Početkom 2012. godine Instagram je bio aplikacija za uređivanje i dijeljenje fotografija koja je bila dostupna samo korisnicima Appleovih mobilnih uređaja i koja do tada nije zaradila niti centa. Iako je njena vrijednost ubrzano rasla, vjerojatno niti jedan analitičar tada ne bi procijenio vrijednost ove kompanije koja je imala samo trinaest zaposlenih na milijardu dolara, no to je napravio Mark Zuckerberg i time šokirao analitičare i svijet. Čak i najveći kritičari ove akvizicije nakon nekog su vremena promijenili mišljenje te su početkom prošle godine neki analitičari procijenili vrijednost Instagrama na čak 33 milijarde dolara i Zuckerberga proglasili genijalcem.
Nakon što je Facebook ovog tjedna objavio poslovne rezultate za posljednji kvartal prošle godine u kojem su prihodi bili veći od očekivanih, vrijednost ove kompanije premašila je 300 milijardi dolara, dok se Zuckerbergovo bogatstvo približilo cifri od nevjerojatnih 50 milijardi dolara (podsjetimo, Mark Zuckerberg još nema 32 godine). Ovi rezultati i velika zarada još su jedan dokaz genijalnosti šefa kompanije i njegove odluke za preuzimanjem Instagrama, komentirao je novinar Alexei Oreskovic s BI-a koji je tu akviziciju i investiranje milijardu dolara (odnosno, cifra je na kraju bila nešto manja) nazvao 'jednom od najboljih akvizicija ikada u tehnološkoj industriji' te najpametnijom stvari koju je Zuckerberg ikada napravio. On kaže kako je upravo Instagram sljedeći Facebookov 'stroj za novac' (čak 98 od sto najvećih oglašivača s Facebooka oglašava se i na Instagramu) te, iako ova kompanija nije službeno objavila cifre i zaradu koju joj je donio Instagram, analitičari se slažu kako je doprinos ove kompanije već prošle godine bio velik te da ono najbolje tek slijedi.
Paul Vogel iz Barclaya kaže kako je Instagram u posljednjem kvartalu prošle godine ostvario promet veći od 275 milijuna dolara te vjeruje kako će u 2016. taj iznos biti veći od 1,3 milijarde dolara, a raniji podaci nekih analitičara govorili su kako će do 2020. Instagram zarađivati skoro 6 milijardi dolara. Osim zbog zarade, preuzimanje Instagrama važno je i zbog 'cool faktora' jer sve više tinejdžera na Facebook gleda kao na mrežu na kojoj su od njih aktivniji njihovi roditelji pa čak i djedovi i bake te se okreću drugim 'cool mrežama' – jedna od takvih mreža koja je sve popularnija među tinejdžerima upravo je Instagram. Broj korisnika Instagrama nedavno je premašio 400 milijuna te se očekuje da će i dalje rasti, kao što će i dalje rasti zarada Instagrama, odnosno Facebooka.