Sredinom devedesetih većini je ljudi vjerojatno bilo teško zamisliti da će razvoj tehnologije biti toliko brz i radikalan te da će računala, tableti, pametni telefoni, Facebook i druge društvene mreže i internetski servisi toliko promijeniti način i tempo naših života. S daljnjim napretkom tehnologije te bi promjene mogle biti još veće i radikalne i mogle bi utjecati na brojne sfere naših života – napredak u zdravstvu mogao bi nam omogućiti učinkovitu borbu s trenutno teško izlječivim bolestima i općenito duže trajanje života, no zato bi napredak u robotici mogao uzeti dijelu ljudi posao jer će, umjesto njih, te poslove brže, učinkovitije i jeftinije odrađivati roboti. John Zimmer, jedan od osnivača kompanije Lyft koja na tržištu konkurira Uberu, vjeruje kako dolazi 'revolucija autonomnih vozila' koja će u potpunosti promijeniti automobilsko tržište tako da u budućnosti, barem u gradovima, veliki broj ljudi više uopće neće posjedovati automobile.
'Posjedovanje automobila je teret koji prosječnog Amerikanca godišnje košta 9 tisuća dolara', a u budućnosti će kompanije poput Ubera i njegovog Lyfta riješiti ljude tog tereta – ljudi više neće morati kupovati automobile, novac trošiti na njihovo održavanje, tehničke preglede, punjenje gorivom (ili strujom ako je riječ o električnim vozilima), već će kada zatrebaju automobil, pokrenuti aplikaciju, pozvati vozilo i ono će za par minuta biti pred njihovom kućom ili zgradom. 'Svake godine sve više ljudi zaključuje kako je jednostavnije i jeftinije živjeti bez automobila. A kada se pojave povezana autonomna vozila, čija će cijena biti manja od cijene posjedovanja vlastitog vozila, veliki broj ljudi u gradovima prestat će koristiti vlastite automobile', prenijeli su na Business Insideru Zimmerov komentar. Ova njegova razmišljanja nisu nikakav novitet te se već neko vrijeme govori o tome kako će u budućnosti cestama dominirati vozila servisa poput Ubera i Lyfta nad kojima će kontrolu imati računala, a ljudi će biti samo putnici – tehnologija bi do tada trebala dodatno napredovati tako da će računala biti puno sigurniji vozači od ljudi, smanjit će se broj prometnih nesreća, ozlijeđenih i poginulih na cestama.
Činjenica što u ovim vozilima uopće neće biti vozača (kojem treba isplatiti plaću, doprinose i slično) te će cestama tada dominirati električna vozila s malom potrošnjom, trebali bi utjecati na jeftinu cijenu vožnje te bi ukupna cifra koju će ljudi trošiti za vožnju ovakvim vozilima vjerojatno biti manja od svih troškova posjedovanja automobila. Iz Lyfta su već najavili kako će za pet godina nekim američkim gradovima već voziti njihova potpuno autonomna vozila, dok je Uber nedavno već počeo s javnim testiranjima svojih vozila kojima upravljaju računala. Osim usavršavanja same tehnologije koja će pokretati ovakva vozila i brojnih drugih izazova poput npr. zaštite od hakera, pitanje je hoće li većina ljudi koja je navikla na posjedovanje vlastitog automobila htjeti promijeniti dosadašnje navike i odreći se svog ljubimca na četiri kotača.