveći uvoznik, a tko izvoznik električne energije u Europi?
lifestyle
Anica Kovač na zagrebačkoj špici u posebnim trapericama 2025.
Upečatljiv model
U ovim trapericama teško je ne privući pažnju, a Anica Kovač nosi ih uz tenisice i bombericu
Najljepše ime za djevojčice i dječake koje znači sreća
ZA DJEVOJČICE I DJEČAKE
Ova dva imena znače "sreća", a naše čitateljice proglasile su ih najljepšima
Mirela Holy u kratkoj jakni Demobaza na špici 2025.
Uvijek drugačija
Mirela Holy ima najkraću jesensku jaknu, koja je zasjenila i vrtoglave platforme
sve
VIDEO Atletico Madrid slavio protiv Osasune Ante Budimira: Almada strijelac
Pogledajte golove
VIDEO Pala je čista desetka: Budimir i društvo poraženi u Madridu, ali jedan se proslavio
Minea u minici privukla sve poglede na subotnjoj špici
kao barbika!
Sve je stalo na trenutak kada je Minea u minici prošetala Cvjetnim trgom!
Maja Šuput u istoj večeri pjevala u Areni Zagreb i na Oktobeerfestu
bolje od originala?
Poslušajte kako je Maja Šuput otpjevala Brenin dio hit-dueta s Miroslavom Ilićem u Areni!
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Carl Pei
Fokus je na jednoj stvari

Kineska kompanija želi konkurirati Appleu i Samsungu, a osnivač je objasnio kako

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
iPhone Air
Potražnja manja od očekivane

Očekivanja su bila velika, ali tržište je reklo svoje: Apple smanjuje proizvodnju ovog telefona

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Konferencija o ulozi Cyber Threat Intelligencea
Uloga Cyber Threat Intelligencea

Obrazovanjem protiv kibernetičkih prijetnji: Stručnjaci raspravljali o sigurnosti na Sveučilištu Algebra Bernays

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Kibernetička sigurnost, ilustracija
Microsoft Digital Defense 2025

Kibernetičke napade danas predvode hakerske skupine koje prvenstveno traže samo jednu stvar

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Windows OS
AI PC

S novom nadogradnjom Windowsa, u glavnom fokusu PC-a je umjetna inteligencija

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Oliver Blume
Oliver Blume

Šef VW-a najavio odlazak s pozicije izvršnog direktora u Porscheu

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima