Kim Scott godinama je radila kao direktorica u kompanijama poput Applea i Googlea, nakon čega se okrenula vlastitom biznisu i pokrenula Radical Candor, kompaniju koja pruža usluge treninga i savjetovanja direktorima i šefovima. U knjizi koju je nedavno napisala 'Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity', kao jedan od najjednostavnijih, ali i najučinkovitijih savjeta svim šefovima navela je kako je iznimno važno od svojih zaposlenika tražiti povratne informacije o situaciji u kompaniji, s čime su zadovoljni, što ih smeta i slično.

Jedan od problema u odnosu i komunikaciji sa zaposlenicima jest što će oni, na takva pitanja direktora i šefova, često odgovoriti kako je sve u redu, iako je u stvarnosti situacija drugačija. Mišljenje zaposlenika iznimno je važno te bi njihovi komentari o tome što je dobro, a što nije, odnosno što 'koči' daljnji razvoj kompanije mogli itekako utjecati na mjere koje bi se mogle poduzeti za bolju budućnost i uspješnije poslovanje.

Scott kaže kako se u takvim situacijama treba primijeniti pravilo o 'šest sekundi neugodne tišine' – kada zaposlenik kaže kako nema problema i da je sve u redu, šef bi trebao šutjeti šest sekundi, gledajući zaposlenika u oči. To će biti iznimno čudnih šest sekundi koje će se činiti da traju puno duže, no velika je vjerojatnost da dio ljudi neće izdržati takav 'tihi pritisak' te će na kraju zaista reći što ih smeta na radnom mjestu, odnosno što bi se moglo popraviti jer, kako kaže Scott, 'nitko ne može izdržati takvu tišinu'.

Izvor: Business Insider